Blatnik je verjetno original, rjavi točno tam kjer je podložena pena, enako na pragu, kjer je stik blatnika s pragom, zaradi česar obstajajo navodila s strani prozvajalca za saniranje rje pri prizadetih serijah, na splošno ima model prav bedno konstrukcijsko izvedbo praga, ki poleg slabe zaščite dopušča še nemoten dohod vode, peska, cestne nesnage in soli v sam prag. Podložena pena je bila kasneje dodelana v smeri, da spodaj, kjer nalega na blatnik in prag, preide v nevpojen material, podoben stiroporju. Imam še vedno nekje spravljen nov posodobljen set izolacije za levo in desno stran. Rjavi pri mk4, mk5 in mk6 povsem na enakih mestih.
Pri svojem sem takoj po nakupu naležne površine zaščitil z voskom, tako kot celotno vozilo, kasneje prvovgradnjo vrgel v smeti in nadomestil s posodobljeno verzijo:
Primerjava stare in novejše zvočno dušilne izolacije, zgoraj predel nad pragom, spodaj blatnik: