Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a simonk Sr avg 15, 2012 5:39 pm

a si mal preveč brihtola pojedu,al je to zato k mas strica v audiju.
ne govort da nima veze to z menjalnikom.a si kdaj sploh vidu menjalnik od bliz.
pa nevem kako lahko primerjas avto pa industrijske stroje?kva teb ni jasno?
včacih so v vozilih imeli 4 prestave.danes imajo v isto velikem ohišju 6 prestav!
sepravi več zobovja v isti škatli pomeni da bo zobove manjse,in NEBO predimenzionirano kot prej!
ker se seveda špara na vsem se tut na materjalih,ki so posledično slabše kvalitete!
današnji avti majo vsaj 30% več navora kot avti 10 let in več nazaj...
sam v vednost.vw je po letu 2008 naredil ojačane dvomasne vztrajnike,posledica je to da menjalniki dobijo luft med zobojem....tok o dvomasnem vztrajniku,aja pa se velik bi lah napisal se mi ne da


Spoštovani,

Kot prvo stric dela pri Mercedesu, Audi mislim da je Ingolstadt, ampak pustimo to...

Kot drugo prilagam link to okvirnega članka na temo dvomasnih vztrajnikov:
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=dual%20mass%20flywheel%20diagram&source=web&cd=28&ved=0CGAQFjAHOBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.schaeffler.com%2Fremotemedien%2Fmedia%2F_shared_media%2F08_media_library%2F01_publications%2Fschaeffler_2%2Fsymposia_1%2Fdownloads_11%2F1_Dual_Mass_Flywheel_1.pdf&ei=fccrUNH7Is7mtQbB94HQBw&usg=AFQjCNGpOdkLYxBTIRXuACxvYQbxHF91rQ&cad=rja


Lahko si preberete nekaj o teoretičnih osnovah, iz priloženih grafov dušenja je lepo razvidno, da teh vibracij ni možno kar nekam skriti (so na motorju ali menjalniku), zato v prihodnosti že načrtujejo tromasni vztrajnik ki naj bi dejansko deloval (tretja masa bo namreč "začasni hranilnik" energije), vse skupaj pa bo verjetno še dražje za menjavo. Nekje je priložena tudi histereza tega sistema, površina ki jo oriše pa je pač izgubljena energija ob enem sunku.

Glede menjalnikov bi rekel, da če industrija "ne zna" narediti 30% močnejših, je to njihov problem. Širina 6-stopenjskega je mogoče nekaj cm več od 5-stopenjskega, priznam pa da 4-stopenjskega razstavljenega še nisem videl. Hkrati jih (transaxle) tudi pogosto napačno imenujemo.

Vsak ima pravico do lastne interpretacije: jaz osebno nočem tega zlorabnega sredstva v mojem avtu (obžalujem nakup dizla) in sprejemam vso "tveganje" pri izmenjavi z enomasnim kitom. Edino zagotovilo od novega DMF je, da bo prej ali slej spet crknil.

Tudi vam želim lep dan.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo Sr avg 15, 2012 6:32 pm

Zadnjič sem bil priča enemu pogovoru med prodajalcem večjega SLO uvoznika in nekom iz servisa glede predelave iz dvomasnega na enomasni kit. Šlo je pa za težave dveh identičnih passatov z PD motorjem in 5 stopenjskim menjalnikom (piše in govori se, da so problematični 6 stopenjski menjalniki). Predstavnik servisa je jamral, da so probal že vse živo, menjal od potisnih do ne vem še kakšnih malenkosti, pa še vedno ruži in bo potrebna PONOVNA menjava kompleta...
 
CITPSA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So avg 18, 2012 7:39 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a CITPSA So avg 18, 2012 8:17 pm

Prebral sem že kar nekaj "literature" o dvomasnih vztrajnikih. Zadnje čase veliko berem o zamenjavah dvomasnih z navadnimi vztrajniki, in vedno se najde določeno število ljudi kateri to strogo odsvetujejo. Sam sem mehanik na PSA vozilih in sem do sedaj že zmontiral par Valeo kitov. Večinoma zato, ker so stranke slišale za to možnost in so to izbrale zaradi nižjih stroškov.
Sam imam C5 2.0HDI, 103KW, in sedaj ima avto prevoženih slabih 20.000km.
Občasno že začutim potresavanje vztrajnika, ker mi bodo to verjetno menjali v garanciji (ko se tresenje še malo poveča) bom seveda dobil ENAK vztrajnik, za katerega dvomim, da bo dosti bolj trpežen kot je ta v prvovgradnji.
Torej, ker bi rad avto čipal, in se izognil pogostemu demontiranju menjalnika in menjavi dvomasnega vztrajnika sem po poteku garancije, razmišljal o menjavi DMF-ja z enomasnim. Ker sem prebral kar nekaj mnenj proti temu, sem v dilemi. (na takem motorju še nisem zasledil enomasnega vztrajnika).
Sedaj imam vprašanje za tiste, ki so strogo proti odstranitvi DMF-ja, zaradi težav katere naj bi nastale po tem. (bral sem tudi o zlomljenih glavnih gredeh, katere NAJ bi DOMNEVNO povzročil navaden vztrajnik)
Citroen xsara in C5(MK1) imata ENAK motor, in sicer 2.0HDI, 80KW. Xsara ima navaden vztrajnik, C5 pa DMF. Oba motorja delata odlično, menjalniki načeloma ne ropotajo. Nekateri avtomobili imajo tudi po 500-600K km, brez kakršnih koli večjih okvar. Torej moje vprašanje je, zakaj je na enakem motorju pri enem vozilu navaden na drugem pa DMF.
Moje vprašanje ni mišljeno kot provokacija, ampak kot sredstvo za izmenjavo mnenj. (sem mehanik, nisem pa vseved)

Lp Vlado
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo So avg 18, 2012 9:37 pm

CITPSA je napisal/-a:Prebral sem že kar nekaj "literature" o dvomasnih vztrajnikih. Zadnje čase veliko berem o zamenjavah dvomasnih z navadnimi vztrajniki, in vedno se najde določeno število ljudi kateri to strogo odsvetujejo. Sam sem mehanik na PSA vozilih in sem do sedaj že zmontiral par Valeo kitov. Večinoma zato, ker so stranke slišale za to možnost in so to izbrale zaradi nižjih stroškov.
Sam imam C5 2.0HDI, 103KW, in sedaj ima avto prevoženih slabih 20.000km.
Občasno že začutim potresavanje vztrajnika, ker mi bodo to verjetno menjali v garanciji (ko se tresenje še malo poveča) bom seveda dobil ENAK vztrajnik, za katerega dvomim, da bo dosti bolj trpežen kot je ta v prvovgradnji.
Torej, ker bi rad avto čipal, in se izognil pogostemu demontiranju menjalnika in menjavi dvomasnega vztrajnika sem po poteku garancije, razmišljal o menjavi DMF-ja z enomasnim. Ker sem prebral kar nekaj mnenj proti temu, sem v dilemi. (na takem motorju še nisem zasledil enomasnega vztrajnika).
Sedaj imam vprašanje za tiste, ki so strogo proti odstranitvi DMF-ja, zaradi težav katere naj bi nastale po tem. (bral sem tudi o zlomljenih glavnih gredeh, katere NAJ bi DOMNEVNO povzročil navaden vztrajnik)
Citroen xsara in C5(MK1) imata ENAK motor, in sicer 2.0HDI, 80KW. Xsara ima navaden vztrajnik, C5 pa DMF. Oba motorja delata odlično, menjalniki načeloma ne ropotajo. Nekateri avtomobili imajo tudi po 500-600K km, brez kakršnih koli večjih okvar. Torej moje vprašanje je, zakaj je na enakem motorju pri enem vozilu navaden na drugem pa DMF.
Moje vprašanje ni mišljeno kot provokacija, ampak kot sredstvo za izmenjavo mnenj. (sem mehanik, nisem pa vseved)

Lp Vlado

Konverzija se odsvetuje pri VAG koncernu, PSA in FIAT je ok.
Glede Xsare in C5 so dali v C5 DMF verjetno zato, da je pri vožnji manj vibracij (C5 je pač višji razred kot Xsara). Prvovgradnja v PSA je verjetno kar Valeo.
 
damjan kunc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne feb 10, 2008 4:44 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a damjan kunc Ne avg 19, 2012 6:31 am

Hippo: potrebujem dvomasni vztrajnik in komplet sklopko za Transporter 2.5 TDI synhcro, l.1999.

Ali mi lahko kaj ponudiš? Hvala za odgovor.

LP, Damjan
DAMJAN
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo Ne avg 19, 2012 2:21 pm

damjan kunc je napisal/-a:Hippo: potrebujem dvomasni vztrajnik in komplet sklopko za Transporter 2.5 TDI synhcro, l.1999.

Ali mi lahko kaj ponudiš? Hvala za odgovor.

LP, Damjan

Sem ti napisal na zs. :tomidelej:
 
sinebasa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To okt 02, 2012 1:02 am

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a sinebasa To okt 02, 2012 1:18 am

Imam Audi A4 2.0 tdi 2005, 198000 km, BLB tip motorja. Simptomi: občasno potresavanje na mestu v prostem teku in med pretikanjem prestav se čutijo na pedalu sklopke nelagodne vibracije "motorja" (če je vožnja umirjena se te vibracije na pedalu sklopke zmanjšajo oz. jih skoraj ni, ko pa je vožnja malo bolj dinamična pa se vibracije spet pojavijo oz. z večjo mero) Avto med pospeševanjem ne trese, ni cukanja, edini simptom, kateri je zanemarljiv ampak vseeno je: malo trjši zagon motorja.

Jaz predvidevam da so vibracije, ki jih je čutiti na pedalu sklopke zaradi dvomasnega vztrajnika. Posvetoval sem se že z mehanikom, vendar se takrat nisem odločil za menjavo, ker me še ni tako motilo.

Ali lahko kdo, potrdi to mojo trditev z vztrajnikom?

Da bo potrebno menjati vztrajnik vem, ker potresuje na mestu. Zanima me samo še vibracije na pedalu sklopke.

Hippo: Lahko izveš če obstaja za ta tip motorja "BLB" enomasni vztrajnik?

Hvala

Lp
Sine
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a abbe To okt 02, 2012 7:22 am

kaj pa če je kaj narobe s šobami in ni vztrajnik?
nevem od kod vam ideja da če na mestu potresava da je vztrajnik? seveda zna bit to simptom samo ne moreš pa samo po tem rect da je vztajnik zani?
Ni vse res kar napišem
 
duc76
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe okt 05, 2012 8:51 am

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a duc76 Pe okt 05, 2012 9:33 am

Pozdravljeni,

Kupil Passata CBAB 2.0tdi 147.800km 2008. Pri pretikanju v višjo prestavo, predvsem v višjih prestavah, pedal sklopke rahlo trese. Ali pa če pri stisnjeni sklopki dam gas, od 1800 obr naprej. Je tukaj vzrok vztrajnik?
Hippo, lahko napišeš za kolk sem se zaj....

Hvala za odgovore.
Lp
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo Pe okt 05, 2012 11:52 am

duc76 je napisal/-a:Pozdravljeni,

Kupil Passata CBAB 2.0tdi 147.800km 2008. Pri pretikanju v višjo prestavo, predvsem v višjih prestavah, pedal sklopke rahlo trese. Ali pa če pri stisnjeni sklopki dam gas, od 1800 obr naprej. Je tukaj vzrok vztrajnik?
Hippo, lahko napišeš za kolk sem se zaj....

Hvala za odgovore.
Lp

Ni nujno da je vztrajnik.
Drugače so pa cene take:
Sachs dvomasni vztrajnik je 379 eur, komplet skopke za Sachs verzijo vztrajnika pa je 290 eur (v to je vključen tudi delovni cilinder, ker nima klasičnega potisnega).

sinebasa je napisal/-a:Imam Audi A4 2.0 tdi 2005, 198000 km, BLB tip motorja. Simptomi: občasno potresavanje na mestu v prostem teku in med pretikanjem prestav se čutijo na pedalu sklopke nelagodne vibracije "motorja" (če je vožnja umirjena se te vibracije na pedalu sklopke zmanjšajo oz. jih skoraj ni, ko pa je vožnja malo bolj dinamična pa se vibracije spet pojavijo oz. z večjo mero) Avto med pospeševanjem ne trese, ni cukanja, edini simptom, kateri je zanemarljiv ampak vseeno je: malo trjši zagon motorja.

Hippo: Lahko izveš če obstaja za ta tip motorja "BLB" enomasni vztrajnik?

Hvala
Lp
Sine

Za BLB enomasnega kompleta ni (vztrajnik je sicer isti kot pri 1.9 TDI, sklopka pa ne).
Sachs komplet sklopke pride 280 eur, Luk vztrajnik pa 350 eurov (Sachs nima vztrajnika :huh: ).
 
sinebasa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To okt 02, 2012 1:02 am

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a sinebasa Pe okt 05, 2012 9:51 pm

hippo je napisal/-a:
duc76 je napisal/-a:Pozdravljeni,

Kupil Passata CBAB 2.0tdi 147.800km 2008. Pri pretikanju v višjo prestavo, predvsem v višjih prestavah, pedal sklopke rahlo trese. Ali pa če pri stisnjeni sklopki dam gas, od 1800 obr naprej. Je tukaj vzrok vztrajnik?
Hippo, lahko napišeš za kolk sem se zaj....

Hvala za odgovore.
Lp

Ni nujno da je vztrajnik.
Drugače so pa cene take:
Sachs dvomasni vztrajnik je 379 eur, komplet skopke za Sachs verzijo vztrajnika pa je 290 eur (v to je vključen tudi delovni cilinder, ker nima klasičnega potisnega).

sinebasa je napisal/-a:Imam Audi A4 2.0 tdi 2005, 198000 km, BLB tip motorja. Simptomi: občasno potresavanje na mestu v prostem teku in med pretikanjem prestav se čutijo na pedalu sklopke nelagodne vibracije "motorja" (če je vožnja umirjena se te vibracije na pedalu sklopke zmanjšajo oz. jih skoraj ni, ko pa je vožnja malo bolj dinamična pa se vibracije spet pojavijo oz. z večjo mero) Avto med pospeševanjem ne trese, ni cukanja, edini simptom, kateri je zanemarljiv ampak vseeno je: malo trjši zagon motorja.

Hippo: Lahko izveš če obstaja za ta tip motorja "BLB" enomasni vztrajnik?

Hvala
Lp
Sine

Za BLB enomasnega kompleta ni (vztrajnik je sicer isti kot pri 1.9 TDI, sklopka pa ne).
Sachs komplet sklopke pride 280 eur, Luk vztrajnik pa 350 eurov (Sachs nima vztrajnika :huh: ).



Se pravi: pri BLB motorju ni možno zamenjati dvomasnega z enomasnim vztrajnikom. Kaj pa Valeo? Imajo mogoče oni za BLB? A pri drugih 2.0 TDI se pa da iz dvomsnega v eno? So v novejših letnikih to napako odpravli mogoče?

Lp
Sine
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo So okt 06, 2012 9:35 am

sinebasa je napisal/-a:Se pravi: pri BLB motorju ni možno zamenjati dvomasnega z enomasnim vztrajnikom. Kaj pa Valeo? Imajo mogoče oni za BLB? A pri drugih 2.0 TDI se pa da iz dvomsnega v eno? So v novejših letnikih to napako odpravli mogoče?

Lp
Sine

Valeo ima enomasne komplete samo za 1.9 TDI, za nobenega 2.0 TDI nima (vsaj za A4 B6 in B7 ne). Za A4 B8 (od 2008 naprej) pa ima samo dvomasne.
Na katero napako pa misliš točno?
 
sinebasa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To okt 02, 2012 1:02 am

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a sinebasa So okt 06, 2012 10:04 am

Se potem da lahko od 1.9 vztrajnik, če praviš da je isti? Simptomi so pa: tresenje na mestu,... med prestavljanjem prestav na pedalu sklopke čutim vibracije ob potisku pedala, ob sprostitvi pa ne.

lp
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a hippo So okt 06, 2012 12:18 pm

sinebasa je napisal/-a:Se potem da lahko od 1.9 vztrajnik, če praviš da je isti? Simptomi so pa: tresenje na mestu,... med prestavljanjem prestav na pedalu sklopke čutim vibracije ob potisku pedala, ob sprostitvi pa ne.

lp

Če menjaš vztrajnik menjaš ponavadi tudi komplet sklopko, ker se mora vse skupaj pravilno uležat, tako kot diski in ploščice. Lahko sicer menjaš samo vztrajnik, ampak potem praktično nimaš garancije na njega, ker lahko kasneje odleti zaradi neenakomerno obrabljene sklopke. Uglavnem, najbolje menjat vse skupaj.
Valeo ima enomasni komplet samo za 1.9 TDI, ne moreš pa dati enomasnega na navadno sklopko, ki ni prilagojena na enomasni vztr. Pa tako ali tako enomasni kompleti na VAG avtih niso ravno priporočljivi, se pojavljajo razne težave, potem pa folk menja nazaj na dvomasnega.
Če hočeš vedet v kakšnem stanju je vztrajnik moraš pa dat sklopko dol pa preverit koliko lufta ima.
 
sinebasa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To okt 02, 2012 1:02 am

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a sinebasa So okt 06, 2012 9:30 pm

Razumem ja.

Mi bomo sklopko in vztrajnik demontirali in če se bo menjalo, kar verjetno se bo, bomo dali gor vse novo, kit sklopke in vztrajnik. Se pravi dvomasni vztrajnik (LUK), če se ne bo našlo drugega in sklopka od (Sachsa), upam, da so LUK-ovi dvomasni vztrajniki dovolj vzdržljivi za normalno uporabo avtomobila brez vleke prikolice.

Najlepša hvala za info.

LP
SINE
 
mico123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So apr 06, 2013 4:26 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a mico123 So apr 06, 2013 4:47 pm

lep pozdrav mene pa zanimaa koliko ima lahko vztrajnik prostora levo in desno da še je dober in ali ko je nov gre pa za dvomastni vztrajnik ford mondeo 116 kojski motor letnik 2004 sicer star je zanič zelo čudno ropota v prostem teku že cca 1 leto pri sami vožnji in prestavljanju ni nikakeršnjih težav hvala vam za vse odgovore že vnaprej
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4163
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a TrijoAdijo So apr 06, 2013 6:39 pm

Če vrtiš gibljivi del levo-desno, se mora ta del podati max. za 5 zobov. Maksimalno pozibavanje gibljivega dela pa je 2,9mm.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
ucmanster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Ne sep 30, 2012 11:31 am

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a ucmanster Po apr 22, 2013 5:12 pm

pri 125000 km (po števcu) na ford tourneo 1,8 tdci, 90 KM, se je pojavlal kovinski zvok pri ccca 2000 - 3000 vrtljajih, ter zatreslo se je ko sem ugasnil avto. Pri 135000 sem zamenjal na Fordovem servisu dvomasni vztrajnik za enomasnega plus ppotisni ležaj plus kuplungo. ( vse Valeo) Material nekaj čez 500 eur. Z delom vred 725 eur.

Mogoče je res malo grob prenos, malo trese..... itd., samo to ni nič v primerjavi s tem kar je delalo s pokvarjenim dvomasnim....

Moj glas gre za enomasnega. Pri renojevi diesel petki je bil s kuplungo in tam okrog mir pri 300000, ko sem jo prodal, pa smo jo imeli od nove, in neštetokat pri zidanci v hrib s prikolico + 4 ljudje not, speljeval...

Je pa teoretično dobra pogrutavščina dvomasni vztrajnik, samo da bi ga kvalitatno nardil in iz usteznih materialov, tako pa k...c! ... morjo služit banda!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4163
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a TrijoAdijo Po apr 22, 2013 6:52 pm

In kako kaj odvajanje blata? Ker nekaj čez 500€ za valeo kit ni nič drugega kot nateg u šupak ;) Še za manj kot 500€ se dobi komplet dvomasni kit od LuKa ;)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Dvomasni vztrajnik vs kit z enomasnim vztrajnikom

Napisal/-a joztom Po apr 22, 2013 10:07 pm

Že dve leti bo, kar sem zamenjal dvomasna j***a LUK z enomasnim kompletom. Dela kot urica in sem zelo zadovoljen. Tudi ni nobenih tresljajev in nobene druge napake, o katerih toliko govorijo. Za primerjavo še povem, da je z Renaultovim motorjem F4R794 in menjalnikom PK6-013 v Espace vgrajen dvomasni komplet, v isti par motor-menjalnik pa v Traffic enomasni komplet. Žal tega niso voljni povedat, še posebej, ker je na dosti odpadih brezhiben enomasni vztrajnik od 1,9dci Traffica cca 100€ in paše v Laguno, seveda je treba preveriti letnike in zamenjati vijake na vztrajniku in košari, ker so nekaj krajši.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov