Napisal/-a nk22 Če jul 03, 2025 5:14 am
Imam Kia Ceed 1.6 CRDI
Avto sem od firme, ki se ukvarja s prodajo vozil kupil marca 2025 in o tem da trese sem 4 dni po nakupu obvestil prodajalca. Začel je z izgovori, da avta ni naredil on, da ni kriv da trese in naj se pogovarjam z uradnim servisom, ter, da naj bi vsem poznan uradni uvoznik v Ljubljani moral uveljaviti garancijo, ampak vsi vemo, da če vozilo ni uvoženo preko njih, garancije nočejo uveljaviti. Klical sem na tržni inšpektorat, zadevo, glede garancije pri uradnem zastopniku prijavil. Najraje bi avto peljal prodajalcu nazaj in zahteval denar ali pa od njega zahteval, da to popravi on, glede na to, da sem ga na težavo obvestil pravočasno. Avto sem kupil pred tremi meseci, je možno, da za to uveljavljam stvarno napako?