Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 909
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void To sep 10, 2019 5:18 pm

Če bi imel vsaj malo teoretičnega znanja, bi vedel da sami proizvajalci amortizerjev navajajo življensko dobo 5 let in 80k km. V primeru da se vozilo vozi po avtocestah se lahko živlenjska doba podaljša do 10let oz. 200k km. Tovarniška navodila priporočajo menjavo na 5 let oz. 80k km, to je samo priporočilo in nič drugega. Tako da sploh ne vem o čem govoriš.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1536
Pridružen: Če nov 08, 2007 10:52 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a uros11 To sep 10, 2019 5:57 pm

Menda je v navodilih fabrike predpisana menjava na 40 tisoč. To bi kot serviser renoja moral vedeti? Če ne veš, ti najdem....
 
Uporabniški avatar
Firediver
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2427
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Firediver To sep 10, 2019 6:52 pm

Navodila taiste fabrike pred več kot 15 leti so bila tudi menjava motornega olja na 30.000 km...glede na takratne posledice teh navodil pa si lahko vsak sam presodi smiselnost upoštevanja.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 909
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void To sep 10, 2019 6:58 pm

uros11 je napisal/-a:Menda je v navodilih fabrike predpisana menjava na 40 tisoč. To bi kot serviser renoja moral vedeti? Če ne veš, ti najdem....


No pa daj.

Firediver je napisal/-a:Navodila taiste fabrike pred več kot 15 leti so bila tudi menjava motornega olja na 30.000 km...glede na takratne posledice teh navodil pa si lahko vsak sam presodi smiselnost upoštevanja.


Še zmeraj so intervali na 30.000km (razn pri RSu in 0.9 tce kjer je 20.000km) in tudi velika veličina proizvajalcev imajo danes interval na 30.000km (tudi premium znamke). Samo takrat je bil reno pionir glede dolgih interval in z precej slabšimi olji, kot so na voljo danes. Ampak če recimo gledamo npr. problem z ojničnimi ležaji, dolgi interval ni bil razlog, je pa pospešilo prehitro obrabo.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2427
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Firediver Sr sep 11, 2019 5:50 am

In zakaj ni Renault takrat v garanciji menjal ojničnih ležajev (pa tudi turbine so bile takrat iz putra delane), saj je bila to tovarniška napaka, ki jo je potenciralo še tovarniško navodilo za 30.000 km interval?

Aja, saj res, bil je pionir...stroške so pa kupci plačevali!
Meni se je takrat zelo kvalitetno zameril.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
VW T4
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če okt 10, 2013 6:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a VW T4 Sr sep 11, 2019 8:12 am

ne zagovarjam, tudi pri nas je šla laguna letnik 2003, pri 200.000km zaribal motor. Redno servisiran na pooblaščencu, niti enkrat niso opozorili, da bi lahko bili ojnični slabi in recimo priporočili menjavo. Ki bi jo tudi naredili, če bi takrat vedli, saj ni nek strošek. Avto pa je bil že 10 let star in ni bil vreden kaj dosti in zato se zaribanega motorja ni več saniralo.
Ampak svinjarijo se gredo vsi, torej pri kateri znamki na boš razočaran? Povprašaj voznike bmw kaj si mislijo o menjavah keten pri 150.000km, strošek 1000e+(če se ketna prej ne vtrga), malo kdo dobil pod garancijo, pa se ve da je material v kurcu....
 
Uporabniški avatar
Firediver
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2427
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a Firediver Sr sep 11, 2019 8:19 am

Saj ne da jih zagovarjam, ampak PSA (kljub splošnemu zgražanju na forumu) mi služi dobro, brez nekih presenečenj in prikritih napak ter brez dodatnih izrednih stroškov.

Več ne rabim.

Bom pa najbrž v prihodnosti sprobal tudi katero drugo znamko, ker je življenje prekratko, da bi ostajal pri eni (oz. pri enem koncernu). Kam bi pogledal, nimam pojma, ker imajo dražje znamke dražja popravila - nobena pa ni več simbol zanesljivosti...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 909
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr sep 11, 2019 8:35 am

Glih sem mislil napisat, ampak me je VW T4 prehitel. Zakaj bi menjali ojnične v garanciji, če so pa avtomobili ribali ko so imeli cca 150k+ in 5 let+?
BMW tudi ne časti komplet ketne pri 150k km, pa avto košta 40k+ €, ne pa 15k €.

Pa da ne bo pomote, ne podpiram dolge intervale, razn pogojno če se avto vozi izključno po avtocesti in dela veliko kilometrov in še to znotraj enega leta.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1197
Pridružen: Po nov 22, 2010 11:51 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a srcnik Sr sep 11, 2019 10:42 am

Ker pojma kulanca renault ne pozna... Kako je pa lahko vw brezplačno menjal komplet šobe na 2.0 tdi motorjih, pa so že imeli po 200k km? Ko imaš toliko vedno čez njih za povedat... Tudi pri ojničnih so priznavali kulanco, pa so bli tudi v večini čez 150k km... Kaj pa renault? Na 1.5 dci so ribale delphi visokotlačne črpalke, posledično je zraven uničilo še šobe, potrebno je bilo čiščenje komplet sistema... Strošek neuradno čez 1,5k€, uradno pa čez 3k€... Pa to že pri 100k km (vem ker sem bil eden od "srečnih" lastnikov). Je renault priznal kulanco? Ne, dobil si kvečjemu fajn podmazan prst v rit... Podobno je bilo za 1.9 dci z ležaji in turbinami, da o 2.2 dci in 3.0 dci sploh ne začnem...

Vem da delaš za renault in hvališ "svoje", sam mal objektivnosti ti pa tud neb škodovalo...
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 909
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr sep 11, 2019 11:24 am

To ni res, da kulance ni. 1.5 dci pumpe so se menjale pod 50% kulanco. Če je ti nisi dobil, te je nategnil servis. Bla je depeša na to temo, se spomnem kot da je bilo včeraj.

Na začetnih 2.0 TDI so se menjale šobe ne glede na kilometre, ampak me zanima kdo je uspel naredit 200k s temi šobami. Jaz ne poznam nikogar, vsem so začele crkvat po cca 50k km.

Sicer pa vse te debate so brezveze, živimo v letu 2019 ko imajo avtomobili 5 let garancije in 100k+ km garancije in kulance praktično ni več... razn na ne vem, varnostnih pasovih in takih stvareh.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1197
Pridružen: Po nov 22, 2010 11:51 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a srcnik Sr sep 11, 2019 1:50 pm

In kaj ti rabi 50% kulanca na črpalko? To je zanemarljiv strošek glede na celotno okvaro, ki jo povzroči... (Šobe, čiščenje cevi in tanka oz. nove cevi in tank, delo na pooblascencu...) Stroška za prek 3k€ zaradi slabih vgrajenih materialov oni ti pa priznajo 300€ kulance, bravo res...

VW je imel 100% kulanco z delom vred pri šobah...

Tu je velika razlika v odnosu...

Drugače pa zanimivo in kako priročno, da ravno ti poznaš same primerke, ki niso do 50k km zdržali? Imaš res neke posebne znance, ker večina je imela probleme pri okoli 150k km in naprej, potem je res čudežno, da je dal vw 100% kulanco na do 7 let oz. 250k km prevoženih...

viewtopic.php?f=6&t=89891&start=60
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 909
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr sep 11, 2019 2:05 pm

Ni res, komplet popravilo je bilo 50% kulance. Ne samo pumpa.

Sicer pa rad bi vidu če bi sedaj dobil kulanco na šobe ko je avto izven garancije. In ponavljam, včasih so imeli avtomobili eno leto, ali dve leti garancije. Takrat so menjavali šobe na avtomobilih, ki so bili maksimalno stari 3, 4 leta. To je drugače, kot pa menjat komplet vbrizg na avtomobilu, ki je bil star 5 let in je imel debelo čez 100k km.

In za zaključek te časi so mimo. Škoda je debatirat o temu, VW tudi ni več VW kot je bil včasih.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1536
Pridružen: Če nov 08, 2007 10:52 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a uros11 Sr sep 11, 2019 4:10 pm

void je napisal/-a:Jaz ne poznam nikogar, vsem so začele crkvat po cca 50k km.
Vidiš, da ne veš vsega. Moj passat, ki sem ga kupil, je imel menjane šobe pri 200+ kkm. Častila fabrika. Mal je blo treba težit. Ko sem ga kupil jaz, so te šobe imele par 10 kkm.
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 909
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr sep 11, 2019 4:36 pm

Ja ok, zakaj potem ne častijo sedaj šobe na letnikih npr. 2012? To je bil one time deal.
Zakaj ne častijo rebuild 1.2 TSIjev, ki pijejo 1L olja na 2000km pri 100k km po 5 letih? Poznam primer, niti slišat nočejo na servisu o bilokakšni kulanci.

Pač določen tip šob je bil problematičn in je fabrika rekla ok, če se bo kdo potožu nad šobami in če je bil avto servisiran na pooblaščenem servisu bomo menjali šobe tudi po garanciji, ker jim itak pripadajo. Če model šobe ni problematičn, se lahko pod nosom obrišeš z kulanco.
Zadnjič spremenil void, dne Sr sep 11, 2019 4:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1536
Pridružen: Če nov 08, 2007 10:52 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a uros11 Sr sep 11, 2019 4:44 pm

Če ti random crkuje, itak. Če pa je to v navadi, pa ne, ravno tako kot niso amortizerji pri meganu, ki so dokaj zgodaj že kar potrošni material (fajn konstruirano).
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 909
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr sep 11, 2019 4:46 pm

Glej, amortizerji pri meganu se menjajo večinoma (po mojih izkušnjah, kar sem jaz delal) zaradi cviljenja gumic v amortizerju. In to v garanciji, pač stranka ne plača nič. Shit happens, js nikdar nism reku da je reno ne vem kaj, samo da je pa VW toliko boljši, je pa bosa.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Po nov 15, 2004 11:37 am

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a ban Sr sep 11, 2019 4:50 pm

VW je bolši, to je dejstvo ;)
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 909
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr sep 11, 2019 4:53 pm

Ti dam cifre mojih strank pa jih pokličeš in jim poveš to? Pa da vidiš reakcijo. :lol:

Uglavnem, moj point je koliko kupcev, toliko različnih izkušenj in mnenj. Eni so šli iz ene znamke na druge, drugi iz enih nazaj na prejšno, nekateri sploh nikdar niso probali druge znamke in vozijo eno od skos in tupijo svoje. Tako da teško bomo prišli na čisto, moje mnenje je da so vse isti drek? :roll:
 
avto fan1308
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 603
Pridružen: So sep 19, 2015 10:54 am
Kraj: Koper-Ljubljana

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a avto fan1308 Sr sep 11, 2019 7:28 pm

ban je napisal/-a:VW je bolši, to je dejstvo ;)


Trditev ni nič brez utemeljitve. Imel težave na Renoju in VW- ju in nimam za nobenega nemorem reči, da je bil boljši
Lp
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu
Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat)
Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat)
Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat)
Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 909
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Težava Renault Megane 4

Napisal/-a void Sr sep 11, 2019 8:24 pm

Ja, ampak zdaj ti to dopovej nekomu, ki vozi eno določeno znamko že recimo 10 ali 15 let in ni imel problema s to dotično znamko. Za njega je ta znamka sveta in je imel pač srečo. In tak ne verjame drugim, ki imajo probleme z istim avtom. Pač krivijo ne vem, voznika npr. Ah ne zna vozit pa pokvari avto al pa nekj v tem smislu.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Ytsejam in 20 gostov