Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3786
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Blinder Sr feb 21, 2024 4:45 pm

Bing ai pravi, da ima "moker jermen" 30% manj izgub kot klasičen ali veriga.
Proizvajalci se borijo znižat "flotni izpust ogljikovega dioksida" https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos ... o2-95-g-km , verjetno zato imamo jermene v olju, start-stop sistem, 0W20 olje
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void Sr feb 21, 2024 4:59 pm

Evo moje teorije - ta mokri jermen je Dayco izmišljotina t.i. BIO po njihovo. Dayco predstavi možnost zmanjšanja izpustov PSAju s to novotarijo.
Seveda PSA vidi efekt zmanjšanega trenja in zagrabi, tudi notranji test mogoče pokažejo da se stvar obnese (ker pač Dayco dostavi jermene, ki so recimo popolnoma drugačni potem v serijski proizvodnji), ali pa so bili PSA testi totalno neadekvatni v laboratorijih. Dvomim da bi oni hoteli tako pizdarijo si nardit namenoma :roll:

No in motor gre v proizvodnjo, dva leta ni panike, potem se začne sranje, dayco naredi verzijo 2, malo boljše, pa verzijo 3, malo boljše, pa verzijo 4 itd itd. Za vsako modifikacijo pa dobavitelj garantira da zdej je pa res rešen problem. Napaka PSAaja je samo v temu da niso šli na modifikacijo motorja prej, npr na suh jermen klasika, ampak v teh časih ko še noben ne ve ali se splača oz. ne splača vlagat v ICE, je vsak strošek preveč. Sej vemo kako to funckionira.

Sej ni blo kaj dost drgač z 1.2 tsi in 1.4 tsi. Ketne so ble katastrofa, trajalo je ene 5 let da so prešaltali na običn jermen. Pač modifikacija ni majhna, čisto vsak del motorja je drugačen, blok, glava, spodnji del motorja. Ma ni da ni. Kot sm reku, edina napaka PSAja je da niso šli v to prej, skoraj sigurno izključno zato, ker so verjeli da Dayco lahko odpravi ta problem, kot so verjetno tudi garantirali. No kolikor jaz zdej imam info, je zadnja verzija conti, in ne dayco več. Ford ima mokri Conti in ima manj problemov baje.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 Sr feb 21, 2024 6:03 pm

Dayco je italijanska firma. Italijani pa so pregovorno dobri trgovci, glede kvalitete njihovih izdelkov pa tudi vemo.
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a RUNAČ Sr feb 21, 2024 8:03 pm

void je napisal/-a:No kolikor jaz zdej imam info, je zadnja verzija conti, in ne dayco več. Ford ima mokri Conti in ima manj problemov baje.


Se pravi novi P308 1.2 Puretech, katerega si tudi sam gledal, ima verjetno že Contijev jermen.
Ampak še vedno si se pa potem raje odločil za nakup dizla z verigo :)
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3279
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a McLaren Sr feb 21, 2024 8:20 pm

Moj 2018 1.0 ecoboost ma zdej 120.000 km in zaenkrat nisem mel problemov z jermenom. Ne vem v kakem stanju je, menjam pa olje in filtre na 15.000 km pa vozim ga po pameti. Mam pa skos neprijeten obcutek da bo slo k vragu vse skup in samo cakam. Mam pa druge probleme z njim. Ce bi se enkrat kupoval, ne bi.
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: To maj 19, 2009 10:19 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a MORDOR Sr feb 21, 2024 9:26 pm

Takole berem in sem presrečen da imam clia 0.9 tce z ornk verigo. 150000 ima in brez težav. Samo redni servisi na 15000. Pa sem gledal novega Peugeota ampak zdaj pa ni šans.
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void Sr feb 21, 2024 10:22 pm

RUNAČ je napisal/-a:
void je napisal/-a:No kolikor jaz zdej imam info, je zadnja verzija conti, in ne dayco več. Ford ima mokri Conti in ima manj problemov baje.


Se pravi novi P308 1.2 Puretech, katerega si tudi sam gledal, ima verjetno že Contijev jermen.
Ampak še vedno si se pa potem raje odločil za nakup dizla z verigo :)


1.5 hdi nima verige, običn jermen. Ima pa verigo na odmičnih gredeh, ki je bila tudi problematična, dokler niso dali deblejšo par let nazaj. Komplicirano vem :lol:

Slika

MORDOR je napisal/-a:Takole berem in sem presrečen da imam clia 0.9 tce z ornk verigo. 150000 ima in brez težav. Samo redni servisi na 15000. Pa sem gledal novega Peugeota ampak zdaj pa ni šans.


0.9 tce je zakon motor, ni pa pretirano varčen in uglajen, ali pa poskočen :D Dela pa dolgo ja in to brez problemov :D
 
2CV_1976
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: Pe jan 05, 2018 10:45 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a 2CV_1976 Če feb 22, 2024 9:54 am

verjetno bo kmalu (konec tega leta) agonije s tem trenutnim 1.2 Puretecom

OPIS NOVE 48V HIBRIDNE TEHNOLOGIJE

Zahvaljujoč tej tehnologiji Hybrid 48V so mešani ali popolnoma električni časi vožnje optimizirani za večje udobje pri vožnji ter zmanjšano porabo goriva in emisije CO 2 . Ta lahek in kompakten hibridizacijski sistem temelji na:

Nova generacija bencinskega motorja 1.2 PureTech , posebej razvitega (40 % delov je novih) za hibridizacijo, ima 3 valje in 1199 cm3, moč 136 KM (100 kW) pri 5500 vrt/min in navor 230 Nm pri 1750 obratih na minuto. Izbira turbopolnilnika s spremenljivo geometrijo in krmilne verige prispeva k njegovi zmogljivosti in robustnosti. Motor izpolnjuje standarde Euro 6.4 in deluje po Millerjevem ciklu ter ima izboljšan toplotni izkoristek za zmanjšanje emisij CO2.
Sinhroni električni motor s trajnim magnetom , ki lahko zagotovi največjo moč in navor 21 kW (28 KM) in 55 Nm. Upravlja z električnim delovanjem C4 in C4 X pri zahtevah po nizkem navoru, pri nizkih hitrostih, med manevri ali pojemki ter pomaga termičnemu motorju med zagonom. Služi tudi kot generator polnjenja za akumulator med zmanjševanjem hitrosti in tako zmanjša obrabo zavor.
Jermenski zaganjalnik , ki ga napaja 48 V, se uporablja za hiter in odziven zagon termičnega motorja.
Nov elektrificiran menjalnik, ë-DCS6 , 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko brez prekinitve navora, prav tako posebej zasnovan za hibridno tehnologijo. Prestave so krajše, kar zagotavlja udobnejšo vožnjo. Elektromotor, inverter in krmilnik so integrirani, kar optimizira prostor pod pokrovom motorja.
48 V litij-ionska baterija z razpoložljivo kapaciteto 432 Wh nameščena pod levim sprednjim sedežem, tako da ne vpliva na prostornino prtljažnika ali notranji prostor.
Poleg tega se zahvaljujoč pretvorniku napetosti nekaj električne energije, ki jo proizvede 48-voltni električni motor, pretvori v 12-voltno napetost za napajanje opreme avtomobila, kar omogoča dva različna električna sistema.
 
2CV_1976
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: Pe jan 05, 2018 10:45 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a 2CV_1976 Če feb 22, 2024 9:56 am

Poissy, 19. februar 2024 – Citroën, predhodnik električnih vozil v segmentu C, poleg učinkovitih bencinskih in dizelskih motorjev predstavlja Hybrid 136 na modelih C4 in C4 X. Ta hibridizacija omogoča združevanje prednosti bencina in električne energije. Zgrajen na podlagi kompaktne in lahke 48V Hybrid tehnologije, je sestavljen iz 48V baterije, ki se polni med določenimi fazami vožnje, 3-valjnega bencinskega motorja s 136 KM (100 kW) nove generacije, posebej zasnovanega za prilagajanje temu hibridnemu sistemu, skupaj z novi elektrificirani menjalnik ë-DCS6 z dvojno sklopko, ki vključuje 21 kW električni motor ë-Motor, proizveden v Franciji.

Hibrid 136, ki deluje preprosto in gladko, brez potrebe po ponovnem polnjenju, ponuja udobje in vsestranskost, hkrati pa zmanjša svoje emisije in porabo za skoraj 20 % v primerjavi z enakovredno bencinsko različico. Zmožen je opraviti do 50 % mestnih voženj v električnem načinu, brez emisij, zato predstavlja vse prednosti električne vožnje, od enostavne uporabe do zmožnosti vožnje v območjih z nizkimi emisijami, do znižanja davkov za bencinske modele v določenih državah. S Hybridom 136 ponujata C4 in C4 X posebno homogeno in privlačno sintezo, ki poudarja preprostost in umirjenost na vozilu. Ta različica Hybrid 136 je na voljo od 33.200 € za C4 in 33.900 € za C4 X.

ZMANJŠANJE PORABE GORIVA OB POVEČANJU UDOBJA IN UDOBJA

S tem novim hibridnim pogonskim sklopom Citroën ponuja novo elektrificirano alternativo, ki zagotavlja udobje povsem električne vožnje, prihranek goriva in zmanjšane emisije CO 2 ob učinkovitem obvladovanju stroškov.

Priložnost za vožnjo z električnim pogonom v mestu : C4 in C4 X Hybrid 136 lahko vozita v električnem načinu v mestnih območjih, na položnih cestah ali med manevri. V mestnih območjih lahko ta hibridna različica do 50 % voženj opravi izključno na električni pogon, brez emisij in tresljajev. Zahvaljujoč prednostim izključno električne vožnje je dobro počutje med vsakodnevnimi vožnjami po mestu ali avtocesti izboljšano.

Zmanjšana poraba goriva : Tehnologija Hybrid 48V optimizira zmogljivost in porabo goriva C4 in C4 X ter omogoča povprečno porabo goriva 1 liter/100 km (20 %) v primerjavi z bencinskim motorjem PureTech 130 EAT8. Omeniti velja, da ima ta pogonski sklop zelo zanimivo učinkovitost pri mestni vožnji s povprečnim prihrankom goriva, ki dosega skoraj 30 %.

Zmanjšane emisije CO 2 : pozitivno vpliva tudi na emisije CO 2 , ki so zmanjšane za do -20 % (več kot 25 g) v primerjavi z bencinskim motorjem PureTech 130 S&S EAT8. S 107 g CO 2 /km (v skladu z mešanim ciklom in različico WLTP) C4 in C4 X ponujata svobodo vožnje brez omejitev in prosto na številnih območjih, kjer veljajo omejitve prometa.

Enostavnost in užitek : Hibridna vožnja te nove različice na C4 in C4 X zagotavlja izjemno enostavno uporabo z dvema motorjema, električnim in termičnim, ki delujeta skupaj ali ločeno, samodejno, gladko in brez posredovanja voznika. V primeru močnih pospeškov električni motor zagotavlja dodatno moč 9 kW (približno 12 KM), kar zagotavlja trajno preprosto uporabo z zagotavljanjem dinamične zmogljivosti.

Z baterijo, ki se samodejno polni, ko avtomobil zmanjša hitrost, ta novi pogonski sklop izboljšuje vsakodnevno enostavnost uporabe in bo privlačen za stranke, ki želijo dostopati do električne vožnje brez omejitve polnjenja."
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a RUNAČ Če feb 22, 2024 10:44 am

void je napisal/-a:1.5 hdi nima verige, običn jermen. Ima pa verigo na odmičnih gredeh, ki je bila tudi problematična, dokler niso dali deblejšo par let nazaj. Komplicirano vem :lol:


Dokler ne veš čisto v detaile kakšna je konstrukcija motorja ni komplicirano. Ko se pa enkrat zakoplješ v detaile, tako kot ti, pa se zna zakomplicirat :D

2CV_1976 je napisal/-a:V mestnih območjih lahko ta hibridna različica do 50 % voženj opravi izključno na električni pogon, brez emisij in tresljajev. Zahvaljujoč prednostim izključno električne vožnje je dobro počutje med vsakodnevnimi vožnjami po mestu ali avtocesti izboljšano.


Sicer v tole skoraj malo dvomim, ampak naj jim bo, ker je bil 1.2 Puretech pa le štirikrat izbran za motor leta.

Tale "pogonski sklop" je po opisanem nekaj med mild-hibridom in klasičnim hibridom. Kaj bo pa v realnosti, je pa druga stvar.

Ampak ja, če so tako zapisali bo pa vse skupaj sigurno držalo tudi v praksi, ane? ;)
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a LeQuack Če feb 22, 2024 11:26 am

Pri tem novem hibridu bo treba čakati da se bo videlo, kako je zanesljiv nov dizajn z verigo. Poleg tega pa še nov DCT menjalnik, medtem ko so do sedaj uporabljali Aisin 8 stopenjski. Pri VW, Kia, Hyundai itd. niso imeli ravno najboljših izkušenj z DCT zanesljivostjo.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void Če feb 22, 2024 11:48 am

Jaz bi še zmeraj rajši vzeu obični 1.2 puretech glede na prebrano :lol: :lol:
Sicer pa tale novi 1.2 136 se že da naročiti, v 308, 3008, 2008, Astri, pa verjetno še kje.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 598
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax Če feb 22, 2024 1:04 pm

V bistvu se v 3008 prodaja na avtonetu skoraj samo še ta 1.2 hibrid. Pri 208 je tudi že na avtonetu, za ostale modele pa še ni zaloge 1.2 hibrida. Jaz bi tega hibrida, ker bi naj izboljšal ravno to kar je mene na 1.2 do sedaj motilo pri avtomatiku. To je start-stop in pa pri nižjih obratih pomaga. Torej bi mogel lepo izpopolniti samo izkušnjo. Bomo videli. Čakam na kak test, da se drugo leto proti koncu leta odpravim po 308. Sicer delam veliko km na leto (cca 40k), ampak pri dizlu me skrbi, da mi bo prešvoh + adblue posoda, ki rada crkuje nasplošno. Ampak za dizla verjamem, da so ga uredili.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void Če feb 22, 2024 1:34 pm

Glede dizla je zanimivo, po podatkih je počasnejši od 1.2, ampak je v praksi(na yt videjih) je pa 1.2 počasnejši od podatkov. 1.5 pa tu tu z podatkih. Na koncu je v realnosti razlika cca 0.3s, ne pa 1s. Pravtako je elastičnost seveda boljša pri dizlu.
SCR je pa zelo lahko izklopit, veliko manjša komplikacija kot DPF.

1.5 je počasnejši od 1.2 izključno zato, ker menjalnik mora večkrat zamenjat brzino zaradi krajšega powerbanda. Ne pa zato, ker bi bil 1.5 len. Oboji gredo solidno, s tem da ima dizel kar prednost ko se naloži avto.

Jaz bi vzeu dizla dokler je še na voljo, jaz mislim bo počasi šel vn. Na koncu je to še zmeraj najbolj preverjen stroj v 308ki.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 598
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax Če feb 22, 2024 8:20 pm

Saj mogoče mu res delam krivico, ker ga še nisem vozil. Sem gledal na svoji 308 in očitno gre tukaj za enako foro kot na prejšnjem 208. Če se vozim mešano, mi olja ne požre praktično nič, če pa se se 90% po avtocesti, pa mi ga lih nekje do servisa požre. Sicer se lučka še ne prižge... Sem pa ugotovil, da je razlika med minimum in maximum 1l. S tem, da do enih 10.000km je olje na max, potem pa v 5000 tako pade. Ne vem, a se to olje tako iztroši ali kako. Mi pa mehanik daje 0w-30 olje noter po novem.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void Če feb 22, 2024 9:35 pm

Nekako normalno je da se poraba poveča proti koncu servisnega intervala. Iz mojih lastnih izkušenj se je to dogajala pri čisto vseh mojih avtomobilih.
tam do 7-8k nič, pol je pa začelo padat do 15k, ko je bilo nekje na sredini. To ni pretirana poraba olja niti približno. Če ga pa pije že v prvih 5k 1L, pol pa to že ni okej.

Iz testne vožnje bi rekel, da je edini minus 1.5 bluehdi pretiran hrup pri pospeševanju, ampak pač... dizel je.
 
Uporabniški avatar
4momo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe maj 02, 2003 8:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a 4momo Pe feb 23, 2024 2:36 pm

Hmmm kaj pa 1.6 puretech 181KS ? Ima kdo težave? Je pa 4 valjni turbo brez baterij oz: ni hibrid....
Zdaj je moje "novo" vozilo DS4 8) :)
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void Pe feb 23, 2024 7:04 pm

1.6 thp je biu včasih slab, ampak so ga skozi leta lepo poštimali.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a drugmirko Pe feb 23, 2024 11:55 pm

4momo je napisal/-a:Hmmm kaj pa 1.6 puretech 181KS ? Ima kdo težave? Je pa 4 valjni turbo brez baterij oz: ni hibrid....
Zdaj je moje "novo" vozilo DS4 8) :)

odvisno od letnika.... če maš DS4 prve generacije, pol je njegov THP problematičen. če maš sedanjega pa ne več.... med njima je par generacij razvoja tega motorja s katerimi so odpravili probleme po katerih je "slovel" kakšnih 10 let nazaj
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
4momo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe maj 02, 2003 8:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a 4momo So feb 24, 2024 12:41 am

Ups pozabil napisati oops DS4 2023 april. (kupil sem testnega)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov