nasamorpheus je napisal/-a:Jaz ne kupim avta starega par let ki se ni servisiral v garanciji oz se je servisiral doma in to s pomočjo YouTuba.. me ne zanima. Preveč je možnosti za skrite napake, sploh pri teh novejših motorjih. Vsak po svoje..
Kot praviš vsak po svoje... in po moje noben serviser ne bi tako natančno postavil motor v fazo kot sem ga sam.
Gre se za to, da ko sta pina zaklenjena v obeh zgornjih zobnikih, gre spodnji pin v ležišče tudi če je spodnji +/- 0.5mm levo ali desno. Toliko se spodnji pin lahko giblje poševno preden se zaklene. Postavil sem ga točno na sredino. Tudi kazalec napenjalca je točno na sredini. Jermen je bil dan gor po pravilnem postopku z losanima zobnikoma za odmično in vt pumpo. Po moje jih 3/4 serviserjev jermen da gor brez losanja jermenic in se potem niti ne ukvarjajo s pravilno fazo. Ne zavedajo se, da jermena niso v piko enako dolga. Nekateri celo uporabijo sveder 5.5mm, namesto originalni 6mm pin. Vsi vijaki so zategnjeni po specifikaciji in tudi zamenjani na rolicah. Komplet je Gates in zamenjan je bil tudi antifriz. Motor je bil odzračen skoraj 100% preden je bil zagnan, s stiskanjem cevi. Potem je bil še odzračen s testerjem VCDS, ki samodejno opravi postopek.