Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a RUNAČ Če jul 18, 2024 6:52 pm

xxl je napisal/-a:Ne vem, predlagajo mi ga pred servisom kot storitev.


Motor v tvoji C-HR-ki ima ima če prav vidim kombinacijo direktnega in indirektnega vbrizga.

Zanimivo bi bilo slišati od koga, ki se malo bolj spozna na tole, koliko se ob posrednem vbrizgu uspejo sčistiti ventili, glede na to, da gre za kombinacijo obeh vbrizgov pri tem motorju. Predvidevam, da se indirektni vbrizg izvaja pri nižjih, direktni pa pri višjih vrtljajih motorja?

@danci1973; Tudi z moje strani hvala za obrazložitev. Zdaj vem - po tvoji zaslugi :D
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
nasamorpheus
Novinec
 
Prispevkov: 312
Pridružen: Sr nov 04, 2020 2:36 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a nasamorpheus Če jul 18, 2024 8:42 pm

Kakšen pa je strošek tega čiščenja karbona?
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 Če jul 18, 2024 9:13 pm

Ne vem koliko to stane. Zadevo sem naštudiral in naredil doma v garaži. Zadeva je odlično rešena. Kateri.motor imaš ?
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4380
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a xxl Če jul 18, 2024 10:05 pm

V začetku avgusta grem na servis, pa se bom pozanimal kaj točno čistijo, s čem in na kakšen način.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
krimič
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Pe okt 09, 2009 6:40 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a krimič Pe jul 19, 2024 8:38 am

lada2103 je napisal/-a:Ne vem koliko to stane. Zadevo sem naštudiral in naredil doma v garaži. Zadeva je odlično rešena. Kateri.motor imaš ?


Kako zahteven pa je poseg in koliko si ti porabil casa?
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 Pe jul 19, 2024 11:47 am

tomzzi je napisal/-a:Saj tej aditivi, čistila verjetno tudi kaj pomagajo pri čiščenju.
Sigurno ne tako kot če bi ročno očistil a nekaj pa verjetno naredijo.
Bolje kot nič.

Aditivi, ki se dodajo v bencin nimajo učinka. Popolnoma nič ne pomagajo.
Tudi čistilci ogljika, ki se dovajajo v sesalni kolektor, so praktično brez učinka. Večina teh vozil ima tudi hladilnik polnilnega zraka in je skoraj nemogoče učinkovito dovajati čistilec do ventilov. Preostane samo mehansko čiščenje, vse ostalo je nateg.
Lep pozdrav.
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 Pe jul 19, 2024 11:55 am

krimič je napisal/-a:
lada2103 je napisal/-a:Ne vem koliko to stane. Zadevo sem naštudiral in naredil doma v garaži. Zadeva je odlično rešena. Kateri.motor imaš ?


Kako zahteven pa je poseg in koliko si ti porabil casa?


Zahtevnost posega je odvisna od vrste motorja. Za svoje potrebe sem naštudiral 1.2Tsi cjz motor tako, da sem razstavil čimmanj in odklopili čimmanj cevi. Potem sem čistil tako, da ne bi poškodoval površine sesalnih kanalov in ventilov. Na koncu sem odstranil še intercooler, ker je bil tudi onesnažen z delci ogljika, ki so očitno odleteli z gibajočih ventilov. Za to sem si vzel eno sobotno dopoldne...počasi in s pametjo. Na koncu sem zadovoljen z opravljenim delom. Glede na prednosti tsi motorja, bi se dalo živeti s tem ...vsakih 100kkm ni taka drama.
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 Ne jul 21, 2024 7:15 pm

Je še kdo, ki se je srečal s težavo nabiranja ogljika?
 
Mazda2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 735
Pridružen: To sep 02, 2014 5:11 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a Mazda2 So jul 27, 2024 5:19 am

lada2103, kakšne pa so prednosti tsi motorjev pred drugimi?
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 So jul 27, 2024 10:58 pm

Naj bi bila predvsem manjša poraba goriva... s tem namenom izdelujejo bencinske motorje z neposrednim vbrizgom goriva.
 
first1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So jul 27, 2019 7:53 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a first1 Ne jul 28, 2024 1:46 pm

Glede porabe se da dosegat res dobre cifre. Predvsem hladen zagon na kratkih relacijah do 5km (po 5km pri hitrosti 50 pade povprečna poraba že na 4,5l/100km) - odlično, sploh v primerjavi z drugimi avti, ki sem jih vozil - (večinoma atmosferski bencinarji, pa tudi pa dizlov 1.6 tdci in 2.0 tdci). To je vse pilo vsaj 20-50% več na kratkih relacijah.

Prejšnji teden mi je crknila klima v 1.2 tsi golfu karavan in so padli novi rekordi porabe. Po 15km vožnje (hitrost med 50 in 90) je BC pokazal 2,7l/100km, ista relacija nazaj pa 3,9 l/100km. ČE je BC za verjeti. Tudi če laže za 20% so to še vedno odlične cifre.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3366
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a McLaren Ne jul 28, 2024 2:00 pm

Res me zanima o kaksna hitrosti je tu govora? Meni Fiesta 1.0 ecoboost porabi v najboljsem primeru 5l na 100 km po avtocesti. Povprecna poraba v zadnjih 20000km je pa 6l. Od tega v sluzbo 18km po mestu (gas bremza gas bremza rezim voznje) in 10km obvoznice. Pol pa se 1x na mesec relacija AC 750km v obe smeri. Vozim pa "vedno" 5 - 10 km/h po stevcu hitrejse od omejitve.
Si ne predstavljam kako bi lahk bla nizja razen ce bi 110 po stevcu vozu, pa se pol ni sans da bi mel tvoje cifre.
 
first1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So jul 27, 2019 7:53 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a first1 Ne jul 28, 2024 2:18 pm

Avtocesta je itak zgodba zase, ker zelo niha poraba glede na hitrost. Tam vozim po omejitvah in je ponavadi poraba okoli 5,5 L/100km. Po AC dizli še vedno porabijo kak liter manj. Zadnjih 5k km imam povprečje 4,9 po BC.

Mene je presenetila poraba predvsem pri kratkih relacijah do 5km, ko motor še ni ogret, navajen sem da je takrat poraba dosti višja, pri tsiju pa ni tako, če seveda BC ne laže. Sicer hitrost 50-60 , 1 ali max 2 semaforja, ostalo krozisca, brez guzve, brez bremzanja. Pač umirjena vožnja s tokom prometa, da nisi ovira.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4380
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a xxl Ne jul 28, 2024 3:10 pm

Naslednja generacija malih TSI je tudi šparovna. Podobne cifre doseže 1.0 116.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
nasamorpheus
Novinec
 
Prispevkov: 312
Pridružen: Sr nov 04, 2020 2:36 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a nasamorpheus Ne jul 28, 2024 9:37 pm

Golf 1.2 tsi ima 6.09 povprečno porabo na spritzmonitor, večina zapisov med 5.8 do 6.8
 
first1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So jul 27, 2019 7:53 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a first1 Ne jul 28, 2024 9:57 pm

Pa res padejo? A si preveril? Eni tam me konkretno šišajo in imajo še dosti nižje porabe, pa ne le en tank:

Golf letnik 2015, 1,2 tsi 110ps, za 39 tisoč km zapisov tankanj, povprečna poraba 4,19 l/100km
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1117239.html

Leon ST (karavan) 2017, 1.0 tsi leon: za 70 tisoč km zapisov tankanj, povprečna poraba 4,01 l/100km:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/824720.html

Če imaš ugodne relacije in znaš vozit, se očitno da imet take porabo. Meni se ne da 100 vozit po AC, prevelika izguba časa, sicer bi bil blizu zgornjim, tako je pa pač ~1 liter več.
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 Po jul 29, 2024 9:40 am

V litru dizelskega goriva je dobrih 10 % več energije kot v litru motornega bencina. Ob tem je izkoristek sodobnega bencinskega motorja pod 33%, dizelskega pa pod 42%. V praksi to pomeni skoraj eno četrtino razlike v prid dizelskemu pogonu.
Trenutno vozim dva avtomobila. Prvi, aveo ima 340 kkm, 1.3 cdti motor, drugi je 1.2 tsi toledo s 100 kkm.
Na žalost ne prodajajo več avtomobilov, ki bi omogočali resnično ekonomično vožnjo. To je omogočal prej omenjeni avto, s porabo 4l/km, brez posebnega naprezanja. TSI motor v podobno težkem vozilu porabi en liter več...kar je še vedno spodoben podatek. Ob tem priznam, da sem bolj pazljiv pri hitrosti.
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a Zodd Po jul 29, 2024 12:41 pm

stari dizel motorji so res varčni, ampak emisije so porazne, še posebno tiste ta nevarne kot je NOx in podobno, in namesto da se vlaga triljone v ev sranje bi bilo mnogo boljše subvencije da se te stare kante spravi s cest...
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a 4vale6 Po jul 29, 2024 2:13 pm

Moje izkušnje z TSI in čiščenjem ventilov so sledeče. Gre za motor 2.0 TSI (211ks, serijski - ni čipan). Sem drugi lastnik vozila, od 30.000km. Vožen relacijsko (20-30 tisoč km na leto), tankal izključno 100 oktansko gorivo. Prve težave so se pojavile nekje med 110 in 120.000km. Ko je bil avto mrzel, je pri počasni vožnji (npr. vožnja iz parkirne garaže ali parkinga) občutno cukal. Ko je prišlo hladnejše obdobje je to izginilo, ko je bil avto ogret ni bilo nobenih drugih simptomov (razen malo večje porabe goriva), peljal se je normalno. Potem pa se je spomladi ponovno pojavilo cukanje. Zadeva se je stopnjevala do mere ko je ob mlačnem/toplem zagonu avto prižgal, potrokiral in crknil. Drugi zagon je bil normalen. Računalnik ni kazal nobenih napak. Ker servis ni ugotovil vzroka, sem ga peljal na čiščenje ventilov na CSS tuning (avto je imel takrat nekje 135.000km) -> razlika kot noč in dan. Vse težave so izginile. No po tem sem začel tankati samo še 95oktansko gorivo, ker očitno preplačevanje super duper oh in sploh ultra čistilnega 100oktanca pri temu motorju ne pomaga nič. Da ne govorim da sem imel še enkrat pred tem težave z gorivom, ko sem na neki pumpi tankal umazanijo in mi je zabilo filter goriva. Malo ljudi tanka 100oktanca, sploh po današnjih cenah in jaz raje tankam sveže 95 kot pa postano stotko. Avto ima trenutno preko 220.000km (zadnja leta dela precej manj kilometrov), pričakujem da bo potrebno do 250.000 še enkrat narediti čiščenje.
Kot sem omenil, najbolj se opazi pri mlačnem/toplem zagonu, ko ima voda 50-70 stopinj, takrat avto ne vžge tako lepo kot sicer.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a Blinder Po jul 29, 2024 2:48 pm

Zodd je napisal/-a:stari dizel motorji so res varčni, ampak emisije so porazne, še posebno tiste ta nevarne kot je NOx in podobno, in namesto da se vlaga triljone v ev sranje bi bilo mnogo boljše subvencije da se te stare kante spravi s cest...


Sej grejo s ceste že po naravni poti. Oz. se preselijo na ceste na jug
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov