J.McLane je napisal/-a:A mi lahko nekdo (Lisko ) razloži kaj je tako posebnega z oljem v diferencialu terencev, da bi ga moral redno menjat na nek interval? Oziroma ali je samo Toyota taka?
J.McLane je napisal/-a:No, vsi avtomobili nimajo predpisane menjave olja v menjalniku ali diferencialu, je pa vprašanje kaj si proizvajalec predstavlja pod življensko dobo vozila.
Če sem prav prebral je pri Hiluxu predvidena menajva v obeh diferencialih na vsakih 30k km v oba skupaj pa gre 5 l olja, olje v menjalniku in prenosu pa sploh ni predvideno za menjavo, je omenjeno kot samo kontrola.
Saj vem da naj se nebi šlo iz specificirane gradacije, ampak vseeno vprašam ker 75W-90 nisem videl ene normalen firme olja ceneje kot 12 €/l (Mobil), da o kakšnem Motulu ne govorim, 75W-80 pa je samo 6,8-7,5 €/l (Elf/Total).
No ampak če gledam specifikacije za Total ima:
-75W-90 viskoznost pri 40°: 106 mm²/s
-75W-80 viskoznost pri 40°: 49 mm²/s
Razlika je kar velika, s tem se pa verjetno ni za igrat
lisko je napisal/-a:J.McLane je napisal/-a:No, vsi avtomobili nimajo predpisane menjave olja v menjalniku ali diferencialu, je pa vprašanje kaj si proizvajalec predstavlja pod življensko dobo vozila.
Če sem prav prebral je pri Hiluxu predvidena menajva v obeh diferencialih na vsakih 30k km v oba skupaj pa gre 5 l olja, olje v menjalniku in prenosu pa sploh ni predvideno za menjavo, je omenjeno kot samo kontrola.
Saj vem da naj se nebi šlo iz specificirane gradacije, ampak vseeno vprašam ker 75W-90 nisem videl ene normalen firme olja ceneje kot 12 €/l (Mobil), da o kakšnem Motulu ne govorim, 75W-80 pa je samo 6,8-7,5 €/l (Elf/Total).
No ampak če gledam specifikacije za Total ima:
-75W-90 viskoznost pri 40°: 106 mm²/s
-75W-80 viskoznost pri 40°: 49 mm²/s
Razlika je kar velika, s tem se pa verjetno ni za igrat
Prvi zadetek....
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... olje+75+90
Bodi srečen....75-90 je klasika olje...Jaz imam v zadnjem diffu 75-140 olje.... + dodatek za LSD špero....
mrtwelvetrees je napisal/-a:ti to poleg službe ? če tako vsaka čast
nebivedu je napisal/-a:Seleni zadaj, lahko pa tudi slabi zadnji amortizerji, kak zvit panhardov drog,... Za to da avto zvije ob pospeševanju je lahko kr dost stvari.
Sam bi preveril selene in panhard, pa mogoče še stestiral amortizerje.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov