Na sreco gre majhno in velika nosilnost skupaj.
Primer jumpy xs.
4,5 dolzine
1,9m visine
Nosilnost do 1,4t
Sicer bi kar pri normalni dolzini (5m) raje ostal , ker vcasih pa tudi tiste pol pmetra prav pride.
Do stropa pa ze sedanji traffic ni bil pogosto nalozen. Pri vecjih kombijih je mozno do 1,6 tone nosilnosti (3,5t)
Ker ce nalozim polno, potem v njega spravim nekih 50 ton materiala
Iscem pac konkurenco jumpyju. Vidim ga se v Fordu.
Traffi lahko pelje 1,2 tone pri L2.
Imas kak predlog kje vzeti zracne blazine?
Moram si ogledat kako se pritrdi paleto, ker v traficu se je ze zgodilo da se je sem ter tja vozilo. Predvsem ob kaksnem nenadnem zaviranju, izogibanju nepricakovani oviri.... in potem stene trpijo.
Baje so tudi ze stranska vrata odletela ob takih dogodkih. Ne bi rad imel tono matariala in stranska vrata na plocniku ob rondoju.