Se opravičujem za dvojni post, ampak ne gre drugače
Me zanima nekaj glede poliranja žarometov. Pa me popravite, če narobe razmišljam.
Srečal sem se s problemom, ko sem poliral žaromete na avtomobilu od žene. Oba sta bila že boga - eden bolj kot drugi, saj je bil eden vmes zamenjan.
Prvega sem lepo začel brusit s P800 in navzgor, kar pa pri novejšem žarometu nisem mogel, ker je očitno še imel gor veliko "clear coata" in je brusni papir P800 letal po žarometu, kot drsalke po ledu.
Pogledal sem veliko videov, kako folk polira in brusi žaromete in je 1000 variant. Eni začnejo s P3000 in potem samo spolirajo s pasto, drugi začnejo vsak žaromet, ne glede na stanje s P320-P800-P1200 in potem s polirno pasto.
Ali je bolše, če ima žaromet še veliko "clear coata" gor, da se samo pobrusi tisti del, ki je načet z nekim P2500 in se pusti ostali "clear coat" gor?
Ali pa je bolše, da se pobrusi celoten žaromet, celoten "clear coat" dol z bolj grobim brusnim papirjem, da je potem celoten žaromet v enakem stanju?