Aljaz.Panda je napisal/-a:
Vztrajnik je ropotal že od začetka kar smo avto kupili, vendar nismo vedeli da je to vstrajnik dokler ni čisto crknil.
sašo5 je napisal/-a:Aljaz.Panda je napisal/-a:
Vztrajnik je ropotal že od začetka kar smo avto kupili, vendar nismo vedeli da je to vstrajnik dokler ni čisto crknil.
haloooo; tu mi nekaj ni jasno: praviš, da je "nekaj ropotalo" od prvega dneva in ti kljub ropotanju kupiš avtoNajmanj, kar bi lahko naredil je to, da bi se na testni vožnji odpeljal do BMW servisa in dal (magari na svoje stroške) pregledat komplet avto in obenem ugotovit vzrok ropotanja..............
Sedaj boš pa lahko dal 1000 eur(dvomim, da bo dost) za popravilo sklopke.......joj, joj_res ne zastopim....
domen90 je napisal/-a:A ti sploh veš kaj je to skrita napaka? To je napaka, ki se je pri NORMALNEM pregledu ne da odkriti. Kupec je jasno slišal ropotanje vztrajnika že ob nakupu, po kateri definiciji je to zate skrita napaka? To, da ni bil sposoben on sam niti servis pogruntat, da je zanič vztrajnik, je njegova krivda, pa saj ko je vztrajnik slab se čutijo tresljaji, ko stisneš sklopko in glede na to, da ropota pri stisku sklopke, je popolnoma jasno kje iskat napako. Ne vem kakšni ste to deci in kakšni so bili to mehaniki, da niso znali postavit pravilne diagnoze![]()
domen90 je napisal/-a:
Čisto logičen primer - avto ima bolj kompleksno napako, ki potrebuje dolgo in natančno diagnozo. Ali lahko uveljavljaš stvarno napako takoj ko ugotoviš, da je z avtom NEKAJ narobe, ali šele po tem, ko na servisu ugotovijo kaj TOČNO je narobe? Kot si že sam povedal, zakon ščiti kupca, zato je pomembno, da kupec zgolj zazna, da nekaj ni uredu (npr. neobičajno ropotanje), ne pa da ugotovi točno kaj je narobe. Ker bi odkrivanje napake lahko vzelo toliko časa, da bi rok pretekel, v tem primeru bi bil zakon na strani prodajalca. Žal, iz te moke ne bo kruha.
domen90 je napisal/-a:
Napisal je da je že ob nakupu slišal ropotanje. Po kakšni logiki je to lahko skrita napaka, če pa vsak laik opazi, da je nekaj narobe in tudi on je to opazil in avto peljal na servis, kjer so bili pa na njegovo žalost nesposobni. .
Ropotanje vztrajnika zazna pri stisku sklopke tudi laik (sem nalepil video kako to izgleda) in tudi kupec je v tem primeru zaznal ta ropot. Ne more biti nekaj skrito, če je pa zaznano.
domen90 je napisal/-a:
Ali gre torej za SKRITO napako? NE
In tudi nima nobene veze ali je bil ta ropot prisoten ob nakupu ali ne.
Aljaz.Panda je napisal/-a:Po približno enem tednu je začel avto čudno ropotati in zjutraj težko vžigati.
Vztrajnik je ropotal že od začetka kar smo avto kupili, vendar nismo vedeli da je to vstrajnik dokler ni čisto crknil.
martello je napisal/-a: Če je bila napaka jasna, zakaj potem prodajalec tega ni napisal v pogodbo (da torej prodaja avto s fuč vztrajnikom)? Logično je, da to napišeš v pogodbo, saj se lahko kupec v nasprotnem primeru sklicuje na skrito napako.
martello je napisal/-a:Chan ima prav, 465. člen je tu povsem jasen.Ropotanje vztrajnika zazna pri stisku sklopke tudi laik (sem nalepil video kako to izgleda) in tudi kupec je v tem primeru zaznal ta ropot. Ne more biti nekaj skrito, če je pa zaznano.
Skrita napaka pomeni, da jo je prodajalec zamolčal (in ne 'ne more biti nekaj skrito, če je pa zaznano.'). Kar si napisal, sploh ni logično: če je bila napaka jasna, zakaj potem prodajalec tega ni napisal v pogodbo (da torej prodaja avto s fuč vztrajnikom)? Logično je, da to napišeš v pogodbo, saj se lahko kupec v nasprotnem primeru sklicuje na skrito napako.
Kot je povedal Chan, bo težavno zgolj dokazovanje, kdaj je 'napaka' nastala.
Pa še nekaj: poizkušaj pisati sporočila brez žaljenja uporabnikov.
domen90 je napisal/-a:
Skrita napaka ni, da je prodajalec zamolčal, ampak da je z običajnim pregledom pri prevzemu ni moč opaziti.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov