Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 640
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax Če dec 12, 2024 11:05 pm

Na 3008-ki je bla menjava jermena z napenjalci nekje 250€ ampak to je bil mehanik,ki ga osebno poznamo... Je pa sedaj noter continental jermen. Set zobatega jermena continental je 135€.
 
mnmn
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Po dec 29, 2014 12:00 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a mnmn Pe avg 01, 2025 5:21 pm

Kako je sedaj s temi 1.2 purtech motorji? Ali je sedaj kaj bolj varno kupiti nov avto s tem motorjem, ali pa so še vedno iste težave? Ali še imajo vedno isto jermen v olju?
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2279
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a limas Pe avg 01, 2025 7:02 pm

Treba bo počakat kakšno leto ali dve in spremljat tuje forume in YT kanale.
Cenejše verzije Stellantisa imajo še vedno jermen, dražje pa verigo.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2266
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a tomzzi So avg 02, 2025 7:48 am

Kako misliš cenejše verzije Stellantisa? Definiraj cenejše.
Dvomim, da bi še vedno ponujali verzijo z jermenom v "cenejsih" verzijah Stellantisa.

Morda pa se motim ampak mi je malo čudno.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4388
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a xxl So avg 02, 2025 9:49 am

Hmm...,GPT pravi takole;
Le mild‑hibridni 1.2 PureTech motorji s 48 V tehnologijo imajo zdaj verigo.

Ne‑hibridne bencinske različice še vedno uporabljajo "wet belt" – torej pas, ne veriga, tudi če so iz leta 2025.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3081
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a mrtwelvetrees So avg 02, 2025 10:23 am

Vprašanje je pa tudi kako je z novo verigo ali se bo ta hitro nategnila in postala glasna (ker vsi gledajo na denar, pol tudi veriga poceni) ampak servis menjava verige je malce dražji kot navaden jermen ki ni v olju.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
mnmn
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Po dec 29, 2014 12:00 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a mnmn So avg 02, 2025 11:17 am

To potem pomeni, da se jih je še vedo potrebno izogibati kot hudič križa? Toda kaj potem sploh kupiti, če kupuješ nek manjši SUV? Pa da ne bo nepremičnina?
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3373
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a McLaren So avg 02, 2025 1:58 pm

Mazda CX30 z 2.5 litrsko masino
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4388
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a xxl So avg 02, 2025 3:08 pm

Se strinjam z McLaren. Captur/Symbioz 1.3 ni tako slaba izbira, nenazadnje niti Taigo 1.0 116.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
MMNeo
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: To okt 09, 2007 2:16 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a MMNeo So avg 02, 2025 3:43 pm

Pozdravljeni!

Lastim si novega P5008 1.2 mhev 136 km, l.2025. Ob prebiranju vseh težav s pure tech motorji me je imelo, da bi naredil posebej temo in napisal vse, kar bi se z vozilom dogajalo. Žal mi ternutno časovno ne steče.
Torej avto je težek skoraj 1800 kg. Odstranil sem zadnja dva sedeža, kar je dobrih 70 kg. Od marca do danes sem naredil 10500 km. Danes smo se drugič vrnili iz morja, trije otroci, žena, polno naloženi. Za noramalno vožnjo je motor čisto dovolj. Priznam, da ga v hrib zmanjka, tam ne dela čudežev, nikakor, vse ostalo bp. Avto je pojava, vsem je všeč.
Dobil sem obvestilo o prvem vpoklicu, dovodna cev za gorivo bi naj bila slabo pritrjena, potrebna je tudi nadgradnja programske opreme, kar opažam tudi sam. Ima določene muhe, ki so prisotne ob povezavi z mobilnim telefonom.
Drugače z avtom vsi zelo zadovoljni. Zadaj ogromno prostora, kot vozniku mi je skoraj za odtenek prevelik, žena zadovoljna (kar je zelo pomembno :) ). Poraba 6.3, kot sem omenil polno naloženi, klima, 5 oseb..... Dnevno se vozim v Ljubljano iz Štajerske, če sem sam, pri 120 km/h je poraba okoli 5.7. Porabo si tudi dokumentiram, saj se jih veliko dela norca iz tega motorja, ki ja, ima verigo. Je pa garancija 100 k km ali 5 let, ki jo imam podaljsano na 200k in 7 let. Če so kakšna vprašanja, sem na voljo.
 
mnmn
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Po dec 29, 2014 12:00 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a mnmn So avg 02, 2025 4:31 pm

Za mazdo, vem da dela dobro motorje. Sem jo tudi sam že mislil kupiti, toda ne vem kje ta avto skriva konje. Po številkah je vse lepo in prav, toda ko ga voziš pa se mi zdi da je konjev precej manj. Vsaj z primerjavi z drugimi podobnimi avti.

Renault je še kar dobra izbira. Kaj je sploh dejansko razlika med Symbioz in Captur? Zakaj so šli delati še en avto? Če gledam močnejši motor, je začetna cena skoraj identična. Taigo bi pa po vsej verjetnosti bil za izbrati 1.5.

Kaj pa je sploh sedaj razlika v motorjih pri Stellantis? Kaj to so vsi problematični? Tudi 145 konjski hibrid?
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2390
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a DePalmo So avg 02, 2025 5:22 pm

xxl je napisal/-a:Hmm...,GPT pravi takole;

ChatGPT vpraši dvakrat oz. ti naj poišče dejanske odgovore. Meni je za novega Ceeda 7 stopenjski DCT trdil da je mokra sklopka. Ko sem mu napisal da naj preveri če to res drži ker sem sam bil kar dobro prepričan da je suha, se je popravil da je suha.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4388
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a xxl So avg 02, 2025 5:23 pm

Symbioz je daljši, torej bolj praktičen, meni lepši. Oba so v izvedbi MHEV ali HEV. Mazda skriva konje, ker ni turbo, vozi se drugače, da potegne. 145 48V hibrid (bolj MHEV kot HEV) je v bistvu 136 KM, tu je zmeda katere konje navajajo, sistemske ali samo bencin. Kako se bo obnesel, ne vemo. Še.
Zadnjič spremenil xxl, dne So avg 02, 2025 5:26 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4388
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a xxl So avg 02, 2025 5:25 pm

DePalmo je napisal/-a:
xxl je napisal/-a:Hmm...,GPT pravi takole;

ChatGPT vpraši dvakrat oz. ti naj poišče dejanske odgovore. Meni je za novega Ceeda 7 stopenjski DCT trdil da je mokra sklopka. Ko sem mu napisal da naj preveri če to res drži ker sem sam bil kar dobro prepričan da je suha, se je popravil da je suha.

Zato sem napisal, hmm... Naj dodatno preveri koga res zanima.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
alexwell
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 694
Pridružen: Po dec 05, 2011 10:19 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a alexwell So avg 02, 2025 6:03 pm

Problematični so bili tisti med leti 2012 do 2020. Z drugimi jermeni so nato omilili zadevo.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2279
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a limas So avg 02, 2025 6:09 pm

tomzzi je napisal/-a:Kako misliš cenejše verzije Stellantisa? Definiraj cenejše.
Dvomim, da bi še vedno ponujali verzijo z jermenom v "cenejsih" verzijah Stellantisa.

Morda pa se motim ampak mi je malo čudno.


Prodajalec v Fiat/Jeep/Peugeot pravi, da ima osnovni model Avengerja jermen v olju, dražje različice pa verigo.To je bilo leto 2024.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2279
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a limas So avg 02, 2025 6:17 pm

mnmn je napisal/-a:To potem pomeni, da se jih je še vedo potrebno izogibati kot hudič križa? Toda kaj potem sploh kupiti, če kupuješ nek manjši SUV? Pa da ne bo nepremičnina?


Toyota C-HR, Suzuki Vitara, Mazda cx-30, Renault vse-sorte z 1.33 tCe...
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3373
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a McLaren So avg 02, 2025 6:28 pm

DePalmo je napisal/-a:
xxl je napisal/-a:Hmm...,GPT pravi takole;

ChatGPT vpraši dvakrat oz. ti naj poišče dejanske odgovore. Meni je za novega Ceeda 7 stopenjski DCT trdil da je mokra sklopka. Ko sem mu napisal da naj preveri če to res drži ker sem sam bil kar dobro prepričan da je suha, se je popravil da je suha.


Ljudje ne dojamejo da Chatgpt napise tisto kar misli da oseba hoce prebrat. Ne pravim da ni uporaben, sam ga za sluzbo uporabljam vsak dan ampak se mu slepo verjame je napaka.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 640
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax So avg 02, 2025 10:22 pm

Resnica je takšna, da imajo novi modeli ne glede na ceno avta, motor z verigo. Vem, da recimo citroen c3 ima verigo v vseh verzijah, tako z ročnim kot avtomatskim menjalnikom. Se pa vidi razlika pod pokrovom motorja za kateri motor gre, in sicer ima motor z verigo čep za motorno olje na levi strani na sredini plastičnega pokrova, z jermenom pa ima na levi strani spodaj pod plastičnim pokrovom. Doma imamo sedaj oba motorja, letnik 2022 z jermenom in letošnji z verigo mehki hibrid. Letnik 2022 ima že menjan jermen, vendar s continental. Zakaj? Mehanik, ki je dal skozi že lepo število puretech z jermenom pravi, da se continental obnese bolje kot original. Bomo videli. Dobra stvar je, da se jermen vidi skozi pokrov za olje. Pomembno pa je redno servisiranje in bi stvar morala delovati, predvsem tam od sredine 2022 naprej. Namreč do sredine 2022 so (še) vedno imeli slabe jermene.
Se pa ne bi odločil tokrat za peugeot, če bi novi motor imel še vedno jermen v olju, ker sem imel težave pri letniku 2015 s tem in bi imel najbrž vedno nek neprijeten občutek v ozadju in bi gledal pod havbo vsak teden jermen. Sicer je star avto po servisu deloval, a je potreboval nove batne obročke, za kar je pa potrebno kar nekaj razkopavanja motorja, a sem stvar uredil in se še nekaj časa vozil brez težav in takšnega brezhibnega sem potem tudi prodal. Pokvarjenega mi niti vest ne bi dopustila, da bi prodal.
Priponke
Screenshot_20250802_232041_Chrome.jpg
Motor z verigo
Screenshot_20250802_231953_Chrome.jpg
Motor z jermenom
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2266
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a tomzzi Ne avg 03, 2025 7:40 am

Meni se tudi zdi, da imajo vsi verigo
Še odgovor Groka (ui):

The Stellantis 1.2 PureTech engine has undergone significant changes regarding its timing mechanism. As of 2023, new Peugeot models equipped with the 3rd generation 1.2 PureTech engine, including hybrid and non-hybrid versions, have switched to a timing chain instead of the earlier "wet" timing belt system (belt running in oil). This change applies to models like the Peugeot 208, 308, and others in the Stellantis lineup, such as the Fiat Grande Panda, Alfa Romeo Junior, and Lancia Ypsilon. The transition to a timing chain was made to improve durability and reliability, addressing issues with the wet belt system, which was prone to premature wear and degradation, especially in urban driving conditions.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov