Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

bremze cvilijo - menjaval servis

Napisal/-a Patrik_A3 To avg 03, 2010 11:34 am

Lep pozdrav!

Gre se za avto Renault laguna 1.9 DCI letnik 2006 z 50 000km. Torej, pred 2 tednoma smo šli k privat mehaniku, da nam bi menjal bremz ploščice. Takoj po menjavi nam je začelo cvilit konstantno, ko sem stopo malo na bremzo nehalo za kratek čas pa spet začelo. po avtocesti iz maribora v slov bistrico je kar smrdelo iz zadnjih bremz in od takrat dalje so zadnji diski postali vijolčni.

Smo šli nazaj pa je na zadnjih diskih bate malo razmigal. Od takrat dalje smos e le malo vozli. Danes pa mi je spet po celi avstriji cvililo, kot da se pelje tank.

Grem danes do njega pa mi reče da je potrebno zadnje diske postružit. In trdi da so bli že prej diski vijolčni, čerpav niso bili.

Avto vožen največ po avtocesti, le tu pa tam po mestu.

Je možno da cvilijo bremze zaradi nepostruženih diskov? nam se ne zdi logično , da pri 50 000km in pri res minimalno od minimalnega robom je kriv nepostružen disk. to se nam sedaj prvič dogaja pri tem avtu. Seveda je sedaj serviser najbolj pametni pa trdi da so bli zadnji diski že prej vijolčni in da je krivo ker niso potruženi. Prednji diski so pa čisto okey.

Vaša mnenja?
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To avg 03, 2010 11:38 am

če cvilijo nared tour de pohorje pa jih fajn segrej da zasmrdijo pa se v večini primerov "nakurjen" sloj loči od ploščice in nehajo cvilit. Ali pa opcija B, da si zadel kombinacijo diskov in ploščic ki se ne morejo in bo cvililo skoz. Vsaj pri bremzah so cheap variante včasih katastrofalne.
Če pa je to opcija C je pa še vedno renault :)
the brand with the three stripes :)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To avg 03, 2010 11:42 am

Neobremenjena čeljust, ne bi smela ustvarjat pretiranega trenja, nikakor pa ne takega, da bi pregrevala disk.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To avg 03, 2010 12:02 pm

croma_man je napisal/-a:Ali pa opcija B, da si zadel kombinacijo diskov in ploščic ki se ne morejo in bo cvililo skoz. Vsaj pri bremzah so cheap variante včasih katastrofalne.
Če pa je to opcija C je pa še vedno renault :)

Pa če je lepo napisu, da so menjavali samo ploščice, kar je tipično za serviserje. Logično je, da se ob menjavi ploščic menja tudi diske oz. jih vsaj postruži. Stari diski zelo verjetno niso ravni in potem traja, da se ploščice prilagodijo.
Poleg tega se pri novh ploščicah batki premaknejo v drug položaj, kjer so lahko zarustani in se težko premikajo - zato ti pa ves čas malo tiščijo skupaj in tukaj so vijolični diski. Torej - postruži ali menjaj diske ter odpri sklop cilindr/batek, ter ju spucaj.
Pa a ni logično, da če ti iz zavor smrdi po zažganem, da se ne voziš, dokler ne odpraviš napake?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To avg 03, 2010 12:16 pm

Energetik81 sej ko je smrdelo smo šli nazaj, pa je bate razmigal,od takrat več ne smrdi, ampak še pa zmeraj enako cvili.

ampak diski so še pa zmeraj vijolčni oz. izgleda kot da še se zmeraj greje. zato sem tudi danes šel tja in dobil odgovore kot so, da je že prej blo tudi tako vijolčno (niti podrazno to ne drži) ter da je potrebno diske stružit.

zato pa tukaj sprašujem, če je normalno da se morajo stružit diski, kateri imajo komaj 50 000km, pa še to samo avtoceste po večini, in imajo res minimalni rob.

croma_man pomojem bo kar to držalo, da je dal noter neko poceni varianto ali pa v najslabšem primeru napačne, ali pa je kaj zajebal drugega.

razpizdi nas to, da smo si na prešnjem avtu včasih kar sami menjali pa dali noter najcenejšo varianto, pa niso bli problemi. tukaj pa daš nekomu ki bi naj bil majster pa je narejeno zanič, da se hodi še naknadno parkrat tja. pa ni cvililo kljub prvim diskom in 150 000km z njmi narejenih, tukaj pa je pizdarija pri komaj 50 000km.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To avg 03, 2010 12:46 pm

Lej če niso menjani diski, imajo lahko take zareze ali še globje:
Slika

Jasno potem ni OK, če gor nalega povsem ravna ploščica, zato lahko tud cvili. Zato je dobro postružit.
Ampak po mojem maš ti tudi probleme z zarustanimi batki, ki se ne vračajo dosti in tiščijo ob disk (gretje).
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
scisco1
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: To dec 04, 2007 9:06 am
Kraj: Ljubljana&Dolina ljubavi

Napisal/-a scisco1 To avg 03, 2010 2:33 pm

Če so vijolični se batek ne vrača in greje disk. Podrejat treba, ker so sigurno zviti.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To avg 03, 2010 4:49 pm

Pozdravljeni

Najcene je, da zamenjate mehanika.

V koliko "cvili" zavora med vožnjo ( brez zaviranja ) je znak, da blokira:

- zavorna ploščica v vodilu
- vodila zavornega cilindra
- zavorni cilinder

Na vašem vozilu imajo zadnji diski življensko dobo nekje okoli 160 do 190 tisoč prevoženih kilometrov. Glede na to, da je zavorni disk zaradi pregretja zamenjal barvo pa ga je pametno menjati - ne stružiti ( že tako so tanki, ne jih še tanjšat ).

Osebno bi šel nazaj do mojstra in na podlagi računa uveljavljal reklamacijo - v vsakem primeru je narejeno šlampasto.
Ja če jih je potrebno tako nujno stružiti, zakaj jih pa že prvič ni - saj je mojster od stroke, ali pač????

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike To avg 03, 2010 5:38 pm

postruži se rob diska ne pa tam kjer nalega ploščica!

Pa menjaj mehanika ker če ti trdi nekaj za kar ti veš da ni res je gotovo....vsaj za mene ;)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To avg 03, 2010 7:28 pm

airmike je napisal/-a:postruži se rob diska ne pa tam kjer nalega ploščica!

Pa menjaj mehanika ker če ti trdi nekaj za kar ti veš da ni res je gotovo....vsaj za mene ;)


Ja pa ja de. Če že, se postruži cel disk, da se ga poravna
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi To avg 03, 2010 7:55 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:
ampak diski so še pa zmeraj vijolčni oz. izgleda kot da še se zmeraj greje. zato sem tudi danes šel tja in dobil odgovore kot so, da je že prej blo tudi tako vijolčno (niti podrazno to ne drži) ter da je potrebno diske stružit.

razpizdi nas to, da smo si na prešnjem avtu včasih kar sami menjali pa dali noter najcenejšo varianto, pa niso bli problemi. tukaj pa daš nekomu ki bi naj bil majster pa je narejeno zanič, da se hodi še naknadno parkrat tja. pa ni cvililo kljub prvim diskom in 150 000km z njmi narejenih, tukaj pa je pizdarija pri komaj 50 000km.


Tako po domače povedano, v vodilih(vijakih) na zavorni čeljusti se nabere rja oz oksidirajo. Odvisno od proizvajalca ploščic, ene so bol debele od drugih- odvisno od proizvajalca do proizvajalca. Z novimi ploščicami čeljust ni več v tisti pozicij kot prej(neomejeno vračanje) ,ker pa tvoj mehanik ni tega očistu oz vsaj malo veselja pokazo, ti je povsej verjetnosti poleg diska še ploščice zažgalo(kok je to moglo kaj ponoči žaret - če si napisal da so vijolčni)
Glede struženja diskov sem bol skeptičen, že tok ma renault čisto tanke zavorne diske, pa še tanjše bi naredu, (na disku je napisana min debelin - min thicknes ). Po moje so zaj ti diski tako trdi da bi lahko z njimi steklo rezo.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To avg 03, 2010 8:54 pm

@energetik81 tista slika je kr neki.to je slika diskou kjer so se zavorne ploscice tok porable da je bla ze kovina nakovino in to kar nekaj casa.
diski nikol nebojo taki ce se ploscice pravocasno zamenja.
on:diskou se nikol ne dreja,se kupi nove.to da so ratal vijolcni pa da so se vedno vijolcni ne pomen da se se vedno pregrevajo.to da cvili pa sigurno ni ok,sam cvili verjetn zato ker ploscica pajsa po robu diska.
uglavnem menjaj mehanika.ko se menjajo ploiscice se da dol celjust in nosilec celjusti in se go ornk spuca da gre vsa umazanija in rja dol,pa pregleda se protiprasne gumice vodil pa kako je stanje pod njimi pa po potrebi se doda mast...
seveda je s tem kar nekaj dela zato temu primerna cena sam je vsaj ornk narjen
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To avg 03, 2010 9:15 pm

abbe je napisal/-a:@energetik81 tista slika je kr neki.to je slika diskou kjer so se zavorne ploscice tok porable da je bla ze kovina nakovino in to kar nekaj casa.
diski nikol nebojo taki ce se ploscice pravocasno zamenja.

Vem da ni glih ta prava slika, ponavadi so bolj zglajene "doline" in ne take raze. Samo nism na hitr nič drugega najdu.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr avg 04, 2010 6:58 am

Zadnjih diskov se ne struži, ker so prepoceni, so običajno enojni diski. Verjetno si peljal k splošnemu mehaniku, ki mogoče električne ročne še ni videl, nisi napisal kakšno tvoj avto ima, kaj lahko je vzrok težav v pravilnem resetiranju električne ročne. Ob vgradnji se obvezno pogleda, kako tečejo ploščice in čeljusti po vodilih, se jih ustrezno namaže in prilagodi. Zdaj ima večina boljših ploščic zadaj že tanko teflonsko podlogo, da ob zaviranju ne cvilijo in jih ni potrebno mazati s keramično mastjo (predpis za Toyoto). Slike so od Espace.
Priponke
Zadnje ploščice_Espace.pdf
(70.4 KiB) Prenešeno 148 krat
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr sep 22, 2010 6:33 pm

Evo, sedaj se vam javlam, da povem kako se je rešil problem!

Problem ni bil noben rob od diskov!

no pa povrsti. ker se je prižigal kluček kadar se je ročna zategnila (avtomatska ročna ob izklopu motorja) , se je ta napaka izbrisala. Pojavlat se je ta pojav začel od zadnjega servisa, oz. menjave ploščic. V privat mehanični delavnici je že 2x brisal tole napako, pa še se je zmeraj lučka vžigat začela po nekje 14 dneh.

Za cviljenje bremz kadar nismo bremze držali pa ni bil noben rob diskov, ampak sem zahteval naj zadnje bremze pogledajo in leva stran je bla okey, vendar je bil problem pri desni zadnji koli! od tam je cvililo! Vzrok?

BREMZ PLOŠČICA SPLOH NI BLA PRAVILNO NOTER DANA! Da jim j***m mater pa vse po spisku, hočejo se it neki privat servis pa še ne znajo niti ploščic menjat! Sramota!

No kako smo rešili zadevo. Človek je pač pravilno noter dal bremz ploščico in evo ga zlomka, od servisa več nič ne cvili!
Moram še povedati, da nam tudi niso popolnoma nič očistili ko so bremz ploščice menjavali, tako da je to še sedaj naredil! Tam so nam stare ploščice samo ven vzeli pa nove noter dali.

Sem se v ponedeljek tudi nazaj peljal v tisto privat mehanično delavnico in jim povedal, da jih je lahko sram, da se hočejo it neki servis, pa še osnovnih stvari ne znajo! in seveda sem moral še posebej plačat 1x pooblaščen servis da je za njimi popravlal, torej plačal to, kar sem že plačal v privast mehanični delavnici za zanič narejeno delo! Pa še sedaj je trdil šef tiste mehanične delavnice da ni to blo krivo in pod nobenim pogojem ni hotel priznat , da so naredili napako.

Bili smo zaradi tega cviljenja in ostalih problemov od menjav bremz že 4x pri tej mehanični delavnici, pa niso porihtali napake.

Vglaunem, vedno smo šinfali pooblaščen servis, ampak sedaj bi nas prišlo enako, pa še original ploščice bi imeli. Šola za drugič.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr sep 22, 2010 9:12 pm

Za moje pojme samo pocarji stružijo diske...
:roll:
Ko je enkrat disk star je že pretanki, pregret, zvit... kakorkoli
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr sep 22, 2010 10:23 pm

Kot prvo mi ni jasno, zakaj menjava zadnjih ploščic pri tako malo prevoženih kilometrih, kot drugo kako jih ima toliko star dizel sploh tako malo.

Kar se pa mojstra tiče, ni važno, če je pooblaščen al popoldanc, važno je, da ve kaj dela. Mi imamo tako srečo, da je popoldanc boljši od pooblaščenega servisa, hkrati sem pa zraven v delavnici pri vsakem servisu in menjavi ploščic. Cene so pa itak kot dan in noč.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če sep 23, 2010 5:09 am

~toMmy~ je napisal/-a:Kot prvo mi ni jasno, zakaj menjava zadnjih ploščic pri tako malo prevoženih kilometrih, kot drugo kako jih ima toliko star dizel sploh tako malo.


to sem se tudi jaz vprašal.....

PS. če se nova ploščica na stare diske montira, je ob nekak logičnem čiščenju vodil, čeljusti ipd. še priporočljivo oz. skoraj obvezno robe ploščice "pobrat" in to kr fejst......

........in nobenega norega brenzanja vsaj 200 km, kot je nekdo zgoraj napisal_ko se prekuri lahko vse skupaj stran vržemo...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če sep 23, 2010 2:19 pm

Glede km, jah kaj naj rečem, kupli smo popolnoma novega iz trgovine, ker starši ne kupujejo rablenih avtov, ker kupijo novi avto in ga imajo kakih 11 let (tega še mogoče več), tako da km so realni ;)

drugo kot drugo, izpisovalo je check handbreak, pa smo šli temu "mojstru" ker ga so tako ne dolgo in široko hvalili, pa je rekel da so krive ploščice. menjal ploščice ter resertiral napako.

no na koncu pani nič pametnega naredil, kot samo še dodatne stroške za brezveze.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če sep 23, 2010 7:50 pm

Energetik81 pa ka je blo s temi diski? ce imas vse postelano, ne morejo pridet take poskodbe po disku, razen ce furas brez obloge, zelezo-zelezo.... :shock:
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 19 gostov