Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a maniaxxx Ne apr 15, 2012 4:45 pm

freddie je napisal/-a:To so seveda posamezne anekdote in seveda, se bo v proizvodni seriji 100.000 motorjev znašlo na deset tisoče takih, ki ne bodo imeli težav. Poznam gospoda, ki je s smrtonosnim 2.2dci-jem v Vel Satisu v 10. letnih naredil dovolj kilometrov, da bi 10 krat obrožil Zemljo, pa v tem času ni imel nikakršnih težav. A makroskopsko gledano mislim, da se moderni motorji (tudi, če so samo 16V) bolj kvarijo, kot tisti pred 15. leti. Hyundajeve Alphe in Bete pa so itak bile zgodba zase - te motorje pa bi res lahko uničil samo nenadni nuklearni napad Severne Koreje. Enako velja za konstrukcijsko sorodne Mitsubishijeve 4G13/4G15. A tudi v Evropi smo imeli nekaj podobno zanesljivih delovnih konj - recimo Renaultov Energy


Sej se strinjava, včasih so motorji delali in delali in delali, danes pa delajo...mogoče, če imaš srečo :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a SuperVeloce Ne apr 15, 2012 6:34 pm

Rekel bi, da so zadnji trotl-ziher motorji tisti 8-ventilci iz sredine 90tih. Kar pa ni bila posledica nekega tehnološkega presežka ampak dejstva, da se je tehnologija vlekla nazaj skoraj od druge svetovne vojne in so jo imeli čas izpilit do potankosti (prastari "Kent", ki je še do pred nedavnega strašil po Fiestah in Ka-jih v 1.3 litrski podobi ima korenine v po-vojnem lojterskem vozu po imenu Ford Anglia).


No ja, smo imeli to Fiesto, mislim da letnik 2000. Glede na to, da je bila lahka, ni bilo tistih 60 konj in nekaj cez 100nm nikjer za videt. NIKJER. Sem preizkusil tudi druge fieste s tem motorjem, ker sem sprva mislil, da je nekaj narobe. Pa ni bilo, razen tega, da se je kvarila, kljub starim koreninam :) Da o porabi za taksen vojzek nebi. So bile in so se vedno kar OK Fieste, vendar tisti motorji so bili iz drugega planeta glede na kaksne poskocne Fiate naprimer. Se opravicujem za offtopic.
when in doubt, flat out
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a KlemenP Ne apr 15, 2012 7:43 pm

počas me že mika da bi prodal svojga Polo-ta pa si neki večjega kupu :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a TrijoAdijo Ne apr 15, 2012 9:37 pm

freddie je napisal/-a:Hmmm.... Ford TDCI za katerega Diesel Bob pravi naslednje:
"FORD TDCI
Focus 1.8 TDCI (2001 to 2006)
Mondeo 2.0 & 2.2 TDCI (2001 to 2007)
Transit 2.0 & 2.2 TDCI (2004 to 2007)
Oh dear!
Apart from the problems of:
Injector failure,
Fuel pump failure,
Cam chain jumping,
Dual mass flywheel collapse,
Wiring faults,
ECU problems.
A pretty good engine (ermm!)"




Hahaha...Diesel bob...ta ga tut piha...:D:D:D

Črpalke so bile kritične le do 03/2002. Posledično so tudi injektorji dobili svojo porcijo.Nato so črpalke porihtali in kasneje z njimi ni bilo težav. No ja...pri nekaj več kot realnih 300kkm so več ali manj vse črpalke in injektroji godni za servis...Tudi Boschevi :P
Cam chain jumping? Aja? Fordovi motorji imajo cam chain? Since when? Vem samo za timing chain, pa še s temi ni bilo nobenih težav. Cam chain imajo tdci motorji, kateri izhajajo izpod Eifflovega stolpa :P
DMF collapse? No ja...so znani primeri iz koncerna VAG, kateri niso zdržali niti 100kkm.
Wiring faults? ja, pri 1,8TDCi - v povezavi s senzorjem odmične gredi. Leta 2003 so to porihtali, tako da kasneje ni bilo težav s tem.Tudi za starejše modele obstaja servisno navodilo, kako zadevo rešiti.
ECU problems? Samo pri 1,6 tdci...kateri pa zopet izhajajo izpod Eifflovega stolpa (pri prvih modelih so radi računalniki crkovali....Pa se mi zdi, da so bili računalniki nemškega izvora...BOSCH) :P
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a SuperVeloce Ne apr 15, 2012 11:01 pm

no saj če vprašaš kakšnega elektronika oz. tehnika z izkušnjami iz industrije, bo povedal da je Bosch že dolgo nazaj izgubil primat v kvaliteti.
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a lancia hf Ne apr 15, 2012 11:23 pm

Tukaj so se tudi pri Fiatu opekli, saj so v Tipota 16V v večino dajali Bosch elektroniko notri. Brezhibno so delali pa samo redki, ki so imeli Magneti Marelli elektroniko.
NA pa smo spet isven teme zašli :mrgreen: ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a SuperVeloce Ne apr 15, 2012 11:25 pm

naš je čisto lepo tekel 8 let, le žarnice je jedel za zajtrk :lol:
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ~toMmy~ Po apr 16, 2012 9:12 pm

Hahaha, najprej kritike, da se nekateri obnašajo kot delničarji, potem pa naval neke čudne sorte nacionalizma na nasprotnem bregu. Ne vem, kdo je bolj patetičen v tem primeru! :D

Zdaj mi pa tisti, ki tukaj "opravičujete" težave, ker problematični deli/motorji izvirajo iz drugih držav, prosim razložite, kaj meni kot kupcu pomeni iz katere države prihaja določen del! ;) Na Golfu se je pojavila rja na ITALIJANSKEM blatniku, se pravi VW ni nič kriv, ampak italijanska šlamparija! :lol: Lepo vas prosim, izdelek kupiš od določene znamke, vsak sestavni del je izključno njihova odgovornost, oni so ga določili ker se jim je verjetno bolj splačal. Sploh v tako globaliziranem svetu je vaše razmišljanje totalno mimo. ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a TrijoAdijo Po apr 16, 2012 10:57 pm

Ni VW kriv, če se je tebi na tvojem golfu pojavila rja na italijanskem blatniku. Kriv si si sam, ker si dal pač gor pocen kopijo :P
Ja, naše razmišljanje je lahko totalno mimo....ampak dejstvo pa je, da nemške stvari crkujejo...BTW: spomenm se faila pri fordu: Precvikana spirala volanskega airbaga...Na vgrajenem tri leta starem originalu je pisalo Made in Germany. Na novem modificiranem originalu je pisalo Made in UK...pa po sedmih letih še vedno deluje :P
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a esem Po apr 16, 2012 11:33 pm

Ob vsem tem bi bilo zanimivo vedet, kako je do tega prišlo. Je zadaj "slabo" (nemško) projektiranje in preizkušanje ali je vzrok v kakšnih "bližnjicah" oz pocenitvah na poti do traku?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ~toMmy~ To apr 17, 2012 4:48 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Ni VW kriv, če se je tebi na tvojem golfu pojavila rja na italijanskem blatniku. Kriv si si sam, ker si dal pač gor pocen kopijo :P
Ja, naše razmišljanje je lahko totalno mimo....ampak dejstvo pa je, da nemške stvari crkujejo...BTW: spomenm se faila pri fordu: Precvikana spirala volanskega airbaga...Na vgrajenem tri leta starem originalu je pisalo Made in Germany. Na novem modificiranem originalu je pisalo Made in UK...pa po sedmih letih še vedno deluje :P


Blatnik je kar lepo prvi, samo da imajo eni nemške, eni pa italijanske. In kaj je novega, pri tem "dejstvu, da nemške stvari crkujejo"? :D Itak da crkujejo, isto kot italijanske, francoske, korejske, ...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Broz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So mar 10, 2007 10:50 am
Kraj: Velenje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Broz To apr 17, 2012 5:45 am

No ja...Se človek kar malo zamisli. Ko sem nazadnje delal v eni firmi za podizvajalca so testirali oz '' ubadali z zadnjo premo za trenutnega švaba '' . Pa ga vprašam ali ni to malce pozno. Pa mi reče da so predimenzionirali in to ni ok. Seveda bo novo orodje pa izdelava verjetno dražja kot pa tistih 20 dag dodatnega pleha. Gladko ne... Vsak sklop ima določeno kilometrino in prema jo presega... wtf??

Verjetno je še kaj drugega tudi vmes... No vsaj upam ker sem potem pomislil da če VW to dela, kako potem šele '' slabše '' znamke to izdelujejo. ?!

Se mi zdi da včasih da ta avtomobilski koncern že zanalašč zajebava narod. Vsa tehnologija pa leta razvoja pa crkuje.

1. Sposobni so nardit vsak kos v avtu da crkne pri določeni kilometrini ( povprečno no )
2. Po drugi strani pa vsi delajo iste napake - šobe, vztrajniki itd...
3. Pri 1.2 tsi ju postopoma devajo debelejše podložke ??!! Se pravi da so problem samo definirali delno in ga rešujejo z ugibanjem ali kaj ?
4. Še malo pa bo narod začel gledati nove avte za 4 leta naprej. Bomo mogli čakat da pride facelift ven pa da so napake znane in popravljene če ne jih bomo pa drago plačevali...

Sicer pa se sploh ne čudim. En kurče* isti Aptamil za dojenčka kupiš v dveh trgovinah pa je različen... Slava jim :) če se jim splača to delat pri stvari za 14 eu se sploh ne čudim da to delajo pri avtih za 15 k eu.
Zamenjam Opel Astro GTC Black & White za Laguno II grandtour Dynamique :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a INFINITI To apr 17, 2012 8:16 am

To si dobro napisal - danes boš težko našel "overengineering" pri sodobnih avtomobilih, vse v imenu zmanjšanja stroškov izdelave še bolj pomembno pa - da ima kupec avtomobila potem potrebo kupiti novi izdelek. Le kateri proizvajalec bi rad da mu avto deluje b.p. 20+ let, razenj mogoče kak butičen izdelek ala Bentley.
Ne nas je treba vsakih 6-7 let prepričat da je avto kanta in da je treba "lej kok je fajn" novi model kupit - to je vse dobro narejena igra.
Samo fantje potem delajo take felerje, da je zadeva prešvoh in namesto da rigne po 150.000 + , rigne že 10X prej!

Osebno rad verjamem, da kupim avto ker je boljši od prejšnjega, sodobnejši pa oh in sploh, ampak lej pod črto ga kupim (KARIKIRAM), ker je "sedanji" že prestar, pa ravno problemi se bojo začeli, malo ga že rja daje, pa podvozje je tudi že utrujeno, motor nekaj klenka....
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a freddie To apr 17, 2012 11:31 am

TrijoAdijo je napisal/-a:
freddie je napisal/-a:Hmmm.... Ford TDCI za katerega Diesel Bob pravi naslednje:
"FORD TDCI
Focus 1.8 TDCI (2001 to 2006)
Mondeo 2.0 & 2.2 TDCI (2001 to 2007)
Transit 2.0 & 2.2 TDCI (2004 to 2007)
Oh dear!
Apart from the problems of:
Injector failure,
Fuel pump failure,
Cam chain jumping,
Dual mass flywheel collapse,
Wiring faults,
ECU problems.
A pretty good engine (ermm!)"




Hahaha...Diesel bob...ta ga tut piha...:D:D:D

Črpalke so bile kritične le do 03/2002. Posledično so tudi injektorji dobili svojo porcijo.Nato so črpalke porihtali in kasneje z njimi ni bilo težav. No ja...pri nekaj več kot realnih 300kkm so več ali manj vse črpalke in injektroji godni za servis...Tudi Boschevi :P
Cam chain jumping? Aja? Fordovi motorji imajo cam chain? Since when? Vem samo za timing chain, pa še s temi ni bilo nobenih težav. Cam chain imajo tdci motorji, kateri izhajajo izpod Eifflovega stolpa :P
DMF collapse? No ja...so znani primeri iz koncerna VAG, kateri niso zdržali niti 100kkm.
Wiring faults? ja, pri 1,8TDCi - v povezavi s senzorjem odmične gredi. Leta 2003 so to porihtali, tako da kasneje ni bilo težav s tem.Tudi za starejše modele obstaja servisno navodilo, kako zadevo rešiti.
ECU problems? Samo pri 1,6 tdci...kateri pa zopet izhajajo izpod Eifflovega stolpa (pri prvih modelih so radi računalniki crkovali....Pa se mi zdi, da so bili računalniki nemškega izvora...BOSCH) :P


To je eden tistih urbanih mitov a la "saj dci-ji se kvarijo samo do letnikov 04 potem pa so vse porihtali" :P
Tudi jaz sem pričakoval, da bo tako, dokler nisem videl dva žalostna focusa 1.8tdci, ki sta čakala na menjavo motorjev. Sicer so to čisto anekdodalne izkušnje seveda, statistično relavantna številka mora biti čez 1000 primerkov. Ampak po prebiranu različnih forumov lahko rečem, da vseh težav vendarle niso sanirali. Med drugim je tudi povsem jasno, da če mi odpove DMF na Fordu mi bolj malo pomaga dejstvo, da lastniki VAGa delijo mojo bridko usodo ne? Tisti motorji izpod eifflovega stolpa pa so prav tako na zobati jermen kot nemški (menjava na 240000km), razviti pa so z izmenjavo know-how-a Forda in PSA-ja, tako, da bi jih bilo krivično imenovati za "samo francoske". Sicer pa smo zopet pri čudem slovenskem športu, ker na plano pride naša kvazi-nacionalna zavest in sicer:

Zdaj mi pa tisti, ki tukaj "opravičujete" težave, ker problematični deli/motorji izvirajo iz drugih držav, prosim razložite, kaj meni kot kupcu pomeni iz katere države prihaja določen del! ;) Na Golfu se je pojavila rja na ITALIJANSKEM blatniku, se pravi VW ni nič kriv, ampak italijanska šlamparija! :lol: Lepo vas prosim, izdelek kupiš od določene znamke, vsak sestavni del je izključno njihova odgovornost, oni so ga določili ker se jim je verjetno bolj splačal. Sploh v tako globaliziranem svetu je vaše razmišljanje totalno mimo. ;)


Točno tako. Kaj me briga od kod je sestavni del. Tovarna sama je odgovorna za interni quality check, pa tudi če dele uvažajo s kitajske (kar sem prepričan, da jih). Kot končnega kupca me zanima, da stvar deluje kot celota, za kar je odgovorna le in samo tovarna, ki vse sestavne dele sestavi skupaj. Tisto o Bosch in Magnetti Marelli pa je itak že ponarodela fora, ki seveda nima - izven anekdotalnih vaških pravljic - nobenega stika z resničnostjo. Bi prav rad videl statistično relavantne podatke, ki nakazujejo, da se ECUji Bosch kvarijo bolj kot Magnetti Marelli (pa ne branim Bosch-a, mislim, da se vse elektronske komponente vseh podjetij kvarijo nekako enako pogosto, le da mi posameznim primerom iz čustvenih razlogov damo večji poudarek kot drugim).

Mogoče bi morali zaradi tega začet eno novo temo, ki odpira zanimivo vprašanje. Odkod kvazi-nacionalni interes med slovenskim folkom, kar se tiče pripadnosti določeni znamki? Razumem bavarca, ki s kriglom v roki slavi BMW. Razumem Italijana, ki pravi, da dobi erekcijo samo ob Lanciji. Razumem Francoza, ki mu Renault pomeni več kot ocvrti žabji kraki. A od kod smo se te bolezni nalezli slovenci? Saj nimamo avtohtone avtomobilske industrije.. Mogoče Renault, a še tu samo šraufamo skupaj, kar nam je zapovedala francosko-japonska naveza. Zanimivo vprašanje, ki bi ga mogoče bilo treba raziskat.
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a MBtouran To apr 17, 2012 12:05 pm

Opažam, da imajo največ problemov z TSI motorji ravno tisti, kateri vozijo drugo znamko. Se prqvi, da na veliko krtizirajo tisto česar nimajo in samo pišejo kaj so slišali ali prebrali kje drugje
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a King1 To apr 17, 2012 12:53 pm

MBtouran je napisal/-a:Opažam, da imajo največ problemov z TSI motorji ravno tisti, kateri vozijo drugo znamko. Se prqvi, da na veliko krtizirajo tisto česar nimajo in samo pišejo kaj so slišali ali prebrali kje drugje


Sam se zelo nerad spuščam v te debate a vseeno rad kaj povem. Načeloma se strinjam z zgornjo trditvijo, ki jo je napisal uporabnik @MBtouran a vseeno imajo nekateri res napake in to ni stvar, ki bi jo človek kar gladko prezu. So pa tukaj seveda tudi taki, ki pač imajo fetiš pluvat po drugih znamkah ( pa to ne leti točno na vag ) ampak na tiste katere mu v danem trenutku oz. obdobju niso pri srcu.

V družini je 1.2 tsi pa z njim res ni problemov oz. se z motorjem pri blizu 50.000 ne dogaja nič posebnega. Pravzaprav se lastniki sploh ne ukvarjajo kako in kaj kajti njim je važno, da avto zjutraj vžge in da jih pripelje na cilj. Bežno poznam še dva golfa z famoznim motorjem, ki kljub večji kilometrini delata B.P. Razumem pa in verjamem, da imajo nekateri težave. Eni večje in eni manjše. Tako pač očitno je pri današnjem downsizingu. Žalostno.

lp

OFF: Tudi sam imam doma še huje osovraženega ( 1.9dci 2001, 190.000km ), ki ne boste verjeli dela in prede kot bi bil nov. Pa sem prezadovoljen z njim in samo upam lahko, da bo še brcal nadaljnih 100 jurčkov. ;)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a TrijoAdijo To apr 17, 2012 1:07 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Ni VW kriv, če se je tebi na tvojem golfu pojavila rja na italijanskem blatniku. Kriv si si sam, ker si dal pač gor pocen kopijo :P
Ja, naše razmišljanje je lahko totalno mimo....ampak dejstvo pa je, da nemške stvari crkujejo...BTW: spomenm se faila pri fordu: Precvikana spirala volanskega airbaga...Na vgrajenem tri leta starem originalu je pisalo Made in Germany. Na novem modificiranem originalu je pisalo Made in UK...pa po sedmih letih še vedno deluje :P


Blatnik je kar lepo prvi, samo da imajo eni nemške, eni pa italijanske. In kaj je novega, pri tem "dejstvu, da nemške stvari crkujejo"? :D Itak da crkujejo, isto kot italijanske, francoske, korejske, ...



Ne morem verjet...Nemci imajo italijanske blatnike, ki povrhu vsega še rjavijo? Ni to malo tako...sramotno glede na to, da gre za nemški avto, kateri je oh in sploh? In kaj je nobega ob dejstvu, da nemške stvari crkujejo? Mogoče to, da nemška stvar ne sme niti ne more crknt? :mrgreen: Itak gre tu za nemško uber alles tehniko... :mrgreen:

@freddie:
Ne, v tem primeru ne gre za urbani mit...ampak gre za dejstvo. Do opisanih letnikov so bile težave, dalje ne. Tudi jaz sem že videl žalostne 1.8 tdci-je, ki so čakali na menjavo motorja. To pa zato, ker je bil v enem primeru lastnik pameten in se je hotel držat časovnega intervala menjave zobatega jermena, kilometrskega pa ni hebal 5%. Avto je imel za sabo nekih 170-180kkm, in 6 let, ko je jermen vtrgalo in sesulo glavo motorja in ojnico. V drugem primeru se je lastnik na AC zašaltal in iz četrte šaltal pri 4000 rpm v tretjo namesto v peto pri polnem plinu.
Tisti tdci motorji izpod eiffovega stolpa imajo zobati jermen...za pogon obeh odmičnih gredi pa skrbi ketnca...katera tudi zelo rada razklopče..Dejstvo je, da kamorkoli francozi vtaknejo nos...gre zadeva po gobe.
Se strinjam, tovarna je odgovorna za QC in tovarna je odgovorna, da zadeva deluje kot celota...ampak ko gre zadeva po gobe, pa plačujemo mi....in mene zaenkrat zanima samo to, kakšne izvenredne stroške bom imel z avtom, po izteku garancije...In po vsem videnim (ne slišanim za šankom), sem 100%, da jest osebno novega forda dizla ne vzamem, pa tut če mi ga dajo zastonj. Sem se en mesec nazaj pogovarjal na pooblačenem ford servisu o novem ford/psa 1,6 tdci motorju. In če še mehaniki rečejo, da bojo menda te motorji boljši od starih 1.6 tdci, potem je vsakemu hlapčku (upam vsaj) malo jasno, da s starimi nekaj ne štima.
Pa še ena na podlagi izkušenj: Dva identična avta..no, eden eno leto starejši kot drugi...oba italijana. Eden ima magneti marelli elektroniko, drugi bosch. Un z bosch elektroniko je vedno neke glupe električne napake javljal, tisti z magneti marelli pa nikoli nič, pa čeprav je imel 50.000 več prevoženih.Zanimivo ne?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ~toMmy~ To apr 17, 2012 1:31 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Ni VW kriv, če se je tebi na tvojem golfu pojavila rja na italijanskem blatniku. Kriv si si sam, ker si dal pač gor pocen kopijo :P
Ja, naše razmišljanje je lahko totalno mimo....ampak dejstvo pa je, da nemške stvari crkujejo...BTW: spomenm se faila pri fordu: Precvikana spirala volanskega airbaga...Na vgrajenem tri leta starem originalu je pisalo Made in Germany. Na novem modificiranem originalu je pisalo Made in UK...pa po sedmih letih še vedno deluje :P


Blatnik je kar lepo prvi, samo da imajo eni nemške, eni pa italijanske. In kaj je novega, pri tem "dejstvu, da nemške stvari crkujejo"? :D Itak da crkujejo, isto kot italijanske, francoske, korejske, ...



Ne morem verjet...Nemci imajo italijanske blatnike, ki povrhu vsega še rjavijo? Ni to malo tako...sramotno glede na to, da gre za nemški avto, kateri je oh in sploh? In kaj je nobega ob dejstvu, da nemške stvari crkujejo? Mogoče to, da nemška stvar ne sme niti ne more crknt? :mrgreen: Itak gre tu za nemško uber alles tehniko... :mrgreen:


Zanimivo, da se vam enim da toliko ubadat s par posamezniki, ki so tukaj dejansko prepričani v nekaj takega, kot ti zdaj sarkastično pišeš. ;) Še bolj zanimivo je to, da vas je veliko več kot takšnih posameznikov, pravi fenomen! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a TrijoAdijo To apr 17, 2012 1:59 pm

Ne vem, če je govora samo o parih posameznikih.. :mrgreen:
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ~toMmy~ To apr 17, 2012 2:21 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Ne vem, če je govora samo o parih posameznikih.. :mrgreen:


Ja saj to je je glavni problem, da se počutite "ogrožene", že če je nekomu všeč VW, takoj je fanatik! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov