Porsche 919 HybridPo 16 letih se je v najvišjo klaso prototipov vrnil tudi Porsche. Nastopajo z 2.0 V4 turbo motorjem, glede specifikacij so skrivnostni, navajajo samo, da razvije več kot 500 konj, ampak ta podatek je verjetno tak zaradi restrikcije pretoka goriva. Posebnost motorja je da ima na turbino obešen elektromotor/generator, ki skrbi za zmanjševanje turbo laga in generiranje energije, ki bi šla drugače mimo wastegate-a. Tipično je pri turbo motorju pri polni moči pritiska iz izpuha preveč in bi bil boost v motor prevelik, ta generator pa v tem primeru zavira turbino in generira energijo. Enak sistem se uporablja v F1.
Za shranjevanje električne energije uporabljajo li-ion baterije. To je malo presenetljivo saj načeloma baterije ne omogočajo velikh moči (glede na maso) imajo pa večjo kapaciteto kot superkondenzatorji. To je presenetljivo ker se recimo pri 6 MJ (1,67 kWh) verjetno ne potrebuje več kot 2 MJ kapacitete na enkrat, za shranjevanje torej sploh ni potrebe po neki veliki kapaciteti, je pa velika potreba za hitro polnjenje in praznenje pri zelo veliki moči. Torej jasno gre za poseben tip baterije, ki jo proizvaja A123. Podobno baterijo so izdelali že leta 2009 za MB v F1 in naj bi zmogla 9,3 kW/kg, kar pomeni da je masa samih celic okrog 20 kg (špekulacije), jasno pa pride zraven še obvezno vodno hlajenje in še kaj. Tako da je končna masa velika neznanka.
Sam pogonski el. motor/generator pa ima zmogljivost >250 konj (>184 kW), glede na to da so v istem 6 MJ razredu kot Toyota z bistveno močnejšim el. motorjem (353 kW), vse kaže na to da jim generator na turbini prispeva skoraj 50% energije.
Specifikacije:
http://www.porsche.com/international/mo ... 19-hybrid/Video:
https://www.youtube.com/watch?v=9zyf2W1aOWshttps://www.youtube.com/watch?v=WQ2qznsYSmghttp://www.grid1.tv/motorsport/article/ ... 14-preview