Napisal/-a Limeta To okt 18, 2022 8:03 pm
"void", končno ti je, kot (če se prav spomnim) bivšemu uslužbencu, uspelo priznati, da gre za konstrukcijsko napako.
Po mojih podatkih (na podlagi baze cca. 1500 okvarjenih vozil), se namreč težja okvara oz. odpoved motorja, zgodi v povprečju pri dobrih 68.000 prevoženih kilometrih, kar za slovenske razmere pomeni (po podatkih SURS-a iz leta 2017, povprečni lastnik vozila, z njim letno prevozi 7200 kilometrov), da lastnike "bridka smrt" motorja, čaka v povprečju pri starosti cca. 9 let, tako, da obdobje, v katerem bodo motorji pričeli še bolj množično odpovedovati, šele prihaja - žal pa se bo to, na nesrečo lastnikov, pri večini zgodilo šele po preteku garancije, zato bodo stroške popravila morali pokriti iz lastnega žepa.
In kaj točno jih čaka?
Motor, v nekem trenutku, zaradi izgube kompresije na enem izmed cilindrov ( po večini na drugem cilindru), popolnoma izgubi moč, ker pregori eden od ventilov, občasno pa "zgori" tudi kakšna izmed vžigalnih svečk, vse skupaj pa je nato videti (približno) tako, kot je videti na spodaj priloženih fotografijah, kako pa so sicer videti ventili iz "zgornje" strani in sesalna komora, pa sem že "pokazal" že v enem izmed prejšnjih "postov".
Seveda pa moram priznati, da nekateri (precej redki), predvsem tisti, ki svoja vozila uporabljajo izključno oz. pretežno le za vožnjo na daljših relacijah in po hitrih cestah in avtocestah, lahko "preživijo" tudi precej več kilometrov. Pri takšnem načinu uporabe vozila, se namreč motor precej bolj ogreje, manj pa je tudi klenkanja oz. LSPI. Motor pri višjih obratih in dobro ogret, tudi boljše izgoreva, zato se "garež" na ventilih precej manj nabira, prav tako pa iz motornega olja izhlapi tudi večina goriva, ki pri tistih, ki vozila uporabljajo predvsem na krajših razdaljah (v naseljih in mestih), sicer močno redči motorno olje, kar dodatno močno vpliva na prekomerno obrabo vitalnih delov motorja in njegovo precej krajšo življenjsko zgodbo.
"void", pa še dodaten izziv zate, če si upaš...
Upaš "izdati" podatek, koliko 1.2 TCe motorjev ste zamenjali, ko si še bil zaposlen na pooblaščenem servisu in koliko je bilo primerov, ko je bilo potrebno motor, ki je bil že predhodno enkrat zamenjan z obnovljenim, zaradi okvare zamenjati še enkrat ali večkrat?
- Priponke
-

-

-

-
