jankoh je napisal/-a:Stari avti so meli narejeno tako da so zrak vlekli čez izpuh. Izpuh se zelo hitro zagreje ko se je motor ogrel pa je loputa preklopla na mrzel zrak.
jankoh je napisal/-a:Če imaš kolotolko dizla ima vgrajen dodatni grlnik (zuheizer) Ampak ta se zalaufa komaj ko prižgeš avto. Z nekaj predelavami si iztega narediš podobno napravo kot je webasto in jo zalaufaš par minut predem greš in imaš topel avto.
Drugače pa tvoja ideja res ni slaba samo smo spet pri problemu enormne porabe zraka. Pri dizlu še je ta večja kot pri bencincu ker je polnjenje dizla višje ker nima lopute za gas ampak se moč uravnava zgolj z vbrizgano količino goriva. Pa še turbino imaš. Tak da bo polnjnje verjetno tam pri 1,5 odvisno od tlalka, ki ga da turbina. Tak da lahko spet pričakuješ porabo zraka tam okoli 5000 l/min ko pelješ. Če predpostaviš da boš skozi grelec spustil 100A je še to spet samo 1400W. Zdaj bi pa moral zračunat kolko se da stem dvignit temepraturo zraka. Pa če greješ grej čim bližje motorju da bo čim manj izgub.
Stari avti so meli narejeno tako da so zrak vlekli čez izpuh. Izpuh se zelo hitro zagreje ko se je motor ogrel pa je loputa preklopla na mrzel zrak.
jankoh je napisal/-a:Aha samo za start.
To pa sem že videl pri traktorjih in tvornjakih, da zagrejejo zrak v kolektorju. Nekateri še tudi vbrizgajo nekaj nafte v vsisni kanal da povečajo kompresijo.
cypena je napisal/-a:a kdo ve kolk moči ima-rabi turbina ko je na polno v pogonu,v W ali kW,prbližn?
Symon je napisal/-a:cypena je napisal/-a:a kdo ve kolk moči ima-rabi turbina ko je na polno v pogonu,v W ali kW,prbližn?
Kaj? Koliko kw pobere turbina, ko laufa? NIč, ker jo poganjajo izpušni plini.
Neo32 je napisal/-a:evo ti lisko si ze kej pogledal?
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 045#595045
zanimivba zadeva, namest da zgrejes zrak zgrejes nafto, vrjetno bi blo kej tacga tud za tvojo petko zanimivo, al se bos lotu kr z gretjem zraka?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov