svadreb je napisal/-a:Lahko da je merilec pretoka zraka zanič ali pa le zamazan. Nahaja se takoj za zračnim filtrom. Lahko le preveriš, če ima konektor dober stik, ali pa merilec vzameš ven in previdno očistiš tisti kovinski delček, ki je nameščen v sesalno cev. Pa to delaj pri ugasnjenem motorju in brez kontakta. Sicer se ti bo prižgala opozorilna oranžna lučka.
luftmassemesser se v nobenem pimeru ne da očistiti in popraviti (to lahko stori samo proizvajalec - na sredini ima senzor kateri uravnava pretok zraka, kar pomeni da ga je potrebno umeriti). Zato nimasmisla karkoli čistiti in popravljati.
Če ti avto pod določenimi obrati cuka in ima prekomerno porabo je po vsej verjetnosti luftmassemesser (merilec pretoka). Če pa avto pri hitrem dodajanju plina najprej "poklekne" in nato potegne, pa je verjetno lambda sonda. Tudi tu je poraba goriva večja.
Predlog:
pojdi na servis in naj ti probno zamenjajo najprej merilec in nato po potrebi še lambdo - najbolj ziher in najceneje.
Vsekakor pa ti odsvetujem rabljenih delov.
p.s. pazi.
pri merilcu imaš t.i. obnovljene merilce, kaeri pa so včasih tudi slabi, zato v primeru da bo po menjavi merilca in lambde isto stanje, probaj še z enim merilcem (mogoče originalnim)
pa srečno