Imam vprašanje glede čiščenja avtomobila. Ker sem nov v tem področju vas sprašujem za nasvet. Verjetno je že kakšna tema odprta na to temo vendar je nisem našel.
Kako vi čistite svoje avtomobile (zunanjost).
Jaz ponavadi najprej na avto nanesem Angelwax revange, da odstranim mrčes in zuželke. Nato avto pokrijem s peno Gyeon Foam. Počakam nekaj časa da pena naredi svoje nato pa avto operem z MEGUIAR'S ULTIMATE WASH & WAX ali pa z CHEMICAL GUYS GLOSSWORKZ AUTO BATHE. Z krpo za sušenje vozila cel avto obrišem. Na koncu pa še uporabim QUICK DETAILERJ.
Zdaj bi pa ne avto nanesel še kakšen vosk. Zdaj me zanima ali lahko nanesem vosk glede na to da avto ne očistim / dekontaminiram z kakšnim Iron X in pa Tar X. Prav tako nisem uporabil plastilna.
Predn daš vosek gor, oz. bilokater sealant je treba obvezno avto dekontaminirat. Vsaj IronX, TarX, če že ne plastelin. Odvisno od stanja. Načeloma je plastelin abrazivn, tako da je enostopenjsko poliranje skoraj nujno.
Sam osebno zadnje cajte ne dajem več hardwaxa, ker je en kup dobrih in easy-to-use spray sealantov. Recimo Bead Maker je tipični primer, ampak ne zdrži več kot 1 mesec. Ampak če pereš avto enkrat na 2 tedna je super, ker ga naneseš na avto po vsakem pranju v dobrih 5 min. In gloss je neverjetn, nobena žalba se ne sveti tako. To mu je še največja prednost.
Mislim da ne bo pomote...vosek lahko naneseš na ne-dekontaminiran avto AMPAK...nanos bo težji (aplikator bo bolj grabil), odvisno od količine kontaminacije je odvisno koliko voska se bo sprijelo s površino barve, kar vpliva na obstojnost se pravi obstojnost bo slabša in tudi obnašanje (beading) voska bo slabše.
Ali Iron x in Tar x poškodujejo lak? Ne...ta čistila ne poškodujejo laka. Treba je samo paziti, da ga zadostno speremo s površine po uporabi, ker sicer pa lahko pušča sledi. Poškoduje ga kontaminacija če teh čistil ne uporabimo, še zlasti zračna rja, ki jo predstavljajo majhni koščki kovin, ki se zapičijo v lak, ki sčasoma zaradi stika s kisikom in vodo oksidirajo in večajo ter "raztezajo" lak če jih pustimo dovolj dolgo. Zato se priporoča uporaba Iron x-a vsaj 2x letno (še posebej po koncu zime) ko na te delce vpliva še sol. Katran ni takšen problem...morda so ostanki lepil bolj ker lahko barva (bela) malenkost porumeni sčasoma.
Strinjam se z Void-om. Tudi sam sem bolj pristaš spray voskov, ki jih uporabim kot pomoč pri sušenju. Dodajo boljšo zaščito kot QD in običajno tudi avto izgleda super. Sam uporabljam OPT opti-seal ali pa zadnje čase tudi P&S bead maker.
Se strinjam z predhonikom. Mislim da bi definitivno moral probat Beadmaker, če ne zaradi drugega pa zaradi zelo enostavne uporabe. Dejansko je nemogoče pustit sledi s tem izdelkom. Pa tudi če uzameš 4 litersko kanto, je izredno poceni, 10€ na 1L.
Ja res je, najbolj se splača kupit celo kanto. Ker 0.5L v sprayu je veliko dražji.
Beadmaker je sicer super, ampak po nekaj mesecih uporabe sem dobil filing da privlači prah na avto. Imam občutek da je povšina "sticky". To je ubistvu edini minus, poleg dokaj kratke obstojnosti.
Void zanimivo da to omenjaš. Je že neki folka reklo isto (da privlaci prah). Pri meni zaenkrat deluje glih kontra...se mi zdi da manj privlaci prah npr. v primerjavi s kaksnim sonax bsd.
Btw...4l ni veliko...pri aplikaciji se ga kr precej porabi (cca 3dl na avto). Jst sm 1l porabu v 1,5 mescih.
Ne vem koliko privlačijo drugi, mogoče so še slabši No uglavnem, js sm že porabil 4L in sm kupil naslednjo kanto. Za ta denar dejansko ni boljšega. Zanimivo je to, da tudi lepo potemni tesnila vrat in zaščitne plastike.
Jaz zadnje čase tudi uporabljam le še sealante/voske v spreju. Prej sem uporabljal tekoče ali trde voske. Pa se mi zdi, da so v spreju povsem zadosti. Pa tudi zdržijo kar dobro. Trenutno se držim Sams Ceramic Boost. Za to ceno dober produkt. Zdrži dva mesca sigurno. V flaši je pa sigurno za dvakrat, trikrat. Daje odličen lesk/sijaj. Pa še za uporabo je enostaven in cel avto obdelaš res hitro.
To je težko odgovoriti, ker so različne zaščite različno odporne na čistila. Tipično je pri kakšnih sprej voskih in carnauba voskih že dovolj močno predpranje (TFR-traffic film remover, citrus APC, tudi Bilt hamber surfex v 4% mešanici) in pranje z močnejšim šamponom npr. Carpro Reset ali Meguiars wash+. Če se bo nanašala ista zaščita bo to dovolj drugače je pa treba uporabiti vsaj kakšno polir pasto kot so paint cleanserji ali fine polir paste, ki bojo površino pripravile za nanos nove zaščite.
Trenutno sem imel vosk CHEMICAL GUYS INSTAWAX. Zdaj bi pa začel uporabljat COLLINITE NO. 845 INSULATOR WAX.
Da bi sam doma uporabljal polirne paste me glih ne vleče najbolj.
Če bi za predpranje uporabil BILT-HAMBER AUTO-FOAM v mogoče močnejši koncentraciji kot je predpisano (okol 5-10%). Za pranje pa CARPRO RESET. Zraven pa še kemična dekontaminacija BILT-HAMBER KORROSOL in CARPRO TARX ali pa ker CARPRO TR.IX. Na koncu pa CARPRO ERASER.
Ok zdaj sem na avto nanesel COLLINITE NO. 845 INSULATOR WAX.
Tega mislim na avto nanašati vsakih 6 mesecev. Kaj naj uporabim med tem časom, da povečav vzdržljivost tega voska? Mogoče tudi kakšen izdelek v smeri pripomočka za sušenje avta