Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2282
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a limas Ne avg 03, 2025 11:08 am

Z mokrim jermenom je Stellantis izgubil velik procent rednih kupcev, ki so vezani na znamko.
Še vedno me glede mokrega jermena zanima:
- čigava ideja?
- kdo je odobril razvoj in izdelavo?
- kakšne so posledice za vpletene inženirje in menedžment?

Noben inženirski razvojni biro se ne bi lotil razvoja takega dizastra, ki je skregan z vsemi načeli avtomobilskega moto-inženiringa.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4484
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Firediver Ne avg 03, 2025 11:14 am

Rabiš imena?
Zakaj, jih boš postrelil?

Prepozno, škoda je že narejena, mogoče kvečjemu za osebno zadoščenje, če si med prizadetimi lastniki.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2282
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a limas Ne avg 03, 2025 11:22 am

Nikogar ne bom postrelil. Predlagal bi jih za kakšno nagrado za izjemne dosežke na področju tehnologije, inovativnih idej, trajnostnega razvoja ali nekaj podobnega.

Belt-driven models (Motor code) :
Peugeot 208
1.2 PureTech 75 MT : EB2FA
1.2 PureTech 100 MT : EB2ADTD
Peugeot 308
1.2 PureTech 130 MT/EAT8 : EB2DTS
Peugeot 408
1.2 PureTech 130 EAT8 : EB2DTS
Peugeot 2008
1.2 PureTech 100/130 MT/EAT8 : EB2DTS
Opel Corsa
1.2 PureTech 100 MT : EB2ADTD
Opel Astra
1.2 PureTech 100 MT : EB2DT
1.2 PureTech 130 MT/EAT8 : EB2DTS
Opel Mokka
1.2 PureTech 130 MT/EAT8 : EB2DTS
Jeep Avenger
1.2 PureTech 100 MT : EB2ADTD


Models with chain (Motor code) :
Peugeot 208
1.2 Hybrid 100 : EB2LTED
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
Peugeot 308
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
Peugeot 408
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
Peugeot 2008
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
Peugeot 3008
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
Peugeot 5008
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
Citroën C3
1.2 PureTech 100 MT : EB2LTED
Citroën C3 Aircross
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
DS DS3
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
1.2L Hybrid 100 : EB2LTEDH2
Alfa Romeo Junior
1.2 Hybrid 100 : EB2LTEDH2
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
Fiat 600
1.2 Hybrid 100 : EB2LTEDH2
Lancia Ypsilon
1.2 Hybrid 100 : EB2LTEDH2
Opel Corsa
1.2 Hybrid 100 : EB2LTEDH2
Opel Astra
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
Opel Mokka
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
1.2 Hybrid 100 : EB2LTEDH2
Jeep Avenger
1.2 Hybrid 100 : EB2LTEDH2
1.2 Hybrid 136 4xe : EB2LTEDH2

Opel Frontera
1.2 Hybrid 100 : EB2LTEDH2
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
Opel Grandland
1.2 Hybrid 136 : EB2LTEDH2
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2282
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a limas Ne avg 03, 2025 11:33 am

Stellantis je menil, da je z novim 1,2-litrskim motorjem PureTech Gen3 obrnil list na bolje pri mehanskih težavah. Jermeni v oljni kopeli in njihove znane pomanjkljivosti so minili, distribucijska veriga pa je končala polemiko in povrnila zaupanje strank. In na papirju je bilo vse tam: prenovljena arhitektura, ojačane komponente in predvsem jasna odločenost, da bo ta blok motorja, ki je zdaj v središču številnih Peugeotov, Citroënov, DS-ov, Oplov, Jeepov ... pa tudi Fiatov 600, Lancij Ypsilonov in Alf Romeo Juniorjev, bolj zanesljiv.

Vendar pa, kot razkriva ekskluzivna raziskava L'Argusa, se različica tega 3-valjnega motorja z verižnim pogonom ni izognila manjši težavi pri uvajanju novih motorjev.
Težava z odmično gredjo pri modelih, izdelanih do februarja 2024
Informacije izvirajo iz internih tehničnih zapiskov, ki jih je pridobil L'Argus: nekateri motorji 1.2 PureTech Gen3 (EB2 Gen3), izdelani med letoma 2023 in 17. februarjem 2024, so zdaj na voljo na trgu, imajo okvaro odmične gredi. Vzrok: napačna namestitev vijaka zobnika odmične gredi, kar lahko povzroči izgubo moči, prižgano opozorilno lučko motorja ali celo premik v sistemu krmiljenja.

Konkretno to pomeni nenavadne zvoke, izpade vžiga in celo prezgodnjo obrabo. Vendar pa ta napaka ostaja izolirana in omejena na določeno obdobje proizvodnje. Predvsem pa nima nobene zveze s strukturnimi težavami prejšnje generacije, kjer bi poškodba jermena lahko povzročila odpoved motorja.
Dobra novica je, da Stellantis ni odlašal: prva sprememba je bila izvedena 31. januarja 2024 (nadgradnja krmilnika odmične gredi), druga pa 18. februarja 2024 (nov vijak pastorka). Posledično vozila, izdelana po tem datumu, nimajo te napake. Za zadevne modele velja polna garancija.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov