Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
italjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So mar 16, 2002 12:41 am

lučka za olje se prižiga

Napisal/-a italjan Po dec 22, 2003 3:03 pm

mam Fiat Bravo in kontrolna lučka za olje se mi prižiga,v knjigi mi piše,da se prižiga kadar je s tlakom olja nekaj narobe in ne količino le tega!je pa tak,da se prižge in ugasne samo,sedaj se mi vedno bolj prižiga in dlje časa traja da ugasne!
mam pa olja dovolj v avtu
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 22, 2003 3:07 pm

Ta lučka je povezana tudi z oljno pumpo. Lahko da ti oljna pumpa crkuje. Preveri čimprej pri kakem maherju, ker bo drgač lahko šla mašina rakom žvižgat.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po dec 22, 2003 3:15 pm

nebivedu je napisal/-a:Ta lučka je povezana tudi z oljno pumpo. Lahko da ti oljna pumpa crkuje. Preveri čimprej pri kakem maherju, ker bo drgač lahko šla mašina rakom žvižgat.


hehe, ojnica ojnicni lezaji!
JAo i zlastnih izkusenj vem kako to zgleda!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 22, 2003 3:21 pm

Pr men recimo če bi srkovala oljna pumpa bi utripala lučka za olje - če je premalo olja potem lučka skos gori in če je napaka kje drugje utripa lučka z daljšimi presledki.
 
italjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So mar 16, 2002 12:41 am

Napisal/-a italjan Po dec 22, 2003 3:22 pm

hvala obema za hiter odg.!upam,da ni spet kak velik strošek,ker sem pravkar zamenjal sklopko in sem z denarjem bolj tak
 
italjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So mar 16, 2002 12:41 am

Napisal/-a italjan Po dec 22, 2003 3:28 pm

ja men se prižiga ter ugasne,sem pa se včeraj peljal domov in mi je kak km pred domom že kar skoz gorela,in od takrat se še nisem nikamor peljal
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Po dec 22, 2003 3:32 pm

Če imaš olja v motorju dovolj, potem je skoraj gotovo oljna pumpa in sicer regulator pritiska na njej ti zaskakuje in ne dela konstantno (to je neke vrste batič na fedri, ki ves čas delovanja niha gor in dol, odvisno od obratov motorja). Pritisk olja mora namreč v motorju biti skoraj vedno enak.
To se zgdi, če vanj pride kak trdi delec in zašteka.
Odsvetujem, da se voziš če se ti prižiga ta lučka, ker je lahko pritisk olja premajhen in trajno poškoduješ motor.
Možno da je tudi stikalo za lučko, vendar manj verjetno.
Vsekakor takoj preveri ali daj preverit, pa ne na originalen servis, ker ti bodo pol motorja zamenjali.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po dec 22, 2003 6:43 pm

Se strinjam z ostalimi ja!
Vem kak grejo ojnicni lezaji na suho ce pumpa zasteka!
V olji pa je blo polno delcev ker so se lezaji drgnali na suho!
Zvok pa je avto mel taki ko da bi ventili pa bati skupaj tukli!
Cimprej porihtaj!
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Po dec 22, 2003 8:07 pm

Najbojše je da se pritisk olja preveri z mehanskim merilcem. Tako izključiš krivdo oljnega stikala. Če pa je premalo pritiska, pa bo pač treba otpreti motor, žal :(
Slika
 
italjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So mar 16, 2002 12:41 am

Napisal/-a italjan To dec 23, 2003 4:25 pm

hvala vsem,danes sem vžgal in se peljal na servis in mi je vmes zaribal in sedaj morem poiskat novo mašino!naj gre vse u pm


naj bi mi šla glavna gred,sam naj bi bilo ceneje,če bom iskal drugo mašino!ker je z samo menjavo gredi baje zelo veliko dela,ter lahko se zgodi,da je šla še ojnica ali kaj drugega in imam potem še večje stroške!
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters To dec 23, 2003 5:56 pm

Ma daj fant, meni je žal, kaj šele tebi...
Pa sem ti rekel, da se ne vozi s prižgano lučko za olje, jooooooooj

Dobro, je, kar je
Vzami v roke salomonca, v zadnji ali predzadnji številki sem videl, da se prodaja tako 1.4 in 1.6. Ne vem kakšen je tvoj...
Če pa tukaj ne dobiš, vzami v roke tel. imenik in kliči slovenske odpade. Gotovo boš našel kakšen motor, ker se popravilo res ne splača.

Koliko stanejo res ne vem...Če pa ne boš našel nikjer, pa mi javi, bova poskušala iz Italije zrihtat.

Srečno
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ To dec 23, 2003 6:26 pm

mašina (1.6 16V) te pride cca. 120-150 tisoč tolarjev.
vozit se okoli s prižgano lučko res ni bilo pametno, ga nisi mogel dotočit en mal?

bad no :?
 
italjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So mar 16, 2002 12:41 am

Napisal/-a italjan To dec 23, 2003 7:42 pm

mam 1.4 12V,res upam da bom kaj našel v Salomoncu,mi pa začasno stoji na Fiatovem servisu in je lahko čez novo leto še tam!je drugače kaj ceneje v ITA kot pri nas?
peters hvala,se bom res obrnil nate če ne bom nič našel!
ve kdo koliko pa pride potem še menjava tega shita?ker me je prišla že menjava sklopke 18k pa so mi skozi prste pogledal!
sicer pa vseeno hvala vseeno vsem za odg.,jezen sem pa tko al tko najbolj nase
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 23, 2003 8:12 pm

Sam tok za info..... Jaz sem se z jugičem 45 vozu s prižgano lučko za olje 5 kkm :wink:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Sr dec 24, 2003 9:52 am

Lisko1, verjamem, da si se vozil s prižgano lučko toliko časa, če ti je šlo samo stikalo.
Italijanu pa je verjetno imel napako na odmični gredi (ko sem zvedel,da je 1.4). Na teh motorjih je ta napaka zelo pogosta. Mi je en na odpadu rekel, da bi 5 teh motorjev prodal, če bi jih imel. 1.6 so veliko bolj vzdržljivi in tudi sicer odlični motorji.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr dec 24, 2003 10:51 am

Bad to :( moje sožalje.

da ima 1.4 mašina take probleme nisem vedo. Kaj pa menjava kar na 1.6 je velik problem? Mogoče bi bilo pametneje kar 1.6 motor not dat, se vsaj napaka ne more ponovit :?
Slika
 
italjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So mar 16, 2002 12:41 am

Napisal/-a italjan Pe dec 26, 2003 9:40 pm

Din:za 1.4 masine vem jst tud šele sedaj,da so baje zaendrek!sem mel par let nazaj tipota in so mi tud takrat govoril sam ne 1.4,za bravota pa nisem,ko sem ga kupoval nič slišal o tem,šele potem na servisu!

sedaj bom verjetn,dal drugo masino not potem ga bom pa prodal,pokril pufe in si kupil cenejši avto,kakega Punteka!
zanimam me tud,če bom moral kake dokumente spreminjat al sam zamenjam in gremo naši!
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Pe dec 26, 2003 11:14 pm

meni je tip na tehničnih povedal, če je motor enak - samo menjaš. No verjetno moraš imet kakšen račun od motorja, mogoče še kaj :?
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So dec 27, 2003 6:01 am

Če daš not enak motor (enake karakteristike) pol lahk magar sam menjaš... pa te ne bo noben nč uprašu.
Motor je potrošni material :wink:
Sam more pa bit enak........ če maš prej 1.4 morš dat not 1.4
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole So dec 27, 2003 11:33 am

To je pa res SHIT! Pri nas je bilo isto, enkrat se je lucka prizgala, kmal po tistem je bila pa generalka (so sli lezaji, pa zvita ojnica,....), vse skup je bilo 260.000 SIT, avto je bil 3 tedne na servisu. Morm rečt da dela zdej še boljš ko nov (170.000km) - pije 2x manj olja, sam te napake ki jo je fotr naredu pa jest ne bom ponovil... Tud če se ti zdi da lučka laže je boljš 2x preverit.

lp
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], mevden in 15 gostov