Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po nov 10, 2008 8:40 pm

Hmmm, avto imam skoraj 2 meseca in nisem nikjer opazil olja. Diski so na vseh 4 kolesih. Pedal se pogreza, ja, vsakič ko počasi pritiskam nanj - ene 5x, potem pa postane trd in se ne pogreza več! Če pa na hitro pritiskam, pa prej postane trd.
Bom počakal še Fan-a, da pove, kaj misli, ker kolikor sem zasledil na forumu, je zelo dober mehanik in ga je že več uporabnikov pohvalilo.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po nov 10, 2008 10:54 pm

Pozdravljeni
Sam sumim na zablokirano vodilo zavornega cilindra ali pa zavorno ploščico ( blokira v ležišču, jo zvija in posledični to čutite na zavorni stopalki ). Vsekakor pa je priporočena menjava zavorne tekočine, kot so vam že svetovali. V koliko niste ljubitel dirkanja s svojim avtomobilom pa menim, da je zadovoljiva zavorna tekočina oznake DOT 4 ( 1 L = 9.34 € ), čeprav tista z oznako DOT 5.1, ki vam jo je svetoval "sašo5" je po kvaliteti veliko boljša in jo uporabljajo v motorizmu in dirkalnikih.
Sedaj pa k popravilu:
Dvignite vozilo, snemite platišča, z občutkom stisnite vse štiri zavorne gumi cevi ( patent klešče, orodje za stiskanje gumi cevi ............... ). Prižgite vozilo.....sedaj morate imeti zavorno stopalko na vrhu........ stopalko držite pritisnjeno ......nekoga prosite, da sprosti zavorne cevi ( snema klešče ) in pri tistem kolesu, ki vam bo stopalka padla ........tam je okvara, torej preverite vse kot sem vam svetoval in boste z lahkoto odpravili napako. Glede na to, da imate vozilo že dvignjeno in sneta platišča pa zamenjajte zavorno tekočino in preverite debelino zavornih ploščic.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To nov 11, 2008 8:57 am

Najlepša hvala Fan ;) Ker pa imam še en problem, ki pa ni povezan z zavorami, ti bom poslal PM. Hvala še enkrat vsem!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 11, 2008 6:38 pm

Za avtorja.....ali ima simetrične ali asimetrične ploščice? Če ima asimetrične jih je potrebno pravilno vstavit....če so vstaljene narobe potem avto uhaja iz smeri pri zaviranju.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
cLuBbY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne sep 05, 2004 8:34 pm
Kraj: Žalec

Napisal/-a cLuBbY Pe nov 14, 2008 3:26 pm

Kolikor sem preveri amortizerji niso, ker bi tud pri kakšni vožnji čez ležeče oz. po gršem terenu opazil probleme. Avto sem tudi "guncal" ko zmešan. :D Ploščice je skorajda nemogoče da bi ble narobe vstavljene, ker so že kr neki časa notri (ne delam grozno veliko kilometrov in niso še obrabljene - preverjeno) in ni blo nobenih problemov...
Verjetno bo to najbol možno kar je omenil Fan... da so cevi preparele oz. zanič in bo treba obiskat nekega mehanika da to odpre/zamenja karkoli. Počasi je postalo nevzdržno, se treba kr orng potrudit da avto "ulovim" nazaj... Hvala vsem za koristne info.
unexpected end...
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe nov 14, 2008 3:41 pm

Preveri čimprej, lahko je npr glavni zavorni cilinder zanič in ti dela le en par zavor, odvisno od sistema, npr sprednje desno in zadnje levo kolo ali obratno, kar povzroči sukanje avta. Cevi ne bi smele delat takih težav. Če je cev zanič se zavore pregrevajo, ker ne spusti olja nazaj. Lahko pa imaš kje slabe cilinderčke in ti vleče zrak v sistem ko spustiš zavoro. Na ta način pedal vedno nižje prijemlje, dokler ne pride do sukanja oz odpovedi enega kolesnega para.
 
cLuBbY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne sep 05, 2004 8:34 pm
Kraj: Žalec

Napisal/-a cLuBbY Pe nov 14, 2008 3:47 pm

To je to... tisti prvi del odgovora Primoz_86... ker ima avto križno narejen zavorni sistem (Sprednja leva - zadnja desna in sprednja desna zadnja leva) in imam občutek kot da S.Levo - Z.desno par ne prime enakomerno oz. pravočasno in avto "zvije"... ker zavore kot take še primejo enako in na enaki poziciji pedala...
unexpected end...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe nov 14, 2008 7:16 pm

Jaz sem 98% da šteka en cilinderček....ali pa zadaj na bobnih ( če jih imaš) pušča en cilinder....ampak samo toliko da zmasti pakne....Ali pa avtomatska nastavitev zadnjih zavor ne dela dobro in je ena pakna bolj odmakjena kot druga, posledično prime manj (če rukneš do konca sicer normalno prime ker dohiti ta drugo ampak ko počasi zaviraš pa začne ena prej grabit) in avto suka okoli zadnje kole (okoli tiste osi). Lahko so spredaj vodila čeljusti zablokirala in en par ploščic ne nasede dobro (ker se čeljust ne more premikat zagrabi samo ena ploščica (spet ob močnem pritisku prime dobro ker jo dejansko prisili) in posledično prime manj ob zmernem zaviranju...) Lahko so gumi zglobi na vilicah prednje preme....ko je avto v zraku nima nobene zračnosti ampak če probaš z močnim pajserjem ugotoviš da se ena roka zamkne bolj kot druga ob isti sili.....
Vse te probleme sem že imel in verjem da v vseh teh primer je avto še kako silil po svoje ko si zaviral.....
Cevke ne morejo bit ker, če so zamašene potem tisto kolo šteka oz. ker olja ne spusti nazaj pač tisto kolo še en čas zavira.....to enostavno sprobaš tako da avto ko stoji na mestu ( na čisti ravnini in gladkem asfaltu) stisneš zavoro do konca jo spustiš in probaš speljat.Avto more se normalno premaknit in tudi potem obstat (sprobaš speljat brez gasa tako da čist malo premakneš avto) brez da bi imel občutek da nekaj "drži" avto....če imaš občutek potem nekaj "šteka" pri zavorah....lahko enako sprobaš tako da avto dvigneš ...pritisneš zavoro jo spustiš in se morajo vsa kolesa vrtet enako ( ko sprobaš z roko pognat kolo...spredaj boš slišal kot da kolo ob nekaj drgne ampak to je sistem zavor (dejansko ploščice skoz nalegajo na disk ampak brez sile). V glavnem se mora vse vrtet normalno brez zaviranj....
To da potegne zrak nazaj ko spustiš zavoro je NEMOGOČE (zadaj sicer res potegne vzmet nazaj pakne....a vendar tako malo da olje dejansko sploh ne steče nazaj ampak samo popusti pritisk....olje pa potem (ob popuščeni zavori) prosto teče skozi glavni cilinder, tako da olje lahko samo teče ven nazaj pa ne more nikakor potegnit zraka....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
cLuBbY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne sep 05, 2004 8:34 pm
Kraj: Žalec

Napisal/-a cLuBbY Pe nov 14, 2008 8:00 pm

Sem se odločil da mam dost vsega skupaj in še enkrat peljem avto drugim strokovnjakom za zavore pa da pogledajo pa povejo kaj in kako preden bo prepozno... javim ko bom imel informacije kaj je narobe in kdo je bil najbljižje rešitvi. :)
unexpected end...
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe nov 14, 2008 9:04 pm

lisko je napisal/-a:To da potegne zrak nazaj ko spustiš zavoro je NEMOGOČE (zadaj sicer res potegne vzmet nazaj pakne....a vendar tako malo da olje dejansko sploh ne steče nazaj ampak samo popusti pritisk....olje pa potem (ob popuščeni zavori) prosto teče skozi glavni cilinder, tako da olje lahko samo teče ven nazaj pa ne more nikakor potegnit zraka....


Verjemi ali ne, to je bil pri meni problem. Sem zluftal zadnje cilindrčke in je pedal prijel na vrhu, potem pa je začel prijemat vedno nižje, v 14 dneh je nehal prijemat zadnji par koles, tako da si moral popumpat če je bilo treba na hitro ustavit, potem si spet zluftal in je bilo spet vredu nekaj časa. Problem sem odpravil z novimi cilinderčki, zdaj je že tri tedne vredu. Stari cilindrčki so bili polni rje in mokri pod gumicami, tudi batki so se zelo na trdo premikali.

Ko ti pumpo pritisneš in spustiš potegne olje nazaj, ker pa se batki niso tekoče gibali je raje mimo gumic potegnilo zrak kot premaknilo batek, vsaj tako si jaz razlagam :lol:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So nov 15, 2008 7:22 am

Glede na zelo nizke cene kpl cilindrčkov jih je najbolje takoj zamenjati v paru, zluftati sistem in natočiti novega olja in ga preko luftšraufov pognati čez lajtunge. fajn je imet zažagan ključ za lajtunge, ki jih naprej namočite z odvijačem. Je pa to dokaj strokovno delo in ni za vsakogar. DOT4 npr.Elf ki je najcenejše olje zadostuje. Masti v klasični obliki zadeva NE prenese, uporabljajte ATE modro tubo ali Castrol malo belo za bremze.
 
cLuBbY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne sep 05, 2004 8:34 pm
Kraj: Žalec

Napisal/-a cLuBbY Pe nov 28, 2008 5:35 pm

Takole... končno rešen problem. Sicer so malce strokovnjaki v temo brcnili z zamenjavo diskov in ploščic, ampak ajd... tud to bi blo treba verjetno kmalu menjat (ni pa bilo še nujno!). Pa ni bilo nič boljše, kvečjemu slabše, šel sem nazaj in smo še enkrat vse skupaj sprobali. & guess what... bile so preparele na notranji strani oz. zanič gumjaste cevi za dovod olja. Sedaj delajo zavore tako kot je treba. Je pa res da so mojstri rekli da ni bilo tipičnih pokzateljev tega problema, namreč nič se ni "baje" pregrevalo(diski, cilindri) in pri spuščanju pritiska iz cevi je zgledalo vse normalno... ampak očitno pač ni blo. Zadeve so menjane.
Kolikor sem uspel stestirat je problem rešen, najbližje pa je bil Primoz_86. :D
Thx vsem za koristne informacije...
unexpected end...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če dec 04, 2008 7:53 pm

Evo, tudi jaz sporočam rešen problem glede zavor pri Peugeot 406 Coupe, kjer so zavore slabo prijele in sicer so bile krive zadnje zavorne ploščice, ker so bile neenakomerno obrabljene oz. obrabljene so bile postrani, zato niso mogle več drseti po 2 štangicah, ki gredo skozi ploščice pri strani. Ploščice so se posledično zataknile, batek pa jih ni mogel več poriniti skupaj. Sedaj zavira normalno.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če dec 04, 2008 11:18 pm

Če gre za dvobatni tip zadnje zavore še nisi rešen. Postopek je malo zahtevnejši. Moram poiskati navodilo v slikah in ti ga poslati na PM.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Pe dec 05, 2008 9:28 am

Enobatna čeljust je :D Kaj pa je pri 2 batni čeljusti zahtevnejše in drugače, ker gor na škatli je pisalo tudi za 3.0 motorje. A sploh obstaja zadaj 2 batna čeljust pri 406-tkah?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe dec 05, 2008 10:04 am

Sestavljena je iz dveh delov in na naležni ploskvi oksidira. To povzroča, da se čeljust začne čudno obnašati in kajlati ploščice. Slika prvih (tip Brembo) in ročne, kjer se vidi, da zadaj ni dvobatne (obojestranske) čeljusti. Slika tudi zadnja dvobatna čeljust.
Priponke
ZadnjaBremza.pdf
(84.2 KiB) Prenešeno 172 krat
Brakes - Front Pads (Brembo) - Removal.pdf
(363.76 KiB) Prenešeno 101 krat
Brakes - Front Pads (Brembo) - Removal.pdf
(363.76 KiB) Prenešeno 145 krat
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Pe dec 05, 2008 11:56 am

No, jst mam zadaj enobatno s tem, da imam ploščice z 2 luknjicama za una 2 štifta, na prvi sliki je pa samo z 1 štiftom - imam take, kot so na 2 in 3 sliki.
Se pa zahvaljujem za te slike ;)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po dec 08, 2008 2:07 pm

mene pa zanima ena druga zadeva:
prve ploščice so fuč, zadnje so še ok
rad bi si kupil športne ploščice EBC-mislil sem menjati ploščice na vseh 4. kolesih, vendar mi uvoznik ne more dostaviti zadnjih ploščic (ne vem zakaj, tudi on ne ve ;))
uglavnem ali je kakšen problem, če mam spredaj boljše in trše ploščice kot zadaj (ali se spremeni razmerje bremzanja, ali to pomeni le, da se zadnje hitrejše obrabljajo)
lp
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po dec 08, 2008 7:24 pm

Če se ne motim, trše ploščice tudi bolj nucajo disk in ga boš moral prej menjati, lahko pa da se motim. Ma kaj zadnjih ti sploh ne bo nabavil ali moraš samo počakati dlje časa?
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po dec 08, 2008 7:37 pm

Cash je napisal/-a:Če se ne motim, trše ploščice tudi bolj nucajo disk in ga boš moral prej menjati, lahko pa da se motim. Ma kaj zadnjih ti sploh ne bo nabavil ali moraš samo počakati dlje časa?

prav da jih čaka in da bi že mogle bit- že 3 tedne ;)
zdej mam pa prve ČIST fuč in jih morm menjat
a pol ni problema če kupim sam prve
k zadnjih kot kaže ne bo- vsaj ne v kratkem ;)
ja za disk- sm ga mislu že zdej menjat, pa ma še dost mase
je pa en 50 eur- tko da niti ni dost draži k ploščice ;)
lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov