Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tuning_man
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: Ne jun 11, 2006 8:31 am
Kraj: Ljubljana- center

Seat ibiza cuka pa preveč pije.

Napisal/-a tuning_man Po avg 07, 2006 2:34 pm

Mam seata ibizo letnik 99 model 00. Zadnje čase opažam da nekaj velik pije, pa da nekaj cuka ko mu porineš gas. En mi je reke da bi lahko bla lambda sonda zanič, saj so na tehničnem rekli da nekaj fuša. Ka pa vi mislite kaj bi lahko blo narobe?? Aja pa če je lambda sonda kolko to stane sploh???? Hvala vam
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po avg 07, 2006 4:14 pm

Jst ti lahko pomagam samo s tem, da ti povem, da mojmu frendu Alfa 156 ful pije zarad zjebane lambda sonde. Pravi da je že naroču novo od konkurence za cca 12 tisuč.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po avg 07, 2006 4:30 pm

bom kar tlel vprasu, a je treba na original servis da ti poveja ce je lambda v kurcu al se da to kje drugje narest. gre pa za daewoo lanos k je tut na tehnicnem zaradi plinov padu (90t km, 2001 letnik) pa zdaj ne vemo al je katalizator (kar bi blo mal hitro) al je lambdica... pa kaksen nasvet kdo v lj bi to postimal ker ce na original servis peljem bom malo morje denarja plunil...
hvala!
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Re: Seat ibiza cuka pa preveč pije.

Napisal/-a stench Po avg 07, 2006 5:41 pm

tuning_man je napisal/-a:Mam seata ibizo letnik 99 model 00. Zadnje čase opažam da nekaj velik pije, pa da nekaj cuka ko mu porineš gas. En mi je reke da bi lahko bla lambda sonda zanič, saj so na tehničnem rekli da nekaj fuša. Ka pa vi mislite kaj bi lahko blo narobe?? Aja pa če je lambda sonda kolko to stane sploh???? Hvala vam

A ti cuka avto samo ko gas malo bolj pritisneš. V tem primeru je možno da so ti šli vžigalni kabli. Se zamenjajo in avto zopet dela kot urca, pa še tako drago ni.
Slika
 
tuning_man
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: Ne jun 11, 2006 8:31 am
Kraj: Ljubljana- center

Napisal/-a tuning_man Po avg 07, 2006 8:34 pm

Ja pa res so kabli natrgani. Se že žice vidijo. A misliš da bi blo to lahko narobe?? Ja ker na hipe pa ga res zacuka. Možno tudi to. Bom malo pogledal pa malo izoliral pa da vidim kako pa kaj.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po avg 07, 2006 8:47 pm

Kablov se ne izolira ampak se jih menja. No, saj ni moj avto. ;)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench To avg 08, 2006 3:34 pm

jaz glih nisem strokovnjak. Je meni cukalo in sem ga peljal k mehaniku in nen takoj vedel kaj je narobe. Tako da pelji k mehaniku bo šel avto probat in bi znal vedet kaj je narobe.
Slika
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Če avg 10, 2006 1:20 pm

stench je napisal/-a:jaz glih nisem strokovnjak. Je meni cukalo in sem ga peljal k mehaniku in nen takoj vedel kaj je narobe. Tako da pelji k mehaniku bo šel avto probat in bi znal vedet kaj je narobe.


To pa je taprav nasvet! Po moje je ravno zaradi tega odprl temo in poprosil za nasvet... :shock:

Tudi moje mnenje je, da je lamda pri koncu. Potrditev ti lahko da vsak mehanik, ki ima univerzalni tester s programom za tvoj avto. Prodajajo tudi ponaredke od 10 jurjev naprej (odvisno od modela).

Če so kabli res tako uničeni, da žice ven gledajo (ni mi sicer jasno, kako lahko do tega pride), jih nimaš kaj izolirat, pač pa kar menjat!
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Če avg 10, 2006 10:00 pm

@peters: Ti si pravtako rekel kot jaz naj se prepriča pri mehaniku samo da si stavek okoli obrnil. Jaz sem navedel ceno in še dodal da naj ga pelje k mehaniku. Kamor bi ga tako ali tako mogel peljat. če bo hotel to popravit, ker bi če bi vedel sam poravit, ne bi spraševal tega na forumu.
Jaz sem vsaj po pravici povedal in se nisem delal pametnega. :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Če avg 10, 2006 10:00 pm

Prosim mode da zbrišejo post, ker je dupli
Zadnjič spremenil stench, dne Ne avg 20, 2006 4:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Če avg 10, 2006 10:01 pm

še en dupli post, prosim zbrišite.
Zadnjič spremenil stench, dne Ne avg 20, 2006 5:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Pe avg 11, 2006 7:29 am

Lahko da je merilec pretoka zraka zanič ali pa le zamazan. Nahaja se takoj za zračnim filtrom. Lahko le preveriš, če ima konektor dober stik, ali pa merilec vzameš ven in previdno očistiš tisti kovinski delček, ki je nameščen v sesalno cev. Pa to delaj pri ugasnjenem motorju in brez kontakta. Sicer se ti bo prižgala opozorilna oranžna lučka.
 
dcnd74
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po avg 14, 2006 9:43 am

Napisal/-a dcnd74 Če avg 17, 2006 9:23 pm

svadreb je napisal/-a:Lahko da je merilec pretoka zraka zanič ali pa le zamazan. Nahaja se takoj za zračnim filtrom. Lahko le preveriš, če ima konektor dober stik, ali pa merilec vzameš ven in previdno očistiš tisti kovinski delček, ki je nameščen v sesalno cev. Pa to delaj pri ugasnjenem motorju in brez kontakta. Sicer se ti bo prižgala opozorilna oranžna lučka.


luftmassemesser se v nobenem pimeru ne da očistiti in popraviti (to lahko stori samo proizvajalec - na sredini ima senzor kateri uravnava pretok zraka, kar pomeni da ga je potrebno umeriti). Zato nimasmisla karkoli čistiti in popravljati.

Če ti avto pod določenimi obrati cuka in ima prekomerno porabo je po vsej verjetnosti luftmassemesser (merilec pretoka). Če pa avto pri hitrem dodajanju plina najprej "poklekne" in nato potegne, pa je verjetno lambda sonda. Tudi tu je poraba goriva večja.
Predlog:
pojdi na servis in naj ti probno zamenjajo najprej merilec in nato po potrebi še lambdo - najbolj ziher in najceneje.
Vsekakor pa ti odsvetujem rabljenih delov.

p.s. pazi.
pri merilcu imaš t.i. obnovljene merilce, kaeri pa so včasih tudi slabi, zato v primeru da bo po menjavi merilca in lambde isto stanje, probaj še z enim merilcem (mogoče originalnim)
pa srečno
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Pe avg 18, 2006 6:51 am

dcnd74 je napisal/-a:luftmassemesser se v nobenem pimeru ne da očistiti in popraviti (to lahko stori samo proizvajalec - na sredini ima senzor kateri uravnava pretok zraka, kar pomeni da ga je potrebno umeriti). Zato nima smisla karkoli čistiti in popravljati.


LMM se res ne da popravljati, kar se tiče čiščenja, pa menim, da si preveč "nejeverni Tomažek". LMM se lahko očisti. Sam sem imel zanimivo izkušnjo z LMM, njen opis pa si lahko prebereš v temi na spodnjem linku. Ni velika, je pa opisano ravno čiščenje LMM in čudežno "spet delovanje".

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=45300

LP
Svadreb
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe avg 18, 2006 7:41 am

Bere se lepo, izvedba pa je zares zahtevna. Še najlažje je čistiti ta luftmengemesser (luftmassemesser), če imaš že novega na avtu in se učiti na starem, pokvarjenem. Zelo rado se zgodi, da se tista tanka žička pretrga in potem je nepreklicno konec. Torej se čiščenja loti le z izjemnim spoštovanjem in pazljivo. Jaz bi še najraje s kakšnim čistilnim sprayem to poskušal, rahlo in od daleč namočiti brez dotikanja (Loctite čistilo za strojne dele v sprayu se dobi v BTS Company pri starem Bauhausu v LJ). Izpihavaj le narahlo z usti in ne s kompresorjem, da kaj ne utrgaš. In kako to deluje? V kanalu sesanja je izpostavljena žarilna žička, ki jo s konstantno napetostjo računalnik segreva in meri upornost. Zrak, ki ga sesa motor preko tega jo hladi, spreminja upornost in meritev poteka tako, da se preračunava dejanska temperatura proti predvideni in tako računa pretok zraka. Zelo pazljivo in koncentrirano delaj, če se že lotevaš tega.
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Re: Seat ibiza cuka pa preveč pije.

Napisal/-a avtomobil Pe avg 18, 2006 4:09 pm

tuning_man je napisal/-a:Mam seata ibizo letnik 99 model 00. Zadnje čase opažam da nekaj velik pije, pa da nekaj cuka ko mu porineš gas. En mi je reke da bi lahko bla lambda sonda zanič, saj so na tehničnem rekli da nekaj fuša. Ka pa vi mislite kaj bi lahko blo narobe?? Aja pa če je lambda sonda kolko to stane sploh???? Hvala vam


Če je benzinc zna tudi biti dušilna loputa razštelana. 5 minut dela na računalniku.
Lahko pa kje pušča zrak v ceveh dušilne lopute. Ponavadi gredo tesnila,ki so izjemno poceni.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Pe avg 18, 2006 5:26 pm

kva use boste še napisal pa cilindre menat pa tank pobarvat pa kva še, dejte no. lepo je možiček reku da so se na kabli vidle že žice, kar je zlo zanimivo, ampak okej, mu je torej na kablih prebial in to je usa umetnost. za veliko porabo je pa kriva sonda. pa ponarejenih sond sploh ni ampak so univerzalne, tok da se bojo kšni majstri spomnl besednjaka. torej univerzalne stanejo 14.000 - 20.000, odvisnno od znamke in tipa vozila in motorja. originalne so pa mal dražje. pri menjavi sonde se more vedt na kok žic ma konektor vš auto in to je to
golf 3 vr6
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Napisal/-a powerDm So avg 19, 2006 12:53 am

Ali ima mogoče kdo kakšno fotko tega merilca zraka da vidim kje so tiste žičke,ker ko sem ga jas imel zunaj nisem nikjer videl nobene (upam da je več modelov) avto je pa tigra 1.6 16v in mi tudi cuka in pa lučka se prižiga!
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 So avg 19, 2006 4:29 pm

Čiščenje MAFa je :lol:

Najprej menjaj (!) vžigalne kable. Če so zanič so lahko vzrok tako za cukanje (100%) kot tudi za večjo porabo.

Šele nato sanjaj o lambda sondah in MAFih ;)
 
perošo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To okt 03, 2006 9:15 pm

octavia

Napisal/-a perošo To okt 03, 2006 9:28 pm

živjo,

jaz imam tudi problem na octavii letnik 1998, 1,8 20V, 125KM, in kakor sem prebral je ta problem ta lambda sonda ali senzor za pretok zraka oz kar oboje. Ko dodam gas, avto najprej počepne, nato pa potegne. Se mi pa dogaja tudi na avtocesti, da začne cukati, mu čisto odvzame moč, kljub dodajanju plina. Sem pa ugotovil, da čim mi pocuka, spustim gas in ga takoj pohodim in je začasno vredu. Vsekakor bi se pa rad tega problema znebil. Mi lahko kdo svetuje trgovino s temi deli. Oz katera lambda sonda je sploh dobra - prava za ta avto in kateri senzor.

hvala
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: AssKicker, jure5j in 7 gostov