Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo So mar 27, 2010 3:27 pm

kolesar je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:off:

Ma teh tem o Renojih in njihovim problematičnih motornih sklopih je zadnje čase vse več :?

sej pa je renojev tud največ na cestah...
pa ponavadi crkne kaj na onih uvoženih (uvoženi so že v zelo slabem stanju)

pa mal si poglej da so tudi pri drugih zmankah podobni problemi..

saj pa ma verjtno več različnih avtov enako turvino ali ne?


Saj to je vse lepo in prav .Zakaj pride novi renault toliko € poglejte te cene... Če bi vsak del posebej kupili in po nevem kaki akciji nebi spravli renaultove cene skupaj bi krepko več naneslo pol pa je tak kot je,...(tudi za ostale znamke vozila).
Tudi kvaliteta je važna in koneckoncev lasnik vozila,...Kateri zaupajo naivnim prodajalcem npr. za obični servis (servise na 30.000 ali pa se več odvisno od posameznih avtov) pol pa crkuje use pol pa zakaj ono pa zakaj to... Kot pa je tezko menjat olje na 15.000 itd.... Tu pa se bi morali malo zamislit.
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 So mar 27, 2010 3:33 pm

Koliko let garancije pa ima Renault, ali nima 3 leta?
Drugače pa kot so rekli fantje, pozabi na pooblaščeni servis, ker je zanič, kasirat znajo, zrihtajo pa slabše kot nek vajenc pod kozolcem. Dajta obnovit to turbino, pa bo.
Res je kvaliteta Renaulta od 2000 naprej katastrofalna, očitno še niso nič porihtali. :?
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar So mar 27, 2010 4:04 pm

GiGi1985 je napisal/-a:Koliko let garancije pa ima Renault, ali nima 3 leta?
Drugače pa kot so rekli fantje, pozabi na pooblaščeni servis, ker je zanič, kasirat znajo, zrihtajo pa slabše kot nek vajenc pod kozolcem. Dajta obnovit to turbino, pa bo.
Res je kvaliteta Renaulta od 2000 naprej katastrofalna, očitno še niso nič porihtali. :?

tanovi majo 2 leti garancije, oz 4 ti podarijo, majo zdej akcijo..

glede kvalitete se pa ne mislim z vami kregat ste prepametni :lol:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So mar 27, 2010 4:39 pm

Sem stal danes v vrsti v ISTu, vsi so Elf TXI polsintetiko po 5€ za R-5-ke kupovali, potem pa javkajo na DCI ko turbina ribne. Enako je s servisiranjem na 30.000 km, to je za munjene. Stroškov za material je dejansko ene 100€, toliko stane komplet ležajev s tesnili za Garett G1725 ali kateri je že vaš. Če je usekala vetrnica po ohišju, je strošek še centriranja ali prebrušenja gredi turbine in prilagoditev nadmerskih ležajev, to pa je specialistično delo (Beja). Cel nov turbo je 1200€, pa to s krogličnimi ležaji GT25 serija za tekmovanja, ne pa navadna j***a. Ni čudno da je toliko dragih avtov po cestah, ko serviserji take cene navajajo.
Priponke
garrettt2kits.pdf
(691.52 KiB) Prenešeno 185 krat
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So mar 27, 2010 5:10 pm

Piši v Renault v NM. Verjetno (predvidevam) bodo našli kakšno drugačno rešitev, kot 2200 EUR.Sploh, če so bili resnično delani (vsako leto, kot predpisuje tovarna) servisi na pooblaščenem servisu. Ker pri teh km turbine, nebi smela odpovedati. Edino če se je z avtom delalo, kot ....

Če že. Predlagam, da na pooblaščenem servisu vprašaš za ceno tovarniško obnovljene turbine. Je kar cenejša, kot popolnoma nova. Garancija pa enaka.

Ne vem zakaj nekateri ko nekaj crkne, že pred nakupom začnete dvomiti, da vam bodo res vgradili nov del. Potem raje vozite avto k nekomu v katerega ne dvomite.Ko vozite avto na pooblaščeni servis so "najboljši", ko pa nekaj crkne, pa takoj začneta pljuvati po njih in tudi dvomiti v njih.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So mar 27, 2010 5:46 pm

Ne vem kako je z garancijo pri renoju zdaj ampak, ko sem jaz kupoval tudi 11/2007 je bilo garancije 2leti, če si pa kupil na leasing je bila podaljšana na 4leta ali 80Kkm.
To pa, da ti tubina crkne pri 30k, pa se napotim direktno v francijo. Zagotovo se da tudi po legalni poti do kritja popravila, sam je teba plačat koga pametnega.
 
urja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So mar 27, 2010 12:53 pm

Napisal/-a urja So mar 27, 2010 7:44 pm

ja, sej tudi midva tko misliva- res se nama zamal zdi, da so samo 4-je meseci od garancije, pa da gre turbina pri 33.000 km... zato me pa tut zanima, kaj bi vi naredil v takem primeru
 
Uporabniški avatar
simimedi
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: So jan 14, 2006 12:14 am

Napisal/-a simimedi So mar 27, 2010 7:58 pm

Zdej če je avto res tako malo prevožen in da so servisi skoz delani na uradnem servisu mislim da sploh nebi smelo biti vprašanja da bodo vsaj del škode krili pri renaultu. Meni so na Cliotu menjali prve vilice in roke po izteku garancije, toda ker je bil tako malo prevožen je bilo vse brezplačno (mislim da okrog 25000) - dejali so da je bila napaka v materialu ter zamenjali. Samo na rednem servisu sem jih opozoril, da sem opazil manjšo spremembo pri obnašanju vozila in je bilo vse urejeno. Dobil sem samo zapisnik, kjer sem podpisal ter račun z 0 SIT še takrat. Sicer pa res škoda, da nista vzela podaljšane garancije. Ko sem jaz 2007 kupioval megana je bila ravno akcija, da če si vzel za minimalno 3500 EUR njihovega kredita si dobil gratis 4 leta + 50% pri obveznem ter polnem kasku ter še nekaj malenkosti. Tako da ko sem jaz seštel pluse in minuse je bil velik plus za tisti minimalen kredit, ki ga je bilo potrebno vzeti.

LP ter čimcenejše popravilo.
Simimedi
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So mar 27, 2010 8:13 pm

Kot vidim,je bil avto redno servisiran na pooblaščenem servisu... zakaj potem le-ta ne vpraša za kulanco??.... mogoče jo bodo v tovarni odobriri.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So mar 27, 2010 8:21 pm

Jaz mislim, da se nimata kaj bat. Če se vam ne uspe dogovoriti na servisu, pa pojdita do generalnega, če ni tam nič, pa si nabavita odvetnika, ki vam bo zadeve zagotovo popštimal.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So mar 27, 2010 10:56 pm

RedBull™ je napisal/-a:Kot vidim,je bil avto redno servisiran na pooblaščenem servisu... zakaj potem le-ta ne vpraša za kulanco??.... mogoče jo bodo v tovarni odobriri.


Se popolnom strinjam. Oni bodo dobili odgovor v enem dnevu.
Potrebujejo samo fotokopijo servisne in delovnega naloga.

PS
Čisto moje osebno mnenje: za 15000km na leto je škoda kupovat diesla.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne mar 28, 2010 12:10 am

Vsak si lahko kupi, kar hoče, nehajte. Tehnika bi morala zdržati. Menjava olja na 20k km in par malenkosti, ki jih prebereš v servisni knjižici in gre. Če mrzlega nagoniš ali če razburjenega ustaviš na hitro, mu kratiš prepotrebno mazanje in poškoduješ tudi zlate puše v turbini. Kako to prevesti v kulanco bodo drugi povedali. Če bi zadeva normalno odpovedala, bi blajerca pogledala iz bloka, avto bi najprej odšel v iberture, nato bi bil lom motorja. Tako se veseli, da te popravilo pride pri Beji manj kot ena diza od Passata 2.0 (830€). Ja, tudi jaz vozim Renault, pa se tudi iz TD04 (Mitsubishi) vetrnico, ki ista kot pri Imprezi WRX, ne upam hecati (menjava in vrsta olja sta bistveni).
 
urja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So mar 27, 2010 12:53 pm

Napisal/-a urja Ne mar 28, 2010 6:22 am

Ceed je napisal/-a:Jaz mislim, da se nimata kaj bat. Če se vam ne uspe dogovoriti na servisu, pa pojdita do generalnegal.


ja, sej tko daleč tudi sva... zdej čakava odgovor od generalnega v NM... če jutri ne bo nobenega odgovora, pa piševa še v Francijo
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne mar 28, 2010 11:54 am

Če bosta uspela, bosta samo zaradi njihove dobre volje. Vsekakor bodo hoteli zadevo (turbino) videti. Če bodo ugovotovili, da za napako ni kriv Renault, bo zadeva kar draga (stroški).Mislim pa, da če že, bodo krili le kakšen del stroškov.

Drugače pa, sta pač imela smolo, da se je okvara zgodila izven garancijskega roka.
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Po mar 29, 2010 2:46 pm

Sm meu tak avto, z njim sm biu zadovoln, delu mi je tko k treba, zdej če pa teb ne, pa če nisi zadovolna znim ga pa prodej, napiš na pm kok hočš met pa ga kupm ane. a je tak problem, kupš drug avto pa je. Pa še generelni dirketor Renaulta bo meu mir pred tabo, jest mu pa nč nam hotu :D sam ne me zdej narobe razumet.
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Uporabniški avatar
acom
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:21 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a acom Po mar 29, 2010 3:19 pm

Renault ima (vsaj je imel še pred 3 leti) spisek delov, ki crknejo prekmalu, pa čeprav izven garancije. Ta spisek bi morali imeti vsi pooblaščeni servisi. Glede na starost in količino kilometrov, ti potem priznajo določen popust (manj kilometrov, večji popust).
Tak primer smo imeli pred leti z vžigalnimi tuljavami. Možakar na servisu je takoj rekel: "a to je pa serijsko, pri teh letnikih gre to vsem"; na pripombo očeta, da potem on ni nič kriv, so mu krili cca 50%, čeprav avto ni bil več v garanciji (ravno tako za nekaj mesecev čez).

Ne vem če vama bodo kaj priznali za turbino, vprašata pa lahko.
Tine a greva v grapo? Ne k' gre d'ž.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po mar 29, 2010 10:48 pm

Končar je napisal/-a:Sm meu tak avto, z njim sm biu zadovoln, delu mi je tko k treba, zdej če pa teb ne, pa če nisi zadovolna znim ga pa prodej, napiš na pm kok hočš met pa ga kupm ane. a je tak problem, kupš drug avto pa je. Pa še generelni dirketor Renaulta bo meu mir pred tabo, jest mu pa nč nam hotu :D sam ne me zdej narobe razumet.


Jah, tok simpl pa mislm da spet ni. Avto, ki je nov vreden od oka 15k €, zdj po več kot 2h letih mogoče samo še okol 9k€ oz. še konkretno manj, če je res turbina hin. Da pa potem prodaš "nov" (k je tok mal kilometrine, pa niti ne tako str) avto za pol mn, kot si dal, morš bit pa tud nor.
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To mar 30, 2010 7:25 am

Nekaj je pa res. Na dosti servisnih navodil piše, da se servis ukvarja s popravilom "if complaint still present", torej če se stranka pizdi. Namesto, da bi v rednih intervalih pogledali tudi kritično naznačene sklope. To pa je grdo. Npr. sledeči tekst:
Customer complaints - Fault finding chart
If the test with the diagnostic tool is OK but the customer complaint is still present, the fault should be processed by Customer complaints. A synopsis of the general procedure to follow is provided on the following page in the form of a flow chart
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To mar 30, 2010 9:41 pm

Preventiva je nacenejša. Imam dva avta doma, Passat AWB 1,8T in Renault 2.0 F4Rt. Ne morem reči, da je kakšna bistvena razlika, motorji so občutljivejši pri Renaultu, ne pa slabši, podvozje pa VAG težka j***a s tistim aluminijem. Se pa da boriti proti oderuškim servisom z nabavo delov iz Ebaya, npr komplet tesnil in ležajev za turbopolnilnik Mitsubishi TD04, enak kot Subaru Impreza je dobrih 50€, cinšpula je na servisu 60€, na Ebayu pa 3,96€+poštnina.
Priponke
DSC00165.JPG
DSC00163.JPG
 
urja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So mar 27, 2010 12:53 pm

Napisal/-a urja Če apr 01, 2010 10:34 pm

RedBull™ je napisal/-a:Kot vidim,je bil avto redno servisiran na pooblaščenem servisu... zakaj potem le-ta ne vpraša za kulanco??.... mogoče jo bodo v tovarni odobriri.


no, toliko, da sporočim konec - priznali so 50% stroškov- plačala sva 1.116 eur


moram pa povedati še to, da sva od Renault Nissan Slovenija - Služba za stike s kupci - JANJA HOČEVAR dobila dopis na najino reklamacijo. V dopisu pa piše: "Proizvajalec Renault pa je natačno predvidel in predpisal način reševanja vseh vrst reklamacij na vozilih svoje proizvodnje. Njegovo vodilo je učinkovit in hiter način reševanja reklamacij, zato je v ta namen pooblastil in visoko strokovno usposobil pooblaščeno servisno mrežo Renault.«

Moram priznati, da ima Renault res visoko in seveda strokovno usposobljeno servisno mrežo. Njihova strokovna služba je namreč naredila naslednje: "strokovna služba je pregledala razpoložljivo dokumentacijo vozila« in ugotovila, da »proizvajalec zagotavlja kupcu vozila letnik 2007, 24 mesečno brezplačno odpravljanje napak« in da je ta »za vaše vozilo potekla".

Čestitke visoko strokovno usposobljeni službi Renault in Janji Hočevar za takšno ugotovitev, za katero so potrebovali samo 3 dni!!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 5 gostov