Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Odprava rjavih luknjic na laku

Napisal/-a Evan Ne jan 18, 2009 8:55 am

Na avtu imam neke odrgnine in luknjice na laku. Avto ni zaleten.
Sem se odločil da bom par luknjic popravil kar sam. Ker že rjavijo, bi moral najprej odstraniti rjo, potem pa pobarvam, oz. naredim postopke, kar pač še pride prej.
Sem iskal po forumu, vendar žal nisem bil uspešen.
Mi lahko svetujete s čim odpraviti rjo na luknjici premera cca. 8 mm in da s tem ne poškoduješ pol kvadrata barve še zraven?
... in ko to narediš kaj pride še pred končno barvo? Včasih so dajal "špric kit", samo na tako majhni luknjici je to problem, kako zbrusit ipd.; kako se to najlažje reši? :oops:

Hvala. Se priporočam.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 18, 2009 9:46 am

Tukaj imaš veliko odgovorov na tvoja vprašanja.....
Pred štirmi leti sem sam tako popravljal .....rja se do sedaj še ni pojavlja.....pojavlja se je drugje :twisted:

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=18437
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Napisal/-a Evan Po jan 19, 2009 7:31 am

lisko je napisal/-a:Tukaj imaš veliko odgovorov na tvoja vprašanja.....
Pred štirmi leti sem sam tako popravljal .....rja se do sedaj še ni pojavlja.....pojavlja se je drugje :twisted:

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=18437


Hvala za odgovore.

@Lisko

Glej imam 3, 4 luknjice v premeru cca 8mm, ki mi rjavijo; nekaj na haubi, nekaj na stebričku. Glede na tvoje izkušnje..., bi se ti s tem zafrkaval ali bi rajsi peljal do mojstrov? Saj ne pričakujem da se namesto mene odločiš :lol: ; gre se samo zato, da mi gre malo na k., da pelješ mojstru, potem ti pa tako zakasirajo kot bi celega strihu. Ce bi bile cene normalne ne bi bil noben problem, samo zadnje case mam pa res filing, da se je glede tega vsem odtrgal :( , pa nisem noben stiskač glede kesa, da se razumemo.

Menda se za brusit rjo na tako majhnih povšinah da dobiti ne k micro brusilnik, ki imajo cisto majhne glave za natačno brušenje; kje bi to povprašal?

Hvala.
 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Napisal/-a Evan Ne jan 25, 2009 12:49 pm

Še ne question: kje se v okolici Lj. dobi najvec teh materialov; navaden avtoličarski kit, tisti ferosan, špric kit, šmergl papir bom že našel? :oops:

Hvala.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne jan 25, 2009 2:51 pm

če je to čisto mala pikica jo spoliraj, s tem boš odstranil tudi rjo, pa jo pobarvaj z barvo in bo držalo nekaj časa. Večje luknjice pa pošmirglaj z brusnim papirjem granulacije 220-320 odvisn kako hudo. Nato pa uporabi ferosan ali njemu podobno zadevu samo na tisti pikici kjer je bila rja, počakaj da se posuši in pobarvaj s čopičem.
Bo za nekaj časa držalo, če pa misliš avto imet več kot leto ali dve, ti pa ne bo ušlo barvanje. ;)

Ferosan dobiš v Merkurju, vse ostalo v trgovini z barvami (Mavrica, Spekter) lahko pa greš tudi k lokalnemu ličarju pa ti zmeša barvo tudi on, pa ti verjetno tudi proda kak brusni papir.
lp
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Ne jan 25, 2009 3:27 pm

Evan je napisal/-a:Še ne question: kje se v okolici Lj. dobi najvec teh materialov; navaden avtoličarski kit, tisti ferosan, špric kit, šmergl papir bom že našel? :oops:

Hvala.


http://www.blik.si/

So na Zaloški, na desni malo pred OMV če greš od obvoznice proti centru;
pa mislim, da imajo po novem tudi trgovino v Stegnah (čisto na koncu, pri Merkatorju greš čez železnico, 100m, še pred ovinkom, na desni).
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 25, 2009 6:08 pm

Iz izkušenj......vse drugo samo ferosan pusti pri miru. Torej pobrusi do golega pleha....temeljna.....kit....pobrusi...špric kit....pobrusi in pobarvaj.

Če je avto metalik barve potem še polakiraš ( je pa že prej mal težavnejše), če pa je navaden lak pa sploh ni problema.
Aja za tist mali brusilnik.....jaz za to uporabim kar dremelj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne jan 25, 2009 6:29 pm

lisko je napisal/-a:Če je avto metalik barve potem še polakiraš ( je pa že prej mal težavnejše), če pa je navaden lak pa sploh ni problema.

hehe, kak pa zgleda metalik in navaden lak ? :D
Obstaja metalik (baza + lak) in navadna barva (acryl, 3 nanosi barve, nobenega laka! )
drugače pa priporočam da to prepustiš mojstru, če je le avto vsaj nekaj vredn. če je j***a, potem se uči na njem, drugače pa ni bolj grdo kot da vidiš avto vreden nekaj 1000 euro pa je grdo popravljen in ena velika packa! :roll:

Moje izkušnje so zelo pozitivne kar se tiče ferosana, ker razžere rjo v luknjicah pleha, kjer z brusnim papirjem ne prideš tako globoko v kovino. Moraš pa počakat da se posuši preden začneš kaj delat naprej.
moje mnenje in izkušnje.
LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 25, 2009 6:41 pm

Navadno barvo sem misli :)
Osebno se pa ferosano izogibam. Kjer je bilo pocano s ferosanom je čez dve leti udarlo ven....kjer je bilo samo dobro očiščeno še danes drži pa je od tega že 5 let.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne jan 25, 2009 6:53 pm

zato se pa osebno poslužujem obeh varjant. Najprej fajn očiščiš, pa če se da vse spucat z brusnim pol ni treba pacat z ferosanom, so pa kot sem že rekel situacije kjer ne moreš tako globoko obrusit (je že kovina tako nažrta da ne moreš obrusit) potem pač obrusiš kolkikor lahk pa potem še namažeš. Definitivno ne more škodovat, prav obratno. se prav vidi kak ferosan razžira rjo.
Lp
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne jan 25, 2009 7:28 pm

Ja samo potem, ko ferosan razžre tisto rjo - postane belo je tud verjetno treba tist beli prah proč spucat ne? Drugače se kar ne more potem nič gor prijet, če je tist prah v luknjah.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Po jan 26, 2009 9:09 am

Spihaš prah ven s kompresorjem pa obrišeš z razredčilom in lahko delaš naprej.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: motom in 18 gostov