Matko37 je napisal/-a:For je napisal/-a:Meni je pri 144.000 km počil blok motorja.
Eno leto prej (nekih 100.000 +) sem imel to z jermeni. Avto 308.
Vidim da si eden izmed tistih z nekoliko večjo kilometrino. Si moral do 144.000 km na motorju narediti še kaj, razen jermena seveda? V mislih imam npr. čiščenje ogljika.
Koliko ti pa popije olja?
Kakšne relacije voziš, bolj AC ali bolj regionalno/mesto? Koliko km na leto? Kaj pa servisi, na 15.000 ali pogosteje. Jaz na vseh avtih do sedaj menjam olje na 10 do 12.000, čeprav tovarna navaja 20.000.
Ni bilo nobenega čiščenja. Če je bilo, mi niso povedali.
Olja nikoli nisem dolival.
Imel/imam sem zelo malo mestne. Večinoma AC in regionalno. Relacije 35 do 75 km
Servise sem vedno delal na 15000 km
Na leto (brez pandemije) ponavadi naredim 30 do 34.000 km
Ta motor je na splošno v redu. Meni pa nikoli NI BIL VŠEČ.
Eno leto in pol (dobrih 50.000km) sem vozil tudi 1.6 z 125 KM, pa najbrž zaradi tega nisem nikoli prebavil ta trivaljnik.
Nekje sem ujel, da 1.2 ne mara vožnje z nizkimi obrati, kar sem jaz večinoma prakticiral.
Enako tudi zdaj počnem z 2.0 dizlom, s tem da ga vsaj vsaki tretji-četrti tank teram v športnem modu, ker me skrbijo posledice vožnje z nizkimi obrati.
Zadnjič sem tudi probal novi 308 z 1.5 dizlom…enak kot je bil. Če bi moral izbirati bi izbral 1.2 bencinarja.
Škoda, da 2.0 več ne ponujajo….
še posebej je to absurdno ko gre za 3008 ali 5008.
Imel sem priložnost probati tudi DS9 z hibridno tehnologijo (225 KM) pa mi ni bilo nič jasno kje so ti konji in navor. Nekaj časa že vozim 180 konjski (moj prvi) dizel ki je res fantazija (kar se tiče navora) v primerjavi 1.6 hibridom.