Cejko je napisal/-a:še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?
Cejko je napisal/-a:še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?
Matjazy je napisal/-a:Cejko je napisal/-a:še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?
Ne sekiraj se.
Men kadi že 70k km.
Takole:
http://www.youtube.com/watch?v=4iVZ6I-a66o
Dokler kadi, vsaj veš da dela.
Sicer pa za dobrim konjem se dviga dim!
(vem, da nisem prav dost pomagal )
Volvo power je napisal/-a:Če kadi črno ni in ne more bit normalno, vzrokov je pa lahko več:
-napačna regulacija (čas vbrizga)
-okvara kakšne šobe
-slabe cevi ali intercooler
- LMM, tester velikokrat ne pokaže, da je z njim kaj narobe
- in še kaj bi se našlo
poleg tega priporočam čiščenje EGR-ja in sesalnega kolektorja, sploh če ima avto velik prevoženih km in to še nikoli ni bilo narejeno
Jaz imam Volvo z 2.5tdi motorjem ( 300000 km ) in Fiat Stilo 1.9jtd (101000km) in noben od avtov ne kadi črno pri pospeševanju
Volvo power je napisal/-a:Jaz imam Volvo z 2.5tdi motorjem ( 300000 km ) in Fiat Stilo 1.9jtd (101000km) in noben od avtov ne kadi črno pri pospeševanju
Matjazy je napisal/-a:Sicer pa če avto res preveč kadi, so verjetno šobe zanič (kot so pri meni), ampak dokler poraba ne naraste (pri meni tudi ob vseh teh količinah dima za mano brez težav npr 4.2l/100km), nima smisla menjat.
Matjazy je napisal/-a:Sicer pa če avto res preveč kadi, so verjetno šobe zanič (kot so pri meni), ampak dokler poraba ne naraste (pri meni tudi ob vseh teh količinah dima za mano brez težav npr 4.2l/100km), nima smisla menjat.
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 110 gostov