Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: To maj 19, 2009 10:19 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a MORDOR Sr nov 22, 2023 11:58 am

Še najboljši so renaultovi trovaljniki z kvalitetno verigo in maš mir. Ne pa glej jermen skozi špranjo če je morda razpokan.
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
 
boštjan_01
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 587
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a boštjan_01 Sr nov 22, 2023 12:23 pm

Moja mama ima ta motor 1.2 110 KM v C4 l. 2016, letos smo ji pač preventivno dali zamenjat jermen pri 45.000 km oz po. 6 letih. Domov je dobila vpoklic in preventivni pregled jermena. Avto se s tem motorjem lepo pelje, je kar poskočen, dolga 5 brzina, na AC ima zato nižje obrate in porabo. Relacija 5,5 l/100 km, bolj kratke vožnje 6,5 l/100 km bencina, poraba je več kot ugodna, olja ne pije nič. Prej Xsara Picasso 1.6i 110 KM, 7-8 l/100 km.

Če se nekaj tovarniško preventivno menja, pomeni da je nekaj hudo narobe. Del zamenjaš z enakim klumpom, si rešil kaj?
Kaj se bojite in jamrate, novi avti imajo danes 5 let garancije in vam menjajo vse kar se pokvari. Naj bi bilo na avtomatikih manj problemov s temi motorji in jermeni, olje 5W 30/40 pa menjujte na 15.000 km ali 1 leto, pa bo vse OK. Tako so nam svetovali.

Kakšna lepa pravljica napisana na papirju. "Janko in Metka sta srečno živela do konca svojih dni." Tudi z avtom se srečno voziš, dokler se ne pokvari. Je kar nekaj znanih primerov garancije, ko si teorija in praksa nista z roko v roki. Kaj pa po 5 letih? Na odpad?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4259
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Firediver Sr nov 22, 2023 12:43 pm

No ja, se spomnite VAGa in njegovih verig? Modifikacija na modifikacijo, na koncu so šli na jermen in od takrat je (bojda) mir.

Pravljica o kvaliteti in zanesljivosti pa se nadaljuje, kot da se to ni zgodilo...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 Sr nov 22, 2023 12:54 pm

Mislim, da na jermen res veliko vpliva način uporabe vozila. Več kot se voziš in če je to še AC, manj je težav z jermeni. Veliko uporabnikov je menjalo jermene pri 30.000 do 40.000 km, avtomobili stari večinoma 4 do 6 let in veliko mestne vožnje. Olja pa tako noben ni menjal pred 20.000km oz. pogosteje kot 1x na leto. Bencin zmešan v olju je naredil svoje.

Po drugi strani so pa primeri, kjer ima ta dotični motor že 250.000km, a so to običajno avtomobili stari 3 do 4 leta. Seveda to ne opraviči dejstva, da je konstrukcija motorja z jermenom v olju totalno zgrešena. A dejansko so uporabniki, ki so s tem motorjem zadovoljni.
 
coco66
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Sr okt 09, 2013 2:14 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a coco66 Sr nov 22, 2023 1:44 pm

Tudi renaultovi trivaljniki niso nek presežek od kvalitete ma zdrži veriga vsaj 120000km
 
boštjan_01
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 587
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a boštjan_01 Sr nov 22, 2023 5:27 pm

Saj je vsak zadovolen,dokler se ne kvari. Z prejšnim sem imel čez pol milijona kilometrov in sem bil zadovoljen, ni se kvaril. Sedaj imam čez četrt milijona, sem tudi zadovoljen.
Lahko pa ima nekdo identični avto in se mu kvari že pri 100kkm. Ali bo ta tudi zadovoljen in srečen?
Kot da bi odkrivali toplo vodo.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1696
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void Sr nov 22, 2023 6:27 pm

Jaz bi še nekako požrl ta problem z jermenom, ampak so problemi tudi drugi pri tem motorju. Tipa masovnega žretja olja, ker se zabijejo oljni obročki.

Tako da imam doma predračun za P308 SW GT 1.5 hdi in mislim da ga bom kr naročil, ker ni niti enega dizla trenutno SWja na zalogi v Sloveniji. Cena pa 29k, 1.2 je pa cca 500e cenejši, mislim da je no-brainer kaj uzet. Pa mi je sicer v vožnji ta 1.2 ušeč, čisto spodobna motorizacija, ampak je evidentno da je teh problemov s tem motorjem preveč. Jermen še nekako prebolim, ker ga lahko tudi sam si zamenjam ko je avto iz garancije, delat generalko je pa nekaj čist drugega stroškovno.
Če bi tale 308 imel renojev 1.33, namesto tega 1.2 puretecha, bi bil najboljši nakup v tem rangu brez debate. Kot celota avto prepriča, da sploh ne govorimo o wow faktorju, še posebej pri GTju, ki zgleda bomba.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov