Levoroki, preberi si svoj prvi prispevek in si ga razloži:
Cokolino je napisal/-a:Pred dnevi je na motorju 1.2 puretech 83km, med vožnjo razrahljalo pokrov za dolivanje olja in ga nekaj tudi izgubilo, ko se je prižgala lučka za motor sem takoj ustavil, pogledam in ugotovim da motor dela zelo grobo in primanjkuje olja.
Ugasnem ter kupim in dolijem olje. Motor se umiri in sem prišel do citroen servisa. Avto je imel manjšo moč pa so pregledali in izčrpali odvečno olje.
Po trehtednih avto še zmeraj ni tako odziven kar se pozna pri pospeševanju, vključevanju in kar me skrbi še zmeraj ima malenkost preveč olja. Kaj bi lahko bil vzrok? Avto je star 4leta in ima 35000 km
Če bi znal kontrolirati nivo olja in ga po potrebi doliti, ti na šitroen servisu ne bi viška ven spumpali
Tudi nekateri ne vozimo fajnih nemških batnih obročkov ali šahovnic, vozimo pa več drugih, različnih znamk in v vsej karieri se nam ni nikoli zgodilo to, da bi imeli višek olja v motorju. Pa veš zakaj? Ker nimamo dveh levih rok in znamo preverjati nivo olja. Mogoče bi bilo fajn, da se vsaj oglasiš v prvi mehanični delavnici, kjer ti bojo izkušeni mehaniki z veseljem pokazali pravilen postopek preverjanja nivoja olja, seveda prti plačilu kakšnega six packa. Če pa ti je nerodno ali pa si zadnji dinar zagonu za inženirski fuckup stoletja, ki se mu reče 1.2 puretech in nimaš za six packa, pa vsaj preberi yebena navodila, ki si jih dobil poleg avta.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.