Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Pe dec 30, 2005 4:29 pm

Če imaš kolotolko dizla ima vgrajen dodatni grlnik (zuheizer) Ampak ta se zalaufa komaj ko prižgeš avto. Z nekaj predelavami si iztega narediš podobno napravo kot je webasto in jo zalaufaš par minut predem greš in imaš topel avto.

Drugače pa tvoja ideja res ni slaba samo smo spet pri problemu enormne porabe zraka. Pri dizlu še je ta večja kot pri bencincu ker je polnjenje dizla višje ker nima lopute za gas ampak se moč uravnava zgolj z vbrizgano količino goriva. Pa še turbino imaš. Tak da bo polnjnje verjetno tam pri 1,5 odvisno od tlalka, ki ga da turbina. Tak da lahko spet pričakuješ porabo zraka tam okoli 5000 l/min ko pelješ. Če predpostaviš da boš skozi grelec spustil 100A je še to spet samo 1400W. Zdaj bi pa moral zračunat kolko se da stem dvignit temepraturo zraka. Pa če greješ grej čim bližje motorju da bo čim manj izgub.

Stari avti so meli narejeno tako da so zrak vlekli čez izpuh. Izpuh se zelo hitro zagreje ko se je motor ogrel pa je loputa preklopla na mrzel zrak.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So dec 31, 2005 12:42 pm

jankoh je napisal/-a:Stari avti so meli narejeno tako da so zrak vlekli čez izpuh. Izpuh se zelo hitro zagreje ko se je motor ogrel pa je loputa preklopla na mrzel zrak.

Jup 106ka je imela loputo in je pozimi vlekla zrak nad izpušnim kolektorjem saj se ta hitro ogreje.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So dec 31, 2005 3:17 pm

jankoh je napisal/-a:Če imaš kolotolko dizla ima vgrajen dodatni grlnik (zuheizer) Ampak ta se zalaufa komaj ko prižgeš avto. Z nekaj predelavami si iztega narediš podobno napravo kot je webasto in jo zalaufaš par minut predem greš in imaš topel avto.

Drugače pa tvoja ideja res ni slaba samo smo spet pri problemu enormne porabe zraka. Pri dizlu še je ta večja kot pri bencincu ker je polnjenje dizla višje ker nima lopute za gas ampak se moč uravnava zgolj z vbrizgano količino goriva. Pa še turbino imaš. Tak da bo polnjnje verjetno tam pri 1,5 odvisno od tlalka, ki ga da turbina. Tak da lahko spet pričakuješ porabo zraka tam okoli 5000 l/min ko pelješ. Če predpostaviš da boš skozi grelec spustil 100A je še to spet samo 1400W. Zdaj bi pa moral zračunat kolko se da stem dvignit temepraturo zraka. Pa če greješ grej čim bližje motorju da bo čim manj izgub.

Stari avti so meli narejeno tako da so zrak vlekli čez izpuh. Izpuh se zelo hitro zagreje ko se je motor ogrel pa je loputa preklopla na mrzel zrak.


Vse vredu in prav.... ampak ne razumete mojga pointa....... sam za štart bi to uporabu..... ne pol ko že motor zalufa...... se prav prve 3-4 sekunde al pa še to ne..... sam za prvi vžigalni takt..... sam tok da motor zalaufa.Aja turbine pa nimam :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh So dec 31, 2005 4:35 pm

Aha samo za start.
To pa sem že videl pri traktorjih in tvornjakih, da zagrejejo zrak v kolektorju. Nekateri še tudi vbrizgajo nekaj nafte v vsisni kanal da povečajo kompresijo.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So dec 31, 2005 4:54 pm

jankoh je napisal/-a:Aha samo za start.
To pa sem že videl pri traktorjih in tvornjakih, da zagrejejo zrak v kolektorju. Nekateri še tudi vbrizgajo nekaj nafte v vsisni kanal da povečajo kompresijo.


JAh sej traktor mam :D :P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
cypena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po feb 28, 2005 7:45 pm

Napisal/-a cypena Po jan 02, 2006 8:46 am

eni težji dizli,kšn kamion ali unimog sploh nima ogrevalnih sveč,samo kluč obrneš pa vžge kot bencinar. naj bi mel tako narjeno, da kar direkt neki ogenj potegne v cilinder :?:
a kdo ve kolk moči ima-rabi turbina ko je na polno v pogonu,v W ali kW,prbližn?
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po jan 02, 2006 10:30 am

cypena je napisal/-a:a kdo ve kolk moči ima-rabi turbina ko je na polno v pogonu,v W ali kW,prbližn?

:?: Kaj? Koliko kw pobere turbina, ko laufa? NIč, ker jo poganjajo izpušni plini. To je čarovnija tega. Kompresor pa poganja motor prek jermena in porabi kar nekaj procentov moči vendar ti jo dodaja že od začetka ne šele pri npr. 4000 obratih. Če misliš koliko konjev ti daje je pa itak odvisno od tlaka. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po jan 02, 2006 11:34 am

Symon je napisal/-a:
cypena je napisal/-a:a kdo ve kolk moči ima-rabi turbina ko je na polno v pogonu,v W ali kW,prbližn?

:?: Kaj? Koliko kw pobere turbina, ko laufa? NIč, ker jo poganjajo izpušni plini.

a res???
če mene prašaš, turbina "bremza" izpušne pline in s tem pobira kw.

kje si ti še videl da kaka stvar dela, proizvaja energijo, brez da bi prej prejela oz sproti porabljala energijo?
 
Uporabniški avatar
cypena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po feb 28, 2005 7:45 pm

Napisal/-a cypena Po jan 02, 2006 1:47 pm

vem kaj in zakaj turbina dela:)
bom pa tako vprašal:
kako močan elekromotor bi potreboval,da bi bi poganjal turbino?
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Ne jan 08, 2006 11:14 pm

evo ti lisko si ze kej pogledal?

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 045#595045

zanimivba zadeva, namest da zgrejes zrak zgrejes nafto, vrjetno bi blo kej tacga tud za tvojo petko zanimivo, al se bos lotu kr z gretjem zraka?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 09, 2006 12:34 am

Neo32 je napisal/-a:evo ti lisko si ze kej pogledal?

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 045#595045

zanimivba zadeva, namest da zgrejes zrak zgrejes nafto, vrjetno bi blo kej tacga tud za tvojo petko zanimivo, al se bos lotu kr z gretjem zraka?


Sem gledu že... in je kr zanimiva zadeva.... čeprav mam jaz tko al tko ogrevano nafto.... amapk šele pol ko se motor ogreje (hladilna tekočina ogreva nafto prek filtra) .

Do tega mam pa celo dostop..... u naši trgovini na šihtu lahk dobim vse sestavne dele..... pa še elektronik sem tko da mi kakega termostata ne bo blem nardit.....

Pojav se pa drug problem. U sami bosch pumpi je kr dosti zaloge nafte ki pa bo še vedn hladna...... torej kaj pol korist ogret nafto pred pumpo če pa je u njej hladna? Prvo moš nafto iz pumpe porabit da lahk pol ogreto dovajaš..... in motorček sam z nafto v pumpi laufa slabih 15 sekund......jaz pa rabim foro sam za štart..... se prav ob času 0 to pa je možn sam z zrakom doseč..... ker edin zraka nima na "zalogi"
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik Sr nov 01, 2006 11:43 am

jaz sem na RS-u se par konjickov dobil ven na nacin kot so napisali na WWW.reichhard-motorsport.com,z demontazo katalizatorja in povem vam da se obcuti ne nevem kak, se pa, po njihovi navedbi okol 7ks
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov