Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax Če jun 13, 2024 9:54 am

Kupimo zato, ker smo imeli že veliko znamk pri hiši in če vzamem povprečje okvar, jih ima vsaj pri nas peugeot manj kot recimo vw. In ker tudi s tem 1.2 thp do 7.leta nismo vedeli za drugo kot reden servis. 3008 smo pa kupili preden smo se dejansko zavedali težav z jermenom. Sam pa vem, da bo naslednji avto najverjetneje spet peugeot, ampak hibrid. Zakaj ne druga znamka? Toyote me vizualno ne pritegnejo, škode tudi ne pa tudi sosed je prodal pred slabim letom novo octavio, ker je bila vedno na servisu. Same težave z avtomatskim menjalnikom. Kia pa tudi slišim za težave s pedalom za gas, pri določenih modelih pitje olja... O mazdi ne bi. 3 lastniki Cx5, 2 zadnje generacije, 1 prejšnje. Na prejšnji zružil motor že po nekaj 10.000km, na drugih dveh pa na 1 okvara motorja za 5000€ (uradni servis), na drugi pa okvara za slabih 2000€. In po vsem tem pridem do zaključka, da je toyota top, ampak mi še ne sedejo oblikovno.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4301
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a xxl Če jun 13, 2024 10:46 am

Honda je tudi top, je pa oblikovno "čudna" približno tako kot Toyota. Gledal sem pa video ene Accord 2.2 dizel z milijon kilometri. V komentarjih spodaj pa dva prilimata fotki svojih Dacij 0.9 Tce z 850 in 920 000 km.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3842
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Blinder Če jun 13, 2024 11:02 am

xxl je napisal/-a:Gledal sem pa video ene Accord 2.2 dizel z milijon kilometri. V komentarjih spodaj pa dva prilimata fotki svojih Dacij 0.9 Tce z 850 in 920 000 km.


ne moreš vedet, če niso mogoče že generalko delali na motorju.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj
 
Robi-77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Pe avg 01, 2014 6:37 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Robi-77 So avg 03, 2024 12:59 pm

A mi lahko kdo po kmečko pove kaj je to garež? Hvala.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 So avg 03, 2024 2:28 pm

Garež = črna umazanija, nabrana na izpostavljenih delih kot posledica nepopolnega (sajastega) izgorevanja (ventili, sesalni kanali, na batu, obročkih, cilindru…).
 
Robi-77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Pe avg 01, 2014 6:37 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Robi-77 So avg 03, 2024 2:37 pm

Hvala.
 
Piđi3008
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe jan 05, 2024 11:52 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Piđi3008 Ne avg 04, 2024 2:32 pm

Ko smo že glih pri pezojih, kaksno imate porabo olja pri 2.0 hdi motorjih od letnika 2017 naprej. Koliko je drugace normalno poraba olja pri intervalih. Hvala lp.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3331
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a McLaren Ne avg 04, 2024 6:35 pm

Fotr ga je mel v 3008, 190 konjev. Med servisnim intervalom na 30000km ni rabu dolivat nic olja vseh 300000km k si ga je lastil. Zakon motor.
 
Dipling
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po maj 30, 2005 8:00 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Dipling To avg 06, 2024 2:14 pm

Vaše mnenje.

Imam seveda ta 1.2 motor v P3008, letnik 2017. Lani marca, ko je bil avto star 6 let, je bil vpoklic zaradi jermena, kjer niso ugotovili napake. A dva meseca pozneje se je seveda začel luščiti jermen , avto obstal. No smo rešili, pol stroška je kril Peugeot.

Leto kasneje pa avto žere olje, da ga je na vsakih 1000km treba doliti liter. Iz avta se kadi, smrdi. Nima niti pravega vleka, ...

No in najprej na servisu rečejo, da je Stellantis marca 2024 podaljšal garancijo na 1.2 motorje na 10 let. Kot je recimo tukaj navedeno: https://euro.eseuro.com/business/2360783.html
Ker pa sem imel servis po preteku 5 let narejen izven Peugeot mreže, so začeli komplicirati, da moram imeti vsa dokazila, računa. In seveda sem jih imel, podpisal njihovo izjavo, ... Na kar so ravno takrat (letos maja) dobili navodilo tovarne, da se v mašino da neko čistilo, ki se vbrizga in pusti na batu, da spere obloge, ki so na batnih obročkih.
Tri mesece so rabili, da so dobili to čistilo. Sedaj sem dobil predračun za 650€, da to naredijo. Če to ne bo pomagalo, pa popravilo motorja.
O podaljšani garanciji na 10 let pa nočejo več nič vedeti, ne na servisu, ne uvoznik.

Kaj narediti?
Avta takšnega ne morem prodati. Dam čistilo in prodam. Uredim cel motor, verjetno strošek 3k in ga vozim dalje.
Kako naj pritiskam, da upoštevajo to podaljšano garancijo?

Kaj menite?
Hvala.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax To avg 06, 2024 2:59 pm

Jaz imam zdaj tudi težavo z batnimi obročki, ampak moj vseeno ne pije toliko olja kot tvoj in bo mehanik batne obročke zamenjal + zaradi starosti (2015 letnik) in kilometrov zraven naredil kar cel veliki servis in bo prišlo vse skupaj nekje 1000€. Avto se drugače obnaša normalno, ne kadi. Se pa pozna, da moram doliti olje vsakih 3000km če se vozim po ac 150 ali več. Prej ni pa spil niti kapljice olja.
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a meganer To avg 06, 2024 3:24 pm

Fotr ma Moko x 1.4t 4x4
Razmišlja o menjavi. Trgovci pa ..... Opel se je toliko pokvaril pri ljudeh, da ga je skoraj nemogoče prodati.
Ponujajo mu dejansko ..... smešen znesek.

Toliko o slavnem 1.2 ......

Pa njegov 1.4 nima nič z 1.2.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6474
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Fan To avg 06, 2024 8:06 pm

Dipling je napisal/-a:
Kaj narediti?
Avta takšnega ne morem prodati. Dam čistilo in prodam. Uredim cel motor, verjetno strošek 3k in ga vozim dalje.
Kako naj pritiskam, da upoštevajo to podaljšano garancijo?

Kaj menite?
Hvala.


Osebno bi to urejal z odvetnikom.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2202
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a tomzzi Če avg 22, 2024 10:24 pm

Obujam temo...
Nekje sem zasledil, da naj bi imel "nov" 1.2 mhev (136KM) že probleme z raztegom verige?
Ve kdo kaj več?
Bolj kot berem, brskam za info več slabega preberem.
Kako je pa z zanesljivostjo 1.5 dizlov?
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1484
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a For Če avg 22, 2024 11:02 pm

Zadnjič sem zasledil enega na fejsbuku ki ima probleme, in z reklamacijo nič ne doseže.
Novi 308

“ Dolgo vozil to znamko, sedaj pa novi 308 in sami problemi. Avto lep a ogromno napak na motorju ki jih nočejo priznat kot garancijo. Katastrofa so novi Peugeoti. Edina zanesljiva stvar pri tem avtu je da te bo zanesljivo pustil na cedilu.”

“se strinjam. Meni so rekli da je kriva moja vožnja in da zato mi nočejo priznati napake motorja. Očitno novi Peugeot deluje dobro samo če je parkiran. Spremenljiv servisni interval v novem P308 pomeni da te brez opozorila pusti na cesti in napiše okvara motorja. Strošek seveda moj, saj bi avto deloval če bi bil parkiran. Nikoli več takega”

“1.5 dizel allure oprema. Cena je bila 31.000 eur leto dni nazaj. Malo stvari obžalujem v življenju, ta avto je definitivno ena izmed teh redkih stvari. 2.0 niso imeli v ponudbi, naročil sem modrega, dobil zelenega, ki so ga poimenovali avatar modra. En kup elektronike ki se redno kvari predvsem pa serijska napaka motorja, ki mislim da jo imajo vsi ti modeli. Hvala za sožalje in enako, oba sva se naučila da ta znamka ni več to kar je bila.”

Roland Ostrovška
https://www.facebook.com/profile.php?id=100070656243426
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2202
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a tomzzi Pe avg 23, 2024 8:03 am

@For
Ok to je en primer. Malce neprijetno brati o takšnem odnosu.
Me pa zanima ali se gre za osamljen primer ali morda problem avtohiše glede reševanja problema?

Kaj točno je mislil glede spremenljivega servisa? To, da odšteva lifetime olja glede na vožnjo? To je normalno.
Ni mi pa jasno zakaj bi te avto pustil na cesti brez opozorila in napisal okvaro motorja če pride do 0 recimo ko odšteva.

Sicer mi pa tale njegov post deluje rahlo dvomljivo.
Že ko prebereš komentar glede barve.
Če dobiš nekaj x tistemu kar si naročil imaš vso pravico zavrniti in zahtevati drugega.
Kje je tukaj problem?

Po moje je malo napihnjeno vse skupaj a na koncu ti vseeno da misliti.
Pa sem že mislil, da bi kupil 308 SW ali Astro ST.
Nisem več siguren.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4410
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Firediver Pe avg 23, 2024 8:27 am

Kolikor sem bral po forumih (tudi tujih), naj bi bili prvi letniki (okoli 2019) šibka točka 1.5 BlueHdi veriga (med odm. gredema), kar so rešili z 1mm širšo verzijo (nisem dobil podatka od kdaj dalje), pri 1.2 PureTech pa - kot vemo - ta jermen v olju, kar so najprej reševali z modificiranim jermenom, sedaj pa rešili z verigo. Upam.

Ko pa preverjam glede 1.5 dizla, koliko je takih primerov, pa opažam, da jih sicer nekaj je, ni pa to splošen pojav (bi že bilo v medijih, če bi bila splošna napaka).

Imam občutek, da se je treba prvih letnikov modela vozila ali nove generacije motorjev izogibati kot hudič križa.
Razen če pecaš kako fletno punco, ki dela na sprejemnem pultu za servis. :D
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6411
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a IcEm4n Pe avg 23, 2024 12:06 pm

tomzzi je napisal/-a:Že ko prebereš komentar glede barve.
Če dobiš nekaj x tistemu kar si naročil imaš vso pravico zavrniti in zahtevati drugega.
Kje je tukaj problem?

Problem je v tem, da je tisti uporabnik s FB-ja verjetno kupil karavana, saj ima samo ta avatar blue, nima pa modre, ki jo je želel in jo ima samo hatchback.

Zakaj je tako, ve samo Peugeot. Je pa hecno, ker takšno modro ima Astra v obeh različicah, se prejšnji 308 je ob koncu imel to modro v obeh verzijah.
Slika
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2202
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a tomzzi Pe avg 23, 2024 3:11 pm

Firediver je napisal/-a:Kolikor sem bral po forumih (tudi tujih), naj bi bili prvi letniki (okoli 2019) šibka točka 1.5 BlueHdi veriga (med odm. gredema), kar so rešili z 1mm širšo verzijo (nisem dobil podatka od kdaj dalje), pri 1.2 PureTech pa - kot vemo - ta jermen v olju, kar so najprej reševali z modificiranim jermenom, sedaj pa rešili z verigo. Upam.

Ko pa preverjam glede 1.5 dizla, koliko je takih primerov, pa opažam, da jih sicer nekaj je, ni pa to splošen pojav (bi že bilo v medijih, če bi bila splošna napaka).

Imam občutek, da se je treba prvih letnikov modela vozila ali nove generacije motorjev izogibati kot hudič križa.
Razen če pecaš kako fletno punco, ki dela na sprejemnem pultu za servis. :D


Za 1.2 vem vse kar se jermena tiče. A ne bi naj bila veriga samo pri 136KM blagem hibridi?
In za to sem že zasledil na enem portalu da naj bi že bil problem z raztegovanjem verige.

Ok potem za dizle ni nek širši problem?
Me zanima, ker bo enkrat treba menjat avto in se mi dopade ali 308 karavan ali Astra.
Samo po prebiranju forumov sploh glede teh motorjev me kar mine...

@IcEm4n

Saj nima veze. Če naročiš modro barvo bi moral to tudi dobiti.
Se pa človek potem vpraša če prodajalec sploh ve kaj prodaja.
V kolikor modra pri karavanu ni možna bi mu to moral prodajalc že prej povedat.

To je pa zavajanje.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax Pe avg 23, 2024 3:17 pm

Dobro to z barvo je pa brez zamere, krivda tudi kupca... Pri 1.2 z jermenom je največji problem originap jermen dayco. Tega niso nikoli uredili. Več mehanikov, ki imajonizkušnje s temi motorji vgrajujejo sedaj samo continentalov jermen. Tudi sam imam sedaj tega. Sedaj sem izvedel tudi zakaj dejansko avto začne žreti olje in dobil odgovor, da dejansko barnih obročkov ne požre ogljik, ki se nabira, ampak dejansko je to od jermena. Naj bi se delci jermena tam nabrali in poškodovali batne obročke oziroma v določenih primerih žal tudi blok motorja. Zato je pomembno, če se originalni jermen zamenja in je napokan, da se naredi čiščenje ne samo sita spodaj in potem motor rešiš pred težavo z oljem. Tukaj je res za zamerit stellantisu, da so tako slabo postopali k reševanju težav in mi ni jasno zakaj še vedno upirabljajo enakega proizvajalca jermena. Hvalabogu smo na slabe 3 leta starem peugeotu 3008 s tem motorjem tudi jermen menjali in je notri sedaj continental. Namreč ford težav z jermenom pri 1.0 ecoboost skoraj nima, razen če se ne upošteva redno servisiranje in se naliva napačno olje. Imajo pa druge težave, namreč rade pokajo glave.
Za 1.2 hybrid še nisem prebral nikjer, da bi bile težave z verigo, le tukaj sem to zasledil na slovenskem forumu.
Ročni 1.2 motorji imajo še vedno jermen,veriga je le pri hybridu.
Dizel 1.5 je sedaj ok, ima debelejšo verigo mislim da nekje od 2022.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov