kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Če nov 12, 2009 11:09 am

Res je. Ampak pozabljaš na pomembno dejstvo. Da je to veljalo nekoč, ko so bile hitrosti še nizke, avtomobili pa lahki. Za optimalno zaviranje pa potrebuješ tudi optimalni grip sprednjih koles, ki pa ga v mokrih razmerah definitivno nimaš.

Če pa bi rad malo bolj naštudiral ABS pa ti priporočam slednje. Ob naslednje snežnem ali deževnem dnevu si poišči neko prazno prakiriče. Izberi si "etapo" in hitrost". Zaviraj prvič z ABS, drugič pa potegni varovalko za ABS ven. Videl boš da bo v "zj***nih" razmerah tvoja zavorna pot brez absa krepko daljša (pa če še ne vem kako obvladaš (a si moreš mislit, da imajo celo vozniki rallyja in formule1 ABS?)). Isto zadevo ponovi enkrat ko bo suho in če znaš vozit (zavirat) se boš ustavil nekje isto ali pri starejšem avtomobilu celo prej brez absa.


[/quote]

Men res ni potrebno naštudirati ABS ali brez ABS. Sem večina časa vozil brez ABS in za nekatere s slabimi gumami in sem se zelo dobro navadil kontrolirati vozilo z ali brez blokiranih koles. Situacij sem imel veliko, saj jih ima skoraj vsak. Ampak jaz tudi vedno zaviram tudi z motorjem. skoraj prva stvar je, da dam v četrto brzino in pržgem vse štiri žmigavce potem pa nadalje tako. Bremzo pa malo spustiš ko šaltaš, ker itak pod sklopko ne zavira učinkovito. Na poligonu lahko samo probaš ni pa enako.

Ne trdim, da so te gume delux ali kaj drugega. Da se z njimi pa marsikej. Si imel pač tako situacijo katero nisi obvladoval. Trdiš, da bi z drugo znamko to opravil komot je malo pretirano, ker enostavno ne veš in ne boš zvedel. Ma mojem avtu se obnesejo.

Lahko bi pa tudi vedel, da se poleti ne da zimskih gum na avto. Nisi napisal koliko kilometrov si prevozil po menjavi, kako so bile skladiščene itd. Ker zimska guma pri stopinjah od 10C naprej kasneje ustavi tudi do 8 metrov pri hitrosti 60-80km/h kot nekatere slabe letne. Zato tudi verjetno drži, da bi verjetno prej ustavil s slabimi zlizanimi letnimi gumami. Če je zima toplejša od 7C je bolje, da voziš kar letne, ker bodo učinkovitejše kot zimske. V tvojem primeru je bil cel sklop okoliščin, ki ti niso šle na roko.

Tako pač je. Ne pa krivit samo nek določen material. Tako kot bi jaz krivil zobne ščetke in paste za moje morebitne težave zob v prihodnosti. Trdim pa, da se moraš malo bolj potruditi s temi gumami v določenih situacijah kar meni tudi ustreza in me to veseli pri vožnji.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če nov 12, 2009 11:46 am

Ko imaš kritično situacijo ti zaviraš z motorjem, vmes šaltaš in še popuščaš bremzo? :shock:
In zakaj že bremza ne učinkuje dobro, če stisneš sklopko? Tole pa boš moral malo bolj utemeljiti..
In primerjava z zobno ščetko je smešna. Zakaj ne bi imel boljšega materiala za praktično enako ceno? Ali najboljšega materiala za malo večjo ceno?
Če imaš za ustaviti pred določeno oviro in imaš ABS se nimaš kaj truditi. Če je material slab (=majhen koeficient lepenja), se v oviro zaletiš, če je material dober, se ne zaletiš (oz. z veliko manjšo hitrostjo).
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
shalej
Novinec
 
Prispevkov: 473
Pridružen: Po maj 16, 2005 7:54 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a shalej Če nov 12, 2009 12:41 pm

Če imaš kritično situacijo in je potrebno zavirat je prva stvar, ki jo moraš nardit stisnit sklopko in jo držat dokler zaviraš!
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Če nov 12, 2009 12:41 pm

graal je napisal/-a:Isto pot sem naslednji dan stestiral z mišelinkami (enake razmere). Pri enaki hitrosti sem se ustavil neprimerno hitreje.

to je bilo pa ekspresno papravilo

objektivno bi bilo " naslednji dan" še enkrat v podobnih razmerah- drugi dan dežja je cesta veliko bolj sprana - stestiral S3 zavorno pot
Sem prepričan; ugotovil bi, da bi se testno tudi z S3 pravočasno ustavil
grmov in zajcev je več
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Če nov 12, 2009 1:56 pm

ales66 je napisal/-a:
graal je napisal/-a:Pozdravljeni!


V 14 dneh, ko sem čakal na 2 mišelinki alpin pa3, ker sem eno presekal, sem začasno montiral na vse 4 kole eno sezono nucane Sava Eskimo S3, ki sem jih slučajno še imel doma na felnah. V teh 14 dneh mi je na mokri cesti uspelo pridelati račun za 2849,63€, za katerega definitivno krivim gume. Naj samo omenim, da je bilo to z novim avtomobilom, ki je imel prevoženih cca. 20k km, in je znan po superironi legi in je mel vse od ABS, ESP..... Isto pot sem naslednji dan stestiral z mišelinkami (enake razmere). Pri enaki hitrosti sem se ustavil neprimerno hitreje.


račun:

http://93.103.130.51/ales/m3/zapisnik007_1.jpg
http://93.103.130.51/ales/m3/zapisnik008_1.jpg

Mislim, da ne rabim razlagat, da teh gume niti ne pogledam več. Še na 15 let staro delovno vozilo (hyundai lantra) sem reskiral €€, in kupil GUME, ne pa ta krš. (naj omenim, da sem dal za gume 20€ več kot pa za vozilo).


lp, Aleš.


Račun ima datum 11.8.2008. :?: Menda nisi že avgusta zimskih gum gor dajal. :shock:


normalno sredi avgusta, samo povedal pa ni, ali so bi michelinke letne gume ali zimske... :?

lp
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če nov 12, 2009 2:27 pm

shalej je napisal/-a:Če imaš kritično situacijo in je potrebno zavirat je prva stvar, ki jo moraš nardit stisnit sklopko in jo držat dokler zaviraš!

Zakaj že? Kaj ti bo koristil laufajoč motor, ko se boš že ustavil ali ko boš že priletel v oviro?
Če je situacija kritična (potrebno bremzanje), je treba čimhitreje začeti s polnim bremzanjem in po možnosti še kaj reševati z volanom, ne pa še zraven skrbeti za mašino in iskati sklopko... :roll:

No, razen če te lovi Chuck Norris in moraš po karambolu čimprej spet naprej bežat z na pol razbitim avtom... :twisted:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Blink-182-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Po feb 19, 2007 8:54 pm
Kraj: Škofja Loka

Napisal/-a Blink-182- Če nov 12, 2009 4:29 pm

Sklopko stisneš zato da ti ne ugasne avto in z tem posledično ABS. ;)
 
Uporabniški avatar
Kukec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: Ne feb 06, 2005 6:38 pm

Napisal/-a Kukec Če nov 12, 2009 4:38 pm

black je napisal/-a:
Prokarjon je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:sava s3 ni slaba...poraz od poraza so pa bile sava intensa :twisted: :twisted: :roll: :roll:


Res je.


Skoraj nove Intensa sem dobil ob nakupu avta in sem jih takoj zamenjal. Res poraz.
Še ko sem jih prodajal sem omenil da se nič ne držijo :P

http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerjali_test_zimska_proti_letni_pnevmatiki-20276.aspx

torej po tem videu lahko sklepam da je sava s3 v mokrem in suhem ogormno slabša od moje letne nokian H, če bo sneg na cesti, bo pač avto v garaži, če me pa preseneti na poti, bom pač montiral verige...
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Če nov 12, 2009 5:53 pm

Energetik81 je napisal/-a:
shalej je napisal/-a:Če imaš kritično situacijo in je potrebno zavirat je prva stvar, ki jo moraš nardit stisnit sklopko in jo držat dokler zaviraš!

Zakaj že? Kaj ti bo koristil laufajoč motor, ko se boš že ustavil ali ko boš že priletel v oviro?
Če je situacija kritična (potrebno bremzanje), je treba čimhitreje začeti s polnim bremzanjem in po možnosti še kaj reševati z volanom, ne pa še zraven skrbeti za mašino in iskati sklopko... :roll:

No, razen če te lovi Chuck Norris in moraš po karambolu čimprej spet naprej bežat z na pol razbitim avtom... :twisted:


Sklopko stisneš da ti ugasnjen motor ne povroča problemov pri bremzanju ki bi nastali ko bi motor hotel trokirat zato bi posledično tudi neenakomerno zaviral.

Sklopko stisnit pa ni noben problem, saj maš levo nogo tako ali tako samo za to opravilo (načeloma) in jaz podzavestno vedno stisnem sklopko pri hitrih zaviranjih. Tako imaš celotno zaviranje pod nadzorom.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če nov 12, 2009 8:10 pm

Energetik81 je napisal/-a:
shalej je napisal/-a:Če imaš kritično situacijo in je potrebno zavirat je prva stvar, ki jo moraš nardit stisnit sklopko in jo držat dokler zaviraš!

Zakaj že? Kaj ti bo koristil laufajoč motor, ko se boš že ustavil ali ko boš že priletel v oviro?
Če je situacija kritična (potrebno bremzanje), je treba čimhitreje začeti s polnim bremzanjem in po možnosti še kaj reševati z volanom, ne pa še zraven skrbeti za mašino in iskati sklopko... :roll:

No, razen če te lovi Chuck Norris in moraš po karambolu čimprej spet naprej bežat z na pol razbitim avtom... :twisted:

tako učijo (tudi na treningu varne vožnje) zadnjih 10-15 let..............vendar mi starejši šoferji to ne delamo, kajti učili so nas (ata mi je že kot osnovnošolcu tupil v glavo, da levo nogo čim dlje stran od pedala)zato tudi vedno zaviranje brez sklopke, tik preden se avto ustavi, pa le to pritisnemo....

Kdo je bil pri Branetu(Kuzmič)bil na treningu, bo vedel povedat, da določenim voznikom (glede na njihove sposobnosti) celo predlaga naj levo nogo cel čas na pedali držijo, ko sva "udarila" debato o tem, mi je postalo jasno "kaj, zakaj in čemu"....predvsem pa komu to predlaga in priporoča...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če nov 12, 2009 9:23 pm

Blink-182- je napisal/-a:Sklopko stisneš zato da ti ne ugasne avto in z tem posledično ABS. ;)

Motor ti ne bo ugasnil praktično do ustavitve, če imaš abs. Poleg tega se ABS verjetno ob ustavitvi mašine napaja iz akumulatorja.
In pri polnem bremzanju ne bo zaradi motorja nič bolj neenakomerno, itak bo ABS ravno da vzdrževal vrtenje kolesa.
Je pa neka logika v tem, da se stisne sklopko, saj motor v leru proizvaja večji vakuum (za servo) kot če trokira na meji. Ni pa to neka odločilna zadeva. Veliko bolj odločilne so gume in asfalt (že prej pa hitrost).
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Če nov 12, 2009 10:15 pm

ronnie je napisal/-a:
graal je napisal/-a:Isto pot sem naslednji dan stestiral z mišelinkami (enake razmere). Pri enaki hitrosti sem se ustavil neprimerno hitreje.

to je bilo pa ekspresno papravilo

objektivno bi bilo " naslednji dan" še enkrat v podobnih razmerah- drugi dan dežja je cesta veliko bolj sprana - stestiral S3 zavorno pot
Sem prepričan; ugotovil bi, da bi se testno tudi z S3 pravočasno ustavil
grmov in zajcev je več


obojne gume so bile zimske.

NAslednji dan sem stestiral OBOJNE gume, ker mi je bilo neverjetno da je lahko takšna razlika.
1. 4xsava s4
2. 2x alpin pa3 (pogonske) 2x sava s3 (zadnje)

razlika v zaustavljanju je bil neverjetna.


lp, Aleš.
Slika
 
helmut1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če nov 12, 2009 11:01 pm

Napisal/-a helmut1 Če nov 12, 2009 11:04 pm

Zanimivo kaj o oceni ADAC-a pravijo v Savi...
http://www.revijakapital.com/kapital/os ... lanka=7096
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe nov 13, 2009 10:31 am

helmut1 je napisal/-a:Zanimivo kaj o oceni ADAC-a pravijo v Savi...
http://www.revijakapital.com/kapital/os ... lanka=7096

Se ti da kopirat članek sem? Ne da se mi glih registrirat, da bi ga prebral.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Če jul 12, 2007 8:18 am

Napisal/-a tech Pe nov 13, 2009 12:45 pm

Evo sem se registriral, da se vam ne bo potrebno.

Verodostojnost testov je lahko včasih vprašljiva SEBASTJAN ŠKETAKO

Ste že pripravljeni? Bliža se 15. november oziroma dan, ko je v Sloveniji potrebno imeti jeklene konjičke opremljene z zimsko opremo. Takšen je namreč zakon in tako boste vsaj do 15. marca naslednje leto na avtomobilih imeli nameščene štiri zimske pnevmatike z oznako M+S z globino profila najmanj 3 mm. V drugem primeru pa boste morali z nameščenimi letnimi pnevmatikami s seboj v prtljažniku verige ustrezne velikosti za pogonska kolesa oziroma jih imeti nameščene v zimskih voznih razmerah. Če živite ob morju (priobalni pas), predpisi o zimski opremi za vas ne veljajo. Zimske pnevmatike se v nizkih temperaturah obnašajo precej bolje kot letne. Te namreč otrdijo, ko temperature praviloma padejo pod 7 stopinj Celzija, zato mišljenje o letnih pnevmatikah, češ da so dobre, če le imajo dovolj profila, na tem mestu odpade. Zimska guma je sestavljena iz drugačnih zmesi kot letna, kar lahko še posebej občutite pri silovitem zaviranju.

Denarnica vam bo hvaležna. Pri nakupu pnevmatik velja še posebej izpostaviti, da so lahko zimske pnevmatike za dva hitrostna razreda nižje kot letne, ki jih imate vpisane v homologaciji vozila. Ta informacija lahko blagodejno vpliva na vašo denarnico, saj je cenovna razlika med najbolj pogostima hitrostnima indeksoma H (do 210 km/h) in T (190 km/h) tudi do 20 evrov po pnevmatiki. Če potrebujete štiri pnevmatike, je razlika tako kar precejšnja.

Katera je prava? Pri izbiri morate poleg cene upoštevati tudi svoj način vožnje. Glede na poplavo različnih znamk pnevmatik ima danes kupec kar težko nalogo izbrati tisto, ki je primerna njegovemu načinu vožnje ter seveda tudi denarnici. Poti do ‘pravih’ pnevmatik je kar nekaj. Lahko se posvetujete s svojim vulkanizerjem, povprašate znance, kakšne izkušnje imajo z določeno gumo, preverite ocene testiranj itd. Tudi cena vam bo praviloma dala kar precejšen odgovor na to, kakšne kvalitete je določena pnevmatika. Znamk, ki jih ne poznate oziroma so na našem trgu precejšnja redkost, pa se kljub ugodnim cenam izogibajte.

Internetna prodaja ni vedno najboljša izbira. Glede na veliko število internetnih strani, ki ponujajo najrazličnejše znamke in dimenzije, bi lahko sklepali, da je internetni nakup med najcenejšimi, prednost pa seveda tudi hitra dostava na dom. Pa je vedno tako? Kar precej kupcev se je namreč že opeklo, ko so domov prejeli gumo starejšega letnika. Večina internetnih prodajaln sicer ponuja vračilo blaga v roku 8-15 dni brez omejitev. Se pa poraja vprašanje, ali boste vračali pnevmatike 13. novembra, če veste, da vam bo policist čez dva dni že lahko mahal s plačilnim nalogom zaradi neustrezne zimske opreme? Drugi ‘problem’ lahko nastane, če guma ni dobavljiva v roku parih dni in boste na njo morali čakati več tednov. Letos se takšen problem že pojavlja s povsem novim dizajnom Fulde Montero 3. Pnevmatika je praviloma dobavljiva šele v 3 tednih, saj so jo kupci zaradi dobrih rezultatov na zadnjih testih in relativno ugodne cene dobesedno razgrabili.

Štirje koncerni obvladujejo svet. Gumarsko avtomobilsko industrijo vodijo štirje večji koncerni, ki imajo v svoji ponudbi praviloma pnevmatike visokega, srednjega in nižjega cenovnega razreda. Michelinov koncern tako v svojem asortimentu ponuja Michelin kot pnevmatiko visokega cenovnega razreda, Kleber spada v srednji razred, Goodrich pa še stopnico nižje. Goodyear, ki v svojem asortimentu ponuja istoimensko pnevmatiko, in Dunlop nastopata na trgu s pnevmatikami višjega razreda. Fulda spada v cenovno srednji višji razred (po testih pa v sam vrh), Sava v srednji razred, medtem ko Debica velja kot guma nižjega cenovnega razreda. Continental ima pod svojim okriljem od bolj znanih še Semperit in Uniroyal (srednji cenovni razred) ter Barum kot nižji cenovni razred. Ne smemo prezreti ameriškega Firestona, ki je v lasti bolj znanega japonskega proizvajalca Bridgestona. Le-ta ima pod svojim okriljem še dokaj neprepoznavno Lasso, ki je sicer tudi pri nas prisotna že vrsto let.

Testi priporočilo, ne pa tudi obveza. V današnjem času so pri izbiri pnevmatik postali zelo popularni najrazličnejši testi. Toda tudi verodostojnost testov je lahko včasih vprašljiva, saj tudi v tej branži obstajajo najrazličnejše ‘kuhinje’. Povedano drugače, če teste izvajajo Nemci, po navadi zmagovalec prihaja od nemškega proizvajalca. Tudi letos je zmagovalec ADAC-a po ‘naključju’ postal nemški Continental. Če boste vzeli v roke kakšno francosko avtorevijo, ne bodite presenečeni, če bo zmagovalec testov Michelin. V bistvu pa so razlike med najboljšimi pnevmatikami tako majhne, da jih povprečen voznik avtomobila ne bo zaznal. Omenimo še našo Savo, ki se je na letošnjih ADAC-ovih testih izkazala kot nepriporočljiva. Večina voznikov, ki vozijo na omenjeni pnevmatiki, sicer pravi drugače. Testi kljub temu velikokrat oblikujejo potrošnikovo končno mnenje, kar se vodilni koncerni v gumarski industriji še kako dobro zavedajo.

Kvalitetna pnevmatika se vam lahko hitro povrne. Pri nakupu se izogibajte pnevmatikam sumljivega porekla. Kitajski proizvajalci praviloma ne dosegajo niti minimalnih evropskih standardov, prav tako so kvalitete znamk raznih vzhodnoevropskih družb zelo slabe. Ne pozabite, da je guma praktično edini stik s cestiščem in če vas vsaj enkrat reši pred čim hujšim, imate denar, ki ste ga plačali za gume, praktično povrnjen v sekundi. Skratka, vsak voznik mora pri nakupu pnevmatik upoštevati svoje vozne sposobnosti. Vsekakor pa lahko v današnjem času dobimo kvalitetno zimsko gumo za precej manj denarja kot pred desetimi leti. Pa še bolj varni bomo: ne samo na snegu, tudi na dežju in ledu.

Kaj o oceni ADAC-a pravijo v Savi?

Sava eskimo S3 je bila vsa leta do sedaj na ADAC-ovih testih konstantno ocenjena kot priporočljiva. Tudi letos se je izkazala za varno in zanesljivo pnevmatiko na snegu, ledu, tudi pri varčevanju z gorivom in obrabi, saj je pri vseh teh štirih kriterijih dobila najvišjo možno oceno. Na snegu in ledu je bila med naborom 16 pnevmatik celo na 2. mestu, po kriteriju porabe goriva pa na tretjem mestu. Zaradi slabše ocene obnašanja pnevmatike na mokrem, ki ima v ADAC-ovem testu največji ponder, je letos dobila slabšo oceno kot ponavadi. Kljub temu pa nas o zanesljivosti Save eskima S3 še dodatno prepričajo ostali letošnji testi, in sicer v nemški reviji AutoZeitung in Autobild. V obeh testih se je pnevmatika Sava eskimo S3 dobro uvrstila. Ravno tako pa je bila letos dobro ocenjena s strani neodvisne instsitucije TueV SueD Automotive. Ne pozabimo tudi, da se je leta 2007 na ADAC-ovem testu uvrstila celo na 3. mesto. Še nekaj velja omeniti; blagovna znamka Sava sodi v t.i. srednji razred. Na testiranjih pa njene karakteristike ocenjujejo v primerjavi s konkurenti iz najvišjega kakovostnega razreda, kjer se v razvoj in inovativne tehnologije intenzivno vlaga. Zato bi bilo nerealno pričakovati, da bo posegala po vodilnih mestih. Vozniki, ki uporabljajo Savo eskimo S3, lahko še naprej zaupajo njeni varnosti in zanesljivosti.
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Pe nov 13, 2009 1:20 pm

No to jaz trobim (komenter na članek) že celo večnost. Pa noče noben slišat.

O tem pa, da stišneš sklopko in bremzaš na polno pa v mojem primeru ne velja. Prejšnji avto je pod sklopko zaviral zelo slabo. Sploh pa ne vem zakaj bi pri 80-120km/h stisnil sklopko. Sklopko stisneš ko šaltaš. Šaltam pa zato, ker je občutna razlika pri zaustavljanju avtomobila. Že ko daš v četrto brzino, in v tretjo je razlika občutna.

Prej ko še nisem imel ABS sem skoraj vedno šaltal do druge. Sedaj z ABS pa do tretje ali četrte brzine. Krajša je razdalja do ovire manj časa imaš da šaltaš ali za kaj drugega. Pri meni pa sledi npr. tako:
1.Sulovit pritik na zavoro
2. Šaltam četrto brzino (plus žmigavce)-istočasno bremza
3. Tretja (zavora) - sklopka -na AC mogoče še menjava pasa ali odstavni pas.
4. Druga (zavora)- sklopka
5. Peljemo dalje. (Do sedaj).
6. Umes pa še kaj z volanom, če je potrebno. Pa mal bremzo popustim ko spustim sklopko, ker lahko moj avto malo zabije in zanese (to je razlog).

Kaj je pa čisto pravilno pa se nisem nikoli poglabljal. Vendar meni ta sistem ustreza in nisem imel še problemov s nesrečo. Upam, da tako ostane.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe nov 13, 2009 2:07 pm

Zanimiv članek.

kamal, če imaš čas šaltati med zaviranjem, to ni zaviranje na polno. Ker če je, nimaš časa še šaltat. Pribiješ bremzo do podna in čakaš. Da se ustaviš ali zabiješ.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe nov 13, 2009 3:06 pm

do zdej sem sam enkrat izkusil bremzanje na polno. blo je 190-80 in edino kar mi je uspelo je blo bremzat pa na vozni pas se začet umikat. Nič prestavljanja v nižjo prestavo, nič stiskanja kuplunge, nič žmigavcev. Samo bremza pa z obema rokama sem volan držal in se prestavil na vozni pas, ko sem videl, da nebo šlo se pravičas upočasnit.

Okoli save eskimo s3 samo to: dosti ljudi se vozi še poleti z njo, tak da bojo eno sezono stare z mene čisto dobre. Pa na suhem in mokrem držijo boljše kot debica passio2(nad to gumo pa sem res bil razočaran)
LP Rok
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe nov 13, 2009 3:52 pm

če imaš čas šaltati med zaviranjem, to ni zaviranje na polno. Ker če je, nimaš časa še šaltat. Pribiješ bremzo do podna in čakaš. Da se ustaviš ali zabiješ.


x2

Rad bi videl kateri voznik je sposoben v 1 sekundi:
-pritisnit na zavoro
-vklopit 4 žmigavce
-stisnit sklopko in prestavit nižje

Večina ima reakcijski čas večji od 1 sekunde.

Glede Save eskimo S3 pa nimam pripomb (in prejšnji letniki in letošnji letnik), tudi na mokrem je vodljivost zadovoljiva s prilagojeno hitrostjo, na snegu pa je odlična!
Pa tudi v članku lepo piše, za ta denar je to vrhunska guma, kdor hoče boljšo, naj pa da 100€ ali več
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe nov 13, 2009 6:51 pm

Rad bi videl kateri voznik je sposoben v 1 sekundi:
-pritisnit na zavoro
-vklopit 4 žmigavce
-stisnit sklopko in prestavit nižje



Tisti ki ima avtomatski vklop utripalk v sili in DSG menjalnik. :D
Vrni se na Aktualno področje: Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov