TrijoAdijo je napisal/-a:Ko je že glih spet govora o gorivu, bom primaknil še svojih 5 centov:
Forda,dizla, občutljivega na nafto, tankam večinoma na Petrolu (kdaj pa kdaj tudi na OMV-ju) in nimam nobenih težav povezanih z gorivom. Nekateri,ki takajo nafto izključno na OMV-ju, pa imajo probleme.Ampak še to ne zaradi goriva,ampak le in samo zaradi šlampastega servisiranja. Pri 290.000km sem prvič servisiral injektorje. Od teh 290.000km sem jaz s tem avtom nabrisal 220.000km. Od tega vsaj 210.000km na petrolovi nafti. Injektorji pa imajo po podatkih proizvajalca (ne Ford-a ampak Delphi-ja) življensko dobo 250.000km. Visokotlačna pumpa pa je še...originalna. Hecn,al kako?
Sem tudi motorist, tankam pa kjer se mi zazdi. Pred časom mi je na eni od OMV črpalk bencinkelner že od vrat kričal, da naj v motor nalijem njihovo 100-ko,ker je nevemkulk boljša od 95-ke in se pri motorjih to fajn pozna. Sem si rekel, ajd, pa da vidimo. Sem vlil OMV-jevo 100-ko poln tank in pazi to: Nobene razlike! Razen v ceni,seveda. Poraba enaka kot na Petrolovi ali OMV-jevi 95-ki in 100-ki, med vožnjo nobenih razlik, ma ama baš ništa. Aja, pa motor ni star frgazeraš,ampak ima elektronski vbrizg + katalizatorje.
Ko končam moto sezono, čist vedno nafilam tanke od motorjev do vrha in jih tako pustim do začetka naslednje sezone. Pa še zraven imam 15L bencina v kantah za rezervo. Sezono končam nekje sredi oktobra, začnem jo nekje sredi marca. Dostikrat od kakšnih serviserjev motorjev slišim, kak enga, pa drugega,pa tretjega mantra motor in to zaradi tega ker ima lansko gorivo v tanku. Ma ja, bla bla bla....To je sam izgovor,glup seveda, od serviserjev, ki znajo samo olje in svečke menjat. Jaz pa skurim ves lanski bencin v tankih + 15L bencina lanske rezerve brez težav.
Tko da,dekleta in fantje, ni vse v gorivu. Dostikrat je kriva šlampasta izvedba mašine, šlampastega servisiranja in še bolj šlampastega odziva matične fabrike na kakšne posodobitve ECU-jev.
leon_dobnik je napisal/-a:@damian72: za Peugeota je v Sloveniji en sam dostojen servis, sem spraševal po več kanalih in vedno se je pojavilo isto ime - Rodex pri Domžalah. Cene imajo za odtenek višje kot drugje, vendar pa je odnos in vse ostalo na visokem nivoju. Ko sva z ženo imela 208ko, sva ga na vse servise vozila tja. Je pa res malo smešno, da si 7x peljal avto na isti servis (: ... Sam recimo sem iz štajerske, pa oba Megana, ki jih imamo sedaj, vozim na servis na dolensko - cca 140 km stran.
Poraba Diesel pri družbi OMV: 6,55 l/100km (št. zapisov: 25 )
Poraba Diesel pri družbi Petrol: 6,39 l/100km (št. zapisov: 11 )
noj je napisal/-a:Ker je ravno o gorivo. Jaz sem pa svojega 1.8tdci-ja (kkda) tankal na firmino nafto, ki je bila ob vsakem polnjenju cisterne (1x tedensko) testirana zaradi težav kakovosti v preteklosti. In nato enkrat naša tanka na petrolu (šentrupert), ker je bil pač prazen in ji po parih km na ac avto ugasne. Razlog zabit naftni filter, ki je imel prevoženih cca.10 tisoč km. Menjal sem ga namreč vsak servis. Bilo je poleti. Ko sem ga vzel ven, pa poln alg in neke svinjarije. Drugače je bil vedno ob menjavi praktično kot nov. Nikoli več nisem tankal na petrolu in nikoli več se ni zadeva ponovila. Drugače pa so bile pri meni injektorji čiščeni pri 410 tisoč(preventivno), pumpa je bila 430 tisoč še tudi prva, ravno tako turbina. Da mi ne bo kdo solil, da avto ni bil servisiran tko kot se zagre
esem je napisal/-a:@Petrol
Mene pa zanima, kako preverjate gorivo. Na črpalkah pobirate površinske vzorce in torej verjetno ne z dna rezervoarja na črpalki, ,kjer se nabira voda in umazanija? Od kje pumpa vleče gorivo gor?
TrijoAdijo je napisal/-a:noj je napisal/-a:Ker je ravno o gorivo. Jaz sem pa svojega 1.8tdci-ja (kkda) tankal na firmino nafto, ki je bila ob vsakem polnjenju cisterne (1x tedensko) testirana zaradi težav kakovosti v preteklosti. In nato enkrat naša tanka na petrolu (šentrupert), ker je bil pač prazen in ji po parih km na ac avto ugasne. Razlog zabit naftni filter, ki je imel prevoženih cca.10 tisoč km. Menjal sem ga namreč vsak servis. Bilo je poleti. Ko sem ga vzel ven, pa poln alg in neke svinjarije. Drugače je bil vedno ob menjavi praktično kot nov. Nikoli več nisem tankal na petrolu in nikoli več se ni zadeva ponovila. Drugače pa so bile pri meni injektorji čiščeni pri 410 tisoč(preventivno), pumpa je bila 430 tisoč še tudi prva, ravno tako turbina. Da mi ne bo kdo solil, da avto ni bil servisiran tko kot se zagre
To se rado zgodi,če tanka redno ne sprazneš do konca, ampak samo dolivaš. Takrat se vsa svinjarija,ki jo natočiš iz raznoraznih cistern, usede na dno, ko pa je tank enkrat prazen in ga nafilaš do vrha,se pa vsa svinjarija dvigne,in zabije naftni filter. Takih primerov je bilo ogromno v preteklosti,pa še se dogaja. Seveda je potem kriv petrol...BTW: Siemens ni tulk problematičen kot Delphi, o tem si lahko prebereš na vseh možnih fordovih forumih. Mislim,da je za siemens injektorje življenska doba nekje 400.000km - 450.000km. Na mojem sem moral menjat O-ringe na dovodu / odvodu nafte iz tanka. Je blo treba tank dol vzet in ker je bil že dol, sem ga še odprl in pričakoval čuda od svinjarije. Na moje začudenje ni bilo v tanku nobenih smeti,vode niti opiljkov. Sej sem že pisal, kuk km sem naredu na Petrolov nafto,ne? Amm..pa še to: Ko je OMV kao the best of the best, Petrol pa kao šit od šita...Tudi v tujini imajo čudne sorte nafte in z njo povezane težave...celo v VB, ne samo pri nas na balkanu oz. še nižje. Pa poleti sem v Senju na poti domov v motor vlil 95-ko na Ini. Dokler tega tanka nisem skuru in tankal pri nas je lepo fino pokalo na rore, ko sem šaltal na gor in dodajal gas in ko sem pa se pod breg spuščal brez gasa je vsake toliko vrezalo na rore. Pa so rori original.
pskoda je napisal/-a:Kdor mora vlivat razne aditive je to posledica slabe kvalitete motorja šparanje na materijalih nekaj na hitro skup zmetano sploh pri teh kilometrih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov