Pred dnevi po daljši vožnji tudi po avtocesti sem opazil.da je nivo tekočine v raztezni posodi padel pod MIN. Dolil sem vodo in sedaj po nekaj dneh mestne vožnje in kratkih vožnjah do 30 - 40.kom - je nivo ponovno padel sicer ne toliko a vseeno kar precej. Zanima me a ima kdo podobno izkušnjo. Gre za vozilo Peugeot 508 2.0. - diesel 2016.
Več možnosti: - pušča kakšna cev ali spoj - fuč tesnilo glave in v valjih izgori (bel dim pri hladnem motorju) oz. se meša z motornim oljem (poglej, če imaš ”smetano” na pokrovčku kjer dolivaš olje) - počena raztezna posoda oz. pokrovček posode ne tesni - pušča hladilnik, velikokrat se niti ne opazi mokro, ker se sproti suši, mesto puščanja izda spremenjena barva na hladilniku
Kot so že pred mano napisali cev, hladilnik ali vodna črpalka. Tesnilo glave manj verjetno. Iz izkušenj črpalka od začetka rahlo solzi prav tako hladilnik, na cca. 2000 km od max do min. ni pa nujno, da je tako. Si mogoče blizu velikega servisa?
[img][img][/img][/img]Točen vzrok še ne vem bo znan,ko gre avto k mehaniku a - Odprtina za dolivanje olja oziroma zamašek od olja je čist od olja - ni na njem nič,da vsaj upam,da ni uhajanje vode povezano s tesnilo na glavi,da gre za puščanje kje pri kakšni cevi ali spoju hladilnika. Današnja vožnja dopodne po mestu je nivo vode v razstezni zmanjšala za cca centimeter. Vidno ni nikjer da bi puščalo v ob pogledu v motorni prostor. Vodna črpalka je bila zamenjana 35.000.km nazaj.
Upam,da gre za kaj manjšega in ne bo strošek odprave napake presegel 500.euro... Mogoče je tudi tole,da je kje kuna kaj nagrizla saj je bila še ne dolgo pogost obiskovalec motorja in je pustila kar nekaj sledi na izolaciji motornega pokrova in morda še kje kjer na pogled ni vidno..
Pred 2 meseci je nekdo imel težavo z izginjanjem hladilne tekočine. Preberi vse kar so mu predlagali na forumu, morda bo kaj uporabnega za tvoj primer. Tu je povezava do teme
Vzrok padanja tekočine v raztezni posodi je sedaj odpravljen.Krivo je bilo počeno ohišje termostata. Strošek odprave je znesel 350.euro - material + storitev. Dobra stran je,da ni bilo kaj druga od možnih opcij,kajti zadeva v takšnem primeru bi lahko hitro dosegla ali presegla tisoč eurov.
Da še jaz pristavim pisker, če bo komu pomagalo. Na Golfu 2009 TSI se mi je to zgodilo 4x, namreč rahlo padanje nivoja hladilne... Prvič ohišje vodne črpalke, drugič hladilnik, tretjič el. vodna črpalka, četrtič pa počena oziroma preperela raztezna posoda. Če se ni opazilo na tleh, se je pa po malo daljši vožnji navonjalo v kabino.