Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
aeroplane1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe jul 10, 2009 1:57 pm

peugeot 206

Napisal/-a aeroplane1 Sr apr 07, 2010 10:07 am

Živjo,
imam težavo z peugeot 206. In sicer. Avto v prostem teku nima konstantnih vrtljajev. Vrtljaji vibrirajo od 800 do 1100. Morali pa bi biti ves čas na 900. Ni važno ali je avto ogret ali hladen.
Pred časom sem ga imel na servisu, kjer so zamenjali landa sondo. Po tem je bilo približno tri mesece v redu, nato pa se je ponovno pričela ta težava.
Tudi poraba goriva je precej visoka.
približne meritve v januarju 8,9 l/100 km, februar 8,5 litra, marec 8,6.
V začetku je bila poraba 6,5 litra.
Avto ima prevoženih 85000 km.

Kaj bi bilo lahko narobe? Ali mi lahko priporočite kakšnega mojstra za popravilo.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr apr 07, 2010 10:13 am

Ne izdaš tipa motorja. Na 900 obratov ni nobenega motorja.
Zadnjič spremenil joztom, dne Sr apr 07, 2010 10:14 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr apr 07, 2010 10:13 am

Govorim sicer cisto na pamet ampak - motorcek prostega teka? Ali pa kaksno tipalo...

LpF
 
aeroplane1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe jul 10, 2009 1:57 pm

Napisal/-a aeroplane1 Sr apr 07, 2010 10:14 am

motor je 1.4 16V bencinar
 
Uporabniški avatar
Kalos
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: To feb 03, 2009 2:21 pm

Napisal/-a Kalos Sr apr 07, 2010 11:26 am

joztom je napisal/-a:Ne izdaš tipa motorja. Na 900 obratov ni nobenega motorja.


Pojasni...moj je po zamenjavi egr ventila vedno na 900 oz. malenkost manj...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr apr 07, 2010 11:29 am

Npr za motor TU3JP je podatek 750 obratov, ampak kdo bi vedel za tip motorja in letnik. Ali tudi dele tako kupujete? Če mrzel slabo vleče in niha štantgas je velikokrat kriv kombinirani senzor pritiska (MAP) in temperature vstopnega zraka. Na sliki št 16.
Priponke
TU3JP.pdf
(212.15 KiB) Prenešeno 75 krat
 
aeroplane1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe jul 10, 2009 1:57 pm

Napisal/-a aeroplane1 Sr apr 07, 2010 11:39 am

Takrat, ko motor enakomerno teče v prostem teku, so obrati vedno na 900. Težava namreč ni konstantna. Je pa zelo pogosta. Zanimivo je, da se pogosteje dogaja po daljši vožnji po avtocesti.
Ko se je težava začela dogajati, so na servisu rekli, da je napaka v landa sondi.
Baje so to razbrali iz računalnika.....
Dejte mi predlagat enga v redu serviserja v LJ.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr apr 07, 2010 5:12 pm

Jaz serviserja za PSA ne poznam, ker šraufam sam, pa kakorkoli že rata. Od boljših je še Novak Zdravko (Avtonova d.o.o.) pa Toni Jerovšek v Grosupljem. S servisi Peugeot (Claas in ModriLev) pa ne bi kaj rekel, so se mi zamerili na sinovem P307 HDI. Če ne bi poznal mehanika iz Skaručne, ki je našel napako, bi propadel od stroškov.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot], trs in 5 gostov