Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
CoiN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr jul 24, 2019 9:06 am

Ford Focus - težave DPF filter

Napisal/-a CoiN Sr jul 24, 2019 9:08 am

Pozdravljeni,

sem lastnik Ford Focus l.2012, 2.0tdci, 163KM. Prevoženih imam cca 207.000 km. 2 tedna nazaj sem imel opozorilo "engine malfunction" in kmalu za tem lučko motorja na armaturki...in avto je šel v "safe mode". Jaz sem imel občutek kot da se je zaradi varnosti turbina ugasnila. V glavnem, avto sem lahko peljal...toda ni imel moči.. Ker sem bil v tujini, nisem imel izbire in sem moral do prvega mehanika. Menjali so neko šobo za vbrizg goriva na DPF filtru, ker je baje med regeneracijo brizgala premalo goriva na filter in tako ni bilo dovolj velike temperature da bi regeneracija stekla. Po tem so kao resetirali podatke in bi naj bilo ok. Toda zadeva zgleda ni OK. Zdaj vsakič ko prižgem avto, se mi po 200m vožnje, vklopi ventilator za hlajenje motorja in malo za tem imam občutek da se izvaja regeneracija DPF filtra (čeprav ni logično, ker je motor še prehladen) in opazim par sekund dim iz izpuha. Problem je v tem, da je ventilator motorja nonstop prižgan...se ne ugasne, tudi če avto čez noč stoji. Zjutraj se takoj nazaj vklopi...in se zgodi kot sem prej opisal. Ko se vklopi ventilator motorja in se pač nekaj dogaja....v tistem trenutku potovalni računalnik neha kazati podatkov za povprečno porabo, trenutno porabo in dosegljivost. In imam občutek da mi avto troši nenormalno veliko goriva.

A ima kdo kako vzpodbudno besedo...kako rešiti zadevo?

Zelo bom hvaležen za vse informacije.
 
nejc1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1493
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: Ford Focus - težave DPF filter

Napisal/-a nejc1 Sr jul 24, 2019 9:22 am

Če so samo resetirali zabitost DPF-a niso naredili kaj veliko. Potrebno bo s testerjem preverit koliko je zabit filter in naredit statično regeneracijo oz. če ni preveč zabit se peljat na malo daljšo turo in spremljat podatke in izvajanje regeneracije, v primeru, da se je predolgo čakalo na popravilo in je filter preveč zabit je možno tudi, da bo potrebna demontaža in čiščenje ali obnova filtra.. Naj se preveri tudi pravilno delovanje senzorja tlačne razlike in tesnost cevk do senzorja..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov