
airmike je napisal/-a:Modelar je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Toliko pa spet ni treba pretiravat s tem 1.6 vti no...
Alfa je že leta 1967 imela 2.0 V8 z 200KM.
Pravzaprav 230
Modelar je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:vojkostar je napisal/-a:malce bežno sem prebral temo, se mi zdi d avečinoma hvalite 1.6 VTi mašino ki je stara 10 let (slava ji) ampak dejmo rečt o čem novem kar dela honda, 2.0 z 200KM se že lep čas ni bistveno spremenila, muggen predelave dodajo nekaj konjenice.....
blo bi fajn, da v duhu minimizacije honda spet pripravi kak mlinček 1.6 z veliko konjenico.
Glede na dobre zmogljivosti je teba v zakup vzeti majhno težo vozil z 1.6 mašino (in ne ravno mnogo NCAP zvezdic)
Stara 10 let? B16A bo kmalu dopolnila 20 let. Za tiste cajte je bil to res zanimiv motor, sedaj primerjat je brezveze.
Toliko pa spet ni treba pretiravat s tem 1.6 vti no...
Alfa je že leta 1967 imela 2.0 V8 z 200KM.
CupraR je napisal/-a:A bejž no, tudi variabilno krmiljenje ventilov? Moč na liter bi vse, eni znate samo števike brat. Sedi 5..
airmike je napisal/-a:Ja sam pri Alfi ne dela.
peroRS je napisal/-a:airmike je napisal/-a:Ja sam pri Alfi ne dela.
Joj kolk mene nasmejejo take izjave o Alfah![]()
![]()
"Alfa build a car to be as good as a car can be....briefly"
Sorry za off-topic
airmike je napisal/-a:Ja sam pri Alfi ne dela.
Modelar je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:A bejž no, tudi variabilno krmiljenje ventilov? Moč na liter bi vse, eni znate samo števike brat. Sedi 5..
Ne boš verjel ampak pri Porscheju so že leta 1958 delali na variabilnem krmiljenju ventilov in desmodromiki ter njihovo pogruntavščino tudi patentirali. Giovanni Torazza je pri Fiatu v 60-ih letih patentiral variabilno krmiljenje s spremenljivim dvigom ventila Alfa pa je bila leta 1980 prva firma, ki je tak VVT sistem vgrajevala v serijske avte in sicer Alfo Spider.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov