/miha je napisal/-a:Ali lahko utemeljiš zakaj je odvisno od voznika, pogona in ESPja?
Lahko:
Voznik: izkušen voznik takoj opazi kdaj mu začne zanašati zadek in ga instiktivno poravna z hipno malenkostno korekcijo volana (spet odvisno od avta, če je avto velik, ga je lažje uloviti). Če ti odnese prednji del avta, nimaš kaj veliko narediti, le upaš lahko, da bodo prednje gume spet dobile oprijem (razbremeniš pogon, ravno prav dodaš volan, bla bla bal, ali pa avto z ročno postaviš bočno, težko izvedljivo pri veliki hitrosti).
Pogon: če imaš bolše gume zadaj, težje pride do powerslideja, in bolši oprijem imajo kolesa v snegu, to sta dva plusa, slabosti so še zmeraj enake kot pri sprednjem pogonu.
ESP: vsaj iz mojih izkušen iz volvota: nikoli mi ni uspelo prekrmariti spredaj gnani avto z vklopljenim espjem, tudi na snegu z letnimi gumami pri sorazmerno veliki hitrosti ne, pri podkrmarjenju ti pa tudi esp nima kaj veliko pomagati.
Moj nasvet bi bil: boljše gume
- na zadnjo os za neizkušene voznike z vozilom brez espja
- na prednjo os za izkušene voznike ali pa za vozila z esp