Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 04, 2008 8:53 pm

... O Sablač ... Matija mi je rekel da je tvoj Yugo 4x4 - si se sposodil motor od Coupeja in pogon od Q4 ? - Pohvale za avto zelo zelo lepo je narejen ... moj kolega je imel podobno poširjenega vendar z motorjem od Ritmo 2000 TC Abarth rumene barve ... iz okolice Kozine ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač So jul 05, 2008 8:15 am

ja res je moj ja hvala za pohvale..motor od cupeja pogoni pa od dedre integrale
http://www.youtube.com/watch?v=GaBHI8oHJ5k
.lp m
Zadnjič spremenil sablač, dne Po jul 07, 2008 10:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jul 07, 2008 12:13 pm

greddy je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Ja, glede zraka je res.
Namreč, problem je samo v pregrevanju vsega, zaradi prevročega vstopnega zraka v motor, ker se predgreti duhovi zraka preveč razdražijo in pride do detonacij, ko se duhovi goriva+zraka prehitro spajajo, združujejo.

Nooo, ampak, to se da dobro + učinkovito rešiti z dooooooolgim, daljšim, ali dvojnim interkulerjem.
Zato, da se višje predgreti zrak sploh ima čas ohladiti.

Sedaj vidim, zakaj so imeli fantje probleme "neefektivnosti " nad 1,5 Bara :idea: 8) .

Aaampak, glede vzdržljivosti T3, pa imam tudi jaz kar nekaj izkušenj :
- z 2,5 Bara sem naredil 50000 Km, pred mano pa prejšnji lastnik tudi cca 50000 Km.

Kaj bi še hotel več :shock: :?: :!: ;)

T3 je torej zakon za 2,5 Bara trajno - še sploh pa na tem majhnem 1,4 motorju 8) 8) 8) .

Pa dober + trajen "T3" dan, še napreeejjjjjjj, juheeejjjjjjjjjj, ... vam želim ;

Boštjan Zupančič + Kopron Team, Slovenija + # :vrum


No taki komentarji so pa ze preko meje okusnega.Deluješ mi neki šarlatan.Sorry ampak tvoji duhovi in ne vem kaj še so ze malo scary movie varianta ;)


he, he, he, ...no, najdi mi še kakega podobnega "šarlatana", ki "špona" T3 trajno na 2,5 Bara , pa da se "spotoma" spozna še na duhove ;) :D :lol: :) :D 8)

Pa dober + najden dan, še napreeejjj, juheeejjjjjjj, ... tud' Maxu iz 2 X - morja .

from Boštyxz + # :)=(:

P.S. ; ; iščejo se šobe, velikosti cca 440 ccm, da bomo lahko spravili več bencinskih duhov v cilindre 8)
Zadnjič spremenil kopron, dne Po jul 07, 2008 12:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jul 07, 2008 12:17 pm

sablač je napisal/-a:ja res je moj ja hvala za pohvale..motor od cupeja pogoni pa od dedre integrale
http://www.youtube.com/watch?v=Qy2fmUfpIuM
.lp m


Uh, kolega, pa ki nisi reko, da si na vse 4 naredo :shock: ;) :D 8) .

Coooooool 8) To je "good work" 8) . Keep on, brotha' 8)

+ hvae a nice + goood day, all day , ...

by Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jul 07, 2008 12:32 pm

No, ja, torejjj, zdej mi z Maxom + Mitjem + ... bi rabli ene mal' večje šobe kot do zdej ( 370ccm ).

Jaz sem zračunal, da bi za nižji tlak goriva potrebovali velikost cca 550 ccm.

Mitja pa pravi, da bodo dovolj 440 ccm, glede na HP-moč, ki bo dobavljiva pri več Barih Boosta.

Zdaj, če ima glih kdo kje kaj "viška" kakih podobnih starih šob iz tega ranga ( boljš več, kot pa manj ), bi bilo dobro, če nam sporoči.
Ker, ... nove so 200 EUR na E-bayu.
Ker pa je treba šparat' denar za dopuste, kar pomeni, da če bi jih kdo imel še kake podobne kot Cicero, isto za cca 100 EUR, bi bilo zelo dobrodošlo. 8) .

Pa dober + dobrodošel dan, še napreeejjj, juheeeeejjjjjjj, ...

from Boštyxz + Max + Mitja + Kopron Team + # 8)
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Po jul 07, 2008 12:35 pm

kopron je napisal/-a:N

Pa dober + dobrodošel dan, še napreeejjj, juheeeeejjjjjjj, ...


a si ti mal zadet?
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jul 07, 2008 12:41 pm

S|icKeR je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:N

Pa dober + dobrodošel dan, še napreeejjj, juheeeeejjjjjjj, ...


a si ti mal zadet?


Ne še, heh, ... ampk' sm' pa veseuuu, ker mi Bog tolk' pomaga 8) .

Kaj, a maš morda že kake "najdene" šobe za nas ???

Pa dober + "pomagan" dan, še napreeejjjjjjj, juheeeeejjjjjjjjjj, ...

from Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Po jul 07, 2008 10:00 pm

mam nove nerablene 440n cc na zalogi so ble za bratovega golfa nabavlene pa bojo baje premajhne tak da so na prodaj(zrihto mi jih je cicero) akcija -povej kolk das
http://www.motoso.de/einspritzduese+luc ... 173436.htm
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Po jul 07, 2008 10:47 pm

440 cc bodo nekje pri 80 % duty cyclu pri 3 barih tlaka dobri za nekje 220hp, pri 4ih barih in 85% duty cyclu nekje za slabih 300.Več jih sam osebno nebi obremenil, ker lahko pride, da kateri izmed njih zataji.
550 cc ti bodo pri 3 barih tlaka in 80% DC dobri za nekje slabih 300 HP.Max out pa nekje okoli 400hp.Odvisno koliko jih zelis obremenit.

no pa saj tebi duhovi pomagajo, tak da bos ze nekaj scaral
:twisted:
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po jul 07, 2008 11:25 pm

greddy je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Ja, glede zraka je res.
Namreč, problem je samo v pregrevanju vsega, zaradi prevročega vstopnega zraka v motor, ker se predgreti duhovi zraka preveč razdražijo in pride do detonacij, ko se duhovi goriva+zraka prehitro spajajo, združujejo.

Nooo, ampak, to se da dobro + učinkovito rešiti z dooooooolgim, daljšim, ali dvojnim interkulerjem.
Zato, da se višje predgreti zrak sploh ima čas ohladiti.

Sedaj vidim, zakaj so imeli fantje probleme "neefektivnosti " nad 1,5 Bara :idea: 8) .

Aaampak, glede vzdržljivosti T3, pa imam tudi jaz kar nekaj izkušenj :
- z 2,5 Bara sem naredil 50000 Km, pred mano pa prejšnji lastnik tudi cca 50000 Km.

Kaj bi še hotel več :shock: :?: :!: ;)

T3 je torej zakon za 2,5 Bara trajno - še sploh pa na tem majhnem 1,4 motorju 8) 8) 8) .

Pa dober + trajen "T3" dan, še napreeejjjjjjj, juheeejjjjjjjjjj, ... vam želim ;

Boštjan Zupančič + Kopron Team, Slovenija + # :vrum


No taki komentarji so pa ze preko meje okusnega.Deluješ mi neki šarlatan.Sorry ampak tvoji duhovi in ne vem kaj še so ze malo scary movie varianta ;)


Se čisto strinjam.
Kopron, slabo mi je že od vsega tvojega bizarno entuziastičnega verskega fanatizma. Ne moreš niti enega posta napisat brez nakladanja o nekih božanskih intervencijah in duhovih in ne vem kaj??
Če ne znaš razložiti, še ne pomeni, da je imel "bog" prste vmes... :roll:

Kliknem temo z zanimivim naslovom, pa dobim nek mambo-jumbo o božji ljubezni... :?

Stari, verjamem da te bo to presenetilo, ampak sedemdeseta in hipiji so davno mimo.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jul 08, 2008 1:16 pm

do zj je biu v naslovu ax zj je pa ze saxo.wtf?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To jul 08, 2008 2:28 pm

:lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 09, 2008 6:31 am

sablač je napisal/-a:mam nove nerablene 440n cc na zalogi so ble za bratovega golfa nabavlene pa bojo baje premajhne tak da so na prodaj(zrihto mi jih je cicero) akcija -povej kolk das
http://www.motoso.de/einspritzduese+luc ... 173436.htm


Ja, ta prave bojo za1X. Po moje.
Ampak, a nimaš to 6 komadov. Mi rabimo samo 4 .
Imam eno staro ceno , od Mitja.
Ti sporočim .
Lp
Boštjan
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 09, 2008 6:35 am

greddy je napisal/-a:440 cc bodo nekje pri 80 % duty cyclu pri 3 barih tlaka dobri za nekje 220hp, pri 4ih barih in 85% duty cyclu nekje za slabih 300.Več jih sam osebno nebi obremenil, ker lahko pride, da kateri izmed njih zataji.
550 cc ti bodo pri 3 barih tlaka in 80% DC dobri za nekje slabih 300 HP.Max out pa nekje okoli 400hp.Odvisno koliko jih zelis obremenit.

no pa saj tebi duhovi pomagajo, tak da bos ze nekaj scaral
:twisted:


ja, saj, ... za prvo silo bodo že.

Glede duhov pa: dobri pomagajo , slabi pa nagajajo.
In, potem gre : Dobri duhovi pomagajo vzdrževati red + trdnost v motorjih, slabi ( preveč razdraženi ), pa delajo detonacije (klenkanje) in ti razbijejo bate ( prvo bate + tesnilo glave , potem ostalo ) .
Zato je ob večji prisotnosti slabih (hudičkov) nujno potrebna tudi prisotnost dobrih ( angelov) , da sploh vse deluje tako kot mora .

Pa dober + dobro delujoč dan, še naprejjj, juheeejjjjjjj, ...

from Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 09, 2008 6:38 am

abbe je napisal/-a:do zj je biu v naslovu ax zj je pa ze saxo.wtf?


Very simply 8) .

In, večino kar napišem je res 8) .
( če le potrdim navedeno )

Lp + enostaven resničen dan, by Boštjan ;) 8) + # 8) #
Zadnjič spremenil kopron, dne Sr jul 09, 2008 6:43 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 09, 2008 6:41 am

Se čisto strinjam.
Kopron, slabo mi je že od vsega tvojega bizarno entuziastičnega verskega fanatizma. Ne moreš niti enega posta napisat brez nakladanja o nekih božanskih intervencijah in duhovih in ne vem kaj??
Če ne znaš razložiti, še ne pomeni, da je imel "bog" prste vmes... :roll:

Kliknem temo z zanimivim naslovom, pa dobim nek mambo-jumbo o božji ljubezni... :?

Stari, verjamem da te bo to presenetilo, ampak sedemdeseta in hipiji so davno mimo.[/quote]

Eh, kolega, ...pust' hipije ;)

Sicer pa sem vse dokaj dobro razložil.
V kolikor pa kaj nisi doumel/štekal, pa lahko še podrobneje vprašaš .

Pa dober + nehipijevski , ampak moderen duhoven dan, vsemskupaj, še naprejjj, juheeejjjjjjj, ...

from Boštyxz + # 8) #
Zadnjič spremenil kopron, dne Sr jul 09, 2008 6:54 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 09, 2008 6:51 am

Vsem :

Brez posredovanja dobrih angelskih duhov, ki varujejo kompletno materijo motorja pred razdiralnimi vplivi slabih/zlih, bolj divjih/podivjanih duhov, nebi nikomur uspelo zalaufati niti enega samega motorja. :!:

Še Ottotu bi razgnalo tisti njegov cilinder, na katerega je potem zmontiral ojnico :lol: 8) v 19. stoletju .

Kaj šele pri današnjih bolj "navitih" strojih. 8) , ki delujejo na meji detonacij, detoniranja.

;)

Pa dober + dobro varovan navit' sončen dan, še napreeejjjjjjj, juheeeeejjjjjjjjj, ...

from Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr jul 09, 2008 8:41 am

ti si čudak
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Sr jul 09, 2008 4:11 pm

kopron je napisal/-a:
sablač je napisal/-a:mam nove nerablene 440n cc na zalogi so ble za bratovega golfa nabavlene pa bojo baje premajhne tak da so na prodaj(zrihto mi jih je cicero) akcija -povej kolk das
http://www.motoso.de/einspritzduese+luc ... 173436.htm


Ja, ta prave bojo za1X. Po moje.
Ampak, a nimaš to 6 komadov. Mi rabimo samo 4 .
Imam eno staro ceno , od Mitja.
Ti sporočim .
Lp
Boštjan

imam 4 ker je blo mislen za 1.8 20v t golfa
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Napisal/-a eentox Sr jul 09, 2008 4:29 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:ti si čudak


Kopron sicer te ne poznam, ampak kar preberem na forumu se pa povsem strinjam s tem postom :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov