kiki13 je napisal/-a:
Ni ga avta, ki bi po 650 tkm menjal samo roke in filtre in olje.
~toMmy~ je napisal/-a:Treba je razlikovat med avti, ki recimo delajo zeeloo dolge ture po avtocesti samo z voznikom in drugimi, ki delajo "kratke" ture z več potniki po zjahanih cestah. Poleg tega je lažje brez okvar naklepat veliko kilometrov, dokler je avto novejši, materiali se starajo tudi s časom, ne samo s kilometri. Čisto verjamem, da se da toliko kilometrov naklepat brez večjih težav.
peroRS je napisal/-a:
Sem se peljal s kar nekaj taksiji po Ljubljani, ki imajo po 800.000km (recimo VW Sharan ali pa Golf IV variant, oba 1.9TDI). Pa kaj vozniki delajo z njimi
Se pa strinjam, da je velika razlika ali služben avto vozi samo en voznik, ki skrbi za avto, kot bi bil njegov ter dela precej kilometrine po avtocesti ali pa en drugi (isti avto), katerega vozijo "vsi" in se izživljajo.
Pipita je napisal/-a:Ker imam tudi sam tovrstni tip motorja 2.0 TDI letnik 2006 (Passat), sem se pozanimal glede okvar šob. Zadeva je taka: Če je avto mlajši kot 7 let in ima manj kot 150k kilometrov se ob okvari šobe upošteva 100% kulancija. Vse to uredi avtoservis. V kolikor ima avto več kilometrov, pač ne. Servis je navedel, da se potem plača samo delo (zgolj ko primer). Glede na to, da je ena šoba precej draga cca 800 EUR je potem vseeno, če servisu plačaš tistih nekaj EUR za menjavo.
Moj primer pa je sledeč. Meni javlja napako na 3. cilindru. Avto dela tip top a vseeno konstantno javlja napako. Za to naj bi bila kriva napeljava, za katero pa ne velja garancija in mi je pač ne morejo zamenjat brezplačno. Če pa se zgodi, da šoba dejansko crkne, ob menjavi le-te zamanjajo tudi to napeljavo.
Meni se to zdi super informacija. Tako, da vsem tistim, ki imate te 2.0 motorje imejte to v glavi.
Pipita je napisal/-a:V sredo mi je Passat 2.0 TDI crknil in "usoda" je očitno hotela, da sem z zadnjimi izdihljaji "pripeljal" pred rampo pooblaščenega servisa na Verovškovi. Ker se je to zgodilo zvečer, ko niso delali me je varnostnik spustil na parkirišče. Zjutraj sem šel na službeno pot, zato je popravilo koordiniral oče. Ko je serviser priklopil avto na tester guess what. Ena šoba je šla papa. Ko sem se že prijel za glavo, so me razveselili z menjavo vseh 4 šob brezplačno. Za nameček je fotko dobil še kuponček za taxi in brezplačno kavico. Avto je bil ob 10:00 že ven iz delavnice. Strošek 0 EUR. Avto je l 2006 z 180k kilomerti. Knjižica zadnje 2 leti ni bila potrjena in tudi avto ni bil še nikoli pri njih.
Za korektnost in prijaznost čista 10ka za Porsche Verovškovo.
peroRS je napisal/-a:@adis: če se ne motim imaš ti BMP motor (8V glava), ki je popolnoma neproblematičen oz. komot lahko rečem bulletproof motor
ury81 je napisal/-a:Prosim za odgovor, če kdo ve, kaj je v primeru , da sem že vse 4 šobe menjal mimo garancije, saj je bilo 2 leti ob okvarah šob mimo ter kam se naj obrnem za natanče informacije?
Hvala vsem!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 109 gostov