ELM327 so loterija. Ti poceni so vsi po vrsti kitajski ponaredki. Eni delujejo odlično, drugi sploh ne. Jaz sem ga nabavil na DX.com za ca. 10€ in deluje odlično. Zdj vidim, da je celo znižan:uros11 je napisal/-a:Tak bo OK?
http://www.ebay.co.uk/itm/V1-5-ELM327-O ... 43be9628f9
lada2103 je napisal/-a:DPF je resnično lahko velika težava, če se proces regeneracije ne zaključi, oziroma se večkrat zapored prekine. Problem je, ker vozila niso opremljena z indikatorjem, ki bi obvestil voznika, da se je začel oziroma se dogaja proces regeneracije. V kolikor bi voznik vedel, bi lahko pomagal k dvigu vrtljajev, dvigu temperature z večjo hitrostjo in podobno. Lahko bi tudi odpeljal častni krog, v kolikor bi imel to možnost. Skratka, rešitve bi se izvajale še preden bi zasvetila lučka, ki opozarja, da je filter zamašen oziroma, da ga je treba prisilno regenerirati. Bolje preventiva kot kurativa.
Ker vozim dizla samo zaradi znižanja potnih stroškov, sem tudi vožnjo prilagodil tako, da poraba ne preseže 4 l/100km. Nizka poraba že v osnovi pomeni manjšo količino saj, povsem brez tega pa pač ne gre. Filter trdih delcev vseeno na vsake toliko potrebuje regeneracijo, za katero pa želim vedeti kdaj se dogaja. Kupil sem ELM327 in na telefon naložil Torque pro. Tam je možno spremljati različne podatke o motorju, med drugim tudi temperature v katalizatorju in filtru trdih delcev (cat2temp). Zadeva je uporabna. Do sedaj (70kkm) se še ni prižgala rumena lučka, vsakič pa vem kdaj se dogaja regeneracija. Približno enkrat na tank, včasih prej, včasih kasneje , tam okrog 1000 km.
Mogoče je to za koga uporabno.
lp
lada2103 je napisal/-a:Ok, prosim če mi poveš kako izveš pri vožnji na avtocesti recimo, da pelješ 110 km/h. Kako zaznaš, da se je začela regeneracija in kako veš kdaj se je končala. Jaz tud vem, kdaj se izvaja, če naprimer start stop ne ugasne motorja v mirovanju, nekih drugih znakov ne opazim, pa nisem slep ali gluh. lp
lada2103 je napisal/-a:Ok, prosim če mi poveš kako izveš pri vožnji na avtocesti recimo, da pelješ 110 km/h. Kako zaznaš, da se je začela regeneracija in kako veš kdaj se je končala. Jaz tud vem, kdaj se izvaja, če naprimer start stop ne ugasne motorja v mirovanju, nekih drugih znakov ne opazim, pa nisem slep ali gluh. lp
LeQuack je napisal/-a:Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval,
LeQuack je napisal/-a:Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval, ampak da avto manj onesnažuje. Ljudje (in posledično uradniki ki pišejo EURO standarde) so se pač naveličali imeti okoli sebe smrdeče dizle ki spuščajo črn dim, zato se je rodil DPF.
Ne, delci ne pridejo v naravo, ker v DPF zgorijo v CO2. Preberi si malo o efektih dizelskih saj:Beri je napisal/-a:LeQuack je napisal/-a:Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval, ampak da avto manj onesnažuje. Ljudje (in posledično uradniki ki pišejo EURO standarde) so se pač naveličali imeti okoli sebe smrdeče dizle ki spuščajo črn dim, zato se je rodil DPF.
Kako onesnažuje manj s DPF filtrom?
Katalizator je eno, DPF pa drugo, zaradi praznenja DPF se povečja poraba, obenem se povečajo prevoženi kilometri, ker se moraš fijakati, dokler se ne sprazni, oz ne smeš ugasniti avto.
Prašni delci ravno tako pridejo v naravo in se s tem tudi onesnažuje, pol se dodatno onesnažuje zaradi same izdelave teh DPF, pa transport do tovarn avtomobilov, pa onesnažuje zaradi vgradnje, onesnažuje zaradi servisiranja,........
Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov