croma_man je napisal/-a:Ali pa opcija B, da si zadel kombinacijo diskov in ploščic ki se ne morejo in bo cvililo skoz. Vsaj pri bremzah so cheap variante včasih katastrofalne.
Če pa je to opcija C je pa še vedno renault
Patrik_A3 je napisal/-a:
ampak diski so še pa zmeraj vijolčni oz. izgleda kot da še se zmeraj greje. zato sem tudi danes šel tja in dobil odgovore kot so, da je že prej blo tudi tako vijolčno (niti podrazno to ne drži) ter da je potrebno diske stružit.
razpizdi nas to, da smo si na prešnjem avtu včasih kar sami menjali pa dali noter najcenejšo varianto, pa niso bli problemi. tukaj pa daš nekomu ki bi naj bil majster pa je narejeno zanič, da se hodi še naknadno parkrat tja. pa ni cvililo kljub prvim diskom in 150 000km z njmi narejenih, tukaj pa je pizdarija pri komaj 50 000km.
abbe je napisal/-a:@energetik81 tista slika je kr neki.to je slika diskou kjer so se zavorne ploscice tok porable da je bla ze kovina nakovino in to kar nekaj casa.
diski nikol nebojo taki ce se ploscice pravocasno zamenja.
~toMmy~ je napisal/-a:Kot prvo mi ni jasno, zakaj menjava zadnjih ploščic pri tako malo prevoženih kilometrih, kot drugo kako jih ima toliko star dizel sploh tako malo.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 19 gostov