Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a lizard Če dec 09, 2010 8:40 pm

oz. 270 v race trimu :).
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a Modelar Pe dec 10, 2010 11:16 am

airmike je napisal/-a:
Modelar je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Toliko pa spet ni treba pretiravat s tem 1.6 vti no...
Alfa je že leta 1967 imela 2.0 V8 z 200KM.



Pravzaprav 230 ;)


Točno.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a CupraR So dec 11, 2010 4:46 pm

Modelar je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:malce bežno sem prebral temo, se mi zdi d avečinoma hvalite 1.6 VTi mašino ki je stara 10 let (slava ji) ampak dejmo rečt o čem novem kar dela honda, 2.0 z 200KM se že lep čas ni bistveno spremenila, muggen predelave dodajo nekaj konjenice.....
blo bi fajn, da v duhu minimizacije honda spet pripravi kak mlinček 1.6 z veliko konjenico.
Glede na dobre zmogljivosti je teba v zakup vzeti majhno težo vozil z 1.6 mašino (in ne ravno mnogo NCAP zvezdic)


Stara 10 let? B16A bo kmalu dopolnila 20 let. Za tiste cajte je bil to res zanimiv motor, sedaj primerjat je brezveze.


Toliko pa spet ni treba pretiravat s tem 1.6 vti no...
Alfa je že leta 1967 imela 2.0 V8 z 200KM.


A bejž no, tudi variabilno krmiljenje ventilov? Moč na liter bi vse, eni znate samo števike brat. Sedi 5..
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a dominic Ne dec 12, 2010 9:48 am

povprecna staros piscev komentatorjev, z predolgimi falusi tako na eni strani kot na drugi strani je v tem topicu nekje 18 do 20, ostajajo izjeme od katerih sem res prebral nek konstrukitven komentar...ostali pa res dajete odgovore v smilslu proti hondi, ki je bila sinonim za sportnost v 90 letih, zdaj je pac zaspala na tem podorocju...in dere bregove v druge smeri...res so naredili par atmosferskih motorjev, ki so zavidanja vreden produkt, po drugi strani pa vtec tudi ni neka tehnologija, ker bmw ima svojo drugace poimenovano vanos, toyota...ter ostali, nem zdaj iskal...drugi, ki pa zagovarjate to znamko, pa prosim, boljse nic napisat, kot oblatit svoje srcike...1.6 (b16A) ter ostali doma ustvarjeni hibriti teh masin so bili zavidanja vredni produkt, poleg tega so bili natlaceni v taksne avte, kjer jim je odgovarjala teza...v tem casu pa si imel tudi na eu trgu ponudbe od vw, peugeota, renaulta, alfe, bmw-ja itd...ki so se lahko prav tako kosale z hondo in njenim timom na japonskem...pazi kosale, vendar niso tam...v danasnjem casu, pa je eu dobesedno pohodo japonske avte na trgu srednja razreda, oz v hot hacih...roko na srce, ampak vsaka znamka na eu trgu ima tovarnisko izpiljene verzije, kot je to megane rs, focus rs, astra opc...ter manjsi bratje sestre clio rs, corsa opc...fiest rs...and so on...pustimo segment kjer se gre za vecje denarje, oz visji sportni razred...dejansko je tukaj honda izgubila boj z civicom, ki se je glede na zadnjo generacijo odrezal slabse kot na prejsno...drugace pa so sljiviku ob bok postavli golfa gti, megane coupe, astra g gsi...itd...

treba malo umirit strasti...

lp, dominic...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a seat Ne dec 12, 2010 10:24 am

Ok mal spremljam tole temo in venomer opažam,da bi eni za ta V(r)TEC ubijali :)
Iz lastnih izkušenj vem,da ta vtec ni zaj pa neki kar bi bilo treba tako na veliko hvaliti in častiti.Ne rečem,da CTR ali VTI nikamor ne greta ampak moram priznat,da sem od vsega tega napihovanja in hvaljenja od VTEC sistema pričakoval mogoče malo več.Katerega koli sem kdaj poslušal je vtec hvalil po dolgem in počez in kdorkoli je mel možnost peljat VTI-ja je dobu baje erekcijo na ta zvok in pospeške....no temu ni tako.Priznam v višjih obratih ko se pač vklopi vtec občutiš malo boljšo odzivnost in malenkost boljše pospeške a ni to pa zj kr formula kot eni govorijo.
K20 bi potreboval eno lepo turbinico in bi zadeva pometla še z evropskimi tekmeci tko pa pelje pač vštric z ostalimi tekmeci v tem razredu,če seveda gledamo moč 200hp-jev.
Edino pri čemer Honda razveseli je to,da lahko zadevo priganjaš pač v višje obrate kot recimo konkurenco a to zna biti včasih tudi slabost.Za max moč je treba Hondo pač priganjat kar pa turbinski tekmeci dosežejo že pri manjših obratih.O navoru pa naum zgubljal besed.Sem ga že kupil par litrov pa še zmer ni to to :lol: :lol: :lol:
Tko,da opažam,da so najbolj zavzeti pisci teh topicov lastniki civic-ov z 75 ali 90hp,ki so morebiti kdaj peljali VTI-ja ali pa CTR-ja in zaj doživljajo mokre sanje tisti,ki pa to imamo pa vemo,da ni to neka znanstvena fantastika.Pač avto kot avto pa naj si bo 161hp ali pa 202hp :)
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a Modelar Ne dec 12, 2010 6:14 pm

CupraR je napisal/-a:A bejž no, tudi variabilno krmiljenje ventilov? Moč na liter bi vse, eni znate samo števike brat. Sedi 5..


Ne boš verjel ampak pri Porscheju so že leta 1958 delali na variabilnem krmiljenju ventilov in desmodromiki ter njihovo pogruntavščino tudi patentirali. Giovanni Torazza je pri Fiatu v 60-ih letih patentiral variabilno krmiljenje s spremenljivim dvigom ventila Alfa pa je bila leta 1980 prva firma, ki je tak VVT sistem vgrajevala v serijske avte in sicer Alfo Spider.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a airmike Ne dec 12, 2010 6:44 pm

Ja sam pri Alfi ne dela. Poglej kolk ti variatorji crkujejo. Honda pa je nardila več kot miljon VTEC sistemov brez okvare enega samega (govorim za VTEC sistem ne za celoten motor). Poleg tega pri alfi sam retardira odmično za par stopinj medtem ko VTEC spremeni tud dvig ventila itd... Pol pa maš VTEC na sesalni in izpušni odmični medtem ko ma alfa variator sam na sesalni.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a peroRS Ne dec 12, 2010 6:53 pm

airmike je napisal/-a:Ja sam pri Alfi ne dela.


Joj kolk mene nasmejejo take izjave o Alfah :cry :cry

"Alfa build a car to be as good as a car can be....briefly" :mrgreen:

Sorry za off-topic :)
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a airmike Ne dec 12, 2010 7:04 pm

peroRS je napisal/-a:
airmike je napisal/-a:Ja sam pri Alfi ne dela.


Joj kolk mene nasmejejo take izjave o Alfah :cry :cry

"Alfa build a car to be as good as a car can be....briefly" :mrgreen:

Sorry za off-topic :)


Pol bi se pa midva razumela :lol:
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a Bat_zajla Ne dec 12, 2010 7:05 pm

Danes ni več problem naresti močnega navitega motorja. Problem, ga je narest in pri tem zadovoljit vse ekološke standarde. Kot vemo se ravno zaradi tega iz evrope poslavlja Honda TypeR, ker ne izpolnjuje ekoloških standardev. Drug problem pa je denar. Vsi proizvajalci iščejo kompromis med zmogljivostjo, varčnostjo in finančnim vložkom. Vse ostalo ni problema narest (inžinirji imajo dosti idej), ampak se zatakne pri denarju. Lep primer, ko ni treba iskati kompromisa sta Bugatti Veyron in Nissan GT-R. Firmi na prodajo teh dveh avtov nič ne služita, ampak avto uporabljata kot reklamo za ostale izdelke. Tega si ne morejo vse firme privoščit. Danes so vodilne firme tiste, ki najdejo najboljši kompromis med vsem naštetim.
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a Modelar Ne dec 12, 2010 7:24 pm

airmike je napisal/-a:Ja sam pri Alfi ne dela.


Ne. Kje pa... Sej tud fiatov TDI sistem ne dela ne?
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a airmike Ne dec 12, 2010 8:39 pm

Govorimo o motorjih ne pa delovnih strojih. Pa poglej malo po alfa forumu kolk crkuje variator na TS mašinah ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a CupraR Po dec 13, 2010 6:34 pm

Modelar je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:A bejž no, tudi variabilno krmiljenje ventilov? Moč na liter bi vse, eni znate samo števike brat. Sedi 5..


Ne boš verjel ampak pri Porscheju so že leta 1958 delali na variabilnem krmiljenju ventilov in desmodromiki ter njihovo pogruntavščino tudi patentirali. Giovanni Torazza je pri Fiatu v 60-ih letih patentiral variabilno krmiljenje s spremenljivim dvigom ventila Alfa pa je bila leta 1980 prva firma, ki je tak VVT sistem vgrajevala v serijske avte in sicer Alfo Spider.


Pa sej nikjer noben ni pisal da so to izumili. Eno je patent, drugo pa tako masovno proizvajat in da dela in daje uporabno v avtih za rajo. Ko si mel leta 93-95 Golfa z 1.6 8v motorjem, je mel Civic 2stage vtec.

Sej japanci tut niso 16V odkril, pa ko je v evropi to postalo masovno, so oni že 10 let mel take motorje v malih rikšah. Zdej pa gladko spijo in jih konkurenca ščije oz pač so šli v eco sceno. Drugje imajo prioritete. Športne izvedenke že še znajo narediti, vendar z volanom na desni.

Pa nima veze, spet boste toplo vodo odkril in vsaj z moje strani ni namen forsirat neko tehnologijo oz določeno znamko. Je pa pošteno, da svoj cajt je vsaj Honda bla j. konkurenčna v določenih razredih.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a vojkostar To dec 14, 2010 9:14 pm

vazn da bo honda mela zdej tud turbino :)
 
Spoon Sports
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr dec 15, 2010 12:40 am

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a Spoon Sports Sr dec 15, 2010 1:52 am

No, da še jaz pristavim par skodelic kuhanega riža :) Torej opažam, da tule obstaja par sort drajverjev. In vsak tuli svoje. Najbol smešn mi je on z ono poliesterparty Toyoto Celico v podpisu. Ta slednja 1.8 190hp katero tako hvališ se ne more primerjat z JDM Integro DC2. Resno..pustmo konje (JDM DC2 jih iztisne iz 1.8 200 v primerjavo z našo..evropsko verzijo)..postavi oba avta na ovinke in tu se vidi zakaj je ta Integra dobila titulo kot civilni dirkalnik in to ne za brezveze. To je avto za tarčno skupino ljudi. Za tiste, ki bi rad švical adrenalin in se jim posledično j**e za ropot v kabini pri potovalnih hitrostih in trdota celega podvozja itd itd.. Torej, tut js si lastim EK4 sedan...jaaaaaa slavni VTi :roll: . Za to znamko me je navdušu brat, čeprav je zaprisežen Citroenu do groba pa še dlje. Pa ne zatradi tega, ker Honde grejo, ampak vzdržljivosti. Moj prvi avto je bil Civic ESi.. edina njegova hiba je bila nekoliko večja poraba olja. Pač bolezen teh D16 motorjev. Torej za VTi takle vam povem, slabost tega avta je pri MENI OSEBNO samo primankljaj navora v spodnjih obratih in slabih zavorah. Sicer za normalno vožnjo čist dovolj. Zavore sem sicar menjal za Integrine in razlika je ohoho! To je pa tut to. To pozabim takoj, ko pomislim, da mi je edini strošek na tem avtu Petrol, OMW in redni servisi! Vleče odlično, opreme ima ravno tist kar dejansko rabim torej 2xairbag, elektro paket, ABS, servo in DomoKun plišasta figura na vzvratnem ogledalu :D ...brez čiži miži for katere folk samo našteva pri hvalisanju, dejansko pa ne vejo katero funkcijo sploh opravlja ta in ta elektronika. Doma imamo še eno Hondo...Civic 1.4i aka Bingač z superduper tunning dihtungo na sesalnem kolektroju s katero smo iz 75hp dvignal moč na 86hp..in to za 450takratnih SIT. Brat je mehanik, doma je delavnica in v desetih letih odkar si mama lasti ta avto ni crknila prav nobena stvar. Samo redni servisi in nekrat lani je crknala žarnica v števcu pa še to samo za dva dni. Pol je spet začela svetit 8) . In motor ni NIČ in s tem mislim prav nič masten.. tudi okol karterja. Ja z bi reku, da je prav ta..1.4 hondin motor tisti neuničljiv. Klub temu, da ima mama probleme s koleni in težko sede v ta nizek avto (oz. dobesedno pade notr) in obratno zleze iz njega, noče menjat za nič drugega. Imela je priložnost menjati za Clia, ampak hvala k.... ni. Tednsko na dvorišču vidm precej evropskih avtov znamk ljudski voz, alfa, citroen tu pa tam tudi audi in mercedes..zmaga definitvno Renault.. in skoraj vsi letnika nad '00. Vsi neke probleme zarad elektrnike, menjalnikov in podvozja. Ko vidm to, se usedem dol pa pogledam na svojem avtu mal rje , ki buta ven na zadnjem blatniku in si rečem raje gnilga japonca, kot novega evropejca. Moje mnenje. Pa da ne bo čisti off...

Torej pri ESi motorjih (ena odmična gred krmili vseh 16ventilov in VTEC deluje samo na sesalnih venttilih).. pri tem avtu se VTEC preklopi prvič pri 2500 in drugič pri 4500obratih.
Pri VTi (dve odmični in vtec deluje na sesalni in prav tako izpušni strani) se preklopi pri 5500obratih.
ESi motor do 2500obratov deluje samo z 12imi ventili drugih 4 se premika samo minimalno (cca 0.6mm), da se hladijo drugač bi jih "prišvasalo" na sedež ventila. Od tu naprej začne delovati vseh 16ventilov. In VTi vseskozi deluje s 16imi ventili!
Potem obstajajo še razni VTEC-E..recnična ECO varianta vteca itd itd ;)

Pa še mal kaj je za mene športnost pri Hondah..

http://www.youtube.com/watch?v=y-i-29v4OJ8
http://www.youtube.com/watch?v=Am3GB8s8 ... re=related ---> od 1:55 kocino pokonc in neprespana noč

Lep pozdrav in varne kilometere!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a CupraR Sr dec 15, 2010 5:16 pm

Bolezen d16 motorjev ni poraba olja. To se pojavi samo zaradi lastnikov ki nimajo tri čiste v glavi. Ob "pametni" vožnji in rednem servisu nima kaj olja pit oz v mejah normalen (0,5l na 10.000km).
 
Spoon Sports
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr dec 15, 2010 12:40 am

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a Spoon Sports Če dec 16, 2010 2:17 pm

No to je tut res. Isto velja za B16 motorje. Obstajajo taki, ki mrzu avto "ogrejejo" na blokadi. Poznam take primere.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov