Horvat1 je napisal/-a:S svojo storitvijo bi rad stopil na avtomobilski trg, a gre za specifično uslugo, zato ne vem ali bi se pri lastnikih avtomobilov sploh prijela. Mi zna kdo svetovati, kako to raziskati preden se lotim zadeve in začnem vanjo vlagati denar.
ban je napisal/-a:Naredi anketo pa boš videl pri čem si.
Horvat1 je napisal/-a: Sem si pa ogledal tudi predlagana orodja za spletno anketiranje, zadnje se mi zdi kar zanimivo zaradi daril (vsaj malo spodbudiš ljudi, da rešujejo ankete). Mi pa ni čisto jasno kako je potem s tem pošiljanjem, ali jih sam pošiljaš, ali jih oni?
Daedalus je napisal/-a:Če je govora o storitvi, ki za sabo ne povleče večjih zagonskih stroškov in nekega hudega razvoja, potem zadeva spet ni tako "grozna" kot jo je opisal tristan01. Dejansko je v tem primeru treba precej časa "zabit" v anketiranju (pa ne bit preveč invaziven, ker to folk odbija) in tolmačenju rezultatov ankete in pa - kjer se lahko malo zatakne - dovolj oglaševati storitev.
Sicer če se bojiš, da ti kdo ukrade idejo in če bi res rad bil prvi na trgu, potem nekako tudi ankete odpadejo, saj ankete valda ne boš mogel zasnovati tako, da ljudem ne bo "kapnilo" kam pes taco moli. Če imaš res "filing" da bo zadeva ratala oz. če si brezposeln in imaš časa tako ali tako dovolj lahko pač tvegaš zagonske stroške za s.p. in morebitne ostale stroške in probaš. Ampak mislim, da to, da si 1. na trgu nikakor ni neka prednost, razen, če si z intenzivnim oglaševanjem hitro ustvariš/uveljaviš znamko (brand name).
tristan01 je napisal/-a:Dedalus ne morem se strinjat s tabo. Res je storitev malce lažje zagnati kot izdelek, saj odpadejo stroški proizvodnje in materialov, vseeno pa ne bo poceni. Vsekakor pa tudi storitev rabi svoj čas da dozori v nekaj uporabnega - torej bo treba že pred vstopom na trg dobro premisliti kaj natančno storitev vsebuje, kako in kje jo oglaševati...
In čisto mimo grede oglaševanje preko družbenih omrežij ne bo dovolj - od lajkanja na fecebooku pač ne boš sit. Ko se začnemo pogovarjati o resnem oglaševanju v kakšni pogovorni oddaji, dnevnem časopisu, morda kakšni avtomobilistični reviji (predvidevam da je storitev povezana z avtomobilizmom)... Takrat oglaševanje ni več enostavno ne poceni. Ko želiš doseči vsaj celo regijo če ne kar celo državo, je treba razmisliti kakšen splet orodij izbrat, da bo komunikacija uspešna in cenovno sprejemljiva.
Pa še tole s poskusom, če si brezposeln.... To je recept za kup težav - naprej treba se je zavedati, da kot s.p. jamčiš za dolgove svoje dejavnosti z vsem svojim premoženjem. Kot drugo stroški zagona ne bodo nekaj 10 EUR. Za začetek potrebuješ svojo storitev predstaviti kupcem - najmanj kar rabiš je postaviti spletno stran in jo vzdrževati, rabiš vsaj kakšen GSM, delovni kotiček/pisarno, morda še nekaj opreme za opravljanje storitve... Pod črto se hitro nabere tisočaka ali dva...
Že hiter obračun mesečnih stroškov za preprost one man band s.p. Pove veliko: prispevki za socialo in ostale obveze - google pravi za novoustanovljene s.p. vsaj 260EUR mesečno, GSM in internet 50 EUR mesečno, računovodski servis 50 EUR, potrošni material kot je papir, kartuše za tiskalnik in druge drobnarije 20 EUR, kje so še stroški poslovnih prostorov, vozil, prevoza do strank, strošek spletne domene in njenega vzdrževanja, strošek oglaševanja....
Na kratko ko tole sešteješ, dodaj še svoj mesečni dohodek (plačo) in bomo hitro vedeli koliko prometa je treba ustvarjati da sploh preživiš. Ob tem pa se zavedaj, da ob vstopu na trg z novim izdelkom rabiš tudi nekaj časa, da izdelek trg sprejme. V tem času boš poslovanje podjetja financiral iz lastnega žepa.
Zato še enkrat: preden karkoli poskusiš je treba zelo dobro vedeti ali je tvoja storitev res tako inivativna in zanimiva kot misliš, treba pa je tudi imeti zelo dober načrt kako posel zagnati. Preden se lotiš samega posla, se pogovori z ljudmi ki jim zaupaš in imajo izkušnje iz podjetništva. Vse druga je zgolj strel na slepo v upanju da zadeneš tarčo.
Lp Tristan01
primozek68 je napisal/-a:Prvo kot prvo: študij ni zato,da si nabereš znanja! Študij te nauči učiti se in uporabljati prave pristope in metode.
Drugo: pusti statistiko,če je ne znaš uporabljati. Vsako 10 podjetje na papirju, že mogoče,samo je bilo pa vsako tretje odprto brez posebne vizije, bolj zaradi zagonskih€€.
Tretje: s tvojim elanom in samozavestjo bi še danes po jamah risalu mamute. Vsako uspešno podjetje je uspešno,ker verjame vase,ker ima dober izdelek in skoraj vsako je tvegalo in šlo z glavo skozi zid ko je bilo treba.
Četrtič: ko neki čvek-inženir začne o nalivanju čistega vina... B please. Ravno vaša branža je skalila vso čisto vino. GTFO
Horvat1 je napisal/-a:S svojo storitvijo bi rad stopil na avtomobilski trg, a gre za specifično uslugo, zato ne vem ali bi se pri lastnikih avtomobilov sploh prijela. Mi zna kdo svetovati, kako to raziskati preden se lotim zadeve in začnem vanjo vlagati denar.
Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost