Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
g
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So maj 28, 2005 7:53 pm

lambda sonda-ciscenje skodljivo?

Napisal/-a g Po avg 30, 2010 12:31 pm

zanima me ce je skodljivo ciscenje sonda,nevem kako je obcutljiva ce bi jo scistil z bencinom ali kaksnim razrecilom
je ze kdo probal kaj podobnega pa da je delvala normalno,seveda da mu po tem ni svetila lucka nepravilno delovanje ali kaj podobnega

lp
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga Po avg 30, 2010 1:04 pm

Tole je odgovor uporabnika Fan na moje-podobno vprašanje:
Sondo se ne čisti s topili temveč posebno ščetko. Z napačnim čiščenjem jo lahko uničite.


Kaj pa če bi najprej probal zbrisati napako z računalnikom?
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
g
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So maj 28, 2005 7:53 pm

Napisal/-a g Po avg 30, 2010 1:17 pm

Gyga je napisal/-a:Tole je odgovor uporabnika Fan na moje-podobno vprašanje:
Sondo se ne čisti s topili temveč posebno ščetko. Z napačnim čiščenjem jo lahko uničite.


Kaj pa če bi najprej probal zbrisati napako z računalnikom?


napaka se neda zbrisat,sonda je zapacana ker je od olja mal ko je puscalo skozi teflon

zato pa sem uprasal s cim lahko se cisti,tvojo temo zal nisem nasel kljub izkanju zato em odprl novo
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po avg 30, 2010 1:33 pm

Pozdravljeni

Kisikovo sondo se čisti z mehko krtačko ( doma jo lahko ščistite s sprejem za čiščenje loput ali vplinjačev, jo spihate ( z usti ) in jo vgradite nazaj ).
Vsaka uporaba čistil/topil, bo kisikovo sondo uničilo.
Sicer ne vem, na katero vozilo se to vprašanje nanaša, vendar s testerjem se lahko preveri pravilno delovanje kisikove sonde ( ali je zapacana, ima težave ali odpoveduje ).

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
g
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So maj 28, 2005 7:53 pm

Napisal/-a g Po avg 30, 2010 2:07 pm

napako pokaze ko da ni prikljucena zdej nevem ali gre premalo toka skozi njo in pokaze v racunalniku napako ali kaj drugega nevem,kaj pa cistilo od sonaksa za bremze je dobro? mislim da nima nekih topil
moram jo pa nekako znotraj tistih rez ocistit ker kot pravim enkrat je olje puscalo in je vrjeto zdej fajn zapacano ceprav sonda ni stara mogoce 3-4leta pa nebi rad nove kupoval oz bi rad zvedu ce je sigurno sonda ker instalacija se ni nc tikala da nebi bila priklopljena sej sem je probal odklopit in nazaj priklopit pa se skoz kaze enako

lp
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi Po avg 30, 2010 2:29 pm

Lahko jo tudi z plinskim brenerjem pogreješ, da začne žareti.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po avg 30, 2010 10:53 pm

knuspi je napisal/-a:Lahko jo tudi z plinskim brenerjem pogreješ, da začne žareti.


:( Ja, in jo takoj vržete v smeti!!
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi Po avg 30, 2010 11:43 pm

Fan je napisal/-a: :( Ja, in jo takoj vržete v smeti!!


Meni še kar deluje, po tem posegu :)
 
g
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So maj 28, 2005 7:53 pm

Napisal/-a g To avg 31, 2010 2:21 pm

zdej pa sem mal v dvomih sel sem v trgovino z avto deli in povprasal za cistilo vplinjacev in loput nato mi je prodajalec prinesel v spreju cistilno sredstvo katreo sm dobro pregledal in videl da cistilo vsebuje aceton in se neke stvari tako da sumim da bo zadeva malo premocna za sondo oz nevem koliko so odprona tipala oz senzorje ki jih ima v sebi
skratka mal sem v dvomih kaj pa ce bi jo z bencinom navadnim scistil pa spihal bi bilo kaj narobe? ce je ze probal na podobn nacin zadevo spucat

lp
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy To avg 31, 2010 3:46 pm

g je napisal/-a:zdej pa sem mal v dvomih sel sem v trgovino z avto deli in povprasal za cistilo vplinjacev in loput nato mi je prodajalec prinesel v spreju cistilno sredstvo katreo sm dobro pregledal in videl da cistilo vsebuje aceton in se neke stvari tako da sumim da bo zadeva malo premocna za sondo oz nevem koliko so odprona tipala oz senzorje ki jih ima v sebi
skratka mal sem v dvomih kaj pa ce bi jo z bencinom navadnim scistil pa spihal bi bilo kaj narobe? ce je ze probal na podobn nacin zadevo spucat

lp


Pa če je že skor zanič, te pač jo še probaj usposobit - izgubit nimaš kaj, pa nea kompliciraj pa našpricaj z onim šprejom spihaj pa je...saj iz cukra pa tudi ni

jaz sem dve tak spucal, pa delata normalno
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To avg 31, 2010 5:10 pm

Tak spray nima kaj škode naredit, računaj izjemno visoko temepraturo izpuha in vsebnost bencina, če še kaj ni izgorelo.
Pri štirkabelni sondi sta dva debelejša kabla gretje, druga dva merjenje.
 
g
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So maj 28, 2005 7:53 pm

Napisal/-a g To avg 31, 2010 5:48 pm

ja sej moja ima 4zice, napako mi javi racunalnik na sondi vendar sonda ni stara ali dotrajana edino ce je to kakor naletislahko dela dolg casa oz kratek cas)
mozno da tiso merjenje napetosti ni dobro oz premalo toka in kaze racunalniku napako
nimam kje si sposodit ce bi vedu da je 100% sonda bi novo kupil
zato sem odprl temo in malo povprasal tukaj da mi pomagate tisti, ki imate izkusnje itd
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr sep 01, 2010 9:24 am

Prilagam sliko običajne vezave za 4-žično lambdo. Trenutno ne najdem refrenčne vrednosti meritev na sponkah. V glavnem, sponke za kurjavo imajo zelo nizko upornost in dovod 12V in sta večinoma debeljši žici, za podatke, ki se vračajo v ECU je meritev upornosti zmerna in dovod 1V. Kot ti načrt kaže je meritev, izvajana z dovodom 1V na merilno sponko, na izhodni sponki je meritev med 0,3V pri revni in 0,8V pri bogati mešanici pri najmanj 300°C. Samo na Bosch merilni napravi pa vidiš tudi hitrost odzivanja in hitrost sledenja spremembam, ki lahko nagajajo ECUju pri določanju časa odprtosti diz za pravilno doziranje bencina v povezavi s podatkom pretoka zraka (LMM) ali podtlaka (MAP), kakor je pač narejeno. Zato se naj bi sonde s kurjavo (štirižične) priporočeno menjale na cca 160k km. Imam pa nekje v dokumentaciji tudi natančne meritve, pa ko jih najdem, ti napišem. Sicer so konkretni podatki od moje 3.0 V6 mašine, pa je večinoma identično pri vseh avtih.
Priponke
Bosch_mp7.pdf
(14.99 KiB) Prenešeno 442 krat
 
Uporabniški avatar
astra5
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Ne jan 25, 2009 1:11 pm
Kraj: Radenci

Napisal/-a astra5 Sr sep 01, 2010 10:13 am

Jaz sem že menjal dve lambdi, in se mi lučka še vedno vklopi po enem tednu. Tako, da več nevem kaj je narobe. Menjavali pa so mi na uradnem servisu, na računalniku jim pokaže da je lambda. samo pol nevem, zakaj se še vedno prižge kontrolka??
dB Team United
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Napisal/-a DJ-DUST Sr sep 01, 2010 10:18 am

Lahko je vpliv katalizatorja (mehanska napaka) in seveda pokaže napako na lambdi katera je na njemu (električna napaka) - to bo izpisal računalnik, dejavnik pa je lahko dejansko katalizator. Ljudje pozabljajo da se mehanske napake ne izpisujejo na testerjih, ko pokaže napako na nekem delu\senzorju zmeraj prvo menjujejo slednjega, napaka pa večkrat tiči nekje drugje.

Možnost je tudi da ni lambda sonda kriva na izpušnem kolektorju, lahko je za kazalizatorjem na izpušni cevi, nimajo pa vsi avti po dve lambdi sondi.

Jaz sem vozil P206 in sem menjal lambdo na izpušnem kolektorju, napaka je ostala ampak avto je nehal cukat, problem napake je bil še v tem da bi moral menjati tudi drugo.
 
Uporabniški avatar
astra5
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Ne jan 25, 2009 1:11 pm
Kraj: Radenci

Napisal/-a astra5 Sr sep 01, 2010 10:33 am

Meni so menjali vedno, drugo lambdo na izpušni cevi! Avto gre normalno, samo ta lučka mi že pije živce. Pa bi rad, da bi se to že enkrat uredilo. Nebi pa rad, da mi na servisu menjajo pol avta, kot je to za njih značilno.
dB Team United
 
g
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So maj 28, 2005 7:53 pm

Napisal/-a g Sr sep 01, 2010 4:50 pm

zdej me nekaj zanima,imam eno posojeno univerzalno ki je kao zanic pa bi je probal prikljucit da vidim ce bo auto isto deloval ce je res sonda kriva ali pa iscem kje drugje napako

sam barva zic se ne ujema tam vem da imam dve crne pa sivo pa se eno barvo(govorim napamet)
tukaj pa imam dve bele eno sivo pa eno crno

kako zdje ugotovit katera je katera da bom prav prikljucil

lp
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Sr sep 01, 2010 4:58 pm

astra5 je napisal/-a:Meni so menjali vedno, drugo lambdo na izpušni cevi! Avto gre normalno, samo ta lučka mi že pije živce. Pa bi rad, da bi se to že enkrat uredilo. Nebi pa rad, da mi na servisu menjajo pol avta, kot je to za njih značilno.


Po napisanem sodeč gre za okvaro katalizatorja saj (ne me držat za besedo) je 2 lamda tam, da preverja delovanje le tega.
"Avto gre normalno" si 100% prepričan? Možno je tudi, da je kaj z elektriko narobe (beri: žice-konektor)

Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
astra5
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Ne jan 25, 2009 1:11 pm
Kraj: Radenci

Napisal/-a astra5 Sr sep 01, 2010 9:31 pm

maliBobi je napisal/-a:
astra5 je napisal/-a:Meni so menjali vedno, drugo lambdo na izpušni cevi! Avto gre normalno, samo ta lučka mi že pije živce. Pa bi rad, da bi se to že enkrat uredilo. Nebi pa rad, da mi na servisu menjajo pol avta, kot je to za njih značilno.


Po napisanem sodeč gre za okvaro katalizatorja saj (ne me držat za besedo) je 2 lamda tam, da preverja delovanje le tega.
"Avto gre normalno" si 100% prepričan? Možno je tudi, da je kaj z elektriko narobe (beri: žice-konektor)

Lep pozdrav


Avto gre normalno, razen pod malimi obrati malo cuka. Ja 2. lambda je spodaj na izpušni cevi. Kako pa se lahko kaj preveri če je katalizator?
dB Team United
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Pe sep 03, 2010 10:59 am

Pojdi, do mojstra, ki se ukvarja z izpuhi :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov