Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 23, 2009 11:53 am

CockroaC je napisal/-a:Vprasanje je čemu bi rad znižal avto .. da pridobiš na izgledu ali pa pač da boš imel neke superdiklaniške sposobnosti kot tile mojstri tukaj ... če je taprvo naj te ne skrbi .. avto se bo še vedno čisto spodobno peljal in obcutek cez ovinke bo tudi boljši.

se strinjam.je ze res to kar kar so napisal tm zgoraj eni ampak kaj mas ti avto za dirke pa nevem kaj vse se.al ga mas za vozt se pa da se kdaj mal hitrej km peles cez ksn ovink?
90% folka k ma znizan avto majo samo fedre druge pa se nism slisau da bi se kermu kj nardil zarad tega.tko da res se nimas kj bat...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Dorian
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po nov 12, 2007 5:52 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Dorian To feb 24, 2009 12:10 am

Nižal bi ga samo zaradi izgleda in ne zaradi dirkalnih želja.Le delno tudi zaradi boljše lege.Se moram še malo pozanimat, čeprav se že spravljam nižat avto skoraj eno leto:)Po moje bom kar nižal z eibachi pa bo!Je vredno!

hvala vsem za misli in obrazlage
 
123...
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe feb 13, 2009 5:13 pm

Napisal/-a 123... To feb 24, 2009 12:35 pm

Da sem predhodno navedel nekaj dejstev glede športne predelave vozila me je zbodlo dejstvo, da v komentarjih prevladujejo zgolj subjektivne ocene na to temo.
V nekem komentarju sem navedel informacijo o najboljši znamki športnih vzmeti, ki sem jo povzel na strani www.amortizer.si. Namreč gre za izbor bralcev Nemške revije Auto sport in Motorsport aktuel. Kaj hočem povedati. Da takšnega izbora v naših medijih ni! Sem pa mišlenja da je ta forum lahko neka alternativa takšnemu izboru. Namreč pomoč pri lažji odločitvi za nakup določene znamke. In če bi statistično obdelal temo o vzmeteh na tem forumu bi verjetno dobil ravno istega zmagovalca kot so ga določili bralci omenjenih revij.
Torej! Tudi cena je pomembna! Toda najpomembnejša je varnost. Ne samo vizualni izgled! Ne trdi amortizerji! Odlične vzmeti z kompatibilnimi amortizerji! Rezultat je odlična smerna vodljivost z optimalnim oprijemom. In ne da avto skače kot ping pong žogica po cesti. Reference za takšno znanje pa ima tudi pri nas kakšna firma. Imenom se namerno izogibam!
Pomlad prihaja! Vsem želim uživanje z svojimi konjički. Pa ne pretiravajte, da bomo lahko kdaj še kakšno rekli.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To feb 24, 2009 12:54 pm

slabost nižanja je samo ta, da te potem nabija ko idiota po luknah pa grbinah, ki jih je pa nešteto na naših cestah .... :roll:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To feb 24, 2009 1:34 pm

Zato se pa da zravn še ustrezne amortizerje :lol: :lol:

Na naslovnika teme, ti samo nižaj, priporočam, pa še kkšn distančnike zravn. Poceni rešitev ki tudi vpliva na boljšo lego in predvsem na izgled 8)
 
DragonXP
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To sep 20, 2005 1:46 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a DragonXP Če feb 26, 2009 12:56 pm

Jst bi samo to rekel...

Ce bi sol sam nizat avto bi to naredu tako da bi narocil komplet amortizerjev+fedrov(suste) gledal sem recimo za mojo Seat Ibizo bi mi tak komplet od KW Gewinde prisel okoli 400€-500€ ... to so nenastavljivi po visini... 25/30mm nizanje...
Na tak nacin bi pomoje dobil optimalno lego na cesti ter bi bil brez skrbi da bi bilo kaj narobe...

Nikoli pa nisem pomislim da bi sol in nabavil za recimo 100-200€ samo fedre (suste) ter pustil originalne amortizerje...ze kot ideja mi to ni vsec...

LP
DragonXP
The Dark Emperor
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1347
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Če feb 26, 2009 1:48 pm

ma jest sm sprva sam dal nižje vzmeti in dejansko je bil avto znižan za cca. 35 mm, ugotovil sem, da med vožnjo avto grozno plava in pri močnem zaviranju po možnosti po valovitem cestišču, poskakuje da je kar veselje, potem pa sem dal gor ornk robo tršane amortizerje nižje fedre vse od bilsteina, no potem se ja zadeva obrnila, sedaj je lega neoporečna in dejansko so vhodi v ovinke in izhodi iz njih tudi do 30% hitrejši kot samo pri nižjih vzmeteh oziroma originalnem podvozju, gre pa se za avto Fiat Uno turbo 1,4 i.e., ki zahteva res optimalno športno podvozje............no ja seveda po bilstein podvozju se ja začelo pojavljati tudi zvijanje karoserije, kar pa sem hitro uredil z struti in od takrat je avto ko gokart..........seveda pa je nevarn to da tok ruka na cesti, da te lahk zabije z glavo v strop :lol: , vse ostalo ,kqar se tiče lege, zaviranja, pa je 100% bolje.............
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če feb 26, 2009 1:56 pm

ja ce mas tko trd avto da te ruka potem k gres v ovinek kjer je asvalt krpan al ma pa luknje ne more bit ravno dobro.te kr prestavlja.
jst mislm da je zlo tezko dobit uno optimalno nastavitev,ker so nase ceste prevec "raznolike".
ampak ce mas pa avto na tleh pa da je trd pa ce je cesta dobra pa vrjamem da gre super skoz ovinke...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če feb 26, 2009 2:22 pm

MikeLima je napisal/-a:Zadeve z nizanjem so bolj komplicirane kot izgledajo na prvi pogled.

Zadeva se podre ze pri geometriji podvozja. Serijskim se pri obremenitvi ne spreminja stek bistveno. Pri znizanih se znatno. In to je sele zacetek za razmisljanje...

Duseno in neduseno gibanje mase. Pri trsih vzmeteh in amotizerjjih se vec energije kopici v stiskanju gum, kar je seveda neduseno nihanje. Potem se zacne to dogajati v gumijastih silent blokih, gumijastih leziscih lezaja na vrhu amortizerja, sledi karoserija, ki sploh ni tako toga kot bi pricakovali itd itd. Ni dusenega gibanja, ni lege na cesti!

Amortizerji in vzmeti morajo biti vsklajene. Pretrda vzmet in premehak amortizer je cisti pain. Enako velja, ce je obratno.

Tole ni cisto na temo, je pa kruto. Sname clovek originalno zelezno feltno, ki tehta skupaj z gumo 4 kile, pa natakne neko lito sranje, ki tehta z gumo 15 kil. In potem kao da je to boljse za peljat. Crna tema in brca vanjo!!

Trdi avti so za slabe voznike. Imajo obcutek, da so hitri, ker jih odnasa na vsakem ovinku. V resnici pa se skoraj vsak avto pelje slabse ko je predrkan kot original.

Seveda se da narest boljse od originala, za bolj sportno voznjo. Ampak ne takoj nizat. Najprej gumice za kaj trsega zamenjat, potem najti in kupiti (tole pa boli denarnico ja..) lahke in mocne feltne s pravimi gumami. Potem sledi najti mocnejsi stabilizator, kako ojacitev kam dodat. Vsaj stango med amortizerja spredaj in zadaj. In ko to naredis, ugotovis, da bi rabil mehkejse vzmeti od serijskih le da naj bodo progresivne. In k temu spadajo seveda tudi po vseh treh mode-ih (FSR) nastavlji amortizerji. In taki imajo ponavadi tudi navoje in sedeze vzmeti za visino nastavit. In stanejo, jasno. Za Mitsubishija EVO so stirje amortizerji z osmimi vzmetmi drazji od vecine avtov v lasti forumasev. In to tistih, tadrazjih!!!

Ja, in dirkalni avtomobili hitrih pilotov so mehki. Ce sem se vsedel na rob zadnjega prtljaznika v Ibizi Kit Car, se je posedla za 10-12 cm. Ko sem na hitrco vstal, se je sekundo in pol vracala v normalo. Pa je sla v ovinek glih za 50% hitreje od kateregakoli seriskega avta.

Predvsem pa po korakih!!!! Nekaj narest, poskusit kaj se je spremenilo, kaj je bolje in kaj slabse, potem naslednji korak. Ne kar naenkrat vse premetat na juris. Ga ni, ki bi potem tako rec lahko se kdaj v red spravil.

To je to.

Se popolnoma strinjam! Amortizer in feder morata biti natančno izračunana, da res izboljšata lego.
To je v bistvu teorija regulacij, kjer velja da je pravilna regulacija, če dobimo pri sunku le okoli 1 prenihaja. Če ga ni, je zanič in če jih je preveč, je tudi zanič.
Da pa dosežemo tako dušenje, je potrebno uskladiti oboje, tako fedr kot amortizer!
In to je pri stock podvozju čisto lepo izračunano, ampak je žal namenjeno predvsem normalni vožnji. Če pa zamenjaš samo fedre, s tem pridobiš samo videz, podvozje pa lahko postane nevarno. Zato jaz pravim ali vse ali nič.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če feb 26, 2009 2:32 pm

Energetik81 je napisal/-a:
MikeLima je napisal/-a:Zadeve z nizanjem so bolj komplicirane kot izgledajo na prvi pogled.

Zadeva se podre ze pri geometriji podvozja. Serijskim se pri obremenitvi ne spreminja stek bistveno. Pri znizanih se znatno. In to je sele zacetek za razmisljanje...

Duseno in neduseno gibanje mase. Pri trsih vzmeteh in amotizerjjih se vec energije kopici v stiskanju gum, kar je seveda neduseno nihanje. Potem se zacne to dogajati v gumijastih silent blokih, gumijastih leziscih lezaja na vrhu amortizerja, sledi karoserija, ki sploh ni tako toga kot bi pricakovali itd itd. Ni dusenega gibanja, ni lege na cesti!

Amortizerji in vzmeti morajo biti vsklajene. Pretrda vzmet in premehak amortizer je cisti pain. Enako velja, ce je obratno.

Tole ni cisto na temo, je pa kruto. Sname clovek originalno zelezno feltno, ki tehta skupaj z gumo 4 kile, pa natakne neko lito sranje, ki tehta z gumo 15 kil. In potem kao da je to boljse za peljat. Crna tema in brca vanjo!!

Trdi avti so za slabe voznike. Imajo obcutek, da so hitri, ker jih odnasa na vsakem ovinku. V resnici pa se skoraj vsak avto pelje slabse ko je predrkan kot original.

Seveda se da narest boljse od originala, za bolj sportno voznjo. Ampak ne takoj nizat. Najprej gumice za kaj trsega zamenjat, potem najti in kupiti (tole pa boli denarnico ja..) lahke in mocne feltne s pravimi gumami. Potem sledi najti mocnejsi stabilizator, kako ojacitev kam dodat. Vsaj stango med amortizerja spredaj in zadaj. In ko to naredis, ugotovis, da bi rabil mehkejse vzmeti od serijskih le da naj bodo progresivne. In k temu spadajo seveda tudi po vseh treh mode-ih (FSR) nastavlji amortizerji. In taki imajo ponavadi tudi navoje in sedeze vzmeti za visino nastavit. In stanejo, jasno. Za Mitsubishija EVO so stirje amortizerji z osmimi vzmetmi drazji od vecine avtov v lasti forumasev. In to tistih, tadrazjih!!!

Ja, in dirkalni avtomobili hitrih pilotov so mehki. Ce sem se vsedel na rob zadnjega prtljaznika v Ibizi Kit Car, se je posedla za 10-12 cm. Ko sem na hitrco vstal, se je sekundo in pol vracala v normalo. Pa je sla v ovinek glih za 50% hitreje od kateregakoli seriskega avta.

Predvsem pa po korakih!!!! Nekaj narest, poskusit kaj se je spremenilo, kaj je bolje in kaj slabse, potem naslednji korak. Ne kar naenkrat vse premetat na juris. Ga ni, ki bi potem tako rec lahko se kdaj v red spravil.

To je to.

Se popolnoma strinjam! Amortizer in feder morata biti natančno izračunana, da res izboljšata lego.
To je v bistvu teorija regulacij, kjer velja da je pravilna regulacija, če dobimo pri sunku le okoli 1 prenihaja. Če ga ni, je zanič in če jih je preveč, je tudi zanič.
Da pa dosežemo tako dušenje, je potrebno uskladiti oboje, tako fedr kot amortizer!
In to je pri stock podvozju čisto lepo izračunano, ampak je žal namenjeno predvsem normalni vožnji. Če pa zamenjaš samo fedre, s tem pridobiš samo videz, podvozje pa lahko postane nevarno. Zato jaz pravim ali vse ali nič.

vse ali nic?a bi mal mi razlozu,kaj misis pod vse ali nic.?
Ni vse res kar napišem
 
banban
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: So jan 31, 2009 10:47 am

Napisal/-a banban Če feb 26, 2009 2:41 pm

eno je treba tud ločit....
večina jih niža avtomobile samo iz enega razloga: ta pa je, da je avto kao lepši.... in to je to
žalostno, ampak tak folk nima pojma kaj je dobro in kaj je slabo, važno jim je da je stvar za oči kao lepa......
druga skipina so pa ljudje, ki vedo kaj hočejo in to naredijo in si lahko privoščijo. takih je malo..... in taki nimajo raznih spojlerjev in podobnega sranja obešenega po avtih.....
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če feb 26, 2009 2:54 pm

banban je napisal/-a:eno je treba tud ločit....
večina jih niža avtomobile samo iz enega razloga: ta pa je, da je avto kao lepši.... in to je to
žalostno, ampak tak folk nima pojma kaj je dobro in kaj je slabo, važno jim je da je stvar za oči kao lepa......

druga skipina so pa ljudje, ki vedo kaj hočejo in to naredijo in si lahko privoščijo. takih je malo..... in taki nimajo raznih spojlerjev in podobnega sranja obešenega po avtih.....

vids se ne strinjam.zakaj zalostno?pac jim gre za izgled ne performanse.in ce avto znizas za se razumljivih 4 cm kaj potem.glede na to da se dobi tuv-e potem so verjetno ze testiral dolocene fedre in zadostijo vsem varnostnim standardom.
nisem se slisal da se je kdo ubil ker je mel sportne (ne porezane) fedre.si ti?
je pa logicno da je cisti nesmisel prcakovat da pa k das fedre da mas formulo...
pa itak da se fedri porodajajo sam zato da mas lepsi avto.kerga pa poznas da je avto stimal za performanse pa je sam fedre zamenjal?
vsak ki ve kaj dela oz. hoce z avtom "dirkat bo zamenjal fedre,amortizerje pa se 100 drugih stvari....
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 26, 2009 3:10 pm

Problem ki ga hoče on pokazat je samo nevednost ljudi in s tem ko nižajo misljo da se bo avto ne vem kako ceste držal. Problem so pričakovanja. Tist kipozan azdeve, točno ve kolk je ura :D
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Če feb 26, 2009 4:12 pm

abbe je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
MikeLima je napisal/-a:Zadeve z nizanjem so bolj komplicirane kot izgledajo na prvi pogled.

Zadeva se podre ze pri geometriji podvozja. Serijskim se pri obremenitvi ne spreminja stek bistveno. Pri znizanih se znatno. In to je sele zacetek za razmisljanje...

Duseno in neduseno gibanje mase. Pri trsih vzmeteh in amotizerjjih se vec energije kopici v stiskanju gum, kar je seveda neduseno nihanje. Potem se zacne to dogajati v gumijastih silent blokih, gumijastih leziscih lezaja na vrhu amortizerja, sledi karoserija, ki sploh ni tako toga kot bi pricakovali itd itd. Ni dusenega gibanja, ni lege na cesti!

Amortizerji in vzmeti morajo biti vsklajene. Pretrda vzmet in premehak amortizer je cisti pain. Enako velja, ce je obratno.

Tole ni cisto na temo, je pa kruto. Sname clovek originalno zelezno feltno, ki tehta skupaj z gumo 4 kile, pa natakne neko lito sranje, ki tehta z gumo 15 kil. In potem kao da je to boljse za peljat. Crna tema in brca vanjo!!

Trdi avti so za slabe voznike. Imajo obcutek, da so hitri, ker jih odnasa na vsakem ovinku. V resnici pa se skoraj vsak avto pelje slabse ko je predrkan kot original.

Seveda se da narest boljse od originala, za bolj sportno voznjo. Ampak ne takoj nizat. Najprej gumice za kaj trsega zamenjat, potem najti in kupiti (tole pa boli denarnico ja..) lahke in mocne feltne s pravimi gumami. Potem sledi najti mocnejsi stabilizator, kako ojacitev kam dodat. Vsaj stango med amortizerja spredaj in zadaj. In ko to naredis, ugotovis, da bi rabil mehkejse vzmeti od serijskih le da naj bodo progresivne. In k temu spadajo seveda tudi po vseh treh mode-ih (FSR) nastavlji amortizerji. In taki imajo ponavadi tudi navoje in sedeze vzmeti za visino nastavit. In stanejo, jasno. Za Mitsubishija EVO so stirje amortizerji z osmimi vzmetmi drazji od vecine avtov v lasti forumasev. In to tistih, tadrazjih!!!

Ja, in dirkalni avtomobili hitrih pilotov so mehki. Ce sem se vsedel na rob zadnjega prtljaznika v Ibizi Kit Car, se je posedla za 10-12 cm. Ko sem na hitrco vstal, se je sekundo in pol vracala v normalo. Pa je sla v ovinek glih za 50% hitreje od kateregakoli seriskega avta.

Predvsem pa po korakih!!!! Nekaj narest, poskusit kaj se je spremenilo, kaj je bolje in kaj slabse, potem naslednji korak. Ne kar naenkrat vse premetat na juris. Ga ni, ki bi potem tako rec lahko se kdaj v red spravil.

To je to.

Se popolnoma strinjam! Amortizer in feder morata biti natančno izračunana, da res izboljšata lego.
To je v bistvu teorija regulacij, kjer velja da je pravilna regulacija, če dobimo pri sunku le okoli 1 prenihaja. Če ga ni, je zanič in če jih je preveč, je tudi zanič.
Da pa dosežemo tako dušenje, je potrebno uskladiti oboje, tako fedr kot amortizer!
In to je pri stock podvozju čisto lepo izračunano, ampak je žal namenjeno predvsem normalni vožnji. Če pa zamenjaš samo fedre, s tem pridobiš samo videz, podvozje pa lahko postane nevarno. Zato jaz pravim ali vse ali nič.

vse ali nic?a bi mal mi razlozu,kaj misis pod vse ali nic.?


če sem ga prav razumel je imel v mislih to, da ko menjaš, zamenjaš komplet amortizerje in fedre (seveda primerne za tvoj avto). ne pa samo fedre.
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Napisal/-a Mare_K Če feb 26, 2009 10:23 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:slabost nižanja je samo ta, da te potem nabija ko idiota po luknah pa grbinah, ki jih je pa nešteto na naših cestah .... :roll:


...res je, za naše ceste pa res ni dobro met znižanega avta :x

Potrjujem pa to kot so že ostali povedali, da je avto precej bolj stabilen skozi ovinke. Gre kot gokart :P . Sam imam Clia - nižan in stršan pri Vugi v Novi Gorici.

Nikoli ne reci nikoli ampak....mislim, da za nižanje in tršanje avta se nebi več odločil, če bi hotu met športno podvozje bi imel original, ki ni tako trdo, kot ta naknadna tršanja. ;)

Lp
Zadnjič spremenil Mare_K, dne Pe feb 27, 2009 10:54 am, skupaj popravljeno 1 krat.
♫ ♫ ♫
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe feb 27, 2009 9:28 am

_YUGO-GVX_ je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a: Zato jaz pravim ali vse ali nič.

vse ali nic?a bi mal mi razlozu,kaj misis pod vse ali nic.?


če sem ga prav razumel je imel v mislih to, da ko menjaš, zamenjaš komplet amortizerje in fedre (seveda primerne za tvoj avto). ne pa samo fedre.

Točno to sem mislil. In to pri nekem strokovnjaku, ki dejansko zna uskladiti oboje, da spet pridemo do idealne regulacije nihanja. Recimo kot pri rally avtih, ki še vedno dobro požirajo neravnine po makadamih, hkrati so pa izjemno vodljivi. To je zame dobro podvozje in ne samo nekaj "v poden".
Drugače raje ostanem na stock.
(Osebno bi si podvozje še povišal, ker velikokrat drgnem s podnom po snegu, kamnih, ko se peljem kam v hribe po makadamih...) :P
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
123...
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe feb 13, 2009 5:13 pm

Napisal/-a 123... Pe feb 27, 2009 6:36 pm

Tršanje amortizerjev! Očitno izum mojstra v N. Gorici. Tole ne razumem čisto jasno. Zadeva je poceni, avto je super vsi zadovoljni ampak ....moraš paziti....ne bi več tršal...itd. In sedaj, če bi hotel komentirati na strokovnem nivoju, znova od začetka... in drugo leto ponovno itd. Sicer pa v tolažbo tistim, ki vam tršani avtomobili nabijajo v ledvica. Kmalu bo pomlad temperature bojo zrasle in konjički bojo temu primerno "manj tršani". Beri diferencial olju bo viskoznost padla. Pa srečno!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe feb 27, 2009 7:57 pm

123... je napisal/-a:Tršanje amortizerjev! Očitno izum mojstra v N. Gorici. Tole ne razumem čisto jasno. Zadeva je poceni, avto je super vsi zadovoljni ampak ....moraš paziti....ne bi več tršal...itd. In sedaj, če bi hotel komentirati na strokovnem nivoju, znova od začetka... in drugo leto ponovno itd. Sicer pa v tolažbo tistim, ki vam tršani avtomobili nabijajo v ledvica. Kmalu bo pomlad temperature bojo zrasle in konjički bojo temu primerno "manj tršani". Beri diferencial olju bo viskoznost padla. Pa srečno!

sploh, če 140 not natoči :P

P.S meni tudi ni jasen ta "izum" samo "ebiga" pobje na zupu, kakor tudi tisti, ki so bili pri njemu pravijo da "špila" .....(men je NG. od roke, bi pa rad sam to "stvar" malo analiziral.....
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Napisal/-a Mare_K So feb 28, 2009 12:20 am

123... je napisal/-a:Tršanje amortizerjev! Očitno izum mojstra v N. Gorici. Tole ne razumem čisto jasno. Zadeva je poceni, avto je super vsi zadovoljni ampak ....moraš paziti....ne bi več tršal...itd. In sedaj, če bi hotel komentirati na strokovnem nivoju, znova od začetka... in drugo leto ponovno itd. Sicer pa v tolažbo tistim, ki vam tršani avtomobili nabijajo v ledvica. Kmalu bo pomlad temperature bojo zrasle in konjički bojo temu primerno "manj tršani". Beri diferencial olju bo viskoznost padla. Pa srečno!


....mislim da je že 4 leta od kar sem avto tršal pri Vugi in do zdaj nikakršnih težav, avto se pelje super.
Glede tistega, da nebi več tršal avtomobila je pa osebna stvar samo zaradi udobja, katerega potrebuješ na daljše vožnje, ja res je, kot zgleda sem se trdega avta naveličal :P

Lp
♫ ♫ ♫
 
123...
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe feb 13, 2009 5:13 pm

Napisal/-a 123... So feb 28, 2009 8:54 am

O.K. Se strinjam! Torej o tehnologiji trdih avtov ne bom več komentiral!
O tehnologiji športnih podvozij pa tudi ne, ker je že bilo več ali manj vse povedano.
Ko je že nekdo omenil Ohlins kot pojem vzmetenja. V motociklizmu pojem v avtomobilizmu zakon( pri nas slabo poznan). Na omenjeni Amortizerjevi strani sem tudi prebral novico, da imajo po novem zastopstvo za Ohlins in da delajo Ohlinsov tehnični center. Vsekakor dobra novica. Če investirajo v takšno zadevo potem trg očitno je. Trg športnih podvozij in trg trdih avtov. Važno je, da smo vsi zadovoljni.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov