Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a yashica Ne jan 03, 2016 6:07 pm

ModraW je napisal/-a: kolkrat bo treba še oba avta peljat na servis v enem letu, petnajstkrat, dvajstkrat da se bo reklo dovolj?


V bistvu tolikokrat kolikokrat se boš odločil oziroma kolikokrat bo potrebno, da začnejo odpravljati napake.

Zadeve se bodo začele premikat v pravo smer, ko bo na delovnih nalogih pisalo, tako kot pri menI:

"STRANKA PONOVNO REKLAMIRA HRUP MOTORJA (ROŽLJANJE) PRI ZAGONU HLADNEGA MOTORJA - KONTROLA, POPRAVILO"

.... ene 10-krat za en in isti avto, ostalih še štel nisem več :mrgreen: Marsikatero stvar sem pa raje sam popravljal, ker če bi še to reklamiral, bi bilo bolje, da se dobesedno kar preselim na servis.

Od "stanja tehnike" so prešli na "obžalovanje", od obžalovanja na opustitev Winterkornovega slogana "Das Auto", ki naj bi bil začetek izboljšanja imidža..... menda bodo počasi le prišli še do izboljšanja kakovosti.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
knt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Ne nov 17, 2013 7:56 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a knt Ne jan 03, 2016 8:17 pm

Glede na to, da eni imajo napake, da glava boli, drugi pa so povsem zadovoljni, bi bilo zanimivo pogledat VIN številke oz. podatke iz VIN-decoderja (brez zadnjih 5 cifer, da ne bo informacijska pooblaščenka žugala.. :) ).

http://www.vindecoderz.com/EN/Volkswagen

.. da se vidi kje so narejeni.. (al delajo G7 samo na eni lokaciji?).
Glavni problem na svetu je, da so bedaki in fanatiki vedno prepričani, modreci pa stalno v dilemi. [ Bertrand Russell ]
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a uros11 Ne jan 03, 2016 8:25 pm

Passate so delali na dveh lokacijah v DE (oznaka P ali E), vendar jim to ni kaj prida koristilo, ker so uspeli celo MJ zjebati (2005), vleklo pa se je vsaj tja do MJ 2007, nekateri pravijo, do vsaj 2009. Tak da.
 
Uporabniški avatar
ModraW
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po dec 07, 2015 9:01 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a ModraW Ne jan 03, 2016 8:59 pm

Naša dva sta iz Wolfsburga, ker sem preveril.
Pri vw so žalostne samo 4 stvari:
1. da niso nič razmišljali ko so 10 let goljufali na posledice ker so umazali ime branda in tudi lastnike ki vozimo to značko
2. da za vsako reklamacijo je treba zgubljat živce da sploh kaj zamenjajo, čeprav na tem zadnjem servisu ko sem bil so me presenetl da so vse iz prve menjal in nič niso kompliciral in zelo so bili prijazni(povem po pravici)
3. splošna kvaliteta je na psu
4. odnos uvoznika je slab in si res obravnan samo kot številka tut če si redna stranka. Odpikajo te na en dva tri, kar ni pošten. Kolk časa pa dela delavec za novga golfa. Če pršpara 300€ na mesec je to 67 mesecev, kar je 5,5 let in da prodajajo tako robo in imajo tak odnos ni vredu.


Še dve manjše stvari:
V desnem predalu mi je skoz nekaj klopotalo ko sem na kaj navozil, potem sem pa ugotovil da ima neka plastika(krogec) 8 mm lufta in je skakala gor in dol. Sem podložil malo papirja in je nehalo, potem je bilo treba še predal pod sedežem zategnit ker je tudi skakal. V tapetah je tudi nek kovinski zvok, verjetno zvočnik ampak zaropoče če so večje luknje in nisem še dal popravit. Bi moral prej motor in podvozje dat. Danes mi je pa avto iz prve vžgal tudi popoldan in se mi zdi da manj cuka, mogoče ima omw boljše gorivo kot petrol.

Slika


nejc1 Saj sem ga pognal trikrat že tudi 150km/h na uro poleti in jeseni, tako da če ga to ne spuca ga nič ne. 140 na tempomat pa tudi ni mala hitrost. Saj ne moreš cpp kršit da bo avto vredu delal.
yashica, bo že na nalogu tretjič pisalo ponovno ropota hladen tsi, mogl bi bit zakonsko točno določen za vozila do dveh let starosti; npr. trikrat prideš za motor, četrtič menjava avta ali denar nazaj. Finito. Tako je pa treba preko sodišč dokazovat stvarno napako in še na servise vozit v nedogled. Izguba časa in denarja obeh strani. Zakaj po tvoje z zamikom tsi iz auspuha piha vn? Cirka pol sekunde vmes počaka periodično med vsakim, to sem včeraj prvič opazil.
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a For Po jan 04, 2016 12:22 am

Ena redkih tem ki jih prebiram tukaj. Grozljivo..kaj drugega rečt :roll:

metor je napisal/-a:Pri tako novem avtu se nemore poznati. Zna pa to zelo vplivati na življenjsko dobo vztrajnika, motorja itd. Bolje kakšen obrat več kot manj, saj če voziš na meji že sam čutiš da najbrž ni najbolje za avto.

Imam bencinarja 1.2 e-thp in pri hladnem vžigu posebej doma vedno pustim 30s - minuto teči preden štartam,
Zakaj? A lahko razlaga? Mogoče Peugeot to priporoča? Od kar se spomnim naj bi bilo pravilo da je takoj po zagonu priporočljivo speljati. :?
pa imam avto v garaži kjer ne pade pod 5 celzija.
Ko dam kontakt vedno počakam tiste 3s preden vžgem.
A ni to včasih bilo potrebno pri dizlih? Zakaj čakat pri bencinarju?

Ravno tako vedno počakam enih 5-10s preden ugasnem da se obrati umirijo.
To naj bi bilo pametno po daljši vožnji na avtocesti pri zelo ogretem motorju....zakaj vedno?
Prvih nekaj km vozim previdno z obrati do največ 2500 pri pospeševanju. Ko je ugret vozim nekje okoli 2000 ali malo več po ravnini, tako da ne trpi vztrajnik ali karkoli drugega tudi občutek imaš da to območje motorju najbolj ustreza ker je prijetno tih in brez tresljajev. Seveda ga tudi stisnem na kakšni regionalki ali avtocesti.
Mi je pa nekako žal ker sem budala že pred 5000km vozil 160km/h in občasno rabil tempomat, kar ni priporočljivo ko motor ni utečen.
Čak?! :shock: Kaj bi mogu čakat.... 50.000 km ?!?!?! :roll: Nekje v navodilih sem prebral da je poraba merodajna šele po 3000 km. To najbrž pomeni da je takrat utečen.
Bolj pazit skoraj nemoreš, samo upat da tvoj motor nima serijske napake, ali da je v "ponedeljek zjutraj" sestavljen.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a pskoda Po jan 04, 2016 10:40 am

Kolikor pa jaz tukaj berem imajo probleme tisti, ki avto šparajo bolj kot svojo punco, žerno.
Kaj rabiš stat ne vem koliko časa ko motor mrzel zaženeš?
Zakaj rabiš mrzel motor vozit na 1500rpm ali manj? Vsak novejši avto ima elektronsko omejeno, da ne moreš mrzel motor terat v obrate.
Zakaj ne vem koliko časa stojite na mestu z prižganim motorjem? Ali ste tukaj gor sami dirkači oz vozite rejli?
In tako naprej :roll:
Lp
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a yashica Po jan 04, 2016 11:22 am

Kaj ima veze "šparanje" vozila s konstrukcijskimi napakami ali slabimi komponentami motorja?

Način vožnje nima prav nobene veze, ne s slabimi glavnimi komponetnami motorja, zaradi katerih se pojavlja takšen in drugačen ropot, bližnje srečanje venilov in batov in ostalih felerjev, ki si jih dovoljuje vw.

Imaš 2.0 tdi in ti dela kot singerca, super. V nekem drugem vozilu je na enakem motorju počil bat pri nekaj kilometrih, hvala bogu, še preden je bil nov avto predan lastniku.

Ni tako enostavno, veš.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a metor Po jan 04, 2016 12:17 pm

metor je napisal/-a:Pri tako novem avtu se nemore poznati. Zna pa to zelo vplivati na življenjsko dobo vztrajnika, motorja itd. Bolje kakšen obrat več kot manj, saj če voziš na meji že sam čutiš da najbrž ni najbolje za avto.

Imam bencinarja 1.2 e-thp in pri hladnem vžigu posebej doma vedno pustim 30s - minuto teči preden štartam,
Zakaj? A lahko razlaga? Mogoče Peugeot to priporoča? Od kar se spomnim naj bi bilo pravilo da je takoj po zagonu priporočljivo speljati. :?
V navodilih sicer res ne piše, predvsem zaradi ekologije, ker se motor hitreje segreje med vožnjo to itak. Najbrž pa veš, da se mazalne in druge sposobnosti olja pri nizki temperaturi slabše. Saj to je že staro pravilo, ki velja na vse motorje z notranjim izgorevanjem in jo je priporočljivo izvajat, škoditi ne more k daljši življenjski dobi pa lahko le pripomore. Naj bo to motor, kosilnica, avto, traktor itd. Avtomobilsko znamko take malenkosti ne preveč sekirajo, prej go gre motor falit prej kupiš novega. Če prebrskaš kaj po netu boš videl, da veliko ljudi, mehanikov to priporoča. https://www.youtube.com/watch?v=gkn-K2noClw
Pa imam avto v garaži kjer ne pade pod 5 celzija.
Ko dam kontakt vedno počakam tiste 3s preden vžgem.
A ni to včasih bilo potrebno pri dizlih? Zakaj čakat pri bencinarju?
To se mislil tiste 3s ko daš kontakt in se števci dvignejo in spustijo ter večina kontrolnih lučk izgine, v navodilih od peugeota nisem zasledil. Od Grande punta (bencinar), ki ga imamo pri hiši pa to piše tudi v navodilih, da je potrebno počakat. Isto piše pri motociklu, ki ga imam zato počakam tudi tukaj. Nekaj piše tudi na linku, je pa več tega če pobrskaš.
http://www.zurnal24.si/mehanik-nasvet-z ... nek-245752

Ravno tako vedno počakam enih 5-10s preden ugasnem da se obrati umirijo.
To naj bi bilo pametno po daljši vožnji na avtocesti pri zelo ogretem motorju....zakaj vedno?
Taka navada, škoditi ne more 5s pa se mi nebo nikjer poznalo. Nekje sem bral, da za varovanje turbine, nimam pa za to pametnega argumenta. Najbrž opaziš, da takoj ko ustaviš so obrati malce višje po par sekundah se stabilizirajo, mi že sama logika pravi da je iz nekega razloga to bolje.
Prvih nekaj km vozim previdno z obrati do največ 2500 pri pospeševanju. Ko je ugret vozim nekje okoli 2000 ali malo več po ravnini, tako da ne trpi vztrajnik ali karkoli drugega tudi občutek imaš da to območje motorju najbolj ustreza ker je prijetno tih in brez tresljajev. Seveda ga tudi stisnem na kakšni regionalki ali avtocesti.
Mi je pa nekako žal ker sem budala že pred 5000km vozil 160km/h in občasno rabil tempomat, kar ni priporočljivo ko motor ni utečen.
Čak?! :shock: Kaj bi mogu čakat.... 50.000 km ?!?!?! :roll: Nekje v navodilih sem prebral da je poraba merodajna šele po 3000 km. To najbrž pomeni da je takrat utečen.
V navodlih tudi piše, da je treba določeno število km(odvisno od proizvajalca) voziti brez močnega pospeševanja, ne nad 110km/h, ne s stalnimi obrati veliko časa(tempomat), ne sunkovito uporabljat sklopko itd.
https://www.youtube.com/watch?v=FlyZc3TL6N8
Bolj pazit skoraj nemoreš, samo upat da tvoj motor nima serijske napake, ali da je v "ponedeljek zjutraj" sestavljen.
[/quote]
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a pskoda Po jan 04, 2016 1:22 pm

yashica je napisal/-a:Kaj ima veze "šparanje" vozila s konstrukcijskimi napakami ali slabimi komponentami motorja?

Način vožnje nima prav nobene veze, ne s slabimi glavnimi komponetnami motorja, zaradi katerih se pojavlja takšen in drugačen ropot, bližnje srečanje venilov in batov in ostalih felerjev, ki si jih dovoljuje vw.

Imaš 2.0 tdi in ti dela kot singerca, super. V nekem drugem vozilu je na enakem motorju počil bat pri nekaj kilometrih, hvala bogu, še preden je bil nov avto predan lastniku.

Ni tako enostavno, veš.


Saj to ni letelo na vse in če je konstrukciska napaka, slabi materiali nimaš kaj, ampak za nekatere ko pišejo kako motor čuvajo kot bi bil iz cukra sploh turbine, ki jo skor še prijet ne smeš, da ne bo kaj stran padlo.
Prižgi motor spelji in vozi normalno ne pa da ga pol ure drgneš na mestu in voziš kot po jajcih. To je čisto namerno uničevanje motorja oz iz mojega vidika zgleda kot, da hočejo da jih začne zajebavat in tole jambranje po netu mi je že tudi mal hecno saj ne rečem, da sem proti oz da naj ne razglabljajo o napakah, ki se dogajajo, ampak ko non stop bereš eno in isto. Daj popravi avto ali ga pa prodaj mi ti ga ne bomo pika
Jaz imam kolega, ko je puntota šparal, mirkal da se je ogrel na mestu, da je lepo vozil oz na splošno mirkal skoraj, da te kap. Ta avto oz motor ga je tolk j..., da je na koncu skoraj znorel in je rekel nikoli več.

Drugače jaz se nočem kregat, ker meni je itak vseeno kaj drugi mislijo oz delajo. Osebno do zdaj sem kupil kar nekaj novih avtomobilov in nobenega nisem pustil mrzlega na mestu, da se mašina segreje, da se turbina ohladi,.... in čisto vsi so delali BP nobenih izrednih servisov

ps.: @yashica, da me ne boš narobe razumel, kar sem pisal ni čisto nič nate letelo. Me pa zanima, če slučajno veš, zakaj nekaterim ropotajo cevi za bencin nekaterim pa ne. Jaz sem pogledal pri svojem odstranil zaščitno plastiko na podvozju in imam isto narejeno kot golf pa pri meni ne rapotajo pri nekaterih pa. Zakaj? Po kmečki logiki, če imamo vsi isto potem bi morali imeti vsi isti problem
Lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a esem Po jan 04, 2016 1:51 pm

pskoda je napisal/-a:Kolikor pa jaz tukaj berem imajo probleme tisti, ki avto šparajo bolj kot svojo punco, žerno....
To se (lahko) bere kot da so problemi povezani (beri povzročeni) s "preveč" šparanja.

----------------------------------------------------------

Jasno je, da je boljše čim prej (po nekaj sekundah) speljat, ker olje v leru bistveno počasneje kroži in ima manj tlaka kot pri 2-3 k obratih.

To, kar si VW privošči, je pa višek. Zdaj bodo umaknili "prevzeten" slogan "Das Auto" zaradi množice protestov. Ko sem sam opozoril na to, sem bil takoj napaden. Zanimivo, da taisti ne napadajo ubogih na servisu VW živečih osebkov, že vejo zakaj. Kot vejo tudi, zakaj ne poskušajo niti malo pomagat...
 
Uporabniški avatar
ModraW
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po dec 07, 2015 9:01 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a ModraW Po jan 04, 2016 4:10 pm

Jaz od danes naprej berem samo še novice na tem forumu, komentiral pa ne bom več.

Ste vidli na siolu današnji veliki članek ki zgleda kot vw reklama? Siol tudi zaradi non stop pro vw člankov ne bom bral več. Dosti je drugih ovc ki bodo to brale.
Zakaj?
Afera diesel gate in robček na auspuh? Katera kemijska snov je bila sporna v aferi diesel gate-NOx in ostali izomeri. Kakšne barve sta ta dva plina in ostali izomeri? Brezbarvni.
Kako boš potem na robčku pokazal brezbarven strupen plin? Verjetno ne vedo da saje ni enako NOx ali pa spet usmerjajo občinstvo po svojo; tako kot so malo po aferi naredili "super" test audija q3 z 2.0TDI in Q3 še letniki 2015 so imeli sporen program.

Kaj povzročajo NOx(na hitro); kisel dež, ozonsko luknjo, težave z dihali(bronhitis, astma), težave s srcem, alergije, karcinogenost.

"Zaključek po njihovo". Proizvajalec ki je goljufal 10 let in je prekoračil zakonsko mejo plinov za 40× je zaupanja vreden ekološki proizvajalec? Res prav ima novinar zelo so vlagali v okolje in zelo bo nov kupec pripomogel k čistejšemu okolju. Čudno da še letniki 2015 so imeli ta program pri takšnem napredku. Sedaj so v 3 mesecih nadoknadili 10let...larifari.

Ko svojega golfa 2015 dizla ki ni bil v aferi čistim in teče hladen v prostem teku čutim vedno v grlu pekoče in me začne siliti na kašelj in jemati sapo, tako da kar pogumno z vw dizli v nakup. Plin iz izpuha ima zelo neprijeten in oster vonj in draži sluznico. VW je bil najbolj čist proizvajalec dizlov s pomočjo prepovedanih programov in čeprav je 10 let spal je očitno po mnenju nekaterih novinarjev še vedno top eko dizel.

Eno stvar bi še povedal, odgovor vw za napake je bil da se naj obrnem na pooblaščenega serviserja zato ne priporočam nikomur nakup vw, ker:

1. Za vsako reklamacijo(tudi za poceni tesnila) se je na večini vw servisov treba zelo pregovarjat in zelo stežka kaj menjajo
2. Če vozilo pelješ ogromnokrat na servis in so stalne napake(tudi motorja, ki je bil že dvakrat odpiran pa jih nima niti 25.000km in še ni vredu) uvoznik ne ponudi nobene rešitve. Ko sem jim napisal zakaj se nočejo pogovarjat in ponudijo kakšno rešitev so mi napisali spet se obračate na nas in da to zavračajo in naj se obrnem na pooblaščeni servis. Spet se obračam na njih? Zakaj moram spet na servis? Tam bi lahko imel kamp prikolico.

3. Po mojih izkušnjah so naša VW vozila zelo slabe kvalitete in zakaj bi kdorkoli kupil avto, ki je slabe kvalitete, garancija je samo na papirju, uvoznik te pa zavrača, po vrhu je pa vw podjetje imelo vrsto let temelje postavljene na goljufanju.

Največja napaka ki sem jo kadarkoli storil je da sem kupil vw, prodat ne moreš, uvoznik nesposoben rešiti situacijo, avto pa crkuje. Pa še rekl so mi kot dolgoletni stranki lani da če kupuješ 10 ali več let je isto kot če kupiš prvič, zadnjič in nikoli več. Toliko si danes vreden kot kupec.
Še kugo bi prej prebolel kot takšen nakup.
Zadnjič spremenil ModraW, dne Po jan 04, 2016 4:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1817
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a emozul Po jan 04, 2016 4:39 pm

Zakaj boš nehal pisat, ti kar naprej piš, da bomo še kaj izvedeli o tvojem "biseru".
Jaz pa še vseeno mislim, da je VW najboljši med najslabšimi kot so, opel, peugeot, dacia, renault, fiat in citroen, vendar to je samo moje mnenje.
Sam imam opla in je skoz nekaj, sedaj se mi sploh ne da več hodit na servis, pa še časa nimam.
 
Uporabniški avatar
ModraW
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po dec 07, 2015 9:01 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a ModraW Po jan 04, 2016 4:51 pm

Po materialih v notranjosti je najboljši od omenjenih v ostalem pa ne. Tsi zjutraj puha in se muči kot nek star motor ki jih ima 600.000km, dizel nagaja, škripajoče podvozje, cviljenje zavor, megla v fokusih...
Če bi imel veliko denarja bi vw avto podaril šoli kjer se učijo avtomehaniki. Bi se veliko naučili. Me sploh ne čudi da je 3 tedne treba čakat da si na vw servisu na vrsti.
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a motom Po jan 04, 2016 6:37 pm

Oglašam se prvič in vse lepo pozdravljam.
Imam G7, 1,6 tdi, 105KM, 2015, 12500km.Sem kar zadovoljen, da moj nima teh nepopravljivih napak, kot berem. Trenutno me teži le odpoved 3x utripanja žmigavcev, stalno delovanje žmigavcev pa dela normalno. Sicer pa nimam nobenega škripanja, čričkov... le tesnilo na šoferskih vratih je 2-3mm previsoko glede na zadnja vrata. In zadaj pri zadnjih vratih, pri koloteku, na obeh straneh malo vdira umazanija skozi prvo tesnilo.

Moti me tudi, da sta števca ob slabši zunanji svetlobi premalo osvetljena, display med njima pa je normalno osvetljen. Če prižgem ''nočne luči'' je pa OK in če se zunanja svetloba poveča (zapelješ izpod drevoreda) je tudi OK. Take reklamacije pomoje ni možno izpeljat. Mi je serviser odgovarjal /razlagal čisto mimo, da sem se hitro vdal. Po moje je to ''karakterna napaka''. Kako prikladen izraz.

Se pa zato nisem vdal glede ropota sklopke po prvih nekaj 100km. Res je bil ropot minimalen in to le pod določenimi pogoji, nizki vrtljaji, slabo obremenjen. Vdali so se, ko sem dokazal, da ropot izgine ob rahlem pritisku na sklopko. Zanimivo, da je bila nova lamela sklopke upgrade, močnejši fedri in pod drugačnim kotom. Vzrok ropotu je bila razmajana povezava (luft) ripen in lamele. Je bilo pa treba doma pravilno namestiti notranji blatnik. Pač na servisu ni ratalo.
Mi je pa čudno, kako lahko obstaja upgrade za na novo pripeljan avto iz proizvodnje???
Verjetno jih ima to napako še veliko, le da mislijo, da je to normalen ropot dizla.

Aja, saj res. Menjali so mi tudi žaromet, ker polovici nista bili zapeti skupaj. Nova je bila le za odtenek boljša, zapeti napol. Doma sem jo še malo znižal, da ne sveti višje od desne, vsaj tako so nas učili.

Zadnja rikverc lampa je nehala goret zaradi slabega stika fasunge. Žarnica se tudi ni zaskočila, oz. se po popravilu še vedno ne! Ma ne vem, enostavno, ker so res prijazni, nisem več težil. Verjetno sem jim polepšal dan, ker jim je uspelo.

Sem pa zato težil, da zamenjajo gumb na tepihu, ker je ob odpetju vedno razpadel... od novega. Sem dobil inštrukcijo, da je pač treba gumb skupaj držat in odpet, da ne razpade. Se mi je kar pritisk dvignil... in so ga zamenjali... s salonskim.

Aja, pa zadnjo tablico so prišravfali tako, da se je povesila še preden sem prevzel avto. Jasno, če pa z aku šraufajo in pretegnejo... Saj človek tega ne bi omenjal, ampak kaj, ko so to popravili le s ponovnim rahlim pritegom. Seveda sem doma zagonil not še 2 knipinga in je mir.

Infotainment se je pa začuda unesel. Vedno poredkeje in zadnje čase sploh ne več, po zagonu ni več črn ali brez podatkov o trenutni vožnji.

Me pa rahlo skrbi, da sedaj, ko je pritisnil mraz, vedno prvih 20km gori ''High energy consumption''. Je slab akumulator??? Polni mi ok, kar vidim po ledicah na dodatnem cigaretnem razdelilcu.
To, da gori ''Engine must be running'' vse do prve izvedbe start/stop je tudi bug. Sem videl, da pri Leonu dela isto. Napis bi se moral ugasniti po ogretju motorja, pa se ne. Karakterna napaka. A naj reklamiram?

Sem pa zadovoljen, da se je poraba olja na 8000 km ustavila in bo šel na prvi servis z dobro polovico na palici.

Zanima me, če je sedaj 1,2 TSI kaj bolj zanesljiv? Spomladi imamo namen kupiti polota pa sem močno v dvomih. Vleče me le zato, ker je na papirju boljši od corsinega 1,4, swiftovega 1,2... cliotov 1,2 ali 1,0 je pa katastrofalen.

Bi prosil, če kdo odgovori glede ''High energy consuption'' in 1,2 TSI?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a pskoda Po jan 04, 2016 7:43 pm

1.2tsi bo najslabši od vseh naštetih, ker bo po vsej verjetnosti veliko na dvigalki. Dokler ne bodo ta motor vrgli v kanto in sestavili poplnoma novega bodo problemi in z popravilom 1 napake jih bo nastalo 10 novih.kot je že občutit in to sem že napisal kar nekaj časa nazaj.
Osebno ti odsvetujem TSI motor nimam pa iskušenj z njim. Vse kar sem vozil testnega starega 1.2tsi in za moj okus ni šel nikamor pa tudi požrešen je bil za tisto kar da od sebe

Zanimivo, da ti je do 8kkm toliko olja popil. Moj 2.0tdi je imel na 1 servisu olje na max isto na 2 servisu, 3 šervisa še nimam, ampak trenutno mu gre dobro.
Zadnjič spremenil pskoda, dne Po jan 04, 2016 7:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1959
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a nejc1 Po jan 04, 2016 7:44 pm

Če že mora biti turbo potem bi jaz gledal za fiesto 1.0, če je ok tudi atmosferc pa kakšen hyundai i20 1.4 ali pa mazda 2 1.5, ta ima glede na konje zelo dobre pospeške (9,4s do 100km/h pri 90KM verziji, kar niti noben turbak v tem razredu ne doseže)... Sicer pa boljše da je na papirju motor malo slabši pa potem dela brez težav, kot pa da visiš vsak mesec po servisih pa imaš tiste pol sekunde boljši pospešek...
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a motom Po jan 04, 2016 8:25 pm

Pravzaprav me konji sploh ne zanimajo, ampak čimvečji navor pri čimnižjih obratih (vozen avto, brez priganjanja) in čim manjši izpust CO2 (poraba).
Tu TSI zmaga proti konkurenci.

Če je TSI še kar tak šrot, potem zmaga Corsa, ki pa ima kar visoko porabo in 60 km daleč servis. Dobra lastnost je veliko uporabne opreme in lepa notranjost. Za 14 jurjev imaš praktično vse in povrhu še ogrevano sprednjo šipo, volan in sedež.

Škoda, da se mora človek izneveriti znamki po 7 zaporednem nakupu iste značke.
Saj bi dvomil, da je TSI lahko tako slab, ampak ne morem mimo motorja G4 1,4 16V. Sramota.

Se opravičujem za offtopic.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a maniaxxx Po jan 04, 2016 10:00 pm

Tsi ni slab motor ampak je zanič motor, pa tudi poraba ni nič kaj nizka. Kupi raje kaj drugega, porabijo itak vsi tu-tu, samo eni vsaj crkujejo ne :mrgreen: .

Npr clio 0,9 tce, omenjena fiesta, corsa 1.0T ( če lahko prebaviš izgled, jaz ga ne morem ) ali kaj podobnega, npr 208 1.2 Thp 110 konjev je super motorček z veliko navora
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a pskoda Po jan 04, 2016 10:14 pm

TSI sigurno najmanj pije, ker je največ na dvigalki z podrtim motorjem
Lp
 
dejc99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr okt 01, 2008 5:11 pm

Re: Golf 7 napake

Napisal/-a dejc99 Po jan 04, 2016 10:32 pm

O renojevih 1.2 tce tudi ni slišati kakšnih kritik, pa imajo prav tako verigo za pogon odmične gredi.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov