Firediver je napisal/-a:Nooo, torej...pri prvi napaki preveriš obe lambdi (izh. nap. med 0 in 1V, lahko pa, da je kakšna žvalca kaj pregriznila), druga napaka pa je povezana z vent. motorja (hint: rele je zapikal).
Mehanik tega ni preizkusil ali ne zna preizkusit?
Firediver je napisal/-a:Da povzamem:
- tvoj mehanik evidentno ne obvlada posla, če se mu zatika že pri branju/razumevanju testerja. Postavlja se vprašanje, če je to sploh mehanik?
- vsak ventilator ima konektor, saj je preko njega priključen na inštalacijo vozila. Ti bo že kapnilo, ko ga boš brezveze kupil in videl na lastne oči. Hint: na nekaterih slikah ventilatorja v spletnih trgovinah je celo viden, če si upaš kaj prišparati.
- po vsej sili ti je strošek mehanika z diagnostiko (kar je vedno prvi korak pri smiselnem pristopu odkrivanja okvare) prevelik, na blef (oz. kolikor ti laična pamet nese) pa bi kupoval nadomestne dele, ker pač tisti del na tvojem avtu ne dela. Sumim, da si sam svoj "mehanik", opisan v prvi alineji.
Kako ti lahko pomagamo? Kar se da tako, na daljavo, smo ti že. Eksperimentiranje ti odsvetujemo, ker je drago ampak, če si želiš nabijati stroške zato, da kaj "prišparaš", pa kar v nakup delov. Ni zlodej, na koncu ti lahko še uspe!
s line je napisal/-a:edit mod
Predhodni post se NE citira
Ne ne mislim kupovati nove dele.
Nekje od enega sem tudi dobil rabljen ventilator, (veliki), ki se je vgradil notri in prav tako ni deloval.
Tako, da res ne vrjamem, da je ventilator fuč.
danci1973 je napisal/-a:P0420 načeloma pomeni, da katalizator svojega dela ne opravlja več zadovoljivo. Možno je sicer, da to napako sproži tudi slabo delujoč lambda senzor (tisti, ki je montiran za katalizatorjem, gledano v smeri toka izpušnih plinov).
Kar se tiče ropotanja in tresenja - imaš ročni menjalnik? Če da, imaš morda tudi dvo-masni vztrajnik, ki lahko lepo po dizelsko ropota.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov