greddy je napisal/-a:kopron je napisal/-a:Ja, glede zraka je res.
Namreč, problem je samo v pregrevanju vsega, zaradi prevročega vstopnega zraka v motor, ker se predgreti duhovi zraka preveč razdražijo in pride do detonacij, ko se duhovi goriva+zraka prehitro spajajo, združujejo.
Nooo, ampak, to se da dobro + učinkovito rešiti z dooooooolgim, daljšim, ali dvojnim interkulerjem.
Zato, da se višje predgreti zrak sploh ima čas ohladiti.
Sedaj vidim, zakaj so imeli fantje probleme "neefektivnosti " nad 1,5 Bara .
Aaampak, glede vzdržljivosti T3, pa imam tudi jaz kar nekaj izkušenj :
- z 2,5 Bara sem naredil 50000 Km, pred mano pa prejšnji lastnik tudi cca 50000 Km.
Kaj bi še hotel več
T3 je torej zakon za 2,5 Bara trajno - še sploh pa na tem majhnem 1,4 motorju .
Pa dober + trajen "T3" dan, še napreeejjjjjjj, juheeejjjjjjjjjj, ... vam želim ;
Boštjan Zupančič + Kopron Team, Slovenija + #
No taki komentarji so pa ze preko meje okusnega.Deluješ mi neki šarlatan.Sorry ampak tvoji duhovi in ne vem kaj še so ze malo scary movie varianta
sablač je napisal/-a:ja res je moj ja hvala za pohvale..motor od cupeja pogoni pa od dedre integrale
http://www.youtube.com/watch?v=Qy2fmUfpIuM
.lp m
S|icKeR je napisal/-a:kopron je napisal/-a:N
Pa dober + dobrodošel dan, še napreeejjj, juheeeeejjjjjjj, ...
a si ti mal zadet?
greddy je napisal/-a:kopron je napisal/-a:Ja, glede zraka je res.
Namreč, problem je samo v pregrevanju vsega, zaradi prevročega vstopnega zraka v motor, ker se predgreti duhovi zraka preveč razdražijo in pride do detonacij, ko se duhovi goriva+zraka prehitro spajajo, združujejo.
Nooo, ampak, to se da dobro + učinkovito rešiti z dooooooolgim, daljšim, ali dvojnim interkulerjem.
Zato, da se višje predgreti zrak sploh ima čas ohladiti.
Sedaj vidim, zakaj so imeli fantje probleme "neefektivnosti " nad 1,5 Bara .
Aaampak, glede vzdržljivosti T3, pa imam tudi jaz kar nekaj izkušenj :
- z 2,5 Bara sem naredil 50000 Km, pred mano pa prejšnji lastnik tudi cca 50000 Km.
Kaj bi še hotel več
T3 je torej zakon za 2,5 Bara trajno - še sploh pa na tem majhnem 1,4 motorju .
Pa dober + trajen "T3" dan, še napreeejjjjjjj, juheeejjjjjjjjjj, ... vam želim ;
Boštjan Zupančič + Kopron Team, Slovenija + #
No taki komentarji so pa ze preko meje okusnega.Deluješ mi neki šarlatan.Sorry ampak tvoji duhovi in ne vem kaj še so ze malo scary movie varianta
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
sablač je napisal/-a:mam nove nerablene 440n cc na zalogi so ble za bratovega golfa nabavlene pa bojo baje premajhne tak da so na prodaj(zrihto mi jih je cicero) akcija -povej kolk das
http://www.motoso.de/einspritzduese+luc ... 173436.htm
greddy je napisal/-a:440 cc bodo nekje pri 80 % duty cyclu pri 3 barih tlaka dobri za nekje 220hp, pri 4ih barih in 85% duty cyclu nekje za slabih 300.Več jih sam osebno nebi obremenil, ker lahko pride, da kateri izmed njih zataji.
550 cc ti bodo pri 3 barih tlaka in 80% DC dobri za nekje slabih 300 HP.Max out pa nekje okoli 400hp.Odvisno koliko jih zelis obremenit.
no pa saj tebi duhovi pomagajo, tak da bos ze nekaj scaral
abbe je napisal/-a:do zj je biu v naslovu ax zj je pa ze saxo.wtf?
kopron je napisal/-a:sablač je napisal/-a:mam nove nerablene 440n cc na zalogi so ble za bratovega golfa nabavlene pa bojo baje premajhne tak da so na prodaj(zrihto mi jih je cicero) akcija -povej kolk das
http://www.motoso.de/einspritzduese+luc ... 173436.htm
Ja, ta prave bojo za1X. Po moje.
Ampak, a nimaš to 6 komadov. Mi rabimo samo 4 .
Imam eno staro ceno , od Mitja.
Ti sporočim .
Lp
Boštjan
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov