Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
.Dk.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe dec 31, 2010 11:28 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a .Dk. Sr okt 26, 2011 11:13 am

če že misliš dat 150e te je bolje da menjaš kr tesnilo glave pa bo problem za 200k naprej rešen moje mnenje + o ringe ko je že zadeva razstavljena koker se mi pa zdi se ti pa tudi bliža velik servis in narediš vse v enem in plačaš tistin 500 -600 eurov če pa te nebo bolje pa bi jas že razmišljal u prodaji :D oziroma menjavi .. razen če ti je ql avto pa še pač menjaš šobe oz ko je glava doli jih daš obnovit in to je to lp
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Sr okt 26, 2011 11:34 am

Pozdravljen

Mah kot pravim, odkar imam ta avto, me še ni nikoli pustil na cedilu al kaj podobnega, drugače gre vredu, samo pri sanaciji tega problema so mi pa menjali že vse živo (brezveze očitno, ker mora biti problem nekje drugje). Ker se je dandanes lažje pametnega naredit, kot pa odkrito priznat, da se jim ne sanja kaj bi lahko blo, in menjavajo kar se jim zazdi. Kot pravim, ni mi problem dati za popravilo, če bo slednje res pomagalo. Ko pa poslušaš tele serviserje, bi lahko zamenjal pol avta :)
Sem kontaktiral g. Jelena (gomilsko) in čakam na njegov odgovor, če mi bo lahko on razvozlal tole uganko (mi je bližje kot arčon), če ne, pa bo potrebno še g. Arčona malo povprašati. Ostalim se žal ne sanja kaj bi še lahko bilo, razen teh tesnilk.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
.Dk.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe dec 31, 2010 11:28 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a .Dk. Sr okt 26, 2011 8:38 pm

On ima drugače slab glas kar se tega tiče , bi ti drugače bolje priporočal da avto odlješ v avstrijo. Pa ga tam daš na pregled in bo diagnoza bistveno več pokazala ker tu pri nas pač gledajo kje lahko zaslužijo! Lihkar se je prijatel skoraj opekel ker mu je avto malo cukal in težje užigal kriv pa je bil le senzor mehanik pa je hotel že vlki servis delat dihtungo na glavi menjavat itd sem že slišal da je bolje it na servis gor. Osebno niam izkušenj z tem lahko pa narediš klic gor uprašaš za ceno diagnoze in veš na čem si lp
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a TrijoAdijo Sr okt 26, 2011 10:42 pm

Hm...Če bi tesnila bila zanič, potem bi kadil plavo, pa nikak ne bi laufal.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Če okt 27, 2011 6:52 am

Pozdravljeni

Hja, za avstrijo sem tud že sam študiral, vendar sem včeraj bil skorajda primoran klicat vlečno službo pooblaščenca (garancija mobilnosti). Sem šel iz službe, pridem na parkirišče, hočem zagnat avtomobil, in samo vergla, ni dal niti znaka, da bi hoto zakašljat, kot ne bi bilo nafte. Kličem na servis, mi možakar svetuje naj kar pokličem vlečno službo, da ga zašlepajo tja do njih, vendar me sploh naložit ne bi mogel saj avta ven ne bi dobili na ovinek, saj ni bilo prostora za nakladanje, avto pa ni hotel zagnati. Nakar probavam po etapah, po 20 sekund. no po enem 30 poizkusu, je začel kašljati, nato pa le prižgal. Avto zapeljem na servis, kjer so ga vzeli kar v delavnico in drobnogled. Danes mi sporočijo če so kaj ugotovili, je pa še sam vodja servisnega oddelka dejal, da je to res že prava katastrofa kaj avtomobil počne, pokaže se pa nič. G. Jelen (svaka mu čast za hiter odgovor) mi je tudi dejal, da najbrž, po posnetku sodeč, potegne nekje zrak not, ko avto stoji. Pravi, da je tudi velika verjetnost, da potegne zrak pri črpalka-šoba, zaradi zanič tesnil, lahko pa tudi kje drugje. Ker avto ko zalaufa, bo vedno vžgal, samo stati ne sme dlje časa (beri 5+ur). To se je sedaj začelo pojavljati vedno pogosteje, prej na začetku, ga je 'prijelo' vsake tri mesece enkrat, nato že skor vsak mesec vsaj enkrat, no po servisu pa že celo dvakrat na dan (zjutraj, in ko sem šel iz službe).

Hm, glede kajenja, se morda slednje ne opazi zaradi DPF filtra? Namreč še sam sem očeta poslal nazaj, ko mi v garaži ni hotel prižgati, in ko je avtomobil zalaufal, se zadaj ni nič pokadilo črno, al kaj podobnega. Še sam sem šel po cevi s prstom potegnit, pa je gor na cevi zgolj kot nek prah, nič mastnega, oz. sajastega. Je pa bil EGR zelo zamašen (verjetno v celih 200k+ kilometrov še ni bil nikoli ščiščen), so mi ga sčistli, na novo nastavli, in zdaj tudi tam pri 2000-2300 ne 'trokira' več. Ostaja še samo problem vžiga, kateri gre vedno na slabše.

Če se ne bo nič ugotovilo, pa ne vem več kaj potem, edino Avstrija. Jezi me to, ko drugače ni nobenih problemov (ajde, cev turbine sem moral zamenjat, pa črpalko v tanku, ostalo je bilo zamenjano, ker so domnevali, da bi to lahko nagajalo pri vžigu, pa očitno ni), poraba normalna, z enim tankom naredim od 750km, pa do 830km (40km dnevno), malo po bregih dol, malo gor, malo po mestu, pa en majhen kos ravnine.

Še kakšen predlog mogoče, saj nekako stavim, da več glav več ve.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a SašoP Če okt 27, 2011 9:58 am

Auu to je pa res sranje kaj se ti je začel dogajat :huh: Js sm mojga kr prodou pa grem na bencinarja, sicer maš mau več stroškov z bencinom ampak teh problemov ''dizelskih'' pa ni. Drgač pa res mogoče v Austrijo poklicat pa se pozanimat, ampak js mislm da bo cena kr huda, sploh uprašanje kaj šele pol k avto dejansko uzamejo h seb. Ni pa za rečt da bojo to oni zrihtal za nevem 500€, tle bi (si) pa zmetu 2k samo za tist loh je to, loh je uno....Sicer pa js še vedno mislm da je problem v šobah, ker zgleda k se shladi ga začne elektronika jebat (pr men je blo glih obratno). Men je to mehanik ugotoviu takoj, medtem k drugi pojma niso mel in so tut hotl menat use živo. Tko da velik sreče pri iskanju, al pa prodaš pa si uzameš 2.0 TFSI =P
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a abbe Če okt 27, 2011 10:40 am

da se jaz mal pripisem ker vec glav vec ve :)
no kokr kol.
@dk kaj ti pises o tesnilu glave?kaj ma to veze?
no mal naprej.tale pd niti ni tako cudo kar jaz vem,kokr mi je znano se pd sob ne da obnavljat!da se jih samo ocistit,tut za nastavitev mislim da nima noben testne mize v slo...
drgac pa tko mas pumpo v tanku ki dostavlja nafto pod nizkim pritiskom tandem pumpi(ta je v glavi(no pritrjena na glavo) motorja in dela vecji pritisk ki ga po kanalih v glavi dostavlja sobam) one potem s pomocjo odmicne gredi delajo pritisk da brizgajo ko dobijo signal..
ko se menja kaksna soba je treba zamenjat komplet napeljavo kablou(tisti ki so v glavi)
odstopanje sob je od -2.5 do +2.5 deklarirana iz strani proizvajalca.tko da..
menjavo oringou v sobah zna biti resitev tvojih tezav,ker lahko da ne tesnijo in spuscajo nafto v cilinder ko se motor ohladi in potem nimas dovolj nafte za vzig,veckratni kontakt tukaj nic ne pomaga ker je tandem pumpa tista ki dela pritisk ta pa je gnana z odmicno gredjo.
mogoce bi res blo dobro dati drug akumulator da se vidi ce je on krivec(vendar dvomim) se pa da s testerjem preveriti obrate ki jih motor dosega med veglanjem da se izloci slab starter ali akumulator.bi blo dobro da ti na servisu povejo pri katerih obratih zacnejo sobe nafto brizgat,ali pa da ti to mejo rsr spusti.se ne rabis peljat v ribnico lahko to naredis tudi v lj po meni znanih informacijah na lokaciji kjer je prej bil rsr.
nekdo je omenil da je mel podobne tezave ker ni bil kljuc prepoznan.se da z diagniostiko v stevcih pogledat a se je kdaj zgodilo da kljuc ni bil prepoznan oz ali je trenutno preoznan...da se tudi to izloci...pa vrjetn sm se kj pozabu
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Če okt 27, 2011 11:05 am

Pozdravljeni

Super, takšna mnenja vedno rad vidim, saj sam teh stvari v takšne podrobnosti ne poznam, zgolj površinsko. Avto sem bil primoran vrniti nazaj na servis, saj včeraj po službi ni hoto zagnat. In po dolgem zaganjaju, je začel končno kašljati, pred tem pa totalna tema, kot da ni nafte. To sem jim naročil, da naj tudi te stvari previrijo, obrate zaganjača, akumulator, da ga to slučajno ne bi jezilo. Avto je od včeraj popoldan že pri njih, obljubili pa so da me pokličejo, ko najdejo napako. Vem, da je napako težko odkriti, če ni nekih pokazateljev nanjo, tako da upam, da jo odkrijejo in dokončno odpravijo. Glede šob, je enkrat, ko je bila še stara napeljava pokazal med dvema šobama odstopanje nekaj čez 1, vendar se po menjavi napeljave to odstopanje ni več pojavilo. Tudi predvčerajšnjim, ko sem avtomobil dobil nazaj, so mi dejali, da so šobe kot nove, so jih spremljali s testerjem. Nazadnje, ko sem sam bil zraven se spomnim da je bila ena okrog 0.07, ena 0.18, ena je blia v negativi, se mi zdi da -0,15, ena pa okrog čiste nule. Tiste vrednosti, ki sem jih enkrat prilepil sem na forum, pa so bile pred menjavo kablovja, pa še to za trenutek.
Po vaši razlagi abbe, se mi zdi da je ravno tukaj problem, ker očitno, ko avtomobil zaganjam, tandem pumpa nima oz. ne 'nadruka' nafte. Zdaj pa me še zanima sledeče. Kakšni pa so simptomi senzorja odmične gredi? Zanima me zgolji iz firbca, da vem čemu služijo ECU-ju njegovi podatki. Ima lahko tudi ta kaj prstov vmes? Hm, da ključa ne bi prepoznal. Tudi to bi bilo možno, samo to bi pa mojstri res morali opaziti, se pa tudi sam nisem spomnil, da bi vzel rezervni ključ zraven, in z njim poizkusil.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a abbe Če okt 27, 2011 11:38 am

sj mogoce ni problem v kljucu ampak v prepoznavanju le tega s strani ecu-ja.
kar se tice senzorja glavne gredi daje ecuju info o polozaju cilindrou da ve kdaj brizgat nafto za vzig.zj da bi ta zatajil pa poj delal dvomim,mozno je,sam pri tebi ne ker pri tebi je vedno isti problem.mzru noce vzgat ko pa enkrat vzge pa dela dobro..to bi jaz izkljucu,se pa da prevert na parametrih,ce kaze obrate motorja potem je dober....senzor odmicne pa nevem cemu sluzi :D vrjetn isto kot ta da se dopolnjujeta za bolj natancne info ecuju...
v vasem primeru bi jaz rekel da so šobe ok.aku je tudi ok,štartetr tudi ok.,egr tudi,napeljava tudi.vsaj po tem kar sem prebral.
ker ce bi bil aku slab potem bi s casom zgubil na moci in avto v 30. poskusu nebi prizgal ker nebi bilo dovolj zagonskega toka,enaka zgodba je z starterjem ker je pac vezan na akumulator.vendar je treba vedt da po tako dolgi praznitivi(20x poskus priziganja) se aku polni vsaj 20 km voznje ce ne kar 30 km ali se vec..
cist tko iz firbca kok pa kaze senzor temprerature nafte pa temp,hladilne tekocine ko je motor mrzel?so podatki tocni oz vsaj priblizno točni?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Če okt 27, 2011 12:02 pm

Pozdravljeni

Hm, za to pa se nikoli nisem zavzel, sem zaupal ljudem na servisu, da vedo kaj počnejo. Bom pa še to povprašal, ko me pokličejo, in seveda ko izvem 'potencialno' diagnozo. Obljubili so, da danes pokličejo, trenutno se še niso oglasili. Ja tudi sam sem mislil, da je akumulator problem. Sem ga s CTEK-om napolnil, nato mi je oče prinesel tester akumulatorjev, kateri je pokazal, da akumulator razpolaga s 85 odstotno kapaciteto. Tudi znaka utrujenosti akumulatorja še ni bilo zaznati, kljub vsaj tridesetim etapnim poizkusom po cca. 20s. Tik preden pa je zagnal, pa je kašljal, kot bi hotel zagnati (isto kot na posnetku), to kakšnih 10s (občutek kot bo vsak čas prižgal), no potem pa se je zbudil, in šel naprej kot, da se ne bi nič zgodilo.

Tako kot ste dejali v predhodnjem sporočilu, večkratni kontakt sploh ne pomaga. Pomaga samo 'verglanje'.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
zetor6911
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To dec 28, 2010 4:48 pm

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a zetor6911 Če okt 27, 2011 9:01 pm

če stisneš gas do konca ko vžigaš ti avto vžge?
Teorija brez prakse je tak ko koula brez akse
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa Pe okt 28, 2011 7:19 am

Pozdravljeni

To sem sicer poizkusil enkrat iz obupa, čeprav so mi ob nakupu avtomobila takšno vžiganje turbo-dizla odsvetovali, vendar se tudi na to ne odzove, kot da nima nafte. Trenutno še tudi nobenih informacij s servisa.... :roll:

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa To nov 08, 2011 10:16 am

Pozdravljeni

No da še omenim, da so mi na pooblaščencu rešili težavo z vžigom. Sedaj avtomobil vžiga kot nov, in upam da pri tem tudi ostane. Pa gremo lepo po vrsti. Najprej so ugotovili, da je nepovratni ventil 'defekten', in ga je bilo potrebno zamenjati. To so ugotovili, ker v filtru ni bilo skoraj nič nafte. Ker ta zadeva ni sanirala dolgega zaganjanja, ko je avto stal (jim je enako naredil večkrat zapored tudi na servisu), so se odločili preveriti tandem pumpo in zamenjati o-ringe in vsa tesnila okrog šob. Za tandem pumpo so dejali, da je popolnoma OK, so pa bila tesnila na šobah v zelo slabem stanju. Šobe so odmontirali, očistili, namestili nova tesnila in po obratnem vrstnem redu sestavili nazaj. Pri tem so zamenjali še vse štiri ploščice nekje nad šobami, le te na novo vpisali, nastavili... Avto sedaj prižiga kot nov, postal je veliko tišji, in kot sem omenil, da se mi zdi len, se je spet vrnilo nekaj 'umirajočih konjev'. Avto se pelje, pospešuje, in tiktaka kot nov, in kar je najpomembneje, spet prižiga brez problema, in res upam, da pri tem ostane, da si slučajno sedaj ne bi česa izmislila tandem pumpa :)

Kar se pa tiče karakteristik šob, so sedaj slednje po karakteristiki skorajda na referenčni točki, in naj tam tudi ostanejo. Očitno sem imel probleme z o-ringi. To sem napisal, če bo kdo slučajno imel podobne probleme, da ve v kateri smeri iskati problem.

Ob tem bi pohvalil tako sprejemno sebje in mehanike na avto Jarc, ki so si res vzeli čas, in problem sanirali. Ker je avtomobil bil 3 ali 4 dni na servisu, sem v zameno dobil brezplačno nadomestno vozilo (krije garancija mobilnosti, avtomobil vedno servisiran izključno na pooblaščencu). In še strošek, vključno z materialom (set tesnil, set ploščic - cca. 150€), delom, testiranjem in diagnostiko 198€, pri čemer sem dobil kar lep rabat na porabljene ure.

Zdaj pa naj ostane pri takšnem delovanju in prižiganju (tok tok po lesu).

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a adis To nov 08, 2011 10:22 am

se pravi je bil problem pri šobah - tesnila?
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa To nov 08, 2011 11:38 am

Pozdravljen

Ja natanko tako. Problem so bila tesnila na šobah. Zamenjali so mi komplet vsa tesnila na vseh štirih šobah, šobe očistili, zamenjali vse štiri ploščice, sestavili nazaj, vpisali šobe, skalibrirali, in zadeva deluje. Sedaj ključ obrnem za trenutek, avto 'upali' takoj, se ne strese, ne trokira na začetku, kot je to počel prej, vedno ko je bil hladen. Teče zelo mirno, in veliko tišji je postal.

Diagnostika šob kaže, da so slednje skorjda na referenčni točki (po njihovih zagotovilih, kot nove). Razlika kot dan in noč. In še njihova razlaga. Naše gorivo je z raznimi dodatki, miksi z biogorivom, vsebnostjo žvepla na veliko nižjem nivoju kot v naših severnih deželah. Kar je eden izmed razlogov za uničenje tesnil, zraven pa naredijo svoje še prevoženi kilometri in staranje zaradi toplotnih obremenitev in pritiskov. Klasična tesnila prve vgradnje bi naj bila NBR, ki s časoma začnejo dobesedno razpadati zaradi predhodno omenjenih dejavnikov (oz. otrdijo, in prenehajo tesniti). Boljša alternativa temu, bi naj bila tesnila iz Vitona. Sam sicer ne vem katere so vgradili, so pa vsekakor originalna za Audi. Da pa ni vžigal, je pa razlog da je gorivo spronicalo mimo tesnil, padel je tlak od tandem pumpe, dalje pa je zgodba znana, ko se je noter pojavil zrak.

Avto sem sicer dobil nazaj že prejšnji petek (če me spomin ne vara), napisal pa sem šele sedaj, saj sem hotel vmes malo zadevo še potestirati. Avto sem vmes pustil stati tudi čez vikend, in zadeva funkcionira. Za tandem pumpo pa so dejali, da je povsem OK in trenutno ni potrebe po menjavi le te. Je pa ta garancija mobilnosti, kjub temu, da se plača kakšen everček več na pooblaščencu sedaj povrnila vse kar mora.

Aja pa še to, za tiste, ki morda ne veste. Če vam v treh urah vozila niso sposobni usposobiti oz. popraviti, ste iz tega naslova upravičeni do brezplačnega nadomestnega vozila.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
.Dk.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe dec 31, 2010 11:28 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a .Dk. To nov 08, 2011 1:31 pm

prva pohvala na za Avto Jarc ne moreš verjet :D
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa To nov 08, 2011 1:42 pm

Pozdravljeni

Ja, res jih lahko pohvalim, zagnanost in pripravljenost priti problemu dokončno do dna, pri čemer za razliko od drugih niso menjavali vse stvari po vrsti, temveč so zadevo sanirali sistematično z obzirom na minimalne stroške končnega uporabnika. Tako da, kapo dol. Je pa res, da je tokrat bil avtomobil pripravljen ta problem deliti z njimi :), drugače ga je delil samo občasno zgolj z mano... in je bilo še toliko težje diagnosticirati problem. Ker pa je šlo izključno za mehanski problem, je bilo računalniku zaradi tega vse normalno. Odstopanje se je videlo zgolj enkrat na eni izmed šob (VCDS, če se ne motim 13 al 14 kanal, mislim da rubrika motor - če sem si prav zapomnil), zakar je vsak, vključno z mano sklepal, da se šoba počasi poslavlja (to je bil tudi razlog, da sem enkrat karakteristike šob objavil tudi tukaj na forumu). Nagajala pa so tesnila. Ko pa se je avtomobil segrel, pa so bile vse šobe skorajda brez odstopanja.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a ejsim To nov 08, 2011 1:53 pm

Pohvalno in super da sedaj deluje OK.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a Sasqa To nov 08, 2011 2:12 pm

Ja res je. Mi je že prav odleglo, ker ga je to postopoma začelo mučiti pred kakšnim letom, no pred časom, pa so ta tesnila dokončno pokleknila, da je bil problem ponovljiv. In kot sem že dejal, avto je in služi svojemu namenu z izjemo tega vžiga, ki mu je včasih ponagajal, nazadnje pa postal kar stalnica, ko je avto stal. V vsem tem času (216.000km) je šel zgolj enkrat v zasilni program, zaradi počene cevi pri turbini (debela gunjasta S cev). Vse ostale zadeve, ki so se pri drugih pooblaščencih menjavale, so se menjale očitno brez potrebe, vendar kakorkoli, bo pa vsaj z njimi v bodoče mir (upam da).

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Re: Ko 2.0TDi občasno sam od sebe opozori nase

Napisal/-a mdivjak14 To nov 08, 2011 9:10 pm

Pa jaz mam iste probleme na leonu, le pa da men vergla cca 2 do 3 sekunde in nič več, že več kot leto in pol, pa naj bo toplo ali mrzlo. Pa tud že bil v lj na rsr-ju, pri korenjaku na ptuju, na menjavi tandem pumpe, 2x novo tipalo temperature, kljub temu da tester nikol ni nič pokazal in nič boljše. Sem pa že celo leto skeptičen, če bi šel k Jarcu al ne. Ker tud čez mejo v avstiji imam blizu do seat servisa. Pa sem še zaenkrat šel samo vprašat, ker ni trenutno rožnato financ. Sem jih samo vprašal za nov original top sport 150konjski software, ki pri njih stane cca 40€.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov