Dolga zgodba na kratko je tako...
Dobil rabljen motor z malo kilometri, po vgradnji motorja in testni vožnji se je ugotovilo, da motor ne dela pravilno in javlja boost in vacuum leak, narejen je bil smoke in test z plinom in ni bilo nikjer videti puščanja ... Menjalo se je razne senzorje a ni pomagalo. Iz motorja je malo puščalo tudi olje in ko se je iskalo, kje pušča so našli, da je počen en navoj v bloku motorja, ki drži podporni nosilec motorja(support engine mount bracket), ker pa ga ni možno popraviti brez kompletnega razdiranja motorja, sem se odločil vrniti motor. Podjetje pri katerem sem dobil motor je bilo zelo korektno in kot opcijo, ker mi drugega motorja z malo kilometri ne morejo dobaviti so mi ponudili "nov" obnovljen blok motorja, nekaj doplačam in da iz mojega motorja prešraufajo vse ostale komponente. Ta opcija mi ni bila všeč, ker potem vseh teh delov, ki so ok ne morem prodati in si povrniti nekaj stroškov in na koncu če kateri del ni ok me lahko pride še dražje... Tako da smo se dogovorili za vračilo motorja in denarja in kritje stroškov neuspešne menjave motorja...
Potem me je čakalo iskanje drugega motorja in sem našel enega malo novejšega od mojega z 15k km. Motor je iz prve zagnal normalno in dela brez napak... Avta še nisem prevzel, ker sem vmes bil na dopustu in ga prevzamem jutri

Avto bo na Stage 2 mapi, box-a ne bom uporabljal(niti za logiranje podatkov niti kot wmi kontroler) in je odstranjen in ga bom prodal.

V vsem tem času sem tudi stari motor odprl in rastavil na prafaktorje... Ugotovljeno je naslednje, počil in stopilo je bat v cilindru kjer je lani crknil injektor in je takrat naredilo manjše poškodbe v cilindru in obročkih.
Zelo draga zapestnica za ženo:

Bat:


Blok motorja:

