s tem načeloma ne bi več smelo bit večjih problemov....štiricilindrični Prince motorji so meli velik problem s podmazovanjem in porabo olja ter, posledično, z nabiranjem saj na ventilih in izpušnih kanalih.... drug relativno velik problem pa je bi, da je ta, leta 2005 razvit in leta 2006 prvič uporabljen 1.6 litrski motor imel moči in navora toliko, kot nekateri takratni V6 ali celo V8 motorji, kar je seveda pomenilo velike obremenitve verige in posledične probleme z njo, napenjalcem in timingom vžiga..... mislim, da imaš ti v svojem DS 4 EP6FDT, ki je najmanj tretja verzija originalnega THP motorja izpred skoraj 20 let in je precej bolj zanesljiv od tistih prvih. ti pa vseeno priporočam res redno servisiranje na kakem dobrem servisu in uporabo predpisane kvalitete olja.... Ne vem pa, kako je z DS-ovimi servisi sedaj, ko so "samostojna znamka". Jaz svojega DS3 vozim k Jerovšku (za katerega dam "roko v ogenj"
), ker je itak še Citroen
btw.... glede na to da maš avto, ki je na naših cestah skoraj tako redek kot "kačje noge"
... kakšne barve pa je tvoj DS4, mogoče sem te kje videl