Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jul 01, 2008 2:24 pm

Heh, prjatli' , tale mlinček bi moral zdaj zdržati že čez 2,8 Bara, če bi le puše v bloku + Turbina zdržale .

No, vsekakor : dokler ne probaš, do tedaj tega ne moreš vedeti .

Seveda pa je vsakdanja vožnja z več kot 2,0 Bara premalo zanesljiva za vsakega Otto- mlinčka.

Ker, trajno tiščanje nad 2,0 Bara ni več tolk' nek "hec" .

Pod 2,0 bara lahko še zaspiš na pedalki za plin, nad 2,0 Bara pa so šele kaki novejši dizli odporni proti razgretim duhovom zraka + razdraženim duhovom hlapov goriva .
( no, + razen kakim starim F1 Turbačem ki so šli do 5,2 Bara )

pa dober + "odporen" dan, še naprej, juheeejjjjjjj, ... 8)

from Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To jul 01, 2008 2:53 pm

Mad je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:1x se spomnim, da ste naredili neki avto, mislim, da ax, ki naj bi pariral edotovem rs2.Vsi komentarji so bili stroskovno tehnično podkovani, zanima me, kje je zdaj ta ax?Je to zdaj ta projekt saxo?



... To boš moral vprašat kar Alexa jaz tam nisem razen kakega dobronamernega komentarja imel nič zraven in v tem mojem komentarju ni bilo edotovega stroja razen če sem o njem govoril v maksimah ... preberi si še enkrat temo da vpiješ še kakšno informacijo ker ti izgleda ni jasno krneki ... saj teme še obstajajo ta Saxo je moj avtomobil naredil ga je pa : jaz Podvozje in zavore in nabava delov , Boštjan motor in nabava delov in ostalo in Mitja Beltram elektroniko ter nabava delov ... tisti AX pa ne vem kam je poniknil ker se Alex ni več srečal z menoj po meritvi konjev pri Senici in ko mi je vrnil odmično gred, ki sem mu jo posodil ... Ah da - imam tudi jaz še enega AX-a 1.4 i samo je brez turbine in ima samo 145 km - da nisi tega mislil ? ... L.p. M.

P.s. pa tvoj projekt honda T kako kaj napreduje ?


Nene, lej ne spremljam teh tem kaj dosti..Nič ne leti na tebe, pač pa na Koprona.Spomnim se, da je 1x razlagal, kako njegov AX komot parira oz bo pariral RS2.

No moj projekt T Honda je bil 2 leti nazaj prodan, kaj dela z njim trenutni lastnik pojma nimam.Sam sem presaltal na OOOO, ki pa bo počasi končan.No je ze na cesti treba postimat se malenkosti.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To jul 01, 2008 2:56 pm

kopron je napisal/-a:Heh, prjatli' , tale mlinček bi moral zdaj zdržati že čez 2,8 Bara, če bi le puše v bloku + Turbina zdržale .

No, vsekakor : dokler ne probaš, do tedaj tega ne moreš vedeti .

Seveda pa je vsakdanja vožnja z več kot 2,0 Bara premalo zanesljiva za vsakega Otto- mlinčka.

Ker, trajno tiščanje nad 2,0 Bara ni več tolk' nek "hec" .

Pod 2,0 bara lahko še zaspiš na pedalki za plin, nad 2,0 Bara pa so šele kaki novejši dizli odporni proti razgretim duhovom zraka + razdraženim duhovom hlapov goriva .
( no, + razen kakim starim F1 Turbačem ki so šli do 5,2 Bara )

pa dober + "odporen" dan, še naprej, juheeejjjjjjj, ... 8)

from Boštyxz + #


Samo par stvari me zanima...

- ti računaš atmosferski tlak zraven?
- kakšna turbina?
- kašen bencin?
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To jul 01, 2008 3:21 pm

al pa se menimo o podmornicah in pritiskih pod vodo...2.8 bara, pišuka men cevi snema pa dol meče pri 1 baru (0.7 serijsko).
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To jul 01, 2008 4:04 pm

greddy je napisal/-a:- ti računaš atmosferski tlak zraven?

http://www.youtube.com/watch?v=9PbK0X3uhEg
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jul 01, 2008 6:55 pm

No, tukaj se lepo vidi, ko gre na 1,5 Bara.

Greddy, nooo, prosim te noooooo, ... ma kakšen atmosferski tlak zraven, noooOOOoooo, :lol: ;) :P :lol: ;) 8) 8) ...

Kdo še računa zraven atmosferski tlak ??? Vsi vemo , da šteje samo 0+ , ... a ne ? ;)
:/:o:/

Turbina pa, ... itaaak STD T3 .

Benz pa tudi 100 oktanov , itaaak.

Glej, Croman, tudi meni je na Saxotu metalo cevi dol v Petek, + še v Soboto. Vendar, se očitno to da popraviti + odpraviti napako, a ne ???

Kot je oni reku : ... " vsi so vedeli, da to ni mogoče, ... potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel, in - uspelo mu je ... " :lol:

No, pa lep večer, še napreeej, juheeejjjjjjj, ...

from Boštyxz + #
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt To jul 01, 2008 7:58 pm

bošti dobr si zrihtu...aja pr uni dirkalni 5ki sm dau obrate na 1000 pa je zdej cist kul :D :D ...pa u cetrtk dobim isto turbino k je na ta modri....od nissana 200sx...tko da te bom poklicu bova mal stran rezala :D :D ....drgac pa pohvale....vem kok cajta si dal u ta projekt...tko da bravo stari....hm a ni cudn da men petka tut cez 2 bara fila,pa nc vec cevi dol ne mece....bošti vse zrihta....lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jul 01, 2008 8:21 pm

Mad je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:tist ax se po obali voz.al pa sm ga jst zamenjau za ksnga.sm biu zadnc na morju pa sm sedu na omw-ju v kopru pa piu sok.pa sam gledau kako en ax tm ga zge po uni avtocesti.sam tist ni biu turbo,tko da vrjetn pisem o napacnem avtu.



... ja tisti rdeč ... sedeli ste dve mize od mene in šli v črnega golfa ...jaz sem bil z kolegom in sinovoma kolega ga je šel sprobat medtem ko smo mi pili ... se te spomnem - komentirali ste o menjani odmični ... ne Abbe on je mislil enega belega ki je bil Turbo pred par leti in je tudi vozil drege pa je tekla ena tema na avt.com ... drugič če se srečamo prisedi bomo kaj spili pa kakšno rekli ... L.p. Max

P.s. Sharp - časi so brez reakcije ... časi avtomobila ...


ja no pa sj ce si vedu kdo sm poj bi lah prsu pa se zravn usedu pa bi rekl ksno.drgac pa sestra tm na omw-ju dela.tko da k sm dol vecino casa tm precepim.
drgac pa ax gre kr fajn ja.sam smrdi pa un izpuh tko k da bi bencin not u auspuh teku.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jul 01, 2008 8:58 pm

abbe je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:tist ax se po obali voz.al pa sm ga jst zamenjau za ksnga.sm biu zadnc na morju pa sm sedu na omw-ju v kopru pa piu sok.pa sam gledau kako en ax tm ga zge po uni avtocesti.sam tist ni biu turbo,tko da vrjetn pisem o napacnem avtu.



... ja tisti rdeč ... sedeli ste dve mize od mene in šli v črnega golfa ...jaz sem bil z kolegom in sinovoma kolega ga je šel sprobat medtem ko smo mi pili ... se te spomnem - komentirali ste o menjani odmični ... ne Abbe on je mislil enega belega ki je bil Turbo pred par leti in je tudi vozil drege pa je tekla ena tema na avt.com ... drugič če se srečamo prisedi bomo kaj spili pa kakšno rekli ... L.p. Max

P.s. Sharp - časi so brez reakcije ... časi avtomobila ...


ja no pa sj ce si vedu kdo sm poj bi lah prsu pa se zravn usedu pa bi rekl ksno.drgac pa sestra tm na omw-ju dela.tko da k sm dol vecino casa tm precepim.
drgac pa ax gre kr fajn ja.sam smrdi pa un izpuh tko k da bi bencin not u auspuh teku.



... no po tvojem postu sem se spomu, da ste prekomentirali axa pa še vidu Golfa v avatarju ki je bil spredaj parkiran .
... iz auspuha smrdi , ker ti 1.4 8v motorji imajo če resnično kaj nameravaš potegnit iz njega tako velike ventile, sesalno loputo od 54 mm in odmično tako visoko z ogromnim kotom prekrivanja, da gre pol benzina v izpuh in je spodaj pod 3500 motor zalit non stop ... začne vleč šele pri 4 in najlepše povleče med 6 in 8 ... spomi se ... speljal, začel dobivat vrtljaje in komaj na pol vrtljajev naenkrat zakopal in kopal do menjave :) (ko je dobil moč) injektorji so velikanski - serijski ford Escort Cosworth jih ima gor (po številki iz kataloga) in pritisk goriva je na 3.5 bar ... zato zaliva - to pa zato - ker pol na 8000 dobi motor tolko zraka, (odmična porine ventil dol 11.5 mm ! da, če ga nočeš gor stopit moraš pač presežke goriva požret spodaj ... stara Bosch Motronic ... ena prvih elektronik za multipointe, ki ima zelo malo parametrov za spreminjat ... avto ima dva čipa - enega čez drugega, da se mu vsaj malo poveča potencijal ... L.p. Max
Priponke
valsiegsoupech.jpg
...Izpušni sedež in kanal ...
valsiegsoupadm.jpg
... sedež ventila sesalna stran in kanal ...
siegech.jpg
izpušni sedež
siegadm.jpg
sesalni sedež
IMG_0753.jpg
Evo tako velike ... ventile 1 mm večje od standardnih da ne rabi menjavati sedeža ventila temveč se ga pobere da se poveča odprtina za 1.5 mm ... in zbrusi čisto na koncu - na 33 stopinj ...
Zadnjič spremenil Mad, dne To jul 01, 2008 11:03 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To jul 01, 2008 9:03 pm

madona je fajn brat od MAD-a poste :twisted: :twisted:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To jul 01, 2008 10:04 pm

kopron je napisal/-a:No, tukaj se lepo vidi, ko gre na 1,5 Bara.

Greddy, nooo, prosim te noooooo, ... ma kakšen atmosferski tlak zraven, noooOOOoooo, :lol: ;) :P :lol: ;) 8) 8) ...

Kdo še računa zraven atmosferski tlak ??? Vsi vemo , da šteje samo 0+ , ... a ne ? ;)
:/:o:/

Turbina pa, ... itaaak STD T3 .

Benz pa tudi 100 oktanov , itaaak.

Glej, Croman, tudi meni je na Saxotu metalo cevi dol v Petek, + še v Soboto. Vendar, se očitno to da popraviti + odpraviti napako, a ne ???

Kot je oni reku : ... " vsi so vedeli, da to ni mogoče, ... potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel, in - uspelo mu je ... " :lol:

No, pa lep večer, še napreeej, juheeejjjjjjj, ...

from Boštyxz + #


no kaj naj ti drugega recem kot pa to, da ni vse v tlaku.Včasih avto dela bolje na nizjem tlaku, če se malo z predvzigom poigras.Ampak ne vem, zgleda, se ti fajn zdi, da toliko omenjas, da boostate na 2 bara.No kolikor vem, se zadeva pri 1.8 bara konca.Blo bi dobro it na valje in ga tam narediti na optimum.Tam se dejansko vidi, ali se večanje boosta sploh splača.Glede na to, da je to mala turbina sem prepričan, da ima optimum izkoristek nekje okoli 1.5 bara, nikakor pa ne na 2.5.
Z visanjem tlaka se veča vstopna temp zraka, rabi se visje oktanski bencin, da se prepreči klenkanje, poleg tega pa kot pravim, za 2.5 bara je T3 premala, da bi dala kaj od sebe.To je fizika.V praksi pa lahko sprobujes ne vem kaj, ampak efekt bo slabsi, verjemi.Zanimivo bi blo videt mapo od turbine.

LP.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 02, 2008 7:29 am

Ja, to je že možno, vendar ta efekt "neučinkovitosti" pride zaradi upora v izpušnem delu Turbine , ne pa zaradi mešanja zraka / ustvarjanja vakuma za sesalnimi lopaticami .

Namreč, že v šoli smo se učili, da, če stisneš več zraka v motor, večjo moč dobiš ven.
In, masna količina, glede na prostornino valja, se ti lahko poveča samo z Bari, masni pretok pa z vrtljaji + bari.

A si kaj drugega mislil ?

No, in, ker tudi vem, da ni vse v tlaku, smo šli sedaj tudi na vrtljaje . Ker, do sedaj še nismo šli .

Tole sem ti hotel dati na P.M., vendar mi ni prijelo.
Ja, na valje bomo pa verjetno še šli , čeprav smo se z predvžigom že pomatrali. Za več, pa verjetno ne bo potrebno, ker ne bomo šli na Maximum, samo zato, da bomo imeli še dovolj rezerve, za zanesljivost delovanja.
(btw, klenk senzor nimamo priklopljen)

Lep pozdrav , čav, ...

from Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 02, 2008 7:36 am

im nobody je napisal/-a:madona je fajn brat od MAD-a poste :twisted: :twisted:


je, je, ... 8)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 03, 2008 7:49 am

No, ja, ... Greddy, jaz se zdaj, "po ta novem" poizkušam držati Edijevih besed ;
" vse pod 2,0 Bara = NA " :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pa dober + lep " turbomax" dan, vsemskupaj, še napreeejjj, juheeeeejjjjjjj, ... 8)

from Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Če jul 03, 2008 9:44 pm

čakate samo še članek od AX-a ....

Max, v NEDELJO BOM na obali (pokliči kaj)
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Pe jul 04, 2008 10:52 am

greddy je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:No, tukaj se lepo vidi, ko gre na 1,5 Bara.

Greddy, nooo, prosim te noooooo, ... ma kakšen atmosferski tlak zraven, noooOOOoooo, :lol: ;) :P :lol: ;) 8) 8) ...

Kdo še računa zraven atmosferski tlak ??? Vsi vemo , da šteje samo 0+ , ... a ne ? ;)
:/:o:/

Turbina pa, ... itaaak STD T3 .

Benz pa tudi 100 oktanov , itaaak.

Glej, Croman, tudi meni je na Saxotu metalo cevi dol v Petek, + še v Soboto. Vendar, se očitno to da popraviti + odpraviti napako, a ne ???

Kot je oni reku : ... " vsi so vedeli, da to ni mogoče, ... potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel, in - uspelo mu je ... " :lol:

No, pa lep večer, še napreeej, juheeejjjjjjj, ...

from Boštyxz + #


no kaj naj ti drugega recem kot pa to, da ni vse v tlaku.Včasih avto dela bolje na nizjem tlaku, če se malo z predvzigom poigras.Ampak ne vem, zgleda, se ti fajn zdi, da toliko omenjas, da boostate na 2 bara.No kolikor vem, se zadeva pri 1.8 bara konca.Blo bi dobro it na valje in ga tam narediti na optimum.Tam se dejansko vidi, ali se večanje boosta sploh splača.Glede na to, da je to mala turbina sem prepričan, da ima optimum izkoristek nekje okoli 1.5 bara, nikakor pa ne na 2.5.
Z visanjem tlaka se veča vstopna temp zraka, rabi se visje oktanski bencin, da se prepreči klenkanje, poleg tega pa kot pravim, za 2.5 bara je T3 premala, da bi dala kaj od sebe.To je fizika.V praksi pa lahko sprobujes ne vem kaj, ampak efekt bo slabsi, verjemi.Zanimivo bi blo videt mapo od turbine.

LP.

S T3 imam kar nekaj izkušenj in turbini se vidi, da je bila delana za serijske stroje, ki filajo 0.6bara nadtlaka. Z drugimi besedami - če jo redno filaš med 1.2 in 1.6bar, ne bo držala dolgo (cca. 2000km, pa je fuč).
Sicer pa nad 1,5bar ja, ampak ne bo učinka, če ni IC te količine zraka ne prebavi in ohladi.
Že pri tlakih okoli 1.6bar zna kak BMW 530d IC napihovati...

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe jul 04, 2008 12:43 pm

Ja, glede zraka je res.
Namreč, problem je samo v pregrevanju vsega, zaradi prevročega vstopnega zraka v motor, ker se predgreti duhovi zraka preveč razdražijo in pride do detonacij, ko se duhovi goriva+zraka prehitro spajajo, združujejo.

Nooo, ampak, to se da dobro + učinkovito rešiti z dooooooolgim, daljšim, ali dvojnim interkulerjem.
Zato, da se višje predgreti zrak sploh ima čas ohladiti.

Sedaj vidim, zakaj so imeli fantje probleme "neefektivnosti " nad 1,5 Bara :idea: 8) .

Aaampak, glede vzdržljivosti T3, pa imam tudi jaz kar nekaj izkušenj :
- z 2,5 Bara sem naredil 50000 Km, pred mano pa prejšnji lastnik tudi cca 50000 Km.

Kaj bi še hotel več :shock: :?: :!: ;)

T3 je torej zakon za 2,5 Bara trajno - še sploh pa na tem majhnem 1,4 motorju 8) 8) 8) .

Pa dober + trajen "T3" dan, še napreeejjjjjjj, juheeejjjjjjjjjj, ... vam želim ;

Boštjan Zupančič + Kopron Team, Slovenija + # :vrum
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Pe jul 04, 2008 3:39 pm

kopron je napisal/-a:Ja, glede zraka je res.
Namreč, problem je samo v pregrevanju vsega, zaradi prevročega vstopnega zraka v motor, ker se predgreti duhovi zraka preveč razdražijo in pride do detonacij, ko se duhovi goriva+zraka prehitro spajajo, združujejo.

Nooo, ampak, to se da dobro + učinkovito rešiti z dooooooolgim, daljšim, ali dvojnim interkulerjem.
Zato, da se višje predgreti zrak sploh ima čas ohladiti.

Sedaj vidim, zakaj so imeli fantje probleme "neefektivnosti " nad 1,5 Bara :idea: 8) .

Aaampak, glede vzdržljivosti T3, pa imam tudi jaz kar nekaj izkušenj :
- z 2,5 Bara sem naredil 50000 Km, pred mano pa prejšnji lastnik tudi cca 50000 Km.

Kaj bi še hotel več :shock: :?: :!: ;)

T3 je torej zakon za 2,5 Bara trajno - še sploh pa na tem majhnem 1,4 motorju 8) 8) 8) .

Pa dober + trajen "T3" dan, še napreeejjjjjjj, juheeejjjjjjjjjj, ... vam želim ;

Boštjan Zupančič + Kopron Team, Slovenija + # :vrum


No taki komentarji so pa ze preko meje okusnega.Deluješ mi neki šarlatan.Sorry ampak tvoji duhovi in ne vem kaj še so ze malo scary movie varianta ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 04, 2008 7:26 pm

drsokodj je napisal/-a:čakate samo še članek od AX-a ....

Max, v NEDELJO BOM na obali (pokliči kaj)
... V nedeljo bom na Hrvaški obali :) stroj je pa v Šmarjah ... če ga hočeta it z Rokom Sprobat je gor pri Frankotu ... pustil sem ga tam, ker je starejši sin ostal doma in bi ga rad še kdaj vidu :) ( mislil sem na sina ) ...Pa - Ax bo v citroenarju - (obljubil sem že da ga bom tam predstavil ) tu se z nekimi kvazi oldtajmerji itak nihče več ne ubada :D ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Pe jul 04, 2008 7:38 pm

kopron je napisal/-a:No, tukaj se lepo vidi, ko gre na 1,5 Bara.

Greddy, nooo, prosim te noooooo, ... ma kakšen atmosferski tlak zraven, noooOOOoooo, :lol: ;) :P :lol: ;) 8) 8) ...

Kdo še računa zraven atmosferski tlak ??? Vsi vemo , da šteje samo 0+ , ... a ne ? ;)
:/:o:/

Turbina pa, ... itaaak STD T3 .

Benz pa tudi 100 oktanov , itaaak.

Glej, Croman, tudi meni je na Saxotu metalo cevi dol v Petek, + še v Soboto. Vendar, se očitno to da popraviti + odpraviti napako, a ne ???

Kot je oni reku : ... " vsi so vedeli, da to ni mogoče, ... potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel, in - uspelo mu je ... " :lol:

No, pa lep večer, še napreeej, juheeejjjjjjj, ...

from Boštyxz + #


a ne de...vsi so vedeli, da to ni mogoče, ... potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel, in - uspelo mu je .. hehe lp m
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov