Pri DA mašinah S8, S15, S21 pomeni izmet backing plate-a in gobice za 8, 15 ali 21mm. Vse se pa isto vrti oz. deluje v ekscentru zato prihaja do izmeta.
Dejanska razlika med tremi je to da če imam jst 5" (ali 150mm veliko) gobico lahko mašina doda korekcijo še dodatnih 8mm ali največ 21mm na vseh straneh (se pravi 150+ 2*21mm= 192mm). To je super če ima avto veliko ravnih površin ker boš hitreje nardil korekcijo po celotnem avtu kot pa če bi imel 8mm izmet. Problem pride ko so površine manjše in ti ta izmet dela probleme oz. je prevelik (problem nekaterih delov sprednjega odbijača, zadnjega odbijača, A, B, C stebrički, kjer omejuje plastika, kjer so površine neravne - vbočene ali izbočene, pa še bi se našlo...) in je uporaba mašine praktično neuporabna. Takrat boš ročno poliru ali pa uporabu drugo manjšo polirko.
Drug problem je da nekatere gobice večji izmet zaradi trenja bolj uničuje-trga kot druge (to sem doživel pri 3m gobici, ki je sicer namenjena za rotacijske mašine in očitno popolnoma neprimerna za uporabo na DA mašini).
Tretji problem je hlajenje gobice. Če boš ti vrtel gobico na hitrosti 6 pri 8mm izmetu bo ta proizvajala več toplote kot pri 21mm izmetu. Zame je toplota hudo pomembna, ker višja toplota suši pasto hitreje, povzroča več prašenja, hitreje uničuje gobice in dejansko povišana toplota škodi barvi med samim poliranjem. Ampak, da te pomirim pri DA mašinah je to manj mogoče kot pri rotacijskih.
Ne me narobe razumet...vse DA mašine so super in zlo uporabne in ti bojo omogočale korekcijo nevem 80-90% površin avta. Katerokoli izbereš boš lahko z njo naredil ogromno razliko na avtu tako, da naj te ne bo strah. Razlike med proizvajalci so v moči motorja (pri nekaterih DA se ti bo gobica ustavila na robih, neravninah in bo samo vibrirala namesto vrtela, pri drugih močnejših tega ne bo ali ne bo v tolikšni meri), v vibracijah (kakšni Kraussi bojo ful vibriral medtem ko kakšen Rupes ali druge firme manj - tuki priporočam da sprobaš čim več mašin in se potem odločiš sam koliko te dejansko vibracije motijo, vibracije oz. nestabilnost je lahko tudi zaradi podložne gobice ali backing plate-a), pol je pa kvaliteta ohišja, stikal, motorja, kabla, hitrosti... Moj nasvet je da razmisli kakšno mašino rabiš in jih pri prodajalcih sprobaj od najcenejše do najdražje in boš videl razliko med njimi. Raje dodaj par EUR več za boljšo kvaliteto in manj vibracij kot pa da izbereš najcenejšo. Tako boš tudi lažje obvladoval mašino od štarta. Pa razen če boš polirko uporablju kot kladivo in tolku po avtu se ne boj za neko škodo laka in prežganje barve in take bedarije, ki jih trosijo na tujih forumih folk ki se boji DA polirko nabavt
Nekak se mi pa zdi da je S15 oz. mašina s 15mm izmetom nekak med DA mašinami najbolj uporabna in če bi še enkrat izbiral bi namesto 21mm izbral kakšen t.i. forced rotation flex (ali fake flex) s 15mm izmetom z možnostjo 3,5" ali 5" gobice. Kot drugo mašino bi izbral kakšen mini DA z 8 ali 12mm izmetom, kot tretjo mašino pa celo rotacijsko za bolj kirurško poliranje in takšno, ki mi omogoča uporabo kakšnega nano polirnega kita.
Pr gobicah ne razmišljaj preveč. Rabiš 3-5 (ali manj če jih sproti pereš) grobih in polirnih gobic. CG hex logic so kul za začetek ali pa CSF ima neke ful ugodne (royal pads).
Btw...če boš poliru tudi luči bo tavelika polirka oz. gobica prevelika. Tuki rabiš manjše oz. mini DA mašine s 75mm gobicami. 125 ali 150 so prevelike.
Upam da kej pomaga.
LP