Pero je napisal/-a:Strinjam se da je bilo največje zlo socializma (po domače) Lako čemo, neko drugi če umesto nas. Ljudje so bili preveč sigurni v svoje službe in jih niso mogli na lahek način izgubiti. Temu tudi posledično niso skrbeli za kvaliteto. Verjetno poznaš izraze Quality control, feedback… itd. Nisi pa slišal za '' povratna informacija''. Isto je bilo po vseh vzhodnoevropskih državah. Če je bolje imeti službo, ali je bolje da 5 mesecev ne dobiš plače presodi sam.
Vedno je treba imeti razumen pogled na vso stvar. Če smo iskreni, so se tudi v prejšnjem sistemu navadni delavci v tovarnah zgarali, na drugi strani je bilo pa cel kup lenuhov (prikriti brezposleni), ki niso delali nič. To zagotovo ni bil v redu sistem. In zato mi je danes precej hecno včasih poslušat pretiravanja, češ da pa kako je bil delavec včasih cenjen. Se mi zdi, da so se ljudje navzeli tistih Kardeljevih ideoloških "buč", ki se jih je stalno ponavljalo, da so pa šele komunisti dali delavcu in kmetu največ pravic, da so že res verjeli, da jih imajo
Sem Jugonostalgik, ampak Juge ne bo nikoli več. Ni bilo pa vse tako slabo. Projekt Floride je imel porodne krče, pa bi še šlo če se država nebi razpadla.
Tukaj se ne strinjava. Sam mislim, da ne bi šlo. Šlo bi samo, če bi trg ostal zaprt, odprtost trga pa bi Zastavo še močneje oslabila, kar dokazuje tudi tisti članek iz leta 1991, ki sem ga zgoraj objavil.
Zastava in Lada so delali ''ljudske'' avtomobile. Ne nekih razkošnih limuzin. Tehnološko so bili konkretno na nivoju!. Omenil si R5, pa R5 je bil vedno kopija katre, še iz davnih let, šele z Cliom so pristali na novem avtu. Isto je bil tudi 131 ki je bil in za Zastavo, in za Fiatom.
Četudi zahodnoevropski avti niso bili v osnovi toliko naprednejši, pa so bili, kako naj rečem, bolj "užitni"

...pač bolj prijetni za oči (sodobnejšega izgleda) in tudi to veliko pomeni. Ljudje so imeli raje Renaulte 5 kot pa yugote, čeprav ni bila petka nič bolj sodoben avto kot yugo. In ravno to sem hotel povedat
Napaka socialističnih avtov je da so jih tudi predolgo delali. Ampak recimo če pogledaš Zaporožca in VW hrošča je Zaporožec 10X boljši. Legen zici, ''Webasto'' električno pranje šip, boljša armatura…. Pa vsi pljuvajo po Zaporožcu in kao hvalijo hrošča. Trabant je tudi nastal z velikim premislekom. Plastična karoserija, 2 taktni motor ki ni rabil skoraj nobenega vzdrževanja, rezervoar nad vpljinačem (ni benz pumpe) itd.
Zaporožec je bil pošasten avto. Vsak, ki sem ga vprašal in sem mu omenil kdaj Zaporožca se je prijel samo za glavo. Ljudi je večinoma asociiral glede okretnosti na tank. Kljub temu, da je imel debelejšo pločevino naj bi rjavel hitreje. Baje je bil že pravi čudež, če se je motor sploh zagnal

. Avto je bil pretirano hrupen. Tudi glede armature sem precej v dvomih, saj je imel zaporožec vsa stikala natlačena kar pod volan, kar je bilo, ne samo nerodno, ampak tudi nevarno (
Test AM). Pa še to je, da je Zaporožec 968 prišel že v času, ko je hrošč že jemal svoj konec.
O vojski pa nimam kaj napisat ker nimam pojma
Drugače pa, zelo posplošeno napisano, kapitalizem ni dober sistem, je pa pač najboljši.